Jij hebt in 2 maanden tijd dus zo'n 20 keer zoveel views als ik heb in 7 maanden... dat is best tekenend voor het verschil tussen mannen en vrouwen op RPquote:Op zondag 25 juli 2010 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
Sinds 22 mei: 325 berichtjes waarvan het overgrote deel een geschreven berichtje is. 4467 views.
Ik heb hem in de wiki erbij gezet. Volgende keer dus automagisch.quote:
Wat lul je nou gast, ik ben gewoon een ontzettend lekker wijf, duhquote:Op zondag 25 juli 2010 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij hebt in 2 maanden tijd dus zo'n 20 keer zoveel views als ik heb in 7 maanden... dat is best tekenend voor het verschil tussen mannen en vrouwen op RP.
Ik zie het, je hebt alleen een foutje gemaakt in de UBB syntaxquote:Op zondag 25 juli 2010 18:18 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Ik heb hem in de wiki erbij gezet. Volgende keer dus automagisch.
Ik zeg toch ook dat leuke vrouwen meer aandacht krijgen dan leuke mannen!quote:Op zondag 25 juli 2010 18:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat lul je nou gast, ik ben gewoon een ontzettend lekker wijf, duh
Zat daar ook het mailtje van summerbreeze bij ?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:15 schreef Spirit82 het volgende:
Sinds 22 mei: 325 berichtjes waarvan het overgrote deel een geschreven berichtje is. 4467 views.
Duh... arme jongen. Er staan niet veel mannen in mn blocklist, maar hij is er 1 vanquote:Op zondag 25 juli 2010 18:20 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Zat daar ook het mailtje van summerbreeze bij ?
copy&pastequote:Op zondag 25 juli 2010 18:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik zie het, je hebt alleen een foutje gemaakt in de UBB syntax
wat zou je willen F5-en?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:30 schreef Civilian het volgende:
En ik vind die site van RP echt irritant, vanuit technisch oogpunt dan
je kan niks openen in een nieuw venster.. je kan niet normaal op je 'terug'knop klikken zonder fouten.. en F5 is al helemaal uit den boze
Niks, maar 't is bij mij automatisme dat als ik een site open heb staan en ik ga er naar terug ,dat ik op F5 ram. Bij RP mag je dan gelijk weer opnieuw inloggenquote:
Ik ook?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:40 schreef CherryLips het volgende:
wehe alle fokkers die ik tussen m'n favorieten heb gezet zijn online
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:40 schreef CherryLips het volgende:
wehe alle fokkers die ik tussen m'n favorieten heb gezet zijn online
Oh dan moet ik even kijken waar je dat kunt aangeven, is me niet opgevallen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb bij RP juist aangegeven dat ik alleen matches wil die ook een foto in hun profiel hebben staan.
ik vind niks zo irritant als mannen gewoon klakkeloos een interesse berichtje sturen..quote:
Nee je kunt chatten met mensen. Het handigst is om te klikken op leden uit je omgeving, dan kun je gaan "kiezen"quote:Op zondag 25 juli 2010 18:18 schreef DaMart het volgende:
En wat is dat Badoo uit de OP eigenlijk? Ik klikte net op die link, maar ik krijg de indruk dat het gewoon een soort Hyves of Facebook is?
Nicee!quote:
Titel: Re: Hoi hoi
Inhoud:
Wij kunnen lekker kletsen, voeg me anders even toe!
....@hotmail.com
xxx
En wat is daar mis mee?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:04 schreef brunette82 het volgende:
[..]
ik vind niks zo irritant als mannen gewoon klakkeloos een interesse berichtje sturen..
net 3 van mannen die kids hebben en 2 die roken...hallo!
quote:Hoi zoek leuke schoonfamilie
Had jij niet een date vandaag?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:32 schreef Karina het volgende:
Ik had op RP dat hele matchprofiel volgens mij nooit ingevuld (heel veel stond nog op de default), alleen mijn "normale" profiel.
Net even door de matches gebladerd, ik zie niet zo heel veel verschil. Ik moest wel even glimlachen om een hele flauwe opmerking in een profiel (niet mijn type verder).
[..]
letterlijk?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef Spirit82 het volgende:
Hey, ik kwam Q tegen![]()
Wat grappig dit zeg..
Ik ben dan ook overal.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef Spirit82 het volgende:
Hey, ik kwam Q tegen![]()
Wat grappig dit zeg..
Online dating voor hoger opgeleidenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:19 schreef Krullehoofd het volgende:
Mijn inschrijving is gewoon verwijderd van e-matching. Wat een bekrompenheid zeg !![]()
Niks bijzonders, gewoon een profiel aangemaakt. Zelfde dingen gebruikt als op RP. Netjes een foto geplaatst van mijn hoofd. Krijg ik dit mailtje....quote:Op zondag 25 juli 2010 20:21 schreef brunette82 het volgende:
wat heb je gedaan of gezegd dan, Krullehoofd?
Ik lach dan wel niet zo op de foto en heb geen standaardleven en standaardhobby profiel....quote:Beste blahblah,
Jouw inschrijving lijkt me niet echt serieus te nemen. Ik acht jouw profiel daarom niet passend voor deze site. Ik heb daarom jouw profiel verwijderd.
Met vriendelijke groet,
Blah Blah
e-Matching.nl - Dating voor hoger opgeleiden Thuiswinkel waarborg en AVR-erkend
Verschoven naar woensdagavondquote:
Het gros daar is heel waardeloos maar ik heb er twee hele leuke vrouwen vandaan gehaald in een ver verleden.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:37 schreef Ruudt het volgende:
Man, man, man, wat een ontzettende leuke meid heb ik via knuz leren kennen. Zitten al uren te msnen en we raken niet uitgepraat.
Ik heb nu een hele spraakzame op msnquote:Op zondag 25 juli 2010 20:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Verschoven naar woensdagavondIk heb er een hard hoofd in eigenlijk, hij laat niet echt veel van zich horen, weer zo'n zwijgzaam type.
Dit heb ik het liefst, 1 van de eerste berichtjes daar en BAM meteen goed raak.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gros daar is heel waardeloos maar ik heb er twee hele leuke vrouwen vandaan gehaald in een ver verleden..
Ik niet, ik heb liever eerst 500 waardeloze, nietszeggende berichtjes.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Dit heb ik het liefst, 1 van de eerste berichtjes daar en BAM meteen goed raak.
Je snapt wel wat ik bedoel, liever dit dan contact met een paar tegelijk wat allemaal vaag blijft..quote:Op zondag 25 juli 2010 21:08 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik niet, ik heb liever eerst 500 waardeloze, nietszeggende berichtjes.
Ik hoop het ook voor je !quote:Op zondag 25 juli 2010 21:08 schreef DaMart het volgende:
Zo, ik heb even overlegd met een goede vriendin en met haar goedkeuring mijn profieltekst aangepast. Hij is nu een stuk luchtiger en minder standaard dan de vorige. Ik ben benieuwd of ik dat ga merken in de reacties.
Dat was ook de strategie van de beroemde Casanova.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Je snapt wel wat ik bedoel, liever dit dan contact met een paar tegelijk wat allemaal vaag blijft..
edit: bedoel dus dat sommige mensen zich liever op meerdere personen tegelijk richten dan op 1 persoon.
Oh ik gelukkig niet, lijkt me zo raar.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:40 schreef Q. het volgende:
Na 20 pagina's matches doorklikken heb ik al 4 bekenden gezien.Niet eens van FOK! trouwens.
Je ogen waren niet diep genoeg? WTF?quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef brunette82 het volgende:
2e afwijzing gehadmijn ogen waren niet diep genoeg
![]()
wat wel shit is, de kerels wat mij aantrekt, valt niet op mijik doe iets niet goed
Je moet ook die andere twee ogen laten zienquote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef brunette82 het volgende:
![]()
wat wel shit is, de kerels wat mij aantrekt, valt niet op mijik doe iets niet goed
Nou even serieus, laat ons jouw ogen eens checken dan.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef brunette82 het volgende:
![]()
Casanova beschikte niet over internet.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Dat was ook de strategie van de beroemde Casanova.
Idiote redenen toch weer.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:42 schreef brunette82 het volgende:
![]()
Oh, en een paar maanden geleden werd ik op Paiq gekoppeld aan één van mn beste vriendinnen.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:56 schreef Q. het volgende:
Volgens mij zit echt iedereen die ik ken op datingsites. Nu is mn e-matchingprofiel weer bekekend door een bekende (vrouw)..
Ik zat te in de begintijd van paiq te chatten met een huisgenootje. Nadat we de foto's zagen ben ik de trap maar afgelopen en hebben we in de woonkamer het gesprek onder genot van een biertje verder gevoerdquote:Op zondag 25 juli 2010 21:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Oh, en een paar maanden geleden werd ik op Paiq gekoppeld aan één van mn beste vriendinnen.
Haha, dat is wel vet!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat te in de begintijd van paiq te chatten met een huisgenootje. Nadat we de foto's zagen ben ik de trap maar afgelopen en hebben we in de woonkamer het gesprek onder genot van een biertje verder gevoerd
Toen kwam ik enorm veel bekenden tegen. Een van de 2 jongens die het ontwikkeld heeft woonde in het studentenhuis naast ons.quote:
Whehe.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zat te in de begintijd van paiq te chatten met een huisgenootje. Nadat we de foto's zagen ben ik de trap maar afgelopen en hebben we in de woonkamer het gesprek onder genot van een biertje verder gevoerd
Die is wel epischquote:Op zondag 25 juli 2010 22:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kwantiteit van de dates, het gaat om de kwaliteit!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef brunette82 het volgende:
die site ken ik niet..vind rp wel even genoeg...tenzij ik helemaal geen date weet te scoren
Die ken ik niet. Zitten er mooie vrouwen op ?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef Gala6183 het volgende:
Niemand ervaringen met FriendScout24? Zitten wel veel buitenlanders op (is oorspronkelijk een Duitse site) maar ik vind de site echt veel mooier en beter werken dan RP. Ben nog niet heel erg actief daar dus ik zal binnenkort wel iets uitgebreider schrijven
heb je gelijk in..quote:Op zondag 25 juli 2010 22:38 schreef Q. het volgende:
[..]
Het gaat niet om de kwantiteit van de dates, het gaat om de kwaliteit!
Fok FotoBoek.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef brunette82 het volgende:
[..]
neeuhh...rp is genoeg...snap er de ballen niet van hoe en wat fobo inhoudt..
Het schijnt dat er heel wat gehosseld wordtquote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Fok FotoBoek.
Het schijnt een waar broeinest van dates te zijn. Sommigen beweren zelfs dat het een datingsite an sich is
Ik kan dat niet helemaal ontkennen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Fok FotoBoek.
Het schijnt een waar broeinest van dates te zijn. Sommigen beweren zelfs dat het een datingsite an sich is
En niet alleen het fotoboek.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef GlenSpey het volgende:
Fok FotoBoek.
Alleen mensen met een Fok account kunnen dat zien, mits je deze optie aanzet in je FoBo.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:
Ja maar dan ziet iedereen je foto hier, toch?
Misschien moet ik me toch maar eens wat meer gaan verdiepen in het fotoboek danquote:Op zondag 25 juli 2010 22:51 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Fok FotoBoek.
Je staat toch ook al met je kop op RPquote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:
Tja.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:54 schreef brunette82 het volgende:
Hallo meneer de ervaringsdeskundige. Alhoewel ik ook al flink wat dates en zelfs een paar relaties heb gehad via FOK!quote:
ik dacht dat dit meer open en bloot was zeg maar..en rp, dan moet je wel een profiel hebben...quote:Op zondag 25 juli 2010 22:56 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Je staat toch ook al met je kop op RP
En wat te zeggen van de userphoto topics ?quote:
Onzeker?quote:Op zondag 25 juli 2010 23:03 schreef brunette82 het volgende:
ik heb een goed excuus: foto is te groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |