quote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:21 schreef Grobbel het volgende:
Geen idee, maar dat is Man Utd in een uittenue ergens begin deze eeuw.
En ik tel er eentje teveel op de foto... Daar zal het wel mee te maken hebben zeker?
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:21 schreef Grobbel het volgende:
Geen idee, maar dat is Man Utd in een uittenue ergens begin deze eeuw.
En ik tel er eentje teveel op de foto... Daar zal het wel mee te maken hebben zeker?
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:29 schreef Burnett het volgende:
Misschien helpt het als ik zeg dat een band uit Manchester een liedje over hem gemaakt heeft...
Ook bekend als Fat Neckquote:Op zondag 25 juli 2010 18:51 schreef methodmich het volgende:
Dat is Karl Power, die er een sport van maakt om op te duiken bij sportevenementen en dan op de foto te gaan. Maar wie er over hem zongen?
quote:Karl Power (nicknamed Fat Neck) is a prankster from Droylsden, Manchester, known for appearing uninvited at sporting events. Most notoriously he appeared in the Manchester United team photo before a UEFA Champions League match against Bayern Munich.
After the stunt, there was a nationwide manhunt in the United Kingdom for Power with tabloid newspapers asking their readers to write in and give them information[citation needed]. He was unmasked to BBC sport by men's magazine Front. The magazine revealed that Power had entered the stadium pretending to be with a TV crew to gain access to the pitch and simply walked back to the stands again afterwards to watch the game.
He is a long-term friend of Manchester band The Happy Mondays. The hit single "Fat Neck" by their follow-up band, Black Grape, is a tribute to him. He also appeared in Puressence's pop video, "Walking Dead", with Happy Mondays dancer Bez.
Manchester United team photos
On 18 April 2001, before Manchester United's Champions League match against Bayern Munich, Power walked onto the pitch in team colours, and took up a position next to player Andy Cole. Although he was noticed by other players, he managed to remain in place for the team photo.
England national cricket team
When the England cricket team played against Australia at Headingley, Power walked out to bat with the team. Moments after entering the field, he removed his helmet and was immediately recognised. As he left the pitch he was applauded by fans, security and police.
British Grand Prix at Silverstone
In 2002, he beat Michael Schumacher to the winners' podium at the British Grand Prix.
English rugby team
Power danced the Haka for the England national rugby union team as they walked onto the pitch in Rome although his performance at the side of the pitch went unnoticed by the crowd and the whole incident only came to light when it was later reported in the media.
Wimbledon
Power managed to get onto Centre Court at Wimbledon and play a short game before a Tim Henman match.
Re-enactment of Diego Forlán goal
On 5 April 2003, Power and several accomplices invaded the Old Trafford pitch prior to Manchester United's game with Liverpool. Dressed in full United kit, Power and company re-enacted a goal scored by Diego Forlán against Liverpool at Anfield earlier that season. This stunt saw Power banned for life by Manchester United.
quote:You've got to tolerate
All those people that you hate
I'm not in love with you
But I won't hold that against you
iets van Super Furry Animals dan maar?quote:Op maandag 26 juli 2010 13:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vooruit, nog 1 (want lastig):
[ afbeelding ]
Ken geen nummers van naamquote:Op maandag 26 juli 2010 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Correct! Nu alleen nog hopen dat iemand hun bekendste nummer kent
ik nietquote:Op maandag 26 juli 2010 13:48 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Correct! Nu alleen nog hopen dat iemand hun bekendste nummer kent
Nee, van Rings around the world uit 2001.quote:Op maandag 26 juli 2010 13:53 schreef Gehenna het volgende:
Iets van Radiator?
Sterophonicsquote:Op maandag 26 juli 2010 14:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Een beetje te moeilijk, denk ik. Het is ook een klote-titel: Juxtapozed wit' U. Wel een heel fijn nummer.
Nieuwe vraag: Noemn nog 5 bands/artiesten uit Wales
quote:Nine festival-goers died as the crowd surged forward on a muddy farm field during aconcert. Twenty-six people were injured, three of them seriously. Of the fans that died, one was a 26-year-old cadet police officer from Hamburg, one was a 23-year-old Dutchman and three were from Sweden, two of them aged 22 and one 20. Three Danes, including a 17-year-old, also died. Their different nationalities reflect the festival's huge international diversity.
Nee. Bol_Wan is warmer.....quote:Op maandag 26 juli 2010 14:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Pearls before Swine?
n00biedoobiedoo +1quote:Op maandag 26 juli 2010 14:54 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Marmalade?
die band had nooit hun naam moeten veranderen, de Gaylords klinkt zo veel leukerquote:
Teenage Fanclub heette eerst The Boy Hairdressers en hadden een single genaamd Golden Shower.quote:Op maandag 26 juli 2010 14:57 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
die band had nooit hun naam moeten veranderen, de Gaylords klinkt zo veel leuker
quote:Op maandag 26 juli 2010 14:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Teenage Fanclub heette eerst The Boy Hairdressers en hadden een single genaamd Golden Shower.
Ik snap hem, weet wat je bedoeld, maar die naam...quote:Op maandag 26 juli 2010 15:49 schreef Burnett het volgende:
Soort vervolgvraag..., maar dan meer gebaseerd op de commentaren.
Selfabusers.quote:Op maandag 26 juli 2010 16:13 schreef ChiefBigFoot het volgende:
Johnny & the ...
Potverhet ligt op het puntje van mijn tong
Ik ga op reis en ik neem mee een...quote:Op maandag 26 juli 2010 18:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga die ene naam niet meer compleet krijgen...kom maar op 2/3..
quote:Op maandag 26 juli 2010 18:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Of toch(?)
2 men , a trumpet and a drummachine en the (English) Beat
The Plimsoulsquote:Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Logische vervolgvraag:
Hoe heette de andere afsplitsing van The Beat?
O ja en m.i. dus juist...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:38 schreef WeezerButler het volgende:
De zanger met nog wat leden startten General Public.
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:49 schreef bartrid het volgende:
Schaamteloze spam, onze nieuwe EP staat eraan te komen en kan alvast hier beluisterd worden:
http://semi0n.bandcamp.com/album/nuclear-attack
Weer wat geleerd..., single staat hier in de kast...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet verwacht dat-ie zo lastig was.
Bekendste nummer van deze band was een instrumentaaltje dat vernoemd is naar een afwasmachine en dat de eindtune van de Avondspits was.
WeezerButler + 1quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:38 schreef WeezerButler het volgende:
De zanger met nog wat leden startten General Public.
en Centerfold wat bloterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou het zo niet weten. Ritchie Family en Silver Convention waren toch een tikkie donkerder.
Kwamen uit de stal van de Catapult/Rubberen Robbie-boys, deden ook mee aan de singles van de Surfers (V-a-c-a-t-i-o-n and it's fun, fun, fun) en volgens dochter Jamie Melissa op Youtube:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:01 schreef ranja het volgende:
Ken ik nietvan voor mijn tijd denk ik, hoewel ik in 1978 wel Blondie bij Toppop zag.
History repeats...quote:Die middelste is mijn mama! En ja het is nog steeds een hele mooie vrouwMijn zusje en nichtje hebben dit nog een keer voor mijn ma en onze tantes geperformed op een feestje met deze pakjes aan!!!
Allebei hun vaders dan...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:15 schreef cafca het volgende:
Hun vaders hebben alledrie Beatle liedjes gezongen....
Idd, en eerder ook al behoorlijk bij Smylequote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:17 schreef cafca het volgende:
Ofwel de vader van Bas Muijs imiteerde de vader van die andere twee in Stars on 45
Sorryquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Grobbel het volgende:
Benieuwd of er deze week nog vragen voorbij komen voor mensen onder de 40.
kinderachtig, ik weet het... Maar dat soort gedrag krijg je bij ons jonkies.![]()
Ik ben 41 en weet ze ook nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Grobbel het volgende:
Nee geen broers in de bovenste band. Met een beetje kennis van the Kinks moet het wel uit te vogelen zijnquote:
Grobbel is 39...?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Grobbel het volgende:
kinderachtig, ik weet het... Maar dat soort gedrag krijg je bij ons jonkies.![]()
Zijn de bovenste de Ravens, de eerdere naam van The Kinks?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee geen broers in de bovenste band. Met een beetje kennis van the Kinks moet het wel uit te vogelen zijn
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn de bovenste de Ravens, de eerdere naam van The Kinks?
Die heette anders ('Klappes in je handjes'), dus dat zal wel niet.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Misschien doel je op de versie van gabberwijffie
Frans Bauer?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:34 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind een vraag stellen over die donkere groepen makkelijker dan ze te beantwoorden...
Voor Grobbel dan:
Wie verzorgt de 'zang' op de single 'Op Een Grote Paddostoel'?
Die schijnt het ook gezongen te hebben, maar die versie is niet uitgebracht op single.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:46 schreef Bosbeetle het volgende:
Misschien doel je op de versie van gabberwijffie
...Het kan alsnog kloppen, want klaarblijkelijk heeft ze dezelfde plaat nog een keer uitgebracht met een andere titel. Geen hit uiteraard de tweede keer.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Die heette anders ('Klappes in je handjes'), dus dat zal wel niet.
OK, ik zocht 'Reef Teefie' als een soort van vervolgvraag, maar dit is kennelijk dus ook goed.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:59 schreef Bosbeetle het volgende:
http://www.gabbertijd.nl/gabberwijffie.html
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:01 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kunnen we ajb weer terug naar de ouwe lullen-vragen? de jonkies beginnen zich op te winden over gabberwijffie..
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:03 schreef Grobbel het volgende:
Reef Teeffie is geen echte artiest (as opposed to...?). Meer zo'n typische Mecado neppert. Je zult Hakkuh & Flippuh 2 wel in de kast hebben.
![]()
![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)gewoon_Gabberwijffie
Pancake mountain!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:03 schreef Bosbeetle het volgende:
Waarvan kennen we Rufus R Leaking
[ afbeelding ]
en waarom staat deze vraag in muziek trivia?
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:05 schreef ChiefBigFoot het volgende:
[..]
Pancake mountain!
En ik denk dat de vraag hier staat omdat er daar ook weleens mensen optreden.
Ik heb van geen van beide de single of welke Nederlandstalige Hakkuh-CD dan ook.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:03 schreef Grobbel het volgende:
Reef Teeffie is geen echte artiest (as opposed to...?). Meer zo'n typische Mecado neppert. Je zult Hakkuh & Flippuh 2 wel in de kast hebben.
![]()
![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)gewoon_Gabberwijffie
Was op MTV ook rave? kan me alleen nog maar van TMF herinneren, Hakkuh & Zaguh. Heeft een oud-klasgenoot van me ook nog even gepresenteerd, Jacco Konijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb van geen van beide de single of welke nederlandstalige Hakkuh-CD dan ook.
Kon hem me alleen herinneren van die rave-uitzendingen bij MTV vroegah met Gabber Piet en Mental Theo en kennelijk heb ik de verkeerde naam onthouden...
Dat dus.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Was op MTV ook rave? kan me alleen nog maar van TMF herinneren, Hakkuh & Zaguh. Heeft een oud-klasgenoot van me ook nog even gepresenteerd, Jacco Konijn.
tenenkrommend programma vond ik dat.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:15 schreef Bosbeetle het volgende:
(al is er wel een okaye poging gedaan met de nederpopshow)
1 dagquote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:54 schreef ranja het volgende:
[..]
Al bijna 2 weken![]()
Duurt bij jouw ook geen half jaar meer toch?
gefeliciteerd Burnett!quote:
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:26 schreef Gehenna het volgende:
heette dat toevallig nog Y Kant Tori?
ik dacht dat dat haar oude solonaam was...
Dat moet wel, Sjoukje Hooymaayer, Hennie Vrienten en Monique Sluyter zijn vandaag ook jarig.quote:
Feliquote:
Pcies. Met GNR drummer Matt Sorum met zn mooie 80s hairdo.quote:
Yeap..., gisteren Mick jagger, Stanley Kubrick en Kate Beckinsale...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet wel, Sjoukje Hooymaayer, Hennie Vrienten en Monique Sluyter zijn vandaag ook jarig.
Hij had vandaag ook nog 41 kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet wel, Sjoukje Hooymaayer, Hennie Vrienten en Monique Sluyter zijn vandaag ook jarig.
Eh, nee? Meestal word je op je verjaardag een jaar ouder dan de dag daarvoor?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij had vandaag ook nog 41 kunnen zijn...
Toen ik de vraag stelde, wist ik nog niet dat hij jarig was...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eh, nee? Meestal word je op je verjaardag een jaar ouder dan de dag daarvoor?
Toen jij de vraag stelde, stelde Wikipedia mij gerustquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik de vraag stelde, wist ik nog niet dat hij jarig was...
Jazeker:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja en m.i. dus juist...
[..]
, ik zag toevallig afgelopen week al wat nieuwe Semi0n titels voorbij komen op last.fm in je profiel.
Ik ga denk ik weer voor ga voor de handgemaakte covers, komt er ook weer zo'n versie?
quote:A limited edition CD-R with vellum artwork, a Protect and Survive guide and an exclusive tape version of the album (which features 3 exclusive tracks) will be available in a few weeks.
Denk voor mijn verjaardag dan maar aan 'Enola Gay' van OMD.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen jij de vraag stelde, stelde Wikipedia mij gerust
ben niet goed met verjaardagen onthouden, maar die Met wie deel jij je verjaardag-cyclus van een paar weken geleden blijft me wel bij
6 augustus 1945?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk voor mijn verjaardag dan maar aan 'Enola Gay'....
Ik zou ook liever Geri dan Joran op bezoek hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:
Verder moet ik het doen met Geri Halliwell en... Joran van der Sloot.
Denk niet dat hij dit jaar op mijn verjardag komt...
3?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wow, hebben we gewoon 3 verjaardagen achter elkaar hier in Trivia. Bijna eng.
29-7 weezerbutlerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:20 schreef ranja het volgende:
[..]
3?
8-7: ranja
27-7: burnett
28-7: cafca
6-8: madmaster
of weet je nog 1 die dichter bij zit?
Is vast geen punt waardquote:
heel goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:49 schreef Grobbel het volgende:
Mussorgsky lijkt me niet. DIe was een paar eeuwen later actief... Dit lijkt me meer iemand uit 16-nogwat.
Maar het levert geen punten op.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Robert Moog died for our synths
+1 N00biedobiedooquote:
De hele band? Neh, vast niet.quote:
quote:
In elk geval een split 12"quote:Op woensdag 28 juli 2010 10:44 schreef Gehenna het volgende:
WeezerButler + 1
![]()
(lichtelijke vervolgvraag, heeft wat muziek gemaakt met Nick Cave & The Birthday Party)
Michael Stipe en het hele publiek zongen Happy Birthday voor haarquote:Op woensdag 28 juli 2010 12:17 schreef Pink_Floyd het volgende:
Was ze jarig en kreeg ze een verjaardagsliedje naar haar hoofd dan? (mss nav al die verjaardagen hier?
gefeliciteerd trouwens nog jarigen
Jazeker,quote:
Wie isquote:contributed vocals to the third Gorillaz album, Plastic Beach, featuring on "Some Kind of Nature". He made a guest appearance with the band to perform the track at the Glastonbury Festival on June 25, 2010.
He began touring with the, which was widely viewed as a return to his exploration of noise and sound.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |