Dus heeft die hoofdletter je niet genektquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:26 schreef Pink_Floyd het volgende:
Burnett: vrijdag 23 juli 2010 @ 12:01:19
PF: vrijdag 23 juli 2010 @ 12:01:43 `a la het zijn seconden ipv tienden maar toch
Nee, daarom juistquote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Mark doet 25 seconden over het indrukken van de Shift-toets?
Wat van wie?quote:There's all kinds of music, everywhere you go
Some folks like it fast, and some like it slow
Some like it hot, some like it blue
Uh some like it old, and some like it new
Nee, het is een beetje voortborduren op de discussie voorafgaande aan deze vraag...quote:
quote:Now I'm not liking country, and I'm not rappin' rap
You can make a man swing, just say my thing
No, I'm talkin' to dig, my step
The only thing that turns me on
Is when I hear a soulful song
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:04 schreef Gambolputty het volgende:
Tower of Power - Soul with a CAPITAL s
oja.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:04 schreef Gambolputty het volgende:
Tower of Power - Soul with a CAPITAL s
Willem Breuker is zelfs overleden...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:19 schreef Gambolputty het volgende:
Geen vervolgvraag maar actualiteit:
"Zanger (bandnaam) in elkaar gezakt op podium"
quote:
En Andy Hummel van Big Starquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Willem Breuker is zelfs overleden...
Het is geen goed Big Star jaarquote:
quote:here comes my faith to carry me on
a faith not of grade
i fight to to stay strong so i
stand accused of playing numb
quote:
Wist hem niet en kon niets vinden in iTunes, dus opgezocht. maar nee Pink_Floyd, niet Mellon Collie and the Infinite Sadnessquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Mmm, iets van SP/Billy dus,
Mellon Collie and the Infinite Sadness?
Ik wil niet de moraalridder uithangen, hoor: maar dat had ook als opzoeken gegolden (stel dat je wel iets had gevonden in i-tunes). We pretenderen hier uit te gaan van parate kennis.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:43 schreef Inocentii het volgende:
[..]
Wist hem niet en kon niets vinden in iTunes, dus opgezocht.
Ja, zelfs mijn initialen hingen er als welkomsgroet:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:48 schreef Gambolputty het volgende:
Miss Montreal sliploos tijdens presentatie
Leuke CD-presentatie gehad, MM?
Bijzonder fideel van ze.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, zelfs mijn initialen hingen er als welkomsgroet:
[ afbeelding ]
Is sowieso een instrumentaal nummer.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:43 schreef Inocentii het volgende:
[..]
Wist hem niet en kon niets vinden in iTunes, dus opgezocht. maar nee Pink_Floyd, niet Mellon Collie and the Infinite Sadness
Nee, Johnny stond er bij te murmelen als een kneus en wist zich geen houding te geven.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:47 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Bijzonder fideel van ze.Was Johnny nog een beetje om aan te horen als backing?
Het is een leuk mens.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:50 schreef MadMaster het volgende:
Nee, Johnny stond er bij te murmelen als een kneus en wist zich geen houding te geven.
Maar de songs en de uitvoering vielen me 100% mee en ik heb Sanne na afloop nog even backstage meegemaakt.
Weet niet of ze wel of geen slip aan had, hoewel ze aan het begin van de set wel vroeg of niemand onder haar rokje kon kijken en en toen niemand 'Ja!!!' riep, reageerde ze toen met: 'Jammer'...
Toevallig hadden we daar in het vorige topic nog een discussie over; er was nog sprake van een update van de regels, maar ik denk dat belsen er nog niet aan toe is gekomen. Alleen parate kennis telt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef Inocentii het volgende:
"Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het Trivia spelen, of je eigen muziekcollectie te raadplegen..." Stond er in de uitgebreide regelsen met iTunes bedoel ik natuurlijk mijn eigen muziekcollectie.
http://www.belsen.net/Triviasounds/spelregelsfmt.htm
Tsja, over die specifieke spelregel hebben we al vaker gebakkeleid. Persoonlijk vind ik (op de vraag "wie produceerde Born In The USA", ik geef maar ff een voorbeeld) naar je platenkast lopen om dat op te zoeken, dus ook opzoeken. Maar ja; daar zijn de meningen over verdeeld...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef Inocentii het volgende:
"Het is natuurlijk niet verboden muziek te luisteren tijdens het Trivia spelen, of je eigen muziekcollectie te raadplegen..." Stond er in de uitgebreide regelsen met iTunes bedoel ik natuurlijk mijn eigen muziekcollectie.
http://www.belsen.net/Triviasounds/spelregelsfmt.htm
Tussen SP en zijn soloalbum heeft Billy nog een ander bandje gehadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:38 schreef Pink_Floyd het volgende:
Mmm, iets van SP/Billy dus,
Mellon Collie and the Infinite Sadness?
quote:
Iets met lyrics?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:08 schreef brother52 het volgende:
De titel zou suggereren dat het antwoord is opgezocht.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:03 schreef WeezerButler het volgende:
Goedemorgen !!
World Party
best of is toch gewoon Goodbye Jumbo![]()
eens!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 10:05 schreef schaap001 het volgende:
[..]
... oftewel World Party, maar da's natuurlijk eigenlijk gewoon een solo-project.
Bijzonder goeie artiest/band: nieuw werk zou zeer geapprecieerd worden van mijn kant (laatste album uit 2006).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |