Opgezocht. En arme jij, waarom doe je dat jezelf aanquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:19 schreef MadMaster het volgende:
Kan de video van het origineel hier niet bekijken, maar ik weet wel dat die stukken langzamer was dan de remix versie die de Top 40 haalde...
Ik ga vanavond naar de Melkweg om een CD-presentatie bij te wonen.
Van wie?
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Opgezocht. En arme jij, waarom doe je dat jezelf aan
Omdat Hazes niet meer optreedt...quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:21 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Opgezocht. En arme jij, waarom doe je dat jezelf aan
Goed, het is dus Miss Montreal.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:28 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Nee, dan ga je naar zoiets toe. Tussen het 3fm grut. (subtiele hint mag)
Het was niet zo lullig bedoeld. Sorry, ik was niet aan het trollen oid.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Goed, het is dus Miss Montreal.
Je hebt geen idee waarom ik daar naar toe ga en ik ben een beetje klaar met dat elitaire gelul hier af en toe.
Klaar...
Niet om elitair te doen, maar er is natuurlijk wel een kern van waarheid. Ik sta zo'n 3 keer per week in Doornroosje, en toen ik een keer moest draaien bij Miss Montreal stond de hele zaal ineens vol met mensen die je anders zelden bij concerten ziet... Oud-collega's die ik al jaren niet had gezien en zo doken ineens op uit het niets.quote:
Ik ken jou niet, jij kent mij niet.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:38 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Mag best leren excuses te aanvaarden.
Ik dacht dat je misschien een journalist was. Anyhoes. Mug en olifant, door!quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ken jou niet, jij kent mij niet.
Ik kan best tegen een geintje, geen probleem, maar het gaat hier om een muziekkwis en ik heb geen behoefte om be-/veroordeeld te worden op datgene wat ik op muziekgebied doe of laat, zeker als je niet weet waarom...
En nee, ik heb geen banden met Slankie, wel (ver weg) met één van de bandleden van Miss Montreal en ben er dus op uitnodiging omdat ze in Amsterdam die presentatie hebben...
Is dat Nico Dijkshoorn, Wilfried de Jong en Ocobar?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:44 schreef ranja het volgende:
Nieuwe vraag dan maar.
Ik heb afgelopen zondag een van de optredens van de Zombeatles mogen aanschouwen op de Parade in Utrecht. Welke band heeft zich voor de gelegenheid zo genoemd?
the madd! Heb dat gelezenquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:44 schreef ranja het volgende:
Nieuwe vraag dan maar.
Ik heb afgelopen zondag een van de optredens van de Zombeatles mogen aanschouwen op de Parade in Utrecht. Welke band heeft zich voor de gelegenheid zo genoemd?
het was gaaf, ze speelden nummers van oa Q65, Het, ZZ en de Maskers, The Outsiders (met orginele gitarist als gast) en The Zipps (met orginele zanger + gitarist als gasten).quote:
Uhh... Welke vrouw heeft als eerste een echte personage in Guitar Hero World Tour??quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:05 schreef ranja het volgende:
[..]
het was gaaf, ze speelden nummers van oa Q65, Het, ZZ en de Maskers, The Outsiders (met orginele gitarist als gast) en The Zipps (met orginele zanger + gitarist als gasten).
Amnistia +1 en nieuwe vraag
Haley Williams dan?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 16:09 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Uhh... Welke vrouw heeft als eerste een echte personage in Guitar Hero World Tour??
quote:heeft voor onder andere Tiga, Para One, Leslie Feist, Kreeps, Depeche Mode en Justice remixes gemaakt, maar hij heeft ook populaire indie-nummers geremixt, waaronder "Banquet" van Bloc Party en "Everyday I Love You Less and Less" van Kaiser Chiefs.
nummers en remixes worden onder andere gedraaid door DJ's als Erol Alkan,Dr. Lektroluv, Mat Payne, 2 Many DJ's en Tiga.
quote:is een Duitse electro/techno producer en DJ, genaamd Alexander Ridha.is ook de naam van Ridha's label,
Records, opgericht in 2005.
heeft nummers uitgebracht onder het Franse label Kitsuné Music, Tiga's Turbo Records label en onder DJ Hell's International DeeJay Gigolo Records.
DJ Noizequote:Op dinsdag 20 juli 2010 18:24 schreef friekin_ het volgende:
Zijn naam refereert aan herrie.
Een verbastering van nausea?quote:Op dinsdag 20 juli 2010 19:12 schreef cafca het volgende:
Ja, wel es van gehoord, maar daar houdt het ook mee op.
Vervolgvraag: Hoe komt de band Noisia aan zijn naam?
Nee, en ook niet omdat ze pokkeherrie maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |