en Centerfold wat bloterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou het zo niet weten. Ritchie Family en Silver Convention waren toch een tikkie donkerder.
Kwamen uit de stal van de Catapult/Rubberen Robbie-boys, deden ook mee aan de singles van de Surfers (V-a-c-a-t-i-o-n and it's fun, fun, fun) en volgens dochter Jamie Melissa op Youtube:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:01 schreef ranja het volgende:
Ken ik nietvan voor mijn tijd denk ik, hoewel ik in 1978 wel Blondie bij Toppop zag.
History repeats...quote:Die middelste is mijn mama! En ja het is nog steeds een hele mooie vrouwMijn zusje en nichtje hebben dit nog een keer voor mijn ma en onze tantes geperformed op een feestje met deze pakjes aan!!!
Allebei hun vaders dan...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:15 schreef cafca het volgende:
Hun vaders hebben alledrie Beatle liedjes gezongen....
Idd, en eerder ook al behoorlijk bij Smylequote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:17 schreef cafca het volgende:
Ofwel de vader van Bas Muijs imiteerde de vader van die andere twee in Stars on 45
Sorryquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Grobbel het volgende:
Benieuwd of er deze week nog vragen voorbij komen voor mensen onder de 40.
kinderachtig, ik weet het... Maar dat soort gedrag krijg je bij ons jonkies.![]()
Ik ben 41 en weet ze ook nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Grobbel het volgende:
Nee geen broers in de bovenste band. Met een beetje kennis van the Kinks moet het wel uit te vogelen zijnquote:
Grobbel is 39...?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Grobbel het volgende:
kinderachtig, ik weet het... Maar dat soort gedrag krijg je bij ons jonkies.![]()
Zijn de bovenste de Ravens, de eerdere naam van The Kinks?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee geen broers in de bovenste band. Met een beetje kennis van the Kinks moet het wel uit te vogelen zijn
quote:Op dinsdag 27 juli 2010 13:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zijn de bovenste de Ravens, de eerdere naam van The Kinks?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |