The Plimsoulsquote:Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Logische vervolgvraag:
Hoe heette de andere afsplitsing van The Beat?
O ja en m.i. dus juist...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:38 schreef WeezerButler het volgende:
De zanger met nog wat leden startten General Public.
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:49 schreef bartrid het volgende:
Schaamteloze spam, onze nieuwe EP staat eraan te komen en kan alvast hier beluisterd worden:
http://semi0n.bandcamp.com/album/nuclear-attack
Weer wat geleerd..., single staat hier in de kast...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 03:29 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Niet verwacht dat-ie zo lastig was.
Bekendste nummer van deze band was een instrumentaaltje dat vernoemd is naar een afwasmachine en dat de eindtune van de Avondspits was.
WeezerButler + 1quote:Op dinsdag 27 juli 2010 07:38 schreef WeezerButler het volgende:
De zanger met nog wat leden startten General Public.
en Centerfold wat bloterquote:Op dinsdag 27 juli 2010 11:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Zou het zo niet weten. Ritchie Family en Silver Convention waren toch een tikkie donkerder.
Kwamen uit de stal van de Catapult/Rubberen Robbie-boys, deden ook mee aan de singles van de Surfers (V-a-c-a-t-i-o-n and it's fun, fun, fun) en volgens dochter Jamie Melissa op Youtube:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:01 schreef ranja het volgende:
Ken ik nietvan voor mijn tijd denk ik, hoewel ik in 1978 wel Blondie bij Toppop zag.
History repeats...quote:Die middelste is mijn mama! En ja het is nog steeds een hele mooie vrouwMijn zusje en nichtje hebben dit nog een keer voor mijn ma en onze tantes geperformed op een feestje met deze pakjes aan!!!
Allebei hun vaders dan...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:15 schreef cafca het volgende:
Hun vaders hebben alledrie Beatle liedjes gezongen....
Idd, en eerder ook al behoorlijk bij Smylequote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:17 schreef cafca het volgende:
Ofwel de vader van Bas Muijs imiteerde de vader van die andere twee in Stars on 45
Sorryquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Grobbel het volgende:
Benieuwd of er deze week nog vragen voorbij komen voor mensen onder de 40.
kinderachtig, ik weet het... Maar dat soort gedrag krijg je bij ons jonkies.![]()
Ik ben 41 en weet ze ook nietquote:Op dinsdag 27 juli 2010 12:30 schreef Grobbel het volgende:
Benieuwd of er deze week nog vragen voorbij komen voor mensen onder de 40.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |