Hij had vandaag ook nog 41 kunnen zijn.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet wel, Sjoukje Hooymaayer, Hennie Vrienten en Monique Sluyter zijn vandaag ook jarig.
Eh, nee? Meestal word je op je verjaardag een jaar ouder dan de dag daarvoor?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij had vandaag ook nog 41 kunnen zijn...
Toen ik de vraag stelde, wist ik nog niet dat hij jarig was...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Eh, nee? Meestal word je op je verjaardag een jaar ouder dan de dag daarvoor?
Toen jij de vraag stelde, stelde Wikipedia mij gerustquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen ik de vraag stelde, wist ik nog niet dat hij jarig was...
Jazeker:quote:Op dinsdag 27 juli 2010 08:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O ja en m.i. dus juist...
[..]
, ik zag toevallig afgelopen week al wat nieuwe Semi0n titels voorbij komen op last.fm in je profiel.
Ik ga denk ik weer voor ga voor de handgemaakte covers, komt er ook weer zo'n versie?
quote:A limited edition CD-R with vellum artwork, a Protect and Survive guide and an exclusive tape version of the album (which features 3 exclusive tracks) will be available in a few weeks.
Denk voor mijn verjaardag dan maar aan 'Enola Gay' van OMD.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toen jij de vraag stelde, stelde Wikipedia mij gerust
ben niet goed met verjaardagen onthouden, maar die Met wie deel jij je verjaardag-cyclus van een paar weken geleden blijft me wel bij
6 augustus 1945?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Denk voor mijn verjaardag dan maar aan 'Enola Gay'....
Ik zou ook liever Geri dan Joran op bezoek hebbenquote:Op dinsdag 27 juli 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:
Verder moet ik het doen met Geri Halliwell en... Joran van der Sloot.
Denk niet dat hij dit jaar op mijn verjardag komt...
3?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wow, hebben we gewoon 3 verjaardagen achter elkaar hier in Trivia. Bijna eng.
29-7 weezerbutlerquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:20 schreef ranja het volgende:
[..]
3?
8-7: ranja
27-7: burnett
28-7: cafca
6-8: madmaster
of weet je nog 1 die dichter bij zit?
Is vast geen punt waardquote:
heel goedquote:Op dinsdag 27 juli 2010 15:49 schreef Grobbel het volgende:
Mussorgsky lijkt me niet. DIe was een paar eeuwen later actief... Dit lijkt me meer iemand uit 16-nogwat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |