abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:28:22 #1
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_84451253
Het vorige deel: <invullen aub ;) >

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'. Aanmelden is niet verplicht. Deze reeks heeft een slowchat karakter, mocht jouw vraag niet meteen beantwoord worden/ondergesneeuwd worden, stel hem dan gerust nog een keer!

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Verder een kleine tip: zet in het onderwerp van de PM of het gaat om de DIEETCLUB of SLANK, zodat daar geen twijfel over is, waardoor het nog langer kan duren. Mocht het echt ontzettend lang duren, stuur dan rustig nog een keer een PM.

Einde dienstmededeling

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met een deel van de deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe!
De OP is hier te vinden.
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:29:27 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84451297
:s)

fipo! :D
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? zaterdag 24 juli 2010 @ 22:29:34 #3
70532 loveli
N
pi_84451298
Fipo?

Net thuis, barst van de koppijn en zo naar Sweet Lake City voor iets met muziek.
crap in = crap out
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:29:37 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84451301
Honger,alleen en chips :')
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:30:33 #5
277802 _Calimero_
pi_84451349
Ooohh en nu weet ik wel een titel hoor, ik had graag 'met microbiologische yoga" als titel willen doen, dus als een mod dit leest en zin heeft...?? O-)

Edit; Oohhja, dat was 'm he, thanks XM!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:31:20 #6
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84451370
We zijn allemaal microbiologen *O*
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:32:07 #7
277802 _Calimero_
pi_84451403
Ik ga slapen,morgen weer om kwart over 8 op de fiets zitten voor een stevig rondje wielrennen *O*

Veel plezier met de muziek Loveli! Hier is livemuziek voor de deur, aan het eind van de straat is een minifestival met 1 livebandje ofzo. Maar het klinkt wel aardig, dus ik heb er geen last van :)
pi_84451511
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:29 schreef uniekhoorn het volgende:
Honger,alleen en chips :')
Same here... :')

Zo maar eens wat beters te eten maken.
Are you pondering what I'm pondering?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:35:06 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84451523
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Ooohh en nu weet ik wel een titel hoor, ik had graag 'met microbiologische yoga" als titel willen doen, dus als een mod dit leest en zin heeft...?? O-)

Edit; Oohhja, dat was 'm he, thanks XM!
De mod die hier frequent post heeft momenteel andere dingen aan haar hoofd O-) :7.

Ik ga nog even lezen en dan ook slapen. Dag dames :W.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:41:58 #10
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84451778
Ik ga ook plat :z

Slaap lekker Slankies O+ en Blurred, ik duim voor je!

Fiets ze morgen Cali! ^O^
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:53:00 #11
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84452201
Ik doe wel wat met microbiologie :P
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:53:46 #12
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84452226
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Same here... :')

Zo maar eens wat beters te eten maken.
Goedzo....
Heb alleen wat zoute sticks en een paar paprika chipjes gehad.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 22:56:09 #13
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84452317
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef Viking84 het volgende:

[..]

De mod die hier frequent post heeft momenteel andere dingen aan haar hoofd O-) :7.

Ik ga nog even lezen en dan ook slapen. Dag dames :W.
Ja, die is gewoon lekker luxe uit eten :D :9

Weltrusten Vik en XM
  Vis een optie? zaterdag 24 juli 2010 @ 23:01:24 #14
70532 loveli
N
pi_84452519
Kledingdilemma zonder foto's. Jurk die tekent, string is net te zien door de stof..
crap in = crap out
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:05:57 #15
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84452695
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:01 schreef loveli het volgende:
Kledingdilemma zonder foto's. Jurk die tekent, string is net te zien door de stof..
Tref je net mij _O-

Zonder slip dan maar?
  Vis een optie? zaterdag 24 juli 2010 @ 23:07:57 #16
70532 loveli
N
pi_84452764
Had nog een bijna naadloze boxer-dinges liggen, dilemma opgelost.

Publiek is niet van dien aard dat slipoos een optie is.
Spijkerbroek zou nog beter zijn, doos die ik ben.
crap in = crap out
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:09:36 #17
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84452820
Wat ga je doen dan (gemist? :@ )
pi_84453071
Waarom kijkt men altijd naar het gewicht en het BMI?

Je moet je vetpercentage laten opmeten, zo kan je pas echt zien of je de goede kant op gaat. BMI is enkel een formulie met het gewicht en je lengte. Dat verklaart dat sommige bodybuilders een superhoog BMI hebben. Komt gewoon door de spiermassa :)

Daarom bewijs je helemaal niets als je 5kg bent afgevallen. Misschien ben je wel 7kg in spieren afgevallen en 2kg in vet aangekomen. |:(
  Vis een optie? zaterdag 24 juli 2010 @ 23:16:45 #19
70532 loveli
N
pi_84453093
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat ga je doen dan (gemist? :@ )
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:29 schreef loveli het volgende:
Fipo?

Net thuis, barst van de koppijn en zo naar Sweet Lake City voor iets met muziek.
;)

In spijkerbroek.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 24 juli 2010 @ 23:17:47 #20
70532 loveli
N
pi_84453130
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Ijscodude het volgende:

Je moet je vetpercentage laten opmeten, zo kan je pas echt zien of je de goede kant op gaat. BMI is enkel een formulie met het gewicht en je lengte. Dat verklaart dat sommige bodybuilders een superhoog BMI hebben. Komt gewoon door de spiermassa :)

Daarom bewijs je helemaal niets als je 5kg bent afgevallen. Misschien ben je wel 7kg in spieren afgevallen en 2kg in vet aangekomen. |:(
Wow, zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Ik was juist zo blij met m'n BMI van ongeveer 20. Dank voor de tip. w/
crap in = crap out
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:20:52 #21
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84453246
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef loveli het volgende:

[..]

[..]

;)

In spijkerbroek.
Ah, dat had ik heus wel gelezen maar niet gelinkt naar jou :P
Veel plezier mét spijkerbroek...

Ijscodude!! Wow, echt?? Jeetje dat wisten we heul niet! Bedankt :D
pi_84453488
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Goedzo....
Heb alleen wat zoute sticks en een paar paprika chipjes gehad.
Dan heb je je nog goed ingehouden. :)
pi_84453550
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Ijscodude het volgende:

Met mijn sportgedrag denk ik niet dat ik 7kg aan spieren ga afvallen (want zoveel spieren heb ik echt niet over) maar bedankt voor het meedenken. :')
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:39:37 #24
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84454007
Mini, ook weekend?
Wat doe je zoal als je vrij bent?
Ben nu alle afleveringen van "nu we er toch zijn op vakantie" aan het kijken :')
pi_84454191
Aangezien meerdere mensen hier vast nut van hebben zal ik even mijn kennis delen met dames en heren hier.

Wat je moet onthouden is dat je doel is om vet te verbranden, niet om gewicht te verliezen.

Er zijn een paar dingen die je moet doen om op goed gewicht te komen. Het eerste begint natuurlijk bij de voeding. Zorg dat je je voedingsstoffen binnenkrijgt op een dag, dus genoeg groenten, fruit, granen en eiwitten. Eiwitten haal je uit zuivel, kip, gehakt (vlees dus), vis e.d. Eiwitten zijn erg belangrijk omdat deze zorgen voor spierherstel en spierafbraak tegenhoud.

Wat belangrijk is dat je niet te weinig eet op een dag. Ga dus niet 700 calorieen onder je dagelijkse behoefte zitten. Als je veel te weinig eet gaat je lichaam in overlevingsmodus en dan gaat je metabolisme omlaag; je lichaam gaat minder verbranden omdat hij bang is dat je zonder eten komt. Wanneer je ook te weinig eet gaat je in plaats van vet, spieren verbranden.

Daarom zijn er ook veel dikkere mensen die klagen dat ze zo weinig eten en toch nog niet afvallen. Het komt omdat hun lichaam in overlevingsmodus is en dat hun lichaam niets verband. Wat we hier tegen kunnen doen is meer eten. Zo breng je weer je innerlijke motor op gang en gaat het lichaam weer sneller verbranden.

De tweede stap is sport. Sport is erg belangrijk omdat dit naast voeding je metabolisme nog meer omhoog laat gaan. Dat betekend dat je nog meer vet gaat verbranden, zelfs als je slaapt. Dus een sportief persoon verbrand ook meer in zijn slaap dan een inactief persoon.

Tevens brengt sport je de kans om je spieren wat te laten groeien. Wanneer je spieren groeien ga je weer meer verbranden omdat je lichaam meer voeding nodig heeft om alles bij te houden. Sommige sporters moeten bijvoorbeeld meer dan 4000 calorieen op een dag eten, puur om op gewicht te blijven.

De calorieenindicatie van 2000 voor vrouwen en 2500 voor mannen is dus niet helemaal correct. Deze maatstaaf gaat uit van de gemiddelde persoon, hij houdt dus geen rekening mee met sporters.

Je moet het vet niet uitputten, je moet het verbranden!

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad c_/

edit: wees ook niet bang als je een beetje aankomt door meer te eten. Spieren zijn zwaarder dan vetten. Aankomen kan dus juist een goed teken zijn, het kan betekenen dat je in spiermassa aankomt. Wat ik aanraad is om de zoveel tijd even je vetpercentage te laten opmeten bij een sportschool of bij een voedingsdeskundige/fysio (of waar je het ook kan doen)

[ Bericht 2% gewijzigd door Ijscodude op 24-07-2010 23:51:23 ]
pi_84454198
Ik moet eens leren prioriteiten stellen, sinds ik terug ben in NL nog nauwelijks nuttige dingen gedaan en wel heel veel niet zo nuttige dingen :'). Zal wel met de rommel hier te maken hebben (dat opruimen is een van de dingen die ik moet doen, maar het gaat zo lastig als je geen kasten meer hebt en alles eigenlijk in verhuisdozen moet).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_84454307
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, ook weekend?
Wat doe je zoal als je vrij bent?
Ben nu alle afleveringen van "nu we er toch zijn op vakantie" aan het kijken :')
Op dit moment niet zo veel, een beetje alleen zitten. :{

Zo ook maar eens een serie opzetten ofzo. :)
  zondag 25 juli 2010 @ 00:03:14 #28
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84454900
Ijscodude, je weet waarover je praat. Zo is het, het is sowieso persoonsafhankelijk maar op zich een duidelijk verhaal...
* uniekhoorn zegt dat gewoon zonder blikken of blozen met een bek vol zoute stickjes :')

chico, morgen gewoon beginnen.. écht doen, zodra je bezig bent komt het goed!!
pi_84454982
quote:
Op zondag 25 juli 2010 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:

Wijze woorden!
pi_84455908
Fuck, FUCK! haal net een teek uit mijn knieholte :( . En nu wil ik alle hoeken van mijn lichaam nakijken. Gaat best lastig als je alleen bent. Volgens mij was ie al dood maar hij zat wel erg vast en nu zit er een rood bultje. Zo te zien alles verwijderd... Voorlopig maar goed in de gaten houden, *ril.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84456059
na de huwelijksdag was dit toch wel een erg leuke (en super dure :') ) avond! goddelijk gegeten en lekker decadent met de taxi naar huis gegaan :@

Alle vakantiespullen liggen al klaar en zo lekker slapen.

IJscodude: bedankt voor de tips, maar geloof me, dat weet iedereen hier ook al! We zijn een erg gezond en realistisch clubje! Het Bmi ding uit de OP is eigenlijk van dieetweb en er een beetje in gebleven :) het gaat hier om lijstjes posten om tips over te krijgen en sportideeeen uitwisselen en zulks, en om lekker en vooral genoeg eten :9
Ja doei.
  zondag 25 juli 2010 @ 00:43:41 #32
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84456191
Mo! Lekker gegeten? Wat een heerlijke dagen zo he?? Geniet ervan!!

Phaidra... niet in paniek raken hoor, heb er meerdere per jaar en tot nu toe geen rode ringen gehad, gewoon in de gaten houden niks aan de hand :)
pi_84456213
Slaap lekker Mo, en alvast veel plezier op vakantie!!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84456352
@ uniek: stadsmeisje hè... Nee ik woonde vroeger naast het Amsterdamse bos dus heb er toen veel gezien. Maar zelf nog niet eerder 1 gehad. Ik weet dat de kans klein is dat je ziek wordt, maar vind een teek sowieso een goor beest! Brrrr, vooral als ze helemaal volgezogen en rond zijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 25 juli 2010 @ 00:51:59 #35
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84456425
Phaidra, wat ik altijd doe is de datum van beet en plek, in mijn agenda zetten, dat dan wel weer :P
  zondag 25 juli 2010 @ 00:53:45 #36
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84456466
Wanneer ging Mo op vakantie? :o Veel plezier iig als het morgen al is! :@ *O*

Blurredmademoiselle: :* Hoop dat er snel duidelijkheid is, hopelijk brengt het gesprek dat wel...!

Phaidra: huuu teken :o Voorzichtig mee gedaan vast wel? Brrr </stadsmeiske :') >

Cali: eens met de rest, zelfs toen ik bij jou logeerde en we allebei gaar en wel in bed lagen had ik echt zo'n idee dat met jou alles te bepraten is en je dan ook zinnige dingen zegt :P Plus je komt ook altijd erg aandachtig over voor andermans sores / happy stuff.

Inception was wel tof!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_84456479
Dat is wel een goede, ga ik ook doen!
nu maar slapen, de wekker gaat alweer om 7 uur morgen. Welterusten!

Maria, fijn dat je een leuke dag hebt gehad! En ik deed niet zo voorzichtig, ik voelde wel iets zitten en zat daar aan te frunniken omdat ik dacht dat het een korstje was van 1 van de vele muggenbulten. Tot ik opeens iets Zwarts zag zitten en me realiseerde dat ik op die plek helemaal geen bult had zitten
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 25 juli 2010 @ 00:54:26 #38
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84456485
quote:
Op zondag 25 juli 2010 00:49 schreef Phaidra het volgende:
@ uniek: stadsmeisje hè... Nee ik woonde vroeger naast het Amsterdamse bos dus heb er toen veel gezien. Maar zelf nog niet eerder 1 gehad. Ik weet dat de kans klein is dat je ziek wordt, maar vind een teek sowieso een goor beest! Brrrr, vooral als ze helemaal volgezogen en rond zijn!
Postzusjes!
pi_84456588
quote:
Op zondag 25 juli 2010 00:54 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Postzusjes!
*boks!
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 25 juli 2010 @ 01:00:29 #40
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84456634
quote:
Op zondag 25 juli 2010 00:58 schreef Phaidra het volgende:

[..]

*boks!
*Boks!

En op deze noot ga ik maffen Mehe gisteren heb ik nog wel redelijk gefunctioneerd in een soort roes, op koffie maar vanochtend merkte ik dat ik toch wel moe was
  zondag 25 juli 2010 @ 01:00:46 #41
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84456640
.
  zondag 25 juli 2010 @ 01:01:12 #42
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84456649
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:00 schreef uniekhoorn het volgende:
.
But before I go: whats up uniekje?
pi_84456713
quote:
Op zondag 25 juli 2010 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik ben maar meteen mijn financiele administratie gaan bijwerken, weet nu iig hoeveel teveel ik heb uitgegeven afgelopen maanden :+. En morgen inderdaad meteen beginnen met opruimen! Ga ik nu maar eens slapen oO<.

Brrr teken :X.
  zondag 25 juli 2010 @ 01:07:07 #44
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84456801
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

But before I go: whats up uniekje? :*
Had verdorie dit berichtje veranderd maar internet vliegt er steeds uit maar........
Ik ben een boer'n dochter.... en toen miste ik een *boks*
:P
  zondag 25 juli 2010 @ 01:16:28 #45
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84457056
quote:
Op zondag 25 juli 2010 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Had verdorie dit berichtje veranderd maar internet vliegt er steeds uit maar........
Ik ben een boer'n dochter.... en toen miste ik een *boks*
:P
Ik wil wel even *boks* doen met jou heur! Maar dan niet op boerendochterheid maar op langharigheid, of liefde voor groenten, of fashion sense O+

En op die noot ga ik nu wel slapen! :P
pi_84457407
quote:
Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
na de huwelijksdag was dit toch wel een erg leuke (en super dure :') ) avond! goddelijk gegeten en lekker decadent met de taxi naar huis gegaan :@

Alle vakantiespullen liggen al klaar en zo lekker slapen.
Dat klinkt fijn. O+ Geniet ervan!

Bah Phaidra, hoop dat het niks is.
pi_84459284
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:17 schreef loveli het volgende:

[..]

Wow, zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Ik was juist zo blij met m'n BMI van ongeveer 20. Dank voor de tip. w/
Wij weten dit misschien al enkele jaren, maar denk aan het moment dat jij dit inzicht kreeg, wou jij het delen?
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 04:14:49 #48
70532 loveli
N
pi_84459479
quote:
Op zondag 25 juli 2010 03:32 schreef P.F. het volgende:

[..]

Wij weten dit misschien al enkele jaren, maar denk aan het moment dat jij dit inzicht kreeg, wou jij het delen?
Na een dag lang hard werken met knallende koppijn mag ik best ook eens zo reageren.
crap in = crap out
  zondag 25 juli 2010 @ 07:40:23 #49
277802 _Calimero_
pi_84459829
Morning!
Ik ben nog steeds heel moe, maarja donderdag én vrijdag maar iets van 4 uurtjes geslapen.. hoop dat ik nog met de groep mee kan komen zometeen, want volgens mij zijn het allemaal snelle dudes op snelle fietsen :X
Phaidra: die tip van de datum in je agenda omcirkelen is wel handig, dat zou ik wel even doen! kan je altijd nazoeken wanneer het was, mocht je gekke klachten/rode kringen krijgen, maar die kans is klein, het komt vast gewoon goed!
  zondag 25 juli 2010 @ 07:41:14 #50
277802 _Calimero_
pi_84459830
quote:
Op zondag 25 juli 2010 04:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Na een dag lang hard werken met knallende koppijn mag ik mag best ook eens zo reageren.
8-)
pi_84459846
Goeiemorgen!

Kunnen we de OP niet een keer aanpassen? Naar zo'n verhaaltje als dat van die betweter, maar dan correct gespeld en met broccoli?

Ik kan de OP niet aanpassen; ik kan de wiki niet aanpassen. Iets met ubuntu of Fx of weetikveel
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 25 juli 2010 @ 08:07:16 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84459875
Goeiemorgen :W.

Meteen weer geïrriteerd door zo'n betweter op de eerste pagina :r :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 juli 2010 @ 08:08:46 #53
277802 _Calimero_
pi_84459878
quote:
Op zondag 25 juli 2010 08:07 schreef Viking84 het volgende:

Meteen weer geïrriteerd door zo'n betweter op de eerste pagina :r :').
Aw, dat zou wel heel zonde zijn, als iemand anders jouw humeur kan bepalen omdat hij of zij denkt ons te helpen...!

Hoe is het met de nieuwe poes?
  zondag 25 juli 2010 @ 08:12:33 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84459888
Nieuwe poes komt vandaag pas hè ;).

Als ze er is, zal ik hier een linkje naar het adoratietopic posten :+.

Hoe is het met jou vanmorgen? :s).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 juli 2010 @ 08:18:32 #55
277802 _Calimero_
pi_84459899
:|W O ik dacht dat je 'm gister ging halen! vond het al zo raar dat er niks over was geschreven :')
Al toe aan een nieuwe huisgenoot?

Ik ben moeee van alle feestjes en teveel alcohol (gister niet, maar wel do-en vrijdagavond) en moet dus zo fietsen. ik ga maar eens wat eten bij elkaar sprokkelen en mijn helm zoeken :W
  zondag 25 juli 2010 @ 08:20:21 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84459905
quote:
Op zondag 25 juli 2010 08:18 schreef _Calimero_ het volgende:
:|W O ik dacht dat je 'm gister ging halen! vond het al zo raar dat er niks over was geschreven :')
Al toe aan een nieuwe huisgenoot?

Nee, maar dat ben ik ws nooit en ik moet toch een keer verder :).

quote:

Ik ben moeee van alle feestjes en teveel alcohol (gister niet, maar wel do-en vrijdagavond) en moet dus zo fietsen. ik ga maar eens wat eten bij elkaar sprokkelen en mijn helm zoeken :W
Fiets ze :W.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 juli 2010 @ 08:22:46 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84459912
We moeten nog wel even uitvechten of we met de bus of met de auto gaan:

auto: 20 mins naar huis van Marks vader fietsen en dan ongeveer een half uur in de auto. En als we terug komen weer 20 mins terug op de fiets.
bus: 20 minuten in de trein, 30 minuten in de bus en de bus is een belbus. Dat laatste zie ik al helemaal fout gaan :').

Met de bus zijn we dus in totaal minder tijd kwijt.

Mark heeft een tijd niet gereden, dus die vindt het een beetje griezelig om weer te rijden en ik heb nog minder rij-ervaring dan hij, dus voor mij geldt dat al helemaal :P.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 juli 2010 @ 09:04:50 #58
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84460050
Fietsen met een jong katje lijkt mij persoonlijk 3x niks...
  zondag 25 juli 2010 @ 09:10:58 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84460088
quote:
Op zondag 25 juli 2010 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fietsen met een jong katje lijkt mij persoonlijk 3x niks...
In de bus zitten met een jong katje is een feest :').

Toen we Taco gingen ophalen hadden we nog geen reismandje en moest 'ie in een doos :'). En iedereen ons de hele tijd aan kijken als hij ging miauwen :P.

Maar aangezien het een belbus is zullen we wel als één (van de weinigen) in de bus zitten. Dat scheelt weer.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 juli 2010 @ 09:15:08 #60
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84460112
Goedemorgen!

Klinkt super Mo! en vandaag op vakantie? heel veel plezier! *O*

En Phaidra ieeh wat naar, als mede-stadsmeisje vind ik het echt heel stoer dat je hem er zelf uit hebt gehaald! Ik zou denk ik ook meer het idee van een teek viezer vinden dan dat ik bang zou zijn dat ik er ziek van zou worden. Hou je het wel goed in de gaten? Datum opschrijven is wel een goeie idd ja!

Vik veel plezier met het nieuwe katje! Wel foto's posten als hij er is he O+ ik zou denk ik gaan voor trein en bus.. op de fiets kan best vind ik maar een half uur 20 minuten is dan wel wat aan de lange kant misschien!
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  zondag 25 juli 2010 @ 09:15:11 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84460113
Huisdieren vervoeren is nooit een feest, maar ik zou dan het liefst met de bus gaan, in jullie situatie :).
pi_84460151
Goedemorgen!
Vandaag heb ik langer uitgeslapen dan vriendlief O+ nu is hij blij met me :')
Viking: veel succes met je katje ophalen. En ik zou gaan voor de bus.
Ohja de teek: lang niet elke teek geeft borrelia en niet iedereen wordt ziek van het beestje. De ring zegt echter niet al te veel: dat je een ring hebt zegt niet dat je lyme krijgt en andersom had niet iedereen met lyme een ring.
Als je klachten krijgt zou ik wel bloed laten prikken :Y

[ Bericht 39% gewijzigd door MevrouwPuff op 25-07-2010 09:27:05 ]
  zondag 25 juli 2010 @ 09:22:08 #63
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84460157
Hee Blurred.. hoe ging het gister op msn?
  zondag 25 juli 2010 @ 09:35:58 #64
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84460249
Lief dat je het vraag XM.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga maar eens ontbijten :Y) heb ik toch nog iets enigszins on-topic gezegd in deze post :+
pi_84460509
Goedemorgen. :)

@Vik: manlief en ik wilden in Groningen ook eens een belbus nemen, maar dan moet je met minstens drie personen zijn.
Jaartje geleden, dus misschien is dat veranderd maar ik zou het even nakijken als ik jou was. :)
  zondag 25 juli 2010 @ 10:02:22 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84460530
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen. :)

@Vik: manlief en ik wilden in Groningen ook eens een belbus nemen, maar dan moet je met minstens drie personen zijn.
Jaartje geleden, dus misschien is dat veranderd maar ik zou het even nakijken als ik jou was. :)
Telt een poes niet als een derde? :P.

En bedankt voor de tip idd!
Niet meer actief op Fok!
pi_84460629
moggeuh!
Ondanks dat het eten en zulks geweldig smaakten zat er toch iets bij waar mijn lichaam (oen dat van Mr.Mo..) het niet mee eens is :') zit al vanaf 05.00 af en aan op de wc en mn buik doet pijn. Mr.Mo heeft inmiddels geen last meer, maar mijn gevoelige lichaam dus nog wel :')

net op de dag dat we op vakantie gaan :X

goedemorgen! zo's bijlezen :)
Ja doei.
  zondag 25 juli 2010 @ 10:16:44 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84460706
Voor ik het vergeet: alvast een fijne vakantie toegewenst, Moblo! ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_84460722
en jij veel plezier met je katje babe! :*
Ja doei.
  zondag 25 juli 2010 @ 10:54:51 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84461335
Zo, we gaan met de auto en zo gaan we het doen:

Mark fietst naar z'n pa en haalt de auto op. Dan haalt hij mij thuis op en gaan we samen het poesje ophalen. Dan weer naar huis en Mark en brengt later vanavond de auto terug (anders mist 'ie de eerste minuten thuis van de poezel :'))

Zo hoeft het poesje alleen maar een half uurtje in de auto te zitten en geen gestress met bus in, bus uit en op de fiets ^O^.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 juli 2010 @ 10:56:44 #71
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84461370
Moblo, fijne vakantie :) geniet ervan!!
pi_84461434
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Zo, we gaan met de auto en zo gaan we het doen:

Mark fietst naar z'n pa en haalt de auto op. Dan haalt hij mij thuis op en gaan we samen het poesje ophalen. Dan weer naar huis en Mark en brengt later vanavond de auto terug (anders mist 'ie de eerste minuten thuis van de poezel :'))

Zo hoeft het poesje alleen maar een half uurtje in de auto te zitten en geen gestress met bus in, bus uit en op de fiets ^O^.
Slim opgelost. ^O^ .

Mo, heel fijne huwelijksreis!!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_84461438
Naar Norg met de bus is echt niks waard. We zitten dan eerst een uur in de bus en moeten dan per se de bus van half 5 terug hebben. Als we dat niet redden moet we een bus later nemen die we dan een uur van tevoren moeten bellen. En dan zul je natuurlijk net zien dat we te laat bellen en dan nog een uur moeten wachten voor we een bus terug kunnen krijgen. :|W Ach, ik zie dat nu al helemaal fout gaan. :P
  zondag 25 juli 2010 @ 11:27:00 #74
277802 _Calimero_
pi_84461971
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:59 schreef de_nachtwacht het volgende:
Naar Norg met de bus is echt niks waard. We zitten dan eerst een uur in de bus en moeten dan per se de bus van half 5 terug hebben. Als we dat niet redden moet we een bus later nemen die we dan een uur van tevoren moeten bellen. En dan zul je natuurlijk net zien dat we te laat bellen en dan nog een uur moeten wachten voor we een bus terug kunnen krijgen. :|W Ach, ik zie dat nu al helemaal fout gaan. :P
Moeten jullie naar Norg?

Daar ben ik geboren :o

Mo, ontzettend fijne vakantie gewenst! hoop dat de buik snel weer oke is en jullie volop van de vakantie en elkaar kunnen genieten *O*
pi_84461993
Fijne vakantie!
pi_84462014
Fijne vakantie MoBlo! :W
  zondag 25 juli 2010 @ 11:28:48 #77
277802 _Calimero_
pi_84462021
Oh ik heb 72 km gefietst ipv 120, want ik ben eerder naar huis gegaan. Zat echt helemaal stuk, op het vlakke moest ik al alle zeilen bijzetten om de rest bij te kunnen houden en heuvelop was het helemaal een drama :% Maar morgen weer wielrentraining, dus ik vind het wel best zo 8-)
  zondag 25 juli 2010 @ 11:29:05 #78
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84462025
Goeiemorgen!

Ik heb nog nooit van Norg gehoord, maar veel plezier met de nieuwe poezel! *O*

Mo en MrMo, fijne vakantie ( vandaag dus :D)!!

Blurred: :* Meer zinnigs kan ik er niet echt op zeggen, tis gewoon rot! :{
  zondag 25 juli 2010 @ 11:29:10 #79
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84462029
Ja het poesje komt uit Norg :Y.

En Mark heeft mij net verboden het poesje tijdens de rit uit het mandje te halen :'(. 1 keer raden wat ik van plan was :'). Hij is bang dat het beest gekke capriolen gaat uithalen tijdens de rit, terwijl Janneke dat ook helemaal niet deed :{w. Maar goed, zijn wil is wet. Ik mag allang blij zijn dat hij wil rijden :P.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 11:29:46 #80
70532 loveli
N
pi_84462040
Norg is mooi!
crap in = crap out
  zondag 25 juli 2010 @ 11:31:58 #81
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84462091
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh ik heb 72 km gefietst ipv 120, want ik ben eerder naar huis gegaan. Zat echt helemaal stuk, op het vlakke moest ik al alle zeilen bijzetten om de rest bij te kunnen houden en heuvelop was het helemaal een drama :% Maar morgen weer wielrentraining, dus ik vind het wel best zo 8-)
Ik vind 72 km ook al een hele prestatie ^O^

Ik ga zo weer hardlopen, heb er al helemaal zin in :D Heb gisteren een mooi pad ontdekt tijdens het wandelen dus dat ga ik straks eens uitproberen!
  zondag 25 juli 2010 @ 11:32:21 #82
277802 _Calimero_
pi_84462097
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:29 schreef Viking84 het volgende:
Ja het poesje komt uit Norg :Y.

En Mark heeft mij net verboden het poesje tijdens de rit uit het mandje te halen :'(. 1 keer raden wat ik van plan was :'). Hij is bang dat het beest gekke capriolen gaat uithalen tijdens de rit, terwijl Janneke dat ook helemaal niet deed :{w. Maar goed, zijn wil is wet. Ik mag allang blij zijn dat hij wil rijden :P.
Dat is natuurlijk niet echt een sterk argument he ;) :+
succes in ieder geval en straks veel plezier met het onderzoeken/leren kennen van elkaar *O*

En zwaai even naar mijn roots, ik ben er echt al eeuwen niet meer geweest,kan me alleen nog herinneren dat we een weiland tegenover de deur hadden en een bos wat aan de achtertuin grensde ongeveer :D
  zondag 25 juli 2010 @ 11:33:54 #83
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84462138
Ik heb ook nog nooit van Norg gehoord!

En haha Vik, ik stel me jullie soms echt voor als een stelletje dat a ja-ren getrouwd is :P
  zondag 25 juli 2010 @ 11:34:06 #84
277802 _Calimero_
pi_84462142
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:31 schreef Blurred86 het volgende:

[..]

Ik vind 72 km ook al een hele prestatie ^O^

Ik ga zo weer hardlopen, heb er al helemaal zin in :D Heb gisteren een mooi pad ontdekt tijdens het wandelen dus dat ga ik straks eens uitproberen!
O wat goed zeg! ik heb denk ik al 3 weken niet meer gelopen :@ Misschien moet ik vrijdag eens gaan, maar ik wil liever een groepje hebben ofzo om mee te lopen, in mijn eentje vind ik het écht niet leuk..

Hoe ver ga je ongeveer lopen? Je had laatst een supermooie tijd toch?
Loop ze! w/
  zondag 25 juli 2010 @ 11:35:47 #85
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84462176
Oh mijn ex zei dat hij zag gisteren dat ik was afgevallen, terwijl ik juist weer terug op hetzelfde gewicht zit als toen hij me voor het laatst zag! Worden mijn vermoedens dat ik vet ingeruild heb voor spier toch maar mooi even bevestigd 8-)
pi_84462183
M'n ouders zetten wel eens de fietsen achterop de auto om dan in hun matchende fleecejacks in de omgeving van Norg te gaan fietsen.

;(.

Maar veel plezier (en succes) met het ophalen van het nieuwe katje! Heeft ze al een naam?

En Blurred, ik krijg nogal een déjà vu-gevoel van je posts.
  zondag 25 juli 2010 @ 11:37:17 #87
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84462201
Ik vind 30 km al een hele prestatie :@. Maar als je op onze mountainbike fietst, snap je waarom. Dat ding fietst echt lóódzwaar. Ik ben er laatst nog een keer op naar school gefietst en na misschien 100 meter had ik al het gevoel dat ik het loodje zou leggen :').

En een :* voor Blurred. Hopelijk krijg je toch snel duidelijkheid :Y.
Niet meer actief op Fok!
pi_84462230
Dank jullie O+

we zijn nu alles aan het inpakken en we hebben gewoon ruimte over ^O^

lang leve effectieve paklijsten :9 :P
Ja doei.
pi_84462232
Veel plezier met het nieuwe katje Vik!

Norg klinkt voor mij als een eenogige bruingroene trol met puisten. Of een planeet hier ergens ver vandaan. (no offence Cali).

Ik ben op weg naar werk, en iets te laat omdat ik het sleuteltje van die brievenbus niet kon vinden. Zijn die makkelijk te vervangen? Hij is van mijn ouders dus ik vertel het liever pas als ik een nieuwe heb :@
pi_84462249
En fijne vacanzione natuurlijk Mo :)
  zondag 25 juli 2010 @ 11:40:49 #91
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84462260
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:34 schreef _Calimero_ het volgende:

[..]

O wat goed zeg! ik heb denk ik al 3 weken niet meer gelopen :@ Misschien moet ik vrijdag eens gaan, maar ik wil liever een groepje hebben ofzo om mee te lopen, in mijn eentje vind ik het écht niet leuk..

Hoe ver ga je ongeveer lopen? Je had laatst een supermooie tijd toch?
Loop ze! w/
Weet nog niet precies hoe ver, omdat dat pad in het bos ligt is het moeilijk om met google earth een route te bedenken en te berekenen. Ik ga denk ik gewoon voor een minuut of 40 lopen en ik denk dat ik dan wel 6.5 a 7 km moet kunnen lopen.

Ik vind alleen lopen juist heel fijn! Lekker muziekje op en gewoon gáán! 8-)
  zondag 25 juli 2010 @ 11:41:38 #92
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84462271
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:39 schreef shinydiscoball het volgende:

Norg klinkt voor mij als een eenogige bruingroene trol met puisten. Of een planeet hier ergens ver vandaan. (no offence Cali).

O+
pi_84462273
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ouders zetten wel eens de fietsen achterop de auto om dan in hun matchende fleecejacks in de omgeving van Norg te gaan fietsen.
Ik & m'n matchende fleecejack( ;) ) komen zo naar je toe hoor!
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_84462341
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:41 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik & m'n matchende fleecejack( ;) ) komen zo naar je toe hoor!
Ik ben er klaar voor! Tot zo!
  zondag 25 juli 2010 @ 11:47:01 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84462385
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

;(.

_O-.

En dat doen jij en BF over 20 jaar niet? :+.

We zijn trouwens aan het discussiëren over een naam voor het poesje :'). Er zijn twee opties: Catootje en Pippa. Mark vindt de eerste het leukst, ik de tweede. Een reden om voor de eerste naam te kiezen is dat je de naam zou kunnen zien als een soort eerbetoon aan Taco (aangezien ik Taco ook vaak 'Tacootje' noemde, je hoeft maar 2 letters om te draaien). Maar ik ben persoonlijk verder niet zo'n fan van 'verkleinnamen.' en ik vind het poesje zelf een echte Pippa, als ik haar zo op de foto zie. Wat vinden jullie het leukst? Ws komen we er wel snel uit als het poesje hier is, hoor, maar ik ben toch even benieuwd naar de meningen ;).
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 juli 2010 @ 11:47:17 #96
277802 _Calimero_
pi_84462389
quote:

:o ;(

Het is een klein durrep in Drenthe en ik heb er enkel de eerste 1.5 jr van mijn leven gewoond, dus ik voel me meer een stadsmeisje :P
  zondag 25 juli 2010 @ 11:47:49 #97
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84462399
quote:

_O-. Het is wel erg mooi in de omgeving van Norg!
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 juli 2010 @ 11:48:38 #98
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84462413
Ik vind Pippa het leukst! Klinkt super lief O+ (sorry Mark ;))
pi_84462475
ik ben ook voor Pippa O+
Ja doei.
pi_84462480
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-.

En dat doen jij en BF over 20 jaar niet? :+.

We zijn trouwens aan het discussiëren over een naam voor het poesje :'). Er zijn twee opties: Catootje en Pippa. Mark vindt de eerste het leukst, ik de tweede. Een reden om voor de eerste naam te kiezen is dat je de naam zou kunnen zien als een soort eerbetoon aan Taco (aangezien ik Taco ook vaak 'Tacootje' noemde, je hoeft maar 2 letters om te draaien). Maar ik ben persoonlijk verder niet zo'n fan van 'verkleinnamen.' en ik vind het poesje zelf een echte Pippa, als ik haar zo op de foto zie. Wat vinden jullie het leukst? Ws komen we er wel snel uit als het poesje hier is, hoor, maar ik ben toch even benieuwd naar de meningen ;).
Jouw Pippa lijkt als 2 druppels water op mijn (of eigenlijk die van de ex-meneer zijn)Pippie. Dus dan lijkt het me een uitgemaakte zaak. :P
  zondag 25 juli 2010 @ 11:51:38 #101
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_84462495
Ooooh dit ga ik onthouden hoor. }:|
  zondag 25 juli 2010 @ 11:56:11 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84462597
Hier nog even een andere foto voor de visueel ingestelde Slankies :'):

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag trouwens beslissen welke naam het uiteindelijk wordt, want het is mijn poesje *O*.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 juli 2010 @ 11:56:57 #103
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84462617
Nachtwacht zegt (11:58 AM):
*maar hoe dan ook vind ik pippa nog steeds niks
Nachtwacht zegt (11:59 AM):
*ik noem m gewoon pipo
*consequent
*dat je t maar weet

--------------

Muh, hij gaat me saboteren :'(.
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 11:58:04 #104
70532 loveli
N
pi_84462641
Mijn poesje heeft geen naam :')
crap in = crap out
pi_84462661
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef Viking84 het volgende:

SPOILER
Ik mag trouwens beslissen welke naam het uiteindelijk wordt, want het is mijn poesje *O*.
O+ Wat lieeeeef! Ik wil oooook!
pi_84462684
quote:
Nachtwacht zegt (11:58 AM):
*maar hoe dan ook vind ik pippa nog steeds niks
Nachtwacht zegt (11:59 AM):
*ik noem m gewoon pipo
*consequent
*dat je t maar weet

--------------

Muh, hij gaat me saboteren :'(.
jullie zitten thuis met elkaar te msnen? :')!
Ja doei.
pi_84462702
Ik vind Pippa ook leuker! Ik wilde vroeger mijn toekomstige dochter altijd zo noemen, of Pip.
  zondag 25 juli 2010 @ 12:01:37 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84462720
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja dat is hip.

Ik ga eens even beschuitjes met aardbei klaarmaken :9.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 juli 2010 @ 12:02:47 #109
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84462748
Ik had vroeger 2 vriendinnetjes (zusjes) en die heetten Penelope en Philippa; Penny en Pippa dus, echt leuk vind ik O+
  zondag 25 juli 2010 @ 12:08:57 #110
295518 de_nachtwacht
scatterbrain
pi_84462892
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:59 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou zij heeft haar CI niet vaak op dus dan communiceert msn gewoon makkelijker, zeker als ik niet-Nederlandse woorden gebruik. Komt regelmatig voor dat ik iets probeer te zeggen, zij het niet snel genoeg kan volgen en ik reageer met: laat maar, ik typ het wel op msn. :P
  zondag 25 juli 2010 @ 12:16:01 #111
171890 Chicolate
Chemicals
pi_84463083
quote:

SPOILER
Aaaah omg wat een schatje :o O+.

Ik zou voor pip gaan :P. Als afkorting van Pippa/Pipo.
pi_84463243
ach zo!

Nog heel even zeuren en daarna alleen maar vakantiejompels:

de bruidskapster heeft dus gewoon pinnen écht in mn hoofd geduwd. Het zat niet zomaar strak, maar gewoon erin, waardoor ik nu 2 best diepe wondjes in mn hoofd heb... dat wordt nog leuk met de helm op straks :X want ze doen ook écht heel erg pijn :X
Ja doei.
  zondag 25 juli 2010 @ 12:29:19 #113
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84463447
Huuu, dat klinkt echt... creepy Mo! :o

Blurred :*

Vik, ik zou voor Catootje gaan. Ook omdat 'pippa' volgens mij slang voor een pistool is.

Ik ken Norg ook, maar ja ik ben dan ook kind van 2 echte Drenten O+

En nu moeten we op kraamvisite.

SPOILER
pi_84463520
Ik heb een veldboeket gekregen van sigme met onder andere basilicum erin, dus het ruikt hier echt heerlijk nu! O+. Van de rest van de bloemen weet ik niet wat het is. :@.
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 12:32:44 #116
70532 loveli
N
pi_84463549
Gewoon glimlachen tot je kramp in je kaken krijgt en zeggen dat het een wolk van een baby is, easy.
crap in = crap out
  zondag 25 juli 2010 @ 12:35:18 #117
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84463622
Oooh Pip is een leuke oplossing! O+ Heb je Pippa (vind ik leuker dat Catootje), en een soort Great Expectations-verwijzing :P

*O*

Huu bruidswonden :o

En Shiny over Norg _O- O+ Eens wel!
pi_84464009
ja, was gisteren bij de kapster, en die zei 'jezus, wat is er met jouw hoofd gebeurd :') ' :X
Ja doei.
  zondag 25 juli 2010 @ 12:49:26 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84464029
Dat zijn de betere opmerkingen! :')

Fijne vakantie :W
pi_84465673
He, grappig :) , ik kan onzichtbare postings maken.

Is deze ook gelukt? :D
He who dies with the most toys
still dies
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 13:44:13 #121
70532 loveli
N
pi_84465696
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:43 schreef VulcanJ het volgende:
He, grappig :) , ik kan onzichtbare postings maken.

Is deze ook gelukt? :D
Nee, maar het is je wel gelukt je avatar onzichtbaar te maken :Y
crap in = crap out
pi_84465928
pi_84466014
nou, ik vond die van jou wel mooi eigenlijk. Had je me mn PM niet gezien voor toestemming?

Ah! die was gelukt dus.
still dies
  zondag 25 juli 2010 @ 13:54:47 #124
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84466041
Ik heb net 50 minuten gerend *O* mijn vorige record was 40 minuten 8-)
Alleen geen idee hoe ver want GPS werkte niet goed in het bos }:|
Ben kapot maar ik voel me super :D
pi_84466060
quote:
Op zondag 25 juli 2010 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik, ik zou voor Catootje gaan. Ook omdat 'pippa' volgens mij slang voor een pistool is.
Dat zei ik ook al :+

Pippa is echt geen leuke naam imo. Pip is dan nog beter, dan zijn ze samen Pip en Janneke.

Hey wat goed zeg Blurred. Lekker fris weer ook he :)
Springfield's looking pretty dusty today
pi_84466132
quote:
Op zondag 25 juli 2010 12:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Huu bruidswonden :o
8)7

* -marz- Mo en Wo uitzwaait en heel veel plezier toewenst :W
Springfield's looking pretty dusty today
  zondag 25 juli 2010 @ 13:57:22 #127
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84466137
Wat een prachtige taart weer DaD! Die vogeltjes O+
Mocht ik ooit iemand zo ver krijgen om met mij te trouwen dan wil ik ook zo'n taart :D
pi_84466148
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Foto hier gepost: Taarten en cupcakes decoreren # 19
Oh, die bloemen zo bij elkaar zijn wel mooi! de rest natuurlijk ook ;)

En waar is dat hart van gemaakt?
still dies
  zondag 25 juli 2010 @ 13:58:37 #129
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84466173
jaaa Pip en Janneke, dat is leuk!
  zondag 25 juli 2010 @ 14:06:24 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84466468
quote:
Op zondag 25 juli 2010 13:58 schreef Blurred86 het volgende:
jaaa Pip en Janneke, dat is leuk!
_O-.

Het wordt Pippa, maar degenen die daar moeite mee hebben mogen gerust Pip zeggen. Dat is het compromis :s) :P.

Nog 2 uurtjes O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_84466540
quote:
Op zondag 25 juli 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een veldboeket gekregen van sigme met onder andere basilicum erin, dus het ruikt hier echt heerlijk nu! O+. Van de rest van de bloemen weet ik niet wat het is. :@.
Het zijn twee soorten basilicum (de ene groen, de ander groen-met-paars), en de rest is munt (met dat harige blad).

En de taart hoort ook hier!

Hij staat nu nog in de doos (goed verpakt hoor :Y ), over een uurtje verwacht ik volk. Er staan mooie boerenbonte schragentafels buiten, en emmers bloemen enzo.
pi_84466592
En wat is je huisje een fijn echt huisje geworden D&D!
pi_84467104
Ik voel me een stadsmeisje. :+.

En dank je! Ik vind m'n huisje ook best fijn. :Y .

Veel plezier vanmiddag! *O*.
pi_84467176
Sigme! Veel plezier! *O* dat gaat vast lukken met die mooie taart van DaD O+ super hoor! _O_

nog een half uurtje en dan gaan we. De eerste 4 koffers zitten al op de motor, straks nog even de topkoffers, tent en bagagerol en wijzelf ;) en dan zijn we er klaar voor ;)
Ja doei.
  zondag 25 juli 2010 @ 14:30:31 #135
277802 _Calimero_
pi_84467247
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:08 schreef sigme het volgende:

[..]

Het zijn twee soorten basilicum (de ene groen, de ander groen-met-paars), en de rest is munt (met dat harige blad).

En de taart hoort ook hier!
[ afbeelding ]

Hij staat nu nog in de doos (goed verpakt hoor :Y ), over een uurtje verwacht ik volk. Er staan mooie boerenbonte schragentafels buiten, en emmers bloemen enzo.
prachtige taart! Een fijn feestje gewenst, hopelijk is het daar beter weer dan hier (regen!)

En blurred, wat een prestatie, 50 min, knap hoor _O_
  zondag 25 juli 2010 @ 14:33:55 #136
277802 _Calimero_
pi_84467353
Lijstje van gister:

O: 2x afbakbroodje met date kaas en tomaat
L: 2x broodje met avocado, kaas, sla
T: 4x mueslireep }:|
D: kroepoek :')

Vandaag:
O: 2x brood met kaas en jam
S: 72km wielrennen, onderweg 2x krentebol en banaan
L: tosti kaas en kipfilet met een beetje pesto
T: klein potje doperwtjes en worteltjes
D: thaise groene curry met rijst

Stuk beter dan gister :')
  zondag 25 juli 2010 @ 14:34:04 #137
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84467358
Wauw DaD, Wat een super mooie taart zeg!
Je mag mijn bruidstaart ook wel maken als ik ooit ga trouwen hihi O+

Begint opeens te regenen hier -O-
  zondag 25 juli 2010 @ 14:39:09 #138
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84467517
zal ook eens wat lijstjes posten:

gisteren:
• banaan met magere kwark, lijnzaad en all bran plus
• volkorentosti ham/kaas, 2x knackebrod met jam, koffie met melk
• 2 uur wandelen
• bruin afbakbroodje ham/kaas en een par cherrytomaatjes, koffie met melk
• halve fles wijn :')
• aspergesoep uit blik, kant en klare salade nicoise

vandaag:
• banaan met magere kwark, lijnzaad en all bran plus
• volkorentosti ham/kaas, 2x knackebrod met jam, koffie met melk
• 50 min hardlopen
• perzik, bruin afbakbroodje ei, koffie met melk
en verder weet ik het nog niet..
  zondag 25 juli 2010 @ 14:45:30 #139
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84467731
Even denken, mijn lijstje van gisteren
o. halve croissant + bruin roggenbolletje met jam
t. half flesje sportdrank
s. 25 km mountainbike
l. 2 opscheplepels rijst + kool in kerriesaus
d. 14 stuks geweldige sushi + gratis (!) een reuzebeker koffie bij de starbucks met melk

:? Wat gek, het is helemaal niet zoveel. En toch zat ik bomvol.

Vandaag tot nu toe
o. 2 boterhammen roomboter en jam
l. 2 vegaburrito's met honingsaus en kidneybonen, paprika, mais, uit, creme fraiche, kaas en tomatensalsa
t. 2 sinaasappelcakekoekjes + handje jellybeans
s. uurtje fietsen met de jongste
d. geen idee. Wou gaan bbq-en ,maar het is gewoon koud hier :o
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  zondag 25 juli 2010 @ 14:51:48 #140
229513 Blurred86
Live Positive
pi_84467957
Hoezo gratis koffie bij starbucks tink?
pi_84468161
Boehoe, even geen zin om bij te lezen. Heel leuk weekend achter de rug, maar vanaf vanmorgen zit het niet mee!
- Eerst ruzie met meneer, want hij moest naar zijn ouders, terwijl ik mn moeder in de afgelopen weken maar 10 min heb gezien.
- Zijn erachter gekomen dat mn moeder domme dingen doen, waar ik verder niet over wil uitweiden
- Het kantoor van mn werk heeft een fout gemaakt, ik heb maar 1/3 van mijn salaris gekregen (mijn complete huur op 50 euro na), ik ga donderdag op vakantie (blijkbaar zonder geld!) en het kantoor is ivm vakantie t/m 15 augustus gesloten

:'( :'( :'( :'(
Zoekt en gij zult vinden, vindt gij het niet, dan is het zoek.
pi_84468192
Ik verveel mij ;(

O: Twee sneetjes geroosterd brood met leverworst, kop Figurfit thee met lepel honing
T: Handje balsamicochips, omdat mijn vader de krakelingen had opgegeten waar ik naar op zoek was }:|
L: Twee vezelrijk knackebrot met een halve haring in botersaus (Duitse Lidl geweest gister)
T: Kop Eiskaffee met half melk en half water

D is nog onbekend, waarschijnlijk eten mijn ouders inktvisringen en ik een gebakken vissie, met salade en Spatlase :9
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_84468240
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:57 schreef j.t het volgende:
Boehoe, even geen zin om bij te lezen. Heel leuk weekend achter de rug, maar vanaf vanmorgen zit het niet mee!
- Eerst ruzie met meneer, want hij moest naar zijn ouders, terwijl ik mn moeder in de afgelopen weken maar 10 min heb gezien.
- Zijn erachter gekomen dat mn moeder domme dingen doen, waar ik verder niet over wil uitweiden
- Het kantoor van mn werk heeft een fout gemaakt, ik heb maar 1/3 van mijn salaris gekregen (mijn complete huur op 50 euro na), ik ga donderdag op vakantie (blijkbaar zonder geld!) en het kantoor is ivm vakantie t/m 15 augustus gesloten

Nou, dat is idd mooi kl*te :o Mag je wel rood staan?
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 25 juli 2010 @ 15:00:24 #144
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84468273
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:51 schreef Blurred86 het volgende:
Hoezo gratis koffie bij starbucks tink?
Het was tegen sluitingstijd en daarom kregen we de koffie gratis mee O+
  zondag 25 juli 2010 @ 15:02:11 #145
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84468321
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:58 schreef Syrena het volgende:
Ik verveel mij ;(

O: Twee sneetjes geroosterd brood met leverworst, kop Figurfit thee met lepel honing
_O- Sorry Syrena, maar dit is erg grappig :D

En j.t.; mooi balen inderdaad. Is dit op de e.o.a. manier op te lossen?
  zondag 25 juli 2010 @ 15:02:34 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84468337
quote:

Nou wat naar! :*.

Idd, mag je rood staan of kun je het geld van iemand lenen?

Mark is vertrokken en ik heb het reismandje net klaargemaakt O+. Janneke is al onrustig :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 juli 2010 @ 15:05:40 #147
171890 Chicolate
Chemicals
pi_84468434
quote:

Je hebt toch hoop ik wel een creditcard of iemand met geld bij je? :o Oh wat kut (de andere dingen in je lijstje ook :*)

Ik geloof dat ik deze week echt mijn kamer in Amsterdam moet gaan verven en inrichten, op deze manier woon ik er eind van het jaar nog steeds niet :+.
pi_84468492
quote:
Op zondag 25 juli 2010 15:02 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

_O- Sorry Syrena, maar dit is erg grappig :D

En j.t.; mooi balen inderdaad. Is dit op de e.o.a. manier op te lossen?
Het was maar een heul klein lepeltje honing ;(
Of ging het om de leberwurst, want die was maar 100 kcals per worstje en dan heb je mooi 2 sneetjes bedekt O+

We hebben mijn vader gisteren verteld hoeveel kcals er in zijn geliefde Griekse yoghurt zitten. We dachten dat hij het wist, maar hij was in de veronderstelling dat het wel meeviel oO<
pi_84468552
Overigens vonden we vammorgen een stokje van een Magnum, dus Dr. Frank is afgeschaft denk ik ):O
pi_84468853
Ja, ik mag 1000 rood staan. Ik heb nog beetje spaargeld, maar daar zou ik definitief een auto van kopen meteen na mijn vakantie! Nou ja, dat zal dan maar moeten wachten of even bij iemand lenen ofso. :'( vind het erg vervelend allemaal
  zondag 25 juli 2010 @ 15:17:42 #151
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84468854
Mooi klote j.t. en nu? Je moet toch geld hebben..
Syrena :D
pi_84468939
Ik denk dat tink de figurfittee bedoelt, syrena! Klinkt namelijk héél fout!

Veel plezier met het ophalen van Pippa Vik & nachtwacht! *O*

j.t: zeker behoorlijk klote :* .
Venus in pocketformaat
© loveli
  zondag 25 juli 2010 @ 15:21:37 #153
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84468953
ook weer even een lijstje;
gister
o: 2 cracker met kipfilet en komkommer
m: 2 geroosterde boterhammen met kipfilet en komkommer
t: 6 snoepjes
a: 1 wrap met kip en groente
t: hazelnootschuimtaart beetje tortillachips met dipsaus, 3 toastjes met brie

SPOILER
vandaag
o: 2 crackers met kipfilet en komkommer
t: 1 blokje 30+kaas, 1 toastje met schijfje ei, stukje ei met rookvlees (op visite bij oma)
m: 2 crackers met kipfilet en komkommer, 1 beschuitje met vruchtenhagel
t: cappuccino met 2 chocoladebiscuitjes (opa en oma hier op visite, en als ik geen koekje neem gaan ze zeuren dat ik niet hoef af te vallen, dat ik wat meer moet genieten..ouwtjes..snappen er niks van! O-), maar 't was wel lekker c_/ )
t: 6 snoepjes o|O
a: word pannenkoeken bij m'n vriend... :{

[ Bericht 18% gewijzigd door Noukjee op 25-07-2010 15:26:54 ]
pi_84469077
Oh, ik heb gister auto's gekeken op internet, en nou heb ik een heel leuke Smart gezien.... En nu wil ik 'm :') :@ .
In verhouding wel wat duurder dan gemiddeld voor auto's met die kmstand en leeftijd, maar nog steeds binnen budget. Gelukkig heb ik nog geen geld gehad van de belanstingdienst, anders was ik waarschijnlijk gister nog wel gaan kijken (autobedrijf zit ook nog eens heel dichtbij...) :X .
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84469883
Lijstjes tijd dan maar

gisteren over de dag gemeten
broodje kaas
vietnamese loempia
gebakken aardappelen, sla en braadworst
heul veul cocktails met chips en dip

vandaag
O: magere yoghurt met halvajam
L: 2 forelfilets met peper

en dat is het tot dusver
pi_84470336
quote:
Op zondag 25 juli 2010 07:50 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!

Kunnen we de OP niet een keer aanpassen? Naar zo'n verhaaltje als dat van die betweter, maar dan correct gespeld en met broccoli?

Ik kan de OP niet aanpassen; ik kan de wiki niet aanpassen. Iets met ubuntu of Fx of weetikveel
Dat wou ik zeggen! Goed verhaal!
  zondag 25 juli 2010 @ 16:30:14 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84470918
@syrena: ik doelde of de afvalthee icm met honing. Het is een beetje met elkaar in tegenspraak. :P Overigens is die thee volgens mij vooral vochtafdrijvend als ik het goed heb, dus niet te veel van drinken.

Wat betreft de OP, daar ben ik het ook helemaal mee eens. Heeft iemand eens een goede uitleg geschreven die we kunnen quoten en daarna langzamerhand bewerken?
pi_84471346
Aangekleed! :')
  zondag 25 juli 2010 @ 16:49:12 #159
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84471489
Ze is er *O*.
En ipv dat Janneke naar haar zit te blazen en te grommen, zit zij naar Janneke te blazen en te brommen :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 juli 2010 @ 16:57:56 #160
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84471782
Pip(pa) de heldin! _O-

Koesje voor J.t.! :*

Net terug van bezoek aan vriendje's opa en oma, zn oma gaat best wel slecht :X Ze is mager, stokdoof, met ademhalings-problemen, maar wel nog steeds een brutaaltje :') (zn opa zou eten maken maar was druk met praten over tv's, zij tegen hem in zo'n ielig schreeuwstemmetje: "Komt er nog wat van!?" _O- ). Maar ze vonden het wel fijn dat we langs waren geloof ik :Y
  zondag 25 juli 2010 @ 17:03:13 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84471963
En crosspost uit taartentopic:

quote:
Oooh DaD hij is weer prachtig! O+ Ik vroeg me al af hoe je het zou doen, bloemen en vogels en stippen en dan tóch jouw strakke stijl, maar zo is ie weer helemaal goed! Leuk dat de bloemen en vogels wit zijn, maakt het geheel meteen weer gestileerder O+
En Sigme, hopelijk heb je een heel tof feest! Aan de taart zal het niet liggen :+
  zondag 25 juli 2010 @ 17:03:48 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84471976
Das balen jt! :o

Mooie taart DaD! O+

En :W Pip oO<
pi_84472693
Ga 16 aug heel boos kantoor opbellen dat ik dezelfde dag mn geld nog wil :(

Eniwee, net 5 kanelly's gegeten ...

en vergeten te melden dat we gisterenavond nog even aan sport hebben gedaan op een cocktailfeestje. 8)7 heb enorme spierpijn aan mn binnendijbenen, We moesten een doos oppakken van de grond met ons tanden, en handen mochten niet op de grond. En lukte het niet >> shotje, en na 1 ronde werd er een rand afgeknipt.
Ben als 2e geëindigd B-) de nummer 1 kon alleen de bodem van de doos oppakken en bij mij was de rand 3 cm hoog denk ik ... vandaar de dijbeenspierpijn haha ... telt toch ook als sport?? O-)
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 17:34:33 #164
70532 loveli
N
pi_84472991
Oh my, de buren hebben een profi luchtkussen op de parkeerplaats gezet!
crap in = crap out
  zondag 25 juli 2010 @ 17:40:24 #165
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84473205
Niet meer actief op Fok!
pi_84473396
Wat balen, j.t. :{ :*

Verder: mooie taart en schattige Pippa. O+
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 17:45:58 #167
70532 loveli
N
pi_84473397
Wat een schatje!
crap in = crap out
  zondag 25 juli 2010 @ 17:56:11 #168
277802 _Calimero_
pi_84473745
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:34 schreef loveli het volgende:
Oh my, de buren hebben een profi luchtkussen op de parkeerplaats gezet!
?

Feestje?
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 18:02:05 #169
70532 loveli
N
pi_84473967
Het is in het blok hiernaast, denk dat ze met een aantal gezinnen zo'n ding hebben geregeld.
crap in = crap out
pi_84474772
quote:
Op zondag 25 juli 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:

[..]

_O-. Het is wel erg mooi in de omgeving van Norg!
Dat geloof ik gelijk!
Zal als ik thuis ben even naar je kitty kijken, volgens mij is ze heel liev O+

En DaD, wat maak jij toch geweldige taarten!!
  zondag 25 juli 2010 @ 18:27:38 #171
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84474825
NOrg is hier vlak bij, mooie omgeving!

Had al 4 x wat gepost en het is gewoon 4 x niet goed gegaan, stomme internetverbinding :r

Die taart van DaD voor Sigme is echt supermooi!!
pi_84475666
Ik wil ook zo'n taart als ik ooit ga trouwen! O+

:')

O en heeft iemand toevallig een lijstje met de calorieën die in alcoholhoudende drankjes zitten? Ik weet wel dat wijn wel ok is enzo, maar verder geen idee :@

Lijstje:
O: Magere vruchtenyoghurt en een pruim
S: Wii fit uurtje
L: Een snee brood met kaas en komkommer, een halve met leverpastei en nog een halve met hagelslag (kon niet kiezen :+ )
T: snack a Jack caramel
D: Kerrie ovenschotel met aardappelpuree, rundergehakt en prei (was lekker :9 )

En ik heb dus wel zin in iets met alcohol vanavond, maar niet zo in wijn eigenlijk :@ We hebben nog koffielikeur staan :9 (btw, ik drink vrijwel nooit)
compact en kleverig.
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 18:59:57 #173
70532 loveli
N
pi_84476118
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook zo'n taart als ik ooit ga trouwen! O+

:')

O en heeft iemand toevallig een lijstje met de calorieën die in alcoholhoudende drankjes zitten? Ik weet wel dat wijn wel ok is enzo, maar verder geen idee :@

Alcohol en suiker zijn kcals, dus hoe zoeter of hoe sterker, des te meer kcals. Hint: er zijn cocktails met het aantal kcals van een fatsoenlijk diner.
crap in = crap out
pi_84476153
de champagne op de boot smaakt iig erg lekker :9 en dat voor Lidl champagne.. :9

:W
Ja doei.
pi_84476391
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:59 schreef loveli het volgende:

[..]

Alcohol en suiker zijn kcals, dus hoe zoeter of hoe sterker, des te meer kcals. Hint: er zijn cocktails met het aantal kcals van een fatsoenlijk diner.
Had al zitten kijken bij voedingscentrum.Likeur met < 15 % alcohol is 70 Kcal...
En ik had idd ook al iets gevonden waarin stond dat het te maken heeft met t aantal suikers en alcohol, maar een lijstje zou zo handig zijn!
Ik pak gewoon koffielikeur :9
compact en kleverig.
pi_84476403
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

En ik heb dus wel zin in iets met alcohol vanavond, maar niet zo in wijn eigenlijk :@ We hebben nog koffielikeur staan :9 (btw, ik drink vrijwel nooit)
Koffielikeur is romig én zoet, dus volgens mij is dat dubbel slecht. Eigenlijk moet je zo'n drankje gewoon zien als een gebakje ofzo, als je er echt van geniet zou ik er gewoon eentje nemen.
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 19:11:15 #177
70532 loveli
N
pi_84476543
Italian coffee c_/
crap in = crap out
  zondag 25 juli 2010 @ 19:11:40 #178
277802 _Calimero_
pi_84476563
Niet alle likeur is romig hoor. baileys wel, maar kahlua bijvoorbeeld niet, alleen mierzoet (maar wel lekker!)
  zondag 25 juli 2010 @ 19:13:32 #179
171890 Chicolate
Chemicals
pi_84476641
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:11 schreef loveli het volgende:
Italian coffee c_/
Irish coffee :9 (en daarna meteen zo brak en moe dat ik nauwelijks meer naar het hostel kon lopen. En we wilden nog wel tot laat in de pub zitten, 9 uur lag ik bijna onder tafel van de slaap)

DaD, wat een prachtige taart heb je weer gemaakt! O+
pi_84476858
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Koffielikeur is romig én zoet, dus volgens mij is dat dubbel slecht. Eigenlijk moet je zo'n drankje gewoon zien als een gebakje ofzo, als je er echt van geniet zou ik er gewoon eentje nemen.
Deze is niet zo romig als bv baileys. Ach en ik heb geen idee hoeveel Kcal het zijn, maar ik zit rond de 12/1300, dus kan nog wel :+

En ik doe gewoon alleen de likeur, zonder koffie :+
compact en kleverig.
pi_84476862
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Niet alle likeur is romig hoor. baileys wel, maar kahlua bijvoorbeeld niet, alleen mierzoet (maar wel lekker!)
Oh ja, Kahlua is natuurlijk ook koffielikeur. Ik dacht aan die goedkope nep-Baileys die zo heet. :P
pi_84476990
Mooie taart DaD! Eigen ontwerp? Zag zo iets in het boekje de mooiste taarten maak je zelf en vond hem zo mooi dat ik hem zeker ook eens wilde maken! Echt heel erg mooi die taart!
  zondag 25 juli 2010 @ 19:26:29 #183
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84477151
*burp

Mên, wat een dramatisch weekend qua eten. Mag ik wel een week voor balansen _O-.
  zondag 25 juli 2010 @ 19:32:08 #184
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84477402
XM ik geloof je niet.
Jij gelooft jezelf ook niet maar je wil voor jezelf weer een reden hebben om weer zo dramatisch dom te eten!
  zondag 25 juli 2010 @ 19:44:28 #185
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84477924
Even zien.. BBQ, patat, shoarma, gevulde koeken, krentenbrood, bier, wijn, engelse drop....

Dat was het weekend in een notedop.
pi_84478021
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even zien.. BBQ, patat, shoarma, gevulde koeken, krentenbrood, bier, wijn, engelse drop....

Dat was het weekend in een notedop.
En hoeveel heb je van dat alles gegeten en gedronken?
  zondag 25 juli 2010 @ 19:47:27 #187
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84478037
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En hoeveel heb je van dat alles gegeten en gedronken?
Veel! :D

En Duvel kan dat beamen :Y.
pi_84478097
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Veel! :D

En Duvel is het er ook mee eens dat je de komende dagen dan weer ruim onder de 1000kcal gaat eten?
  zondag 25 juli 2010 @ 19:50:37 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84478170
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

En Duvel is het er ook mee eens dat je de komende dagen dan weer ruim onder de 1000kcal gaat eten?
Met dinsdag een etentje en woensdag een borrel, gaat dat al niet gebeuren :Y). Al zit ik bijna nooit "ruim onder de 1000" hoor :).
pi_84478239
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Met dinsdag een etentje en woensdag een borrel, gaat dat al niet gebeuren :Y). Al zit ik bijna nooit "ruim onder de 1000" hoor :).
Ik lees dan niet vaak meer mee maar ik kom meer dan eens een lijstje tegen dat eerder 700kcal is dan 1050kcal
  zondag 25 juli 2010 @ 19:55:08 #191
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84478320
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Jahw... *burp*

quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:48 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Nee. Moet dat?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_84478363
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:55 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee. Moet dat?
Nee, liever niet
Het is juist goed als je een beetje op je meisje let want echt gezond bezig is ze niet
  zondag 25 juli 2010 @ 19:57:57 #193
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84478438
Hee Duvel, je belde toen XM in de auto zat! *) </verkapte kijk-mij-XM-gemeet-hebben-post> 8-)

Net souvlakis en Griekse salade op, BURP! Nu zit ik vol :Y)
  zondag 25 juli 2010 @ 19:58:10 #194
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84478446
Ik heb het idee dat 't wel meevalt eigenlijk. Het is in elk geval in niets te vergelijken met die beroerde periode een jaar of wat geleden.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 25 juli 2010 @ 19:59:25 #195
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84478492
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Duvel, je belde toen XM in de auto zat! *) </verkapte kijk-mij-XM-gemeet-hebben-post> 8-)
Ja, had ff opgenomen! Dan had je nu kunnen zeggen dat je zelfs Duvel aan de telefoon had gehad! :7
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_84478511
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef Duvel het volgende:
Ik heb het idee dat 't wel meevalt eigenlijk. Het is in elk geval in niets te vergelijken met die beroerde periode een jaar of wat geleden.
Je zal er wel aan gewend zijn geraakt
  zondag 25 juli 2010 @ 20:01:04 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84478550
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:59 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ja, had ff opgenomen! Dan had je nu kunnen zeggen dat je zelfs Duvel aan de telefoon had gehad! :7
Ik had het aangeboden maar we wisten niet zeker of de TomTom dan nog aan zou blijven staan en dan waren we verdwaald tussen koei no. 2 en het derde schaap van links! Maarja, dan was ik wel meteen veel gaverder geweest ja :7 Kans verkeken!
  zondag 25 juli 2010 @ 20:02:52 #198
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84478618
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik had het aangeboden maar we wisten niet zeker of de TomTom dan nog aan zou blijven staan en dan waren we verdwaald tussen koei no. 2 en het derde schaap van links! Maarja, dan was ik wel meteen veel gaverder geweest ja :7 Kans verkeken!
Volgens mij heb je m'n nummer nu wel :7 :D
  zondag 25 juli 2010 @ 20:03:12 #199
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84478637
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef Duvel het volgende:
O+
  zondag 25 juli 2010 @ 20:04:22 #200
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84478685
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:00 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Je zal er wel aan gewend zijn geraakt
Ik denk dat je het verkeerd hebt, en ik vind het ook wel een erg boude uitspraak.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_84478737
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:04 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik denk dat je het verkeerd hebt, en ik vind het ook wel een erg boude uitspraak.
Ik ben niet de enige die zich zorgen blijft maken en de laatste tijd meer dan ooit
Een dieettopic is dan ook geen beste plaats voor iemand met anorexia of neigingen naar anorexia
  zondag 25 juli 2010 @ 20:06:02 #202
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84478741
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ja, en ik kan niet pochen met het stemgeluid van MariaEtcetera... ;(
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 25 juli 2010 @ 20:07:05 #203
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84478797
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik ben niet de enige die zich zorgen blijft maken en de laatste tijd meer dan ooit
Een dieettopic is dan ook geen beste plaats voor iemand met anorexia of neigingen naar anorexia
Bedankt voor je bezorgdheid, ik zal het in de gaten houden.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 25 juli 2010 @ 20:07:17 #204
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84478809
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:02 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Volgens mij heb je m'n nummer nu wel :7 :D
8-) *hurhur* I got teh powahh!

En ahja, het is idd al verbeterd, en XM weet zelf ook dat de gedachtegangen soms nog fout zijn (hadden we het eerder nog eens over gehad). Maar ze komt er vast wel! Ze ziet er iig al awesome uit *) Duvel, you are a very lucky man (maar dat weet je vast wel al :P) 8-)
  zondag 25 juli 2010 @ 20:07:23 #205
277802 _Calimero_
pi_84478811
Ik zal me er ook even mee bemoeien;
Je hoeft uberhaupt niet te balansen XM, want ik heb je donderdag gezien en je ziet er fantastisch uit, dus je kan het best hebben een x zo'n weekend :7
  zondag 25 juli 2010 @ 20:08:18 #206
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84478850
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:07 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Duvel, you are a very lucky man
Hear, hear!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_84478868
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:04 schreef Duvel het volgende:

[..]

Wat wel een goede tip is: de calorieen uit gezondere dingen halen en niet normaal maaltijdsalades eten en dan uit je dak gaan met borrels en barbeque. En genoeg eten om er niet chagrijnig van te worden.
Dat merk ik wel van XMs lijstje...
  zondag 25 juli 2010 @ 20:09:45 #208
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84478908
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Je hoeft uberhaupt niet te balansen XM, want ik heb je donderdag gezien en je ziet er fantastisch uit, dus je kan het best hebben een x zo'n weekend :7
Van dattum dus! Zo dan, als je van die hoge broeken aan kunt en er nog steeds fantastisch uit ziet, dan is er geen manier meer waarop je mollig genoemd kunt worden :P
pi_84479052
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:07 schreef _Calimero_ het volgende:
QFT. XM turns heads.
pi_84479055
Bij de vorige meet vond ik XM ook prachtig :) Ze eet alleen een beetje raar maar dat weet ze idd.
  zondag 25 juli 2010 @ 20:12:38 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84479078
Thnx ladies :@ Ik was ook helemaal niet serieus van plan om een week te balansen, dat houd ik geeneens vol :N.
  zondag 25 juli 2010 @ 20:13:33 #212
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84479112
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladies :@ Ik was ook helemaal niet serieus van plan om een week te balansen, dat houd ik geeneens vol :N.
^O^

*doet gekke dansjes met XM* 8-)
  zondag 25 juli 2010 @ 20:13:40 #213
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84479118
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:08 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Wat wel een goede tip is: de calorieen uit gezondere dingen halen en niet normaal maaltijdsalades eten en dan uit je dak gaan met borrels en barbeque. En genoeg eten om er niet chagrijnig van te worden.
Dat merk ik wel van XMs lijstje...
Hm, die maaltijdsalades zijn meer geboren uit tijdgebrek of even te gaar om te koken, niet als balansding. Ik eet op zo'n moment ook zo'n ding als avondeten, en ik ben niet echt anorectisch. En een Griekse salade als avondeten is ook niet zo'n lullig zuinig bordje als in een restaurant, maar is een gigantische bak met gesneden groenten, feta, kruiden en een slok olijfolie waar je drie dagen goed van poept. :)
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 25 juli 2010 @ 20:15:19 #214
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84479203
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

^O^

:D!

Ik kan me daar zooooooo iets bij voorstellen he! :D _O-
pi_84479205
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef Duvel het volgende:

[..]

Hm, die maaltijdsalades zijn meer geboren uit tijdgebrek of even te gaar om te koken, niet als balansding. Ik eet op zo'n moment ook zo'n ding als avondeten, en ik ben niet echt anorectisch. En een Griekse salade als avondeten is ook niet zo'n lullig zuinig bordje als in een restaurant, maar is een gigantische bak met gesneden groenten, feta, kruiden en een slok olijfolie waar je drie dagen goed van poept. :)
Plannen heet zo iets
  zondag 25 juli 2010 @ 20:16:03 #216
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84479245
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:15 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Plannen heet zo iets
Zeg, doe ff normaal.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_84479263
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sinds wanneer niet?
Maar ik zie dat iedereen nu weer kusjekroel is en niemand kennelijk zich zorgen maakte om de lijstjes van afgelopen weken
  zondag 25 juli 2010 @ 20:18:23 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84479361
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

^O^

Maar weghollen als ze de polonaise gaan doen :{w.
Niet meer actief op Fok!
pi_84479363
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:16 schreef Duvel het volgende:

[..]

Zeg, doe ff normaal.
Oke het was bot gezegd
Maar je kan het toch gewoon plannen? Die tip is aan XM ook al vaak gegeven.
  zondag 25 juli 2010 @ 20:18:47 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84479379
Ik maak me zorgen als ik dat nodig acht: ik zag nu een grapje.

<Mo> poepen O+ </Mo> :P
  zondag 25 juli 2010 @ 20:18:59 #221
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84479394
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dát is pas planning 8-) .
  zondag 25 juli 2010 @ 20:19:57 #222
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84479447
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hee, ik holde niet weg, ik deed alleen niet mee :+ Ik struikel altijd over mijn medemensch met dat soort dingen :')
pi_84479479
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef Duvel het volgende:

[..]

Maar als je nou de volgende keer dat je in de AH bent om een maaltijdsalade te kopen, ook even een paar zalmmoten uit de diepvries meegrist en die 5 minuutjes in de grilpan mikt, dan is het nóg fijner. O+.
  zondag 25 juli 2010 @ 20:21:42 #224
78654 Viking84
Going, going, gone
  zondag 25 juli 2010 @ 20:22:00 #225
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84479527
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Oke het was bot gezegd
Maar je kan het toch gewoon plannen? Die tip is aan XM ook al vaak gegeven.
"Gewoon plannen" gaat niet altijd als je allebei een drukke baan hebt en daardoor soms uitgeteld thuiskomt. Bij ons niet in elk geval.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_84479528
Dus een maaltijdsalade is niet altijd zo'n stuk verdriet van de appie? :P
Sarabi: ze zet dr lijstjes tenminste neer, wel zo eerlijk. Soms post ik mn vreetdagen gewoon niet!
  zondag 25 juli 2010 @ 20:22:35 #227
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84479555
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Maar als je nou de volgende keer dat je in de AH bent om een maaltijdsalade te kopen, ook even een paar zalmmoten uit de diepvries meegrist en die 5 minuutjes in de grilpan mikt, dan is het nóg fijner. O+.
Da's op zich wel een idee. Hebben ze die bij de AH to go?
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 20:23:29 #228
70532 loveli
N
pi_84479598
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

:D!

Ik kan me daar zooooooo iets bij voorstellen he! :D _O-
:Y
crap in = crap out
  zondag 25 juli 2010 @ 20:23:46 #229
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84479610
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dus een maaltijdsalade is niet altijd zo'n stuk verdriet van de appie? :P
Soms ook van de Plus, of van de Jumbo ja. :P

Maar jullie hebben gelijk dat die dingen feitelijk dramatisch zijn. Maar ze zijn oh zo makkelijk. :)
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 25 juli 2010 @ 20:23:51 #230
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84479613
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef Duvel het volgende:

[..]

Da's op zich wel een idee. Hebben ze die bij de AH to go?
Ze hebben bij de AH to Go wel meer dan je denkt! :Y Volgens mij ook vlees enzo. Al is de AH to Go wel schreeuwend duur helaas :')
  zondag 25 juli 2010 @ 20:23:54 #231
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84479615
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik maak me zorgen als ik dat nodig acht: ik zag nu een grapje.

<Mo> poepen O+ </Mo> :P
^O^
  zondag 25 juli 2010 @ 20:24:18 #232
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84479625
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:23 schreef loveli het volgende:

[..]

:Y
Dat is omdat we het ook gedaan hebben!
  zondag 25 juli 2010 @ 20:25:30 #233
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84479679
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Dat is omdat we het ook gedaan hebben!
Beelden graag. PM staat open.
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_84479741
Weer 4 kanelly's.

Gelukkig is het pak nu op dus niets meer in huis. Tevens verveel ik me, wat ik weer terug kan koppelen aan de kanelly's...
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 20:34:08 #235
70532 loveli
N
pi_84480095
Op eurosport is damesvoetbal. Best genant.
crap in = crap out
pi_84480096
Wat zijn kanelly's eigenlijk? Van die ijsjes?
pi_84480328
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat zijn kanelly's eigenlijk? Van die ijsjes?
Beschuitkoekjes met kaneel. Ik at ze veel als zorgassistent :@
Lijstje
O: 3 boterhammen hagelslag
T: pruim
L: 3 boterhammen tonijnsalade
T: pruim
T: 2 wortels
T: 2 stukjes pure chocola
T: ong. 10 biscuitjes :@
D: 3 wraps met tomatengehaktsaus
T: chipolatapudding
  zondag 25 juli 2010 @ 20:39:27 #238
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84480362
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:05 schreef Sarabi het volgende:

[..]

XM heeft tijdens de bruiloft 's nachts nog twee broodjes beenham gegeten en neit gekotst, dus het valt heel erg mee met de anorexia :P

Ik heb voormezelf iig besloten dat ik me niet voorbarig zorgen ga maken. Als XM een stom lijstje post hoort ze het van me. En daar valt het lijstje dit weekend iig niet onder ;)

Al zou een beetje groente natuurlijk niet verkeerd zijn.
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 20:41:11 #239
70532 loveli
N
pi_84480447
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

XM heeft tijdens de bruiloft 's nachts nog twee broodjes beenham gegeten en neit gekotst, dus het valt heel erg mee met de anorexia :P
Met knofsaus :Y
toch?
crap in = crap out
pi_84480624
Beenham, daar zou ik ook wel zin in hebben. :9 Ik ben al sinds gisteravond non-stop aan het eten. :')

Dan maar even een gepland lijstje:
O: 2 Wasa's met pindakaas (laat op)
L: flinke portie havermout, koffie met melk
T: kiwi, ? (nu alweer honger :@)
D: wraps, groenteprut met kikkererwten en avocado
T: misschien wat popcorn, als ik naar de filmavond ga
  zondag 25 juli 2010 @ 20:50:21 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84480875
Warme broodjes beenham :9~.
Niet meer actief op Fok!
pi_84480892
Ik ga volgende week naar Londen en volgens mij is iedereen daar heel hip gekleed. Nu weet ik niet wat ik aan moet trekken. :').
  zondag 25 juli 2010 @ 20:52:09 #243
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84480976
Vanavond komt xxs weer op tv...
  zondag 25 juli 2010 @ 20:53:25 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84481041
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Vorige week al begonnen, dacht ik. Heb het toen gezien.

Praatjesmakers :r. Wat een gruwelijk programma is dat.

O wat zijn kinderen toch schattig! O+ :').
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 juli 2010 @ 20:55:13 #245
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84481139
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Vorige week al begonnen, dacht ik. Heb het toen gezien.

Praatjesmakers :r. Wat een gruwelijk programma is dat.

O wat zijn kinderen toch schattig! O+ :').
Ja, klopt.

Heb praatjesmakers er ook voor ja, heerlijk ergeren...
Mijn eierstokjes zijn echt zo dood!
  zondag 25 juli 2010 @ 20:56:47 #246
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84481227
quote:

[..]

Wat!? En tegen mij altijd zeggen dat ze geen ham lust! :{w

Warme beenham met mosterdsaus: goddelijk!
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zondag 25 juli 2010 @ 20:56:48 #247
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_84481229
Je hebt trouwens ook anorexia zonder kotsen...
pi_84481255
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga volgende week naar Londen en volgens mij is iedereen daar heel hip gekleed. Nu weet ik niet wat ik aan moet trekken. :').
Korte broek, teva-sandalen met sokken en een heuptasje voor je portemonnee en je camera! Ohja en een petje en I O+ London tshirt
;)
  zondag 25 juli 2010 @ 20:57:43 #249
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84481273
quote:

[..]

Ik heb voormezelf iig besloten dat ik me niet voorbarig zorgen ga maken. Als XM een stom lijstje post hoort ze het van me. En daar valt het lijstje dit weekend iig niet onder ;)

Al zou een beetje groente natuurlijk niet verkeerd zijn.
Ik ben zelfs nog die avond met Pief door de McDrive gereden :7.

Groente :? :')
pi_84481315
DaD: in zo'n grote stad lopen ook altijd heel veel toeristen rond die des te slechter gekleed zijn, dus ik zou me niet te druk maken. :)

quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef uniekhoorn het volgende:
Is dat dat over die anorexiapatiënten? Daar had mijn moeder het net nog over (haar zus heeft het). Is het een aanrader?
Van praatjesmakers verschrompelen mijn eierstokken ook spontaan ja. :X
  zondag 25 juli 2010 @ 21:00:26 #251
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84481429
En nu ga ik vroeg naar bed :W
pi_84481495
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:

[..]

Korte broek, teva-sandalen met sokken en een heuptasje voor je portemonnee en je camera! Ohja en een petje en I O+ London tshirt
;)
Oh, dat heb ik allemaal! Dank je wel voor je hulp!
  zondag 25 juli 2010 @ 21:04:53 #253
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84481669
quote:

[..]

;)
_O-.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 25 juli 2010 @ 21:07:30 #254
277802 _Calimero_
pi_84481801
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Ja, klopt.

Heb praatjesmakers er ook voor ja, heerlijk ergeren...
Mijn eierstokjes zijn echt zo dood!
een van 'mijn' kindjes van werk was erop!
pi_84481845
quote:

[..]

;)
Mental image... O+
  zondag 25 juli 2010 @ 21:10:01 #256
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84481908
quote:
Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Je hebt trouwens ook anorexia zonder kotsen...
Ja, maar dan eet je echt geen twee broodjes beenham. Dan zou je het bij een houden (zo van kijk, ik eet wel!), maar een tweede nooit doro de keel krijgen. En de volgende ochtend compenseren. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Volgens mij was ik de enige die werkelijk gecompenseerd heeft met 20 minuutjes sjokken en een ontbijt van yoghurt, schepje muesli en een ei.
  zondag 25 juli 2010 @ 21:12:15 #257
277802 _Calimero_
pi_84482006
quote:
Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Ja, maar dan eet je echt geen twee broodjes beenham. Dan zou je het bij een houden (zo van kijk, ik eet wel!), maar een tweede nooit doro de keel krijgen. En de volgende ochtend compenseren. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Volgens mij was ik de enige die werkelijk gecompenseerd heeft met 20 minuutjes sjokken en een ontbijt van yoghurt, schepje muesli en een ei.
ik heb met je mee gecompenseerd, ook yoghurt met muesli en 50 km wielrennen ^O^
pi_84482162
Compenseren? Wasda? :') .
pi_84484749
Heremientied moemoemoemoemoe

Korte samenvatting:
De taart was geweldig, uitgebreid bejubeld, behalve heel mooi ook werkelijk bijzonder lekker, en het was genoeg. De mooie cupcakejes waren ideaal voor de kinderen.

Een koekalf! Ze hebben ons een koekalf gegeven! We hebben *nu* een koekalfje hier buiten staan. We hebben haar Clara genoemd, ze is 2 (twee!) weekjes oud en ze moet melk drinken uit een emmer.
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 22:13:45 #260
70532 loveli
N
pi_84484899
Wat een geweldig cadeau!
crap in = crap out
pi_84484949
Wat tof! Een kalf als huwelijkscadeau! :D.
pi_84485821
Awww. Foto? O-)

Lijstje:
O: cruesli met melk
L: twee tosti hawaii
T: handje chips
D: friet met kroket en mosterd

Tja. Typisch lijstje voor een dag bij mijn ouders. Er is daar werkelijk niets gezonds te vinden en aangezien ik er maar maximaal tweewekelijks kom, ga ik ze maar niet tegen het hoofd stoten door zelf gezond voer mee te nemen. Morgen weer gezonde granen, soep, fruit en groenten :9 *reeds ingeslagen*

En toen ik dat typte bedacht ik dat ik dan in ieder geval íets gezonds kon eten vandaag dus nu heb ik twee kiwi's op :Y)
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 22:39:46 #263
70532 loveli
N
pi_84485971
Maar na 2 weekjes al zonder moederkoe, is dat standaard?
crap in = crap out
  zondag 25 juli 2010 @ 22:40:45 #264
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84486019
Nou na een slechte week sinds ik maandag terug ben van vakantie ga ik vanaf morgen weer normaal doen qua eten!
Ik moet vanaf morgen ook weer een week full-time werken (daarna wel weer ander halve week vrij > naar Hongarije > Sziget)!
Wel op een afdeling waar ik koek en taart moet maken, maargoed, zal er vanaf blijven })

En ik denk dat ik wat minder crackers/beschuit eet, en wat meer brood. Zodat ik ook weer minder hoef te laxeren, en er op een gegeven moment helemaal vanaf ben!
[Gebruik het nu sowieso al zoveel minder! En op de dagen dat ik moet werken kan ik het ook niet gebruiken, dus hoop dat ik er na de zomervakantie helemáál vanaf ben :Y En ik vertrouw erop dat dat gaat lukken!]
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 22:42:24 #265
70532 loveli
N
pi_84486121
Oi, Sigme's billen zijn al zwart-wit, maar het icoontje naast haar naam zegt dat ze er nog wel is.
crap in = crap out
  zondag 25 juli 2010 @ 22:44:32 #266
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84486190
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef Noukjee het volgende:

En ik denk dat ik wat minder crackers/beschuit eet, en wat meer brood. Zodat ik ook weer minder hoef te laxeren, en er op een gegeven moment helemaal vanaf ben!
[Gebruik het nu sowieso al zoveel minder! En op de dagen dat ik moet werken kan ik het ook niet gebruiken, dus hoop dat ik er na de zomervakantie helemáál vanaf ben :Y En ik vertrouw erop dat dat gaat lukken!]
^O^ Is wat extra zemelen doro je yoghurt een optie? Wat overigens ook goed schijnt te werken is gewelde pruimen.
pi_84486214
Wat gaaf, een kalf!! Fijn dat het leuk was sigme!

Vik, ook een poesje is leuk hoor ;) . Dat ze al durft te slapen zegt veel!

Tink ik had wel een uur gewandeld vrijdagochtend, maar daarna wel veel gegeten bij t ontbijt. Telt niet als compenseren zeker :D .

Lijstje doe ik van dit weekend maar niet. Morgen weer gezond, veel en netjes.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_84486292
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef loveli het volgende:
Maar na 2 weekjes al zonder moederkoe, is dat standaard?
Kalfjes worden volgens mij juist heel snel bij de moederkoe vandaan gehaald. Omdat ze anders te veel wennen of zo?

Maar dat weet sigme vast veel beter.
  zondag 25 juli 2010 @ 22:47:39 #269
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84486306
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:45 schreef Phaidra het volgende:

Tink ik had wel een uur gewandeld vrijdagochtend, maar daarna wel veel gegeten bij t ontbijt. Telt niet als compenseren zeker :D .

Het ontbijt was ook wel erg lekker he :Y) Zat zelf nog wat vol van de beenham en had een lichte kater :') en kreeg er echt niet meer in :') Jullie aten gewoon normaal allemaal viel me op. Niet veel, niet weinig, gewoon goed.
  zondag 25 juli 2010 @ 22:49:23 #270
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_84486373
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Kalfjes worden volgens mij juist heel snel bij de moederkoe vandaan gehaald. Omdat ze anders te veel wennen of zo?

Maar dat weet sigme vast veel beter.
Echt? Wat zielig -O-
Ik ben geen dierenknuffelaar, maar hier heb ik wel wat moeite mee. Koeien zijn toch kuddedieren? Creeer je zo geen gestoorde beesten?
  zondag 25 juli 2010 @ 22:51:09 #271
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84486450
quote:
Op zondag 25 juli 2010 22:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

^O^ Is wat extra zemelen doro je yoghurt een optie? Wat overigens ook goed schijnt te werken is gewelde pruimen.
Ik heb wel lijnzaad. Wat ik wel eens door de yoghurt doe. Maar 's ochtends kan ik geen yoghurt eten, want daar word ik dan misselijk van, maar misschien een keertje tussen de middag als tussendoortje, zou iig een optie zijn :)
  zondag 25 juli 2010 @ 22:52:31 #272
171890 Chicolate
Chemicals
pi_84486513
Ooooh wat een lief kado O+.

Hmmm morgen om 8 uur melden op mn eerste werkdag (vakantiewerk), ik moest maar eens gaan slapen ...
  zondag 25 juli 2010 @ 23:03:43 #273
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_84486945
Ik ga ook slapen!
Trusten :Z
pi_84487131
Tof cadeautje sigme! :)
Toch maar wel eens iets doen aan de wasbak, een volle teil gelekt dit weekend!
pi_84487265
Als ik nou nog vier dagen hier kom posten, zou ik dan in ieder geval op gewicht blijven voor m'n bruiloft vrijdag en nog in m'n jurk passen :') ? Slank de bruiloft in, zeg maar :7 .
pi_84488264
Oh dear, I killed your topic.
pi_84488529
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh dear, I killed your topic.
Hè nee :s) joh!
Wat een hoop trouwen hier zeg! Echt cute!
Afvallen zal geen zoden aan de dijk zetten, maar als je netjes je groentes eet en geen zooi, staat je jurk vast zeker zoals je m kocht!
En we willen foto's zien, dat begrijp je ;)
  zondag 25 juli 2010 @ 23:44:35 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_84488576
Kalf! Wat tof! Dat schreeuwt om foto's O+

Razzt: goed en gezond eten, en nog lekker veel sporten en dan ben je in die 4 dagen iig zo vol van dat sport-blijheids-stofje dat je je stukken gestroomlijnder voelt dan normaal :P
  Vis een optie? zondag 25 juli 2010 @ 23:49:02 #279
70532 loveli
N
pi_84488729
Gewoon technisch ondergoed onder je jurk aansnoeren. Of een ouderwets rijgveterkorset :9
crap in = crap out
pi_84488800
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:49 schreef loveli het volgende:
Gewoon technisch ondergoed onder je jurk aansnoeren. Of een ouderwets rijgveterkorset :9
Ik heb echt zo'n oudevrouwenzeildoekonderbroek van Sloggi :') dat trekt de boel enorm recht en komt echt tot boven m'n navel :') . En nog een corset want strapless jurk, dus de boel moet goed.. nouja, opgestuwd worden. Dus dat zit wel goed :7 .

En inderdaad, hongeren deze week zet ook geen zoden aan de dijk, en project eet-de-vriezer-leeg-want-er-moeten-ijsblokjes-in is net van start gegaan, dus kom maar op met de diepvries bloemkool-spinazie-boontjes-rodekool-erwtjes die er nog liggen :9.
pi_84488884
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kalf! Wat tof! Dat schreeuwt om foto's O+

Razzt: goed en gezond eten, en nog lekker veel sporten en dan ben je in die 4 dagen iig zo vol van dat sport-blijheids-stofje dat je je stukken gestroomlijnder voelt dan normaal :P
Goeie tip. :)

Leuk, alweer een bruiloft. O+
pi_84489014
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:53 schreef Mini_rulez het volgende:
Leuk, alweer een bruiloft. O+
Ja, ik ben niet zo rijk en niet zo'n Slank-Diehard en daarbij ook retebang voor meetings dat ik ook nog internetmensen uitnodig :@ maar lurk toch altijd wel mee dus post zeker foto's zaterdag!
pi_84489916
quote:
Op zondag 25 juli 2010 23:57 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, ik ben niet zo rijk en niet zo'n Slank-Diehard en daarbij ook retebang voor meetings dat ik ook nog internetmensen uitnodig :@ maar lurk toch altijd wel mee dus post zeker foto's zaterdag!
Dat hoeft toch ook niet! Blije verhalen en foto's zijn ook leuk. :)
pi_84491625
Ok, ik ben al dagen soort van down, ik blijf eten, ik heb puisten en een bad hair day, en nog kostte het tot een minuut geleden om me te realiseren dat ik gewoon ongesteld moet worden. :')
  maandag 26 juli 2010 @ 06:37:01 #285
277802 _Calimero_
pi_84493312
En helpt die realisatie ook, voel je je daar wat beter door? Bij mij helpt het altijd als ik een oorzaak van iets kan aanwijzen :Y

Hoe is het daar verder Mini, heb je het over 't algemeen gezien naar je zin? (ik ben je blogje kwijt!)
  maandag 26 juli 2010 @ 07:20:48 #286
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84493459

Ik was Pippa sinds gisteravond kwijt, maar zonet kwam ze weer piepend m'n kamer binnen O+. En de Duitse gaat vandaag weg, dus kan ze zich daar niet meer op de kamer verstoppen.
Pippa is zó schattig en zó klein! En heul stoer, want ze kan al in 1 keer op de tafel springen enzo 8-). Ze vindt het nog wel griezelig als je haar wilt oppakken, dan duikt ze ineen. Ze ruikt al wat minder naar de boerderij dan gisteren :P.

Vandaag even met haar naar de dierenarts voor een algehele check en de eerste vaccinatie :).
Niet meer actief op Fok!
pi_84493483
Goedemorgen!

Wat een rotweer.... het is zo donker dat het wel winter lijkt!

Vik, hoe is de eerste nacht gegaan met Pippa?
Ik zie het nu! :P
Razz, nog een trouwerij, leuk!! Goede tips zijn al gegeven en ik weet zeker dat je er in je jurk fab uit gaat zien, hoe dan ook! O+
Zo, ik zit weer aan de gezonde kwark met muesi :Y) .
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 26 juli 2010 @ 07:44:13 #288
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84493621
Mogge vanuit de trein!

Sigme, een kalf, wat tof! :D
Vik, fijn dat Pip al aan het wennen is.

Meh, ik ben en blijf maar moe. En ik moet echt een ander matras.

Lekker weertje trouwens :').
pi_84494208
Mogge! Katjes, kalfjes, wat een pril geluk.

Clara alweer een emmer melk gevoerd (op de juiste temperatuur, en dan laat ik haar aan mijn hand sabbelen en dan de hand in de emmer en dan slurpen en af en toe stoot ze heel hard met d'r kop want dat doen kalfjes ook tegen een uier).

Ze is nog niet eens twee weken zelfs.. morgen pas.

Goed, voor iedereen die melk drinkt: melk komt van een koe. Een koe geeft melk omdat ze melk maakt voor een kalf. Een koe moet een kalf krijgen om melk te geven. Vervolgens willen wij de melk, dus pakken we het kalf af. Bijna direct. Kalf krijgt vervolgens kunstmelk en wij melken de koe. Kalf gaat in een iglo als het pech heeft:

Als het geluk heeft komt het met andere kalfjes in een weitje met een schuurtje te staan. Dat onze Klaartje nu helemaal alleen staat is wel zielig, want een koe is een groepsdier, maar een koe kan daar wel beter tegen dan schaap/varken/paard. Maar we gaan kijken wat we eraan kunnen doen.

Foto's van Klaartje komen nog wel; foto's op de computer krijgen is altijd een heel circus.
  maandag 26 juli 2010 @ 08:44:57 #290
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84494226
Ahw! O+
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  maandag 26 juli 2010 @ 08:52:01 #291
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_84494314
):O O+
  maandag 26 juli 2010 @ 08:56:03 #292
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_84494376
:W
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  maandag 26 juli 2010 @ 08:56:38 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84494385
Ben benieuwd naar de foto's van Klaartje :Y.

Lekker dan, Pippa heeft op bed geplast :'). Ze heeft gisteren wel een paar keer op de bak gezeten, maar misschien snapt ze niet dat het de bedoeling is dat ze dáár haar behoefte doet?
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 juli 2010 @ 09:47:35 #294
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84495214
:W drie tinten bruin rijker ben ik weer in Bremen beland na een weekend vol wind, water, alcohol, chinees en barbeque...Fijn om weer hier te zijn, maar het was wel leuk!

Hoe is het met iedereen hier?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_84495323
'n Koei to be O+
Ik zit te wachten op de CV-meneer, jaarlijks onderhoud. Elk jaar weer een ander bedrijf over de vloer die in mijn CV komen porren en dan weer een sticker plakken.

En ik weet nog steeds niet wat ik moet doen als ie er is :') *pompompom*
  maandag 26 juli 2010 @ 10:00:17 #296
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_84495452
wat een schatje, dat kalfje Sigme!

Mijn ouders stonden dit weekend op een boerencamping waar de tamme konijnen los liepen te scharrelen, zo ook de kippen en de jonge poesjes..Zo lief! Er was ook een jong geitje, die een spelletje speelde met een konijn, wat erg hilarisch was.
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  maandag 26 juli 2010 @ 10:06:22 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_84495567
Volgens mij is dat niet sigme's kalfje (ze zegt dat ze nog foto's van Klaartje zal uploaden).

We hebben net even een nieuwe krabpaal besteld :).
Niet meer actief op Fok!
  maandag 26 juli 2010 @ 10:11:29 #298
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_84495668
quote:
Op maandag 26 juli 2010 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is dat niet sigme's kalfje (ze zegt dat ze nog foto's van Klaartje zal uploaden).
Hm, scherp...

SPOILER
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_84495892
quote:
De slotklank van een naam is bepalend voor de schrijfwijze van de bezitsvorm. De regels daarvoor luiden als volgt.

Hoofdregel: schrijf direct aan de naam een s vast: Jans dochter, Esthers verjaardag, Annies kapsalon, Hannahs vriend.
Uitzonderingen:
Eindigt de naam op een lange (vrije) klinker die als één letter geschreven wordt, dan is er een apostrof nodig om verkeerde uitspraak te voorkomen: Afra's fiets, Amy's huis, Pichegru's aanval. Dit geldt niet voor de é en de toonloze e: Renés verdwijning, Ankes kat. Een afgekorte naam krijgt ook een apostrof voor de s: JP's flat.
De bezits-s wordt vervangen door een apostrof bij woorden die op een sisklank eindigen: Truus' gast, Inez' auto. Het begrip 'sisklank' is tamelijk rekbaar: niet alleen de s en de z vallen eronder, maar ook de sj, de tsj, de zj, de dzj en alle letters of lettercombinaties die zo worden uitgesproken: Alex' vriendin, Barentsz' pooltocht, Maurice' fiets, Bush' vader, Ivic' auto.
Bron: http://www.onzetaal.nl/advies/georges.php
pi_84496731
Mijn CV is zojuist gesloopt :') Monteur is een vervangend onderdeel gaan halen.

VOL!

Nieuwe: Slank de zomer in #111 Het regent pijpenstelen....
pi_84496741
Oei, te rap :')
Nu wel vol :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')