De mod die hier frequent post heeft momenteel andere dingen aan haar hoofdquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:30 schreef _Calimero_ het volgende:
Ooohh en nu weet ik wel een titel hoor, ik had graag 'met microbiologische yoga" als titel willen doen, dus als een mod dit leest en zin heeft...??
Edit; Oohhja, dat was 'm he, thanks XM!
Goedzo....quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:34 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Same here...
Zo maar eens wat beters te eten maken.
Ja, die is gewoon lekker luxe uit etenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De mod die hier frequent post heeft momenteel andere dingen aan haar hoofd![]()
.
Ik ga nog even lezen en dan ook slapen. Dag dames.
Tref je net mijquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:01 schreef loveli het volgende:
Kledingdilemma zonder foto's. Jurk die tekent, string is net te zien door de stof..
quote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:29 schreef loveli het volgende:
Fipo?
Net thuis, barst van de koppijn en zo naar Sweet Lake City voor iets met muziek.
Wow, zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Ik was juist zo blij met m'n BMI van ongeveer 20. Dank voor de tip.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Ijscodude het volgende:
Waarom kijkt men altijd naar het gewicht en het BMI?
Je moet je vetpercentage laten opmeten, zo kan je pas echt zien of je de goede kant op gaat. BMI is enkel een formulie met het gewicht en je lengte. Dat verklaart dat sommige bodybuilders een superhoog BMI hebben. Komt gewoon door de spiermassa![]()
Daarom bewijs je helemaal niets als je 5kg bent afgevallen. Misschien ben je wel 7kg in spieren afgevallen en 2kg in vet aangekomen.
Ah, dat had ik heus wel gelezen maar niet gelinkt naar jouquote:
Dan heb je je nog goed ingehouden.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Goedzo....
Heb alleen wat zoute sticks en een paar paprika chipjes gehad.
Met mijn sportgedrag denk ik niet dat ik 7kg aan spieren ga afvallen (want zoveel spieren heb ik echt niet over) maar bedankt voor het meedenken.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:16 schreef Ijscodude het volgende:
Waarom kijkt men altijd naar het gewicht en het BMI?
Je moet je vetpercentage laten opmeten, zo kan je pas echt zien of je de goede kant op gaat. BMI is enkel een formulie met het gewicht en je lengte. Dat verklaart dat sommige bodybuilders een superhoog BMI hebben. Komt gewoon door de spiermassa![]()
Daarom bewijs je helemaal niets als je 5kg bent afgevallen. Misschien ben je wel 7kg in spieren afgevallen en 2kg in vet aangekomen.
Op dit moment niet zo veel, een beetje alleen zitten.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef uniekhoorn het volgende:
Mini, ook weekend?
Wat doe je zoal als je vrij bent?
Ben nu alle afleveringen van "nu we er toch zijn op vakantie" aan het kijken
Wijze woorden!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
chico, morgen gewoon beginnen.. écht doen, zodra je bezig bent komt het goed!!
Postzusjes!quote:Op zondag 25 juli 2010 00:49 schreef Phaidra het volgende:
@ uniek: stadsmeisje hè... Nee ik woonde vroeger naast het Amsterdamse bos dus heb er toen veel gezien. Maar zelf nog niet eerder 1 gehad. Ik weet dat de kans klein is dat je ziek wordt, maar vind een teek sowieso een goor beest! Brrrr, vooral als ze helemaal volgezogen en rond zijn!
*Boks!quote:
Ik ben maar meteen mijn financiele administratie gaan bijwerken, weet nu iig hoeveel teveel ik heb uitgegeven afgelopen maandenquote:Op zondag 25 juli 2010 00:03 schreef uniekhoorn het volgende:
chico, morgen gewoon beginnen.. écht doen, zodra je bezig bent komt het goed!!
Had verdorie dit berichtje veranderd maar internet vliegt er steeds uit maar........quote:Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
But before I go: whats up uniekje?
Ik wil wel even *boks* doen met jou heur! Maar dan niet op boerendochterheid maar op langharigheid, of liefde voor groenten, of fashion sensequote:Op zondag 25 juli 2010 01:07 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Had verdorie dit berichtje veranderd maar internet vliegt er steeds uit maar........
Ik ben een boer'n dochter.... en toen miste ik een *boks*
Dat klinkt fijn.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:38 schreef motorbloempje het volgende:
na de huwelijksdag was dit toch wel een erg leuke (en super dure) avond! goddelijk gegeten en lekker decadent met de taxi naar huis gegaan
Alle vakantiespullen liggen al klaar en zo lekker slapen.
Wij weten dit misschien al enkele jaren, maar denk aan het moment dat jij dit inzicht kreeg, wou jij het delen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:17 schreef loveli het volgende:
[..]
Wow, zo heb ik er nog nooit naar gekeken. Ik was juist zo blij met m'n BMI van ongeveer 20. Dank voor de tip.
Na een dag lang hard werken met knallende koppijn mag ik best ook eens zo reageren.quote:Op zondag 25 juli 2010 03:32 schreef P.F. het volgende:
[..]
Wij weten dit misschien al enkele jaren, maar denk aan het moment dat jij dit inzicht kreeg, wou jij het delen?
quote:Op zondag 25 juli 2010 04:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Na een dag lang hard werken met knallende koppijn mag ik mag best ook eens zo reageren.
Aw, dat zou wel heel zonde zijn, als iemand anders jouw humeur kan bepalen omdat hij of zij denkt ons te helpen...!quote:Op zondag 25 juli 2010 08:07 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Meteen weer geïrriteerd door zo'n betweter op de eerste pagina![]()
.
Nee, maar dat ben ik ws nooit en ik moet toch een keer verderquote:Op zondag 25 juli 2010 08:18 schreef _Calimero_ het volgende:O ik dacht dat je 'm gister ging halen! vond het al zo raar dat er niks over was geschreven
![]()
Al toe aan een nieuwe huisgenoot?
Fiets zequote:
Ik ben moeee van alle feestjes en teveel alcohol (gister niet, maar wel do-en vrijdagavond) en moet dus zo fietsen. ik ga maar eens wat eten bij elkaar sprokkelen en mijn helm zoeken
In de bus zitten met een jong katje is een feestquote:Op zondag 25 juli 2010 09:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Fietsen met een jong katje lijkt mij persoonlijk 3x niks...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga maar eens ontbijtenheb ik toch nog iets enigszins on-topic gezegd in deze post
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
Telt een poes niet als een derde?quote:Op zondag 25 juli 2010 10:00 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen.
@Vik: manlief en ik wilden in Groningen ook eens een belbus nemen, maar dan moet je met minstens drie personen zijn.
Jaartje geleden, dus misschien is dat veranderd maar ik zou het even nakijken als ik jou was.
Slim opgelost.quote:Op zondag 25 juli 2010 10:54 schreef Viking84 het volgende:
Zo, we gaan met de auto en zo gaan we het doen:
Mark fietst naar z'n pa en haalt de auto op. Dan haalt hij mij thuis op en gaan we samen het poesje ophalen. Dan weer naar huis en Mark en brengt later vanavond de auto terug (anders mist 'ie de eerste minuten thuis van de poezel)
Zo hoeft het poesje alleen maar een half uurtje in de auto te zitten en geen gestress met bus in, bus uit en op de fiets.
Moeten jullie naar Norg?quote:Op zondag 25 juli 2010 10:59 schreef de_nachtwacht het volgende:
Naar Norg met de bus is echt niks waard. We zitten dan eerst een uur in de bus en moeten dan per se de bus van half 5 terug hebben. Als we dat niet redden moet we een bus later nemen die we dan een uur van tevoren moeten bellen. En dan zul je natuurlijk net zien dat we te laat bellen en dan nog een uur moeten wachten voor we een bus terug kunnen krijgen.Ach, ik zie dat nu al helemaal fout gaan.
Ik vind 72 km ook al een hele prestatiequote:Op zondag 25 juli 2010 11:28 schreef _Calimero_ het volgende:
Oh ik heb 72 km gefietst ipv 120, want ik ben eerder naar huis gegaan. Zat echt helemaal stuk, op het vlakke moest ik al alle zeilen bijzetten om de rest bij te kunnen houden en heuvelop was het helemaal een dramaMaar morgen weer wielrentraining, dus ik vind het wel best zo
Dat is natuurlijk niet echt een sterk argument hequote:Op zondag 25 juli 2010 11:29 schreef Viking84 het volgende:
Ja het poesje komt uit Norg.
En Mark heeft mij net verboden het poesje tijdens de rit uit het mandje te halen. 1 keer raden wat ik van plan was
. Hij is bang dat het beest gekke capriolen gaat uithalen tijdens de rit, terwijl Janneke dat ook helemaal niet deed
. Maar goed, zijn wil is wet. Ik mag allang blij zijn dat hij wil rijden
.
O wat goed zeg! ik heb denk ik al 3 weken niet meer gelopenquote:Op zondag 25 juli 2010 11:31 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
Ik vind 72 km ook al een hele prestatie
Ik ga zo weer hardlopen, heb er al helemaal zin inHeb gisteren een mooi pad ontdekt tijdens het wandelen dus dat ga ik straks eens uitproberen!
Weet nog niet precies hoe ver, omdat dat pad in het bos ligt is het moeilijk om met google earth een route te bedenken en te berekenen. Ik ga denk ik gewoon voor een minuut of 40 lopen en ik denk dat ik dan wel 6.5 a 7 km moet kunnen lopen.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:34 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
O wat goed zeg! ik heb denk ik al 3 weken niet meer gelopenMisschien moet ik vrijdag eens gaan, maar ik wil liever een groepje hebben ofzo om mee te lopen, in mijn eentje vind ik het écht niet leuk..
Hoe ver ga je ongeveer lopen? Je had laatst een supermooie tijd toch?
Loop ze!
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:39 schreef shinydiscoball het volgende:
Norg klinkt voor mij als een eenogige bruingroene trol met puisten. Of een planeet hier ergens ver vandaan. (no offence Cali).
Ik & m'n matchende fleecejack(quote:Op zondag 25 juli 2010 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ouders zetten wel eens de fietsen achterop de auto om dan in hun matchende fleecejacks in de omgeving van Norg te gaan fietsen.
Ik ben er klaar voor! Tot zo!quote:Op zondag 25 juli 2010 11:41 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik & m'n matchende fleecejack() komen zo naar je toe hoor!
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
M'n ouders zetten wel eens de fietsen achterop de auto om dan in hun matchende fleecejacks in de omgeving van Norg te gaan fietsen.
.
Norg klinkt voor mij als een eenogige bruingroene trol met puisten. Of een planeet hier ergens ver vandaan. (no offence Cali).
Jouw Pippa lijkt als 2 druppels water op mijn (of eigenlijk die van de ex-meneer zijn)Pippie. Dus dan lijkt het me een uitgemaakte zaak.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..].
En dat doen jij en BF over 20 jaar niet?.
We zijn trouwens aan het discussiëren over een naam voor het poesje. Er zijn twee opties: Catootje en Pippa. Mark vindt de eerste het leukst, ik de tweede. Een reden om voor de eerste naam te kiezen is dat je de naam zou kunnen zien als een soort eerbetoon aan Taco (aangezien ik Taco ook vaak 'Tacootje' noemde, je hoeft maar 2 letters om te draaien). Maar ik ben persoonlijk verder niet zo'n fan van 'verkleinnamen.' en ik vind het poesje zelf een echte Pippa, als ik haar zo op de foto zie. Wat vinden jullie het leukst? Ws komen we er wel snel uit als het poesje hier is, hoor, maar ik ben toch even benieuwd naar de meningen
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag trouwens beslissen welke naam het uiteindelijk wordt, want het is mijn poesje.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Hier nog even een andere foto voor de visueel ingestelde Slankies:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag trouwens beslissen welke naam het uiteindelijk wordt, want het is mijn poesje.
Wat lieeeeef! Ik wil oooook!
jullie zitten thuis met elkaar te msnen?quote:Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht zegt (11:58 AM):
*maar hoe dan ook vind ik pippa nog steeds niks
Nachtwacht zegt (11:59 AM):
*ik noem m gewoon pipo
*consequent
*dat je t maar weet
--------------
Muh, hij gaat me saboteren.
Ja dat is hip.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jullie zitten thuis met elkaar te msnen?!
Nou zij heeft haar CI niet vaak op dus dan communiceert msn gewoon makkelijker, zeker als ik niet-Nederlandse woorden gebruik. Komt regelmatig voor dat ik iets probeer te zeggen, zij het niet snel genoeg kan volgen en ik reageer met: laat maar, ik typ het wel op msn.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jullie zitten thuis met elkaar te msnen?!
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Hier nog even een andere foto voor de visueel ingestelde Slankies:
Aaaah omg wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag trouwens beslissen welke naam het uiteindelijk wordt, want het is mijn poesje.
![]()
.
Ik zou voor pip gaan. Als afkorting van Pippa/Pipo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Nee, maar het is je wel gelukt je avatar onzichtbaar te makenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:43 schreef VulcanJ het volgende:
He, grappig, ik kan onzichtbare postings maken.
Is deze ook gelukt?
Dat zei ik ook alquote:Op zondag 25 juli 2010 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik, ik zou voor Catootje gaan. Ook omdat 'pippa' volgens mij slang voor een pistool is.
quote:
Oh, die bloemen zo bij elkaar zijn wel mooi! de rest natuurlijk ookquote:Op zondag 25 juli 2010 13:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Foto hier gepost: Taarten en cupcakes decoreren # 19
quote:
Het zijn twee soorten basilicum (de ene groen, de ander groen-met-paars), en de rest is munt (met dat harige blad).quote:Op zondag 25 juli 2010 12:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb een veldboeket gekregen van sigme met onder andere basilicum erin, dus het ruikt hier echt heerlijk nu!. Van de rest van de bloemen weet ik niet wat het is.
.
prachtige taart! Een fijn feestje gewenst, hopelijk is het daar beter weer dan hier (regen!)quote:Op zondag 25 juli 2010 14:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Het zijn twee soorten basilicum (de ene groen, de ander groen-met-paars), en de rest is munt (met dat harige blad).
En de taart hoort ook hier!
[ afbeelding ]
Hij staat nu nog in de doos (goed verpakt hoor), over een uurtje verwacht ik volk. Er staan mooie boerenbonte schragentafels buiten, en emmers bloemen enzo.
Nou, dat is idd mooi kl*tequote:Op zondag 25 juli 2010 14:57 schreef j.t het volgende:
Boehoe, even geen zin om bij te lezen. Heel leuk weekend achter de rug, maar vanaf vanmorgen zit het niet mee!
- Eerst ruzie met meneer, want hij moest naar zijn ouders, terwijl ik mn moeder in de afgelopen weken maar 10 min heb gezien.
- Zijn erachter gekomen dat mn moeder domme dingen doen, waar ik verder niet over wil uitweiden
- Het kantoor van mn werk heeft een fout gemaakt, ik heb maar 1/3 van mijn salaris gekregen (mijn complete huur op 50 euro na), ik ga donderdag op vakantie (blijkbaar zonder geld!) en het kantoor is ivm vakantie t/m 15 augustus gesloten
![]()
![]()
![]()
Het was tegen sluitingstijd en daarom kregen we de koffie gratis meequote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:58 schreef Syrena het volgende:
Ik verveel mij![]()
O: Twee sneetjes geroosterd brood met leverworst, kop Figurfit thee met lepel honing
Nou wat naar!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:57 schreef j.t het volgende:
Boehoe, even geen zin om bij te lezen. Heel leuk weekend achter de rug, maar vanaf vanmorgen zit het niet mee!
- Eerst ruzie met meneer, want hij moest naar zijn ouders, terwijl ik mn moeder in de afgelopen weken maar 10 min heb gezien.
- Zijn erachter gekomen dat mn moeder domme dingen doen, waar ik verder niet over wil uitweiden
- Het kantoor van mn werk heeft een fout gemaakt, ik heb maar 1/3 van mijn salaris gekregen (mijn complete huur op 50 euro na), ik ga donderdag op vakantie (blijkbaar zonder geld!) en het kantoor is ivm vakantie t/m 15 augustus gesloten
![]()
![]()
![]()
Je hebt toch hoop ik wel een creditcard of iemand met geld bij je?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:57 schreef j.t het volgende:
![]()
![]()
![]()
Het was maar een heul klein lepeltje honingquote:Op zondag 25 juli 2010 15:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Sorry Syrena, maar dit is erg grappig
En j.t.; mooi balen inderdaad. Is dit op de e.o.a. manier op te lossen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vandaag
o: 2 crackers met kipfilet en komkommer
t: 1 blokje 30+kaas, 1 toastje met schijfje ei, stukje ei met rookvlees (op visite bij oma)
m: 2 crackers met kipfilet en komkommer, 1 beschuitje met vruchtenhagel
t: cappuccino met 2 chocoladebiscuitjes (opa en oma hier op visite, en als ik geen koekje neem gaan ze zeuren dat ik niet hoef af te vallen, dat ik wat meer moet genieten..ouwtjes..snappen er niks van!, maar 't was wel lekker
)
t: 6 snoepjes![]()
a: word pannenkoeken bij m'n vriend...
[ Bericht 18% gewijzigd door Noukjee op 25-07-2010 15:26:54 ]
Dat wou ik zeggen! Goed verhaal!quote:Op zondag 25 juli 2010 07:50 schreef sigme het volgende:
Goeiemorgen!
Kunnen we de OP niet een keer aanpassen? Naar zo'n verhaaltje als dat van die betweter, maar dan correct gespeld en met broccoli?
Ik kan de OP niet aanpassen; ik kan de wiki niet aanpassen. Iets met ubuntu of Fx of weetikveel
En Sigme, hopelijk heb je een heel tof feest! Aan de taart zal het niet liggenquote:Oooh DaD hij is weer prachtig!Ik vroeg me al af hoe je het zou doen, bloemen en vogels en stippen en dan tóch jouw strakke stijl, maar zo is ie weer helemaal goed! Leuk dat de bloemen en vogels wit zijn, maakt het geheel meteen weer gestileerder
?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:34 schreef loveli het volgende:
Oh my, de buren hebben een profi luchtkussen op de parkeerplaats gezet!
Dat geloof ik gelijk!quote:Op zondag 25 juli 2010 11:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]. Het is wel erg mooi in de omgeving van Norg!
Alcohol en suiker zijn kcals, dus hoe zoeter of hoe sterker, des te meer kcals. Hint: er zijn cocktails met het aantal kcals van een fatsoenlijk diner.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook zo'n taart als ik ooit ga trouwen!
O en heeft iemand toevallig een lijstje met de calorieën die in alcoholhoudende drankjes zitten? Ik weet wel dat wijn wel ok is enzo, maar verder geen idee
Had al zitten kijken bij voedingscentrum.Likeur met < 15 % alcohol is 70 Kcal...quote:Op zondag 25 juli 2010 18:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Alcohol en suiker zijn kcals, dus hoe zoeter of hoe sterker, des te meer kcals. Hint: er zijn cocktails met het aantal kcals van een fatsoenlijk diner.
Koffielikeur is romig én zoet, dus volgens mij is dat dubbel slecht. Eigenlijk moet je zo'n drankje gewoon zien als een gebakje ofzo, als je er echt van geniet zou ik er gewoon eentje nemen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb dus wel zin in iets met alcohol vanavond, maar niet zo in wijn eigenlijkWe hebben nog koffielikeur staan
(btw, ik drink vrijwel nooit)
Irish coffeequote:
Deze is niet zo romig als bv baileys. Ach en ik heb geen idee hoeveel Kcal het zijn, maar ik zit rond de 12/1300, dus kan nog welquote:Op zondag 25 juli 2010 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Koffielikeur is romig én zoet, dus volgens mij is dat dubbel slecht. Eigenlijk moet je zo'n drankje gewoon zien als een gebakje ofzo, als je er echt van geniet zou ik er gewoon eentje nemen.
Oh ja, Kahlua is natuurlijk ook koffielikeur. Ik dacht aan die goedkope nep-Baileys die zo heet.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Niet alle likeur is romig hoor. baileys wel, maar kahlua bijvoorbeeld niet, alleen mierzoet (maar wel lekker!)
En hoeveel heb je van dat alles gegeten en gedronken?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even zien.. BBQ, patat, shoarma, gevulde koeken, krentenbrood, bier, wijn, engelse drop....
Dat was het weekend in een notedop.
Veel!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En hoeveel heb je van dat alles gegeten en gedronken?
En Duvel is het er ook mee eens dat je de komende dagen dan weer ruim onder de 1000kcal gaat eten?quote:
Met dinsdag een etentje en woensdag een borrel, gaat dat al niet gebeurenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En Duvel is het er ook mee eens dat je de komende dagen dan weer ruim onder de 1000kcal gaat eten?
Ik lees dan niet vaak meer mee maar ik kom meer dan eens een lijstje tegen dat eerder 700kcal is dan 1050kcalquote:Op zondag 25 juli 2010 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met dinsdag een etentje en woensdag een borrel, gaat dat al niet gebeuren. Al zit ik bijna nooit "ruim onder de 1000" hoor
.
Jahw... *burp*quote:
Nee. Moet dat?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En Duvel is het er ook mee eens dat je de komende dagen dan weer ruim onder de 1000kcal gaat eten?
Nee, liever nietquote:
Ja, had ff opgenomen! Dan had je nu kunnen zeggen dat je zelfs Duvel aan de telefoon had gehad!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Duvel, je belde toen XM in de auto zat!</verkapte kijk-mij-XM-gemeet-hebben-post>
![]()
Je zal er wel aan gewend zijn geraaktquote:Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef Duvel het volgende:
Ik heb het idee dat 't wel meevalt eigenlijk. Het is in elk geval in niets te vergelijken met die beroerde periode een jaar of wat geleden.
Ik had het aangeboden maar we wisten niet zeker of de TomTom dan nog aan zou blijven staan en dan waren we verdwaald tussen koei no. 2 en het derde schaap van links! Maarja, dan was ik wel meteen veel gaverder geweest jaquote:Op zondag 25 juli 2010 19:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, had ff opgenomen! Dan had je nu kunnen zeggen dat je zelfs Duvel aan de telefoon had gehad!
Volgens mij heb je m'n nummer nu welquote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had het aangeboden maar we wisten niet zeker of de TomTom dan nog aan zou blijven staan en dan waren we verdwaald tussen koei no. 2 en het derde schaap van links! Maarja, dan was ik wel meteen veel gaverder geweest jaKans verkeken!
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef Duvel het volgende:
Ik heb het idee dat 't wel meevalt eigenlijk. Het is in elk geval in niets te vergelijken met die beroerde periode een jaar of wat geleden.
Ik denk dat je het verkeerd hebt, en ik vind het ook wel een erg boude uitspraak.quote:
Ik ben niet de enige die zich zorgen blijft maken en de laatste tijd meer dan ooitquote:Op zondag 25 juli 2010 20:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd hebt, en ik vind het ook wel een erg boude uitspraak.
Ja, en ik kan niet pochen met het stemgeluid van MariaEtcetera...quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had het aangeboden maar we wisten niet zeker of de TomTom dan nog aan zou blijven staan en dan waren we verdwaald tussen koei no. 2 en het derde schaap van links! Maarja, dan was ik wel meteen veel gaverder geweest jaKans verkeken!
Bedankt voor je bezorgdheid, ik zal het in de gaten houden.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die zich zorgen blijft maken en de laatste tijd meer dan ooit
Een dieettopic is dan ook geen beste plaats voor iemand met anorexia of neigingen naar anorexia
quote:
Wat wel een goede tip is: de calorieen uit gezondere dingen halen en niet normaal maaltijdsalades eten en dan uit je dak gaan met borrels en barbeque. En genoeg eten om er niet chagrijnig van te worden.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd hebt, en ik vind het ook wel een erg boude uitspraak.
Van dattum dus! Zo dan, als je van die hoge broeken aan kunt en er nog steeds fantastisch uit ziet, dan is er geen manier meer waarop je mollig genoemd kunt wordenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zal me er ook even mee bemoeien;
Je hoeft uberhaupt niet te balansen XM, want ik heb je donderdag gezien en je ziet er fantastisch uit, dus je kan het best hebben een x zo'n weekend
QFT. XM turns heads.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zal me er ook even mee bemoeien;
Je hoeft uberhaupt niet te balansen XM, want ik heb je donderdag gezien en je ziet er fantastisch uit, dus je kan het best hebben een x zo'n weekend
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladiesIk was ook helemaal niet serieus van plan om een week te balansen, dat houd ik geeneens vol
.
Hm, die maaltijdsalades zijn meer geboren uit tijdgebrek of even te gaar om te koken, niet als balansding. Ik eet op zo'n moment ook zo'n ding als avondeten, en ik ben niet echt anorectisch. En een Griekse salade als avondeten is ook niet zo'n lullig zuinig bordje als in een restaurant, maar is een gigantische bak met gesneden groenten, feta, kruiden en een slok olijfolie waar je drie dagen goed van poept.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat wel een goede tip is: de calorieen uit gezondere dingen halen en niet normaal maaltijdsalades eten en dan uit je dak gaan met borrels en barbeque. En genoeg eten om er niet chagrijnig van te worden.
Dat merk ik wel van XMs lijstje...
quote:
Plannen heet zo ietsquote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, die maaltijdsalades zijn meer geboren uit tijdgebrek of even te gaar om te koken, niet als balansding. Ik eet op zo'n moment ook zo'n ding als avondeten, en ik ben niet echt anorectisch. En een Griekse salade als avondeten is ook niet zo'n lullig zuinig bordje als in een restaurant, maar is een gigantische bak met gesneden groenten, feta, kruiden en een slok olijfolie waar je drie dagen goed van poept.
Sinds wanneer niet?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladiesIk was ook helemaal niet serieus van plan om een week te balansen, dat houd ik geeneens vol
.
Oke het was bot gezegdquote:
Dát is pas planningquote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar weghollen als ze de polonaise gaan doen.
Hee, ik holde niet weg, ik deed alleen niet meequote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar weghollen als ze de polonaise gaan doen.
Maar als je nou de volgende keer dat je in de AH bent om een maaltijdsalade te kopen, ook even een paar zalmmoten uit de diepvries meegrist en die 5 minuutjes in de grilpan mikt, dan is het nóg fijner.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, die maaltijdsalades zijn meer geboren uit tijdgebrek of even te gaar om te koken, niet als balansding. Ik eet op zo'n moment ook zo'n ding als avondeten, en ik ben niet echt anorectisch. En een Griekse salade als avondeten is ook niet zo'n lullig zuinig bordje als in een restaurant, maar is een gigantische bak met gesneden groenten, feta, kruiden en een slok olijfolie waar je drie dagen goed van poept.
"Gewoon plannen" gaat niet altijd als je allebei een drukke baan hebt en daardoor soms uitgeteld thuiskomt. Bij ons niet in elk geval.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke het was bot gezegd
Maar je kan het toch gewoon plannen? Die tip is aan XM ook al vaak gegeven.
Da's op zich wel een idee. Hebben ze die bij de AH to go?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar als je nou de volgende keer dat je in de AH bent om een maaltijdsalade te kopen, ook even een paar zalmmoten uit de diepvries meegrist en die 5 minuutjes in de grilpan mikt, dan is het nóg fijner..
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Ik kan me daar zooooooo iets bij voorstellen he!![]()
Soms ook van de Plus, of van de Jumbo ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dus een maaltijdsalade is niet altijd zo'n stuk verdriet van de appie?
Ze hebben bij de AH to Go wel meer dan je denkt!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's op zich wel een idee. Hebben ze die bij de AH to go?
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik maak me zorgen als ik dat nodig acht: ik zag nu een grapje.
<Mo> poepen</Mo>
Beelden graag. PM staat open.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is omdat we het ook gedaan hebben!
Beschuitkoekjes met kaneel. Ik at ze veel als zorgassistentquote:Op zondag 25 juli 2010 20:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat zijn kanelly's eigenlijk? Van die ijsjes?
XM heeft tijdens de bruiloft 's nachts nog twee broodjes beenham gegeten en neit gekotst, dus het valt heel erg mee met de anorexiaquote:Op zondag 25 juli 2010 20:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die zich zorgen blijft maken en de laatste tijd meer dan ooit
Een dieettopic is dan ook geen beste plaats voor iemand met anorexia of neigingen naar anorexia
Met knofsausquote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
XM heeft tijdens de bruiloft 's nachts nog twee broodjes beenham gegeten en neit gekotst, dus het valt heel erg mee met de anorexia
Vorige week al begonnen, dacht ik. Heb het toen gezien.quote:
Ja, klopt.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vorige week al begonnen, dacht ik. Heb het toen gezien.
Praatjesmakers. Wat een gruwelijk programma is dat.
O wat zijn kinderen toch schattig!![]()
.
Wat!? En tegen mij altijd zeggen dat ze geen ham lust!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
XM heeft tijdens de bruiloft 's nachts nog twee broodjes beenham gegeten en neit gekotst, dus het valt heel erg mee met de anorexia
Korte broek, teva-sandalen met sokken en een heuptasje voor je portemonnee en je camera! Ohja en een petje en Iquote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga volgende week naar Londen en volgens mij is iedereen daar heel hip gekleed. Nu weet ik niet wat ik aan moet trekken..
Ik ben zelfs nog die avond met Pief door de McDrive geredenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb voormezelf iig besloten dat ik me niet voorbarig zorgen ga maken. Als XM een stom lijstje post hoort ze het van me. En daar valt het lijstje dit weekend iig niet onder![]()
Al zou een beetje groente natuurlijk niet verkeerd zijn.
Is dat dat over die anorexiapatiënten? Daar had mijn moeder het net nog over (haar zus heeft het). Is het een aanrader?quote:
Oh, dat heb ik allemaal! Dank je wel voor je hulp!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Korte broek, teva-sandalen met sokken en een heuptasje voor je portemonnee en je camera! Ohja en een petje en ILondon tshirt
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Korte broek, teva-sandalen met sokken en een heuptasje voor je portemonnee en je camera! Ohja en een petje en ILondon tshirt
een van 'mijn' kindjes van werk was erop!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Heb praatjesmakers er ook voor ja, heerlijk ergeren...
Mijn eierstokjes zijn echt zo dood!
Mental image...quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja, maar dan eet je echt geen twee broodjes beenham. Dan zou je het bij een houden (zo van kijk, ik eet wel!), maar een tweede nooit doro de keel krijgen. En de volgende ochtend compenseren. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Je hebt trouwens ook anorexia zonder kotsen...
ik heb met je mee gecompenseerd, ook yoghurt met muesli en 50 km wielrennenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar dan eet je echt geen twee broodjes beenham. Dan zou je het bij een houden (zo van kijk, ik eet wel!), maar een tweede nooit doro de keel krijgen. En de volgende ochtend compenseren. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Volgens mij was ik de enige die werkelijk gecompenseerd heeft met 20 minuutjes sjokken en een ontbijt van yoghurt, schepje muesli en een ei.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef Noukjee het volgende:
En ik denk dat ik wat minder crackers/beschuit eet, en wat meer brood. Zodat ik ook weer minder hoef te laxeren, en er op een gegeven moment helemaal vanaf ben!
[Gebruik het nu sowieso al zoveel minder! En op de dagen dat ik moet werken kan ik het ook niet gebruiken, dus hoop dat ik er na de zomervakantie helemáál vanaf ben :Y En ik vertrouw erop dat dat gaat lukken!]
Kalfjes worden volgens mij juist heel snel bij de moederkoe vandaan gehaald. Omdat ze anders te veel wennen of zo?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef loveli het volgende:
Maar na 2 weekjes al zonder moederkoe, is dat standaard?
Het ontbijt was ook wel erg lekker hequote:Op zondag 25 juli 2010 22:45 schreef Phaidra het volgende:
Tink ik had wel een uur gewandeld vrijdagochtend, maar daarna wel veel gegeten bij t ontbijt. Telt niet als compenseren zeker.
Echt? Wat zieligquote:Op zondag 25 juli 2010 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kalfjes worden volgens mij juist heel snel bij de moederkoe vandaan gehaald. Omdat ze anders te veel wennen of zo?
Maar dat weet sigme vast veel beter.
Ik heb wel lijnzaad. Wat ik wel eens door de yoghurt doe. Maar 's ochtends kan ik geen yoghurt eten, want daar word ik dan misselijk van, maar misschien een keertje tussen de middag als tussendoortje, zou iig een optie zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is wat extra zemelen doro je yoghurt een optie? Wat overigens ook goed schijnt te werken is gewelde pruimen.
Hè neequote:
Ik heb echt zo'n oudevrouwenzeildoekonderbroek van Sloggiquote:Op zondag 25 juli 2010 23:49 schreef loveli het volgende:
Gewoon technisch ondergoed onder je jurk aansnoeren. Of een ouderwets rijgveterkorset
Goeie tip.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kalf! Wat tof! Dat schreeuwt om foto's![]()
Razzt: goed en gezond eten, en nog lekker veel sporten en dan ben je in die 4 dagen iig zo vol van dat sport-blijheids-stofje dat je je stukken gestroomlijnder voelt dan normaal
Ja, ik ben niet zo rijk en niet zo'n Slank-Diehard en daarbij ook retebang voor meetings dat ik ook nog internetmensen uitnodigquote:
Dat hoeft toch ook niet! Blije verhalen en foto's zijn ook leuk.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:57 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo rijk en niet zo'n Slank-Diehard en daarbij ook retebang voor meetings dat ik ook nog internetmensen uitnodigmaar lurk toch altijd wel mee dus post zeker foto's zaterdag!
Hm, scherp...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is dat niet sigme's kalfje (ze zegt dat ze nog foto's van Klaartje zal uploaden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Bron: http://www.onzetaal.nl/advies/georges.phpquote:De slotklank van een naam is bepalend voor de schrijfwijze van de bezitsvorm. De regels daarvoor luiden als volgt.
Hoofdregel: schrijf direct aan de naam een s vast: Jans dochter, Esthers verjaardag, Annies kapsalon, Hannahs vriend.
Uitzonderingen:
Eindigt de naam op een lange (vrije) klinker die als één letter geschreven wordt, dan is er een apostrof nodig om verkeerde uitspraak te voorkomen: Afra's fiets, Amy's huis, Pichegru's aanval. Dit geldt niet voor de é en de toonloze e: Renés verdwijning, Ankes kat. Een afgekorte naam krijgt ook een apostrof voor de s: JP's flat.
De bezits-s wordt vervangen door een apostrof bij woorden die op een sisklank eindigen: Truus' gast, Inez' auto. Het begrip 'sisklank' is tamelijk rekbaar: niet alleen de s en de z vallen eronder, maar ook de sj, de tsj, de zj, de dzj en alle letters of lettercombinaties die zo worden uitgesproken: Alex' vriendin, Barentsz' pooltocht, Maurice' fiets, Bush' vader, Ivic' auto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |