Koffielikeur is romig én zoet, dus volgens mij is dat dubbel slecht. Eigenlijk moet je zo'n drankje gewoon zien als een gebakje ofzo, als je er echt van geniet zou ik er gewoon eentje nemen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb dus wel zin in iets met alcohol vanavond, maar niet zo in wijn eigenlijkWe hebben nog koffielikeur staan
(btw, ik drink vrijwel nooit)
Irish coffeequote:
Deze is niet zo romig als bv baileys. Ach en ik heb geen idee hoeveel Kcal het zijn, maar ik zit rond de 12/1300, dus kan nog welquote:Op zondag 25 juli 2010 19:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Koffielikeur is romig én zoet, dus volgens mij is dat dubbel slecht. Eigenlijk moet je zo'n drankje gewoon zien als een gebakje ofzo, als je er echt van geniet zou ik er gewoon eentje nemen.
Oh ja, Kahlua is natuurlijk ook koffielikeur. Ik dacht aan die goedkope nep-Baileys die zo heet.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:11 schreef _Calimero_ het volgende:
Niet alle likeur is romig hoor. baileys wel, maar kahlua bijvoorbeeld niet, alleen mierzoet (maar wel lekker!)
En hoeveel heb je van dat alles gegeten en gedronken?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Even zien.. BBQ, patat, shoarma, gevulde koeken, krentenbrood, bier, wijn, engelse drop....
Dat was het weekend in een notedop.
Veel!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En hoeveel heb je van dat alles gegeten en gedronken?
En Duvel is het er ook mee eens dat je de komende dagen dan weer ruim onder de 1000kcal gaat eten?quote:
Met dinsdag een etentje en woensdag een borrel, gaat dat al niet gebeurenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En Duvel is het er ook mee eens dat je de komende dagen dan weer ruim onder de 1000kcal gaat eten?
Ik lees dan niet vaak meer mee maar ik kom meer dan eens een lijstje tegen dat eerder 700kcal is dan 1050kcalquote:Op zondag 25 juli 2010 19:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Met dinsdag een etentje en woensdag een borrel, gaat dat al niet gebeuren. Al zit ik bijna nooit "ruim onder de 1000" hoor
.
Jahw... *burp*quote:
Nee. Moet dat?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:48 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En Duvel is het er ook mee eens dat je de komende dagen dan weer ruim onder de 1000kcal gaat eten?
Nee, liever nietquote:
Ja, had ff opgenomen! Dan had je nu kunnen zeggen dat je zelfs Duvel aan de telefoon had gehad!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Hee Duvel, je belde toen XM in de auto zat!</verkapte kijk-mij-XM-gemeet-hebben-post>
![]()
Je zal er wel aan gewend zijn geraaktquote:Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef Duvel het volgende:
Ik heb het idee dat 't wel meevalt eigenlijk. Het is in elk geval in niets te vergelijken met die beroerde periode een jaar of wat geleden.
Ik had het aangeboden maar we wisten niet zeker of de TomTom dan nog aan zou blijven staan en dan waren we verdwaald tussen koei no. 2 en het derde schaap van links! Maarja, dan was ik wel meteen veel gaverder geweest jaquote:Op zondag 25 juli 2010 19:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ja, had ff opgenomen! Dan had je nu kunnen zeggen dat je zelfs Duvel aan de telefoon had gehad!
Volgens mij heb je m'n nummer nu welquote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had het aangeboden maar we wisten niet zeker of de TomTom dan nog aan zou blijven staan en dan waren we verdwaald tussen koei no. 2 en het derde schaap van links! Maarja, dan was ik wel meteen veel gaverder geweest jaKans verkeken!
quote:Op zondag 25 juli 2010 19:58 schreef Duvel het volgende:
Ik heb het idee dat 't wel meevalt eigenlijk. Het is in elk geval in niets te vergelijken met die beroerde periode een jaar of wat geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |