Ik ben niet de enige die zich zorgen blijft maken en de laatste tijd meer dan ooitquote:Op zondag 25 juli 2010 20:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd hebt, en ik vind het ook wel een erg boude uitspraak.
Ja, en ik kan niet pochen met het stemgeluid van MariaEtcetera...quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik had het aangeboden maar we wisten niet zeker of de TomTom dan nog aan zou blijven staan en dan waren we verdwaald tussen koei no. 2 en het derde schaap van links! Maarja, dan was ik wel meteen veel gaverder geweest jaKans verkeken!
Bedankt voor je bezorgdheid, ik zal het in de gaten houden.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die zich zorgen blijft maken en de laatste tijd meer dan ooit
Een dieettopic is dan ook geen beste plaats voor iemand met anorexia of neigingen naar anorexia
quote:
Wat wel een goede tip is: de calorieen uit gezondere dingen halen en niet normaal maaltijdsalades eten en dan uit je dak gaan met borrels en barbeque. En genoeg eten om er niet chagrijnig van te worden.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:04 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik denk dat je het verkeerd hebt, en ik vind het ook wel een erg boude uitspraak.
Van dattum dus! Zo dan, als je van die hoge broeken aan kunt en er nog steeds fantastisch uit ziet, dan is er geen manier meer waarop je mollig genoemd kunt wordenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zal me er ook even mee bemoeien;
Je hoeft uberhaupt niet te balansen XM, want ik heb je donderdag gezien en je ziet er fantastisch uit, dus je kan het best hebben een x zo'n weekend
QFT. XM turns heads.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:07 schreef _Calimero_ het volgende:
Ik zal me er ook even mee bemoeien;
Je hoeft uberhaupt niet te balansen XM, want ik heb je donderdag gezien en je ziet er fantastisch uit, dus je kan het best hebben een x zo'n weekend
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladiesIk was ook helemaal niet serieus van plan om een week te balansen, dat houd ik geeneens vol
.
Hm, die maaltijdsalades zijn meer geboren uit tijdgebrek of even te gaar om te koken, niet als balansding. Ik eet op zo'n moment ook zo'n ding als avondeten, en ik ben niet echt anorectisch. En een Griekse salade als avondeten is ook niet zo'n lullig zuinig bordje als in een restaurant, maar is een gigantische bak met gesneden groenten, feta, kruiden en een slok olijfolie waar je drie dagen goed van poept.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wat wel een goede tip is: de calorieen uit gezondere dingen halen en niet normaal maaltijdsalades eten en dan uit je dak gaan met borrels en barbeque. En genoeg eten om er niet chagrijnig van te worden.
Dat merk ik wel van XMs lijstje...
quote:
Plannen heet zo ietsquote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, die maaltijdsalades zijn meer geboren uit tijdgebrek of even te gaar om te koken, niet als balansding. Ik eet op zo'n moment ook zo'n ding als avondeten, en ik ben niet echt anorectisch. En een Griekse salade als avondeten is ook niet zo'n lullig zuinig bordje als in een restaurant, maar is een gigantische bak met gesneden groenten, feta, kruiden en een slok olijfolie waar je drie dagen goed van poept.
Sinds wanneer niet?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Thnx ladiesIk was ook helemaal niet serieus van plan om een week te balansen, dat houd ik geeneens vol
.
Oke het was bot gezegdquote:
Dát is pas planningquote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar weghollen als ze de polonaise gaan doen.
Hee, ik holde niet weg, ik deed alleen niet meequote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Maar weghollen als ze de polonaise gaan doen.
Maar als je nou de volgende keer dat je in de AH bent om een maaltijdsalade te kopen, ook even een paar zalmmoten uit de diepvries meegrist en die 5 minuutjes in de grilpan mikt, dan is het nóg fijner.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hm, die maaltijdsalades zijn meer geboren uit tijdgebrek of even te gaar om te koken, niet als balansding. Ik eet op zo'n moment ook zo'n ding als avondeten, en ik ben niet echt anorectisch. En een Griekse salade als avondeten is ook niet zo'n lullig zuinig bordje als in een restaurant, maar is een gigantische bak met gesneden groenten, feta, kruiden en een slok olijfolie waar je drie dagen goed van poept.
"Gewoon plannen" gaat niet altijd als je allebei een drukke baan hebt en daardoor soms uitgeteld thuiskomt. Bij ons niet in elk geval.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oke het was bot gezegd
Maar je kan het toch gewoon plannen? Die tip is aan XM ook al vaak gegeven.
Da's op zich wel een idee. Hebben ze die bij de AH to go?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:20 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar als je nou de volgende keer dat je in de AH bent om een maaltijdsalade te kopen, ook even een paar zalmmoten uit de diepvries meegrist en die 5 minuutjes in de grilpan mikt, dan is het nóg fijner..
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]!
Ik kan me daar zooooooo iets bij voorstellen he!![]()
Soms ook van de Plus, of van de Jumbo ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Dus een maaltijdsalade is niet altijd zo'n stuk verdriet van de appie?
Ze hebben bij de AH to Go wel meer dan je denkt!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Da's op zich wel een idee. Hebben ze die bij de AH to go?
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik maak me zorgen als ik dat nodig acht: ik zag nu een grapje.
<Mo> poepen</Mo>
Beelden graag. PM staat open.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Dat is omdat we het ook gedaan hebben!
Beschuitkoekjes met kaneel. Ik at ze veel als zorgassistentquote:Op zondag 25 juli 2010 20:34 schreef shinydiscoball het volgende:
Wat zijn kanelly's eigenlijk? Van die ijsjes?
XM heeft tijdens de bruiloft 's nachts nog twee broodjes beenham gegeten en neit gekotst, dus het valt heel erg mee met de anorexiaquote:Op zondag 25 juli 2010 20:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die zich zorgen blijft maken en de laatste tijd meer dan ooit
Een dieettopic is dan ook geen beste plaats voor iemand met anorexia of neigingen naar anorexia
Met knofsausquote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
XM heeft tijdens de bruiloft 's nachts nog twee broodjes beenham gegeten en neit gekotst, dus het valt heel erg mee met de anorexia
Vorige week al begonnen, dacht ik. Heb het toen gezien.quote:
Ja, klopt.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Vorige week al begonnen, dacht ik. Heb het toen gezien.
Praatjesmakers. Wat een gruwelijk programma is dat.
O wat zijn kinderen toch schattig!![]()
.
Wat!? En tegen mij altijd zeggen dat ze geen ham lust!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
XM heeft tijdens de bruiloft 's nachts nog twee broodjes beenham gegeten en neit gekotst, dus het valt heel erg mee met de anorexia
Korte broek, teva-sandalen met sokken en een heuptasje voor je portemonnee en je camera! Ohja en een petje en Iquote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga volgende week naar Londen en volgens mij is iedereen daar heel hip gekleed. Nu weet ik niet wat ik aan moet trekken..
Ik ben zelfs nog die avond met Pief door de McDrive geredenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:39 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik heb voormezelf iig besloten dat ik me niet voorbarig zorgen ga maken. Als XM een stom lijstje post hoort ze het van me. En daar valt het lijstje dit weekend iig niet onder![]()
Al zou een beetje groente natuurlijk niet verkeerd zijn.
Is dat dat over die anorexiapatiënten? Daar had mijn moeder het net nog over (haar zus heeft het). Is het een aanrader?quote:
Oh, dat heb ik allemaal! Dank je wel voor je hulp!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Korte broek, teva-sandalen met sokken en een heuptasje voor je portemonnee en je camera! Ohja en een petje en ILondon tshirt
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Korte broek, teva-sandalen met sokken en een heuptasje voor je portemonnee en je camera! Ohja en een petje en ILondon tshirt
een van 'mijn' kindjes van werk was erop!quote:Op zondag 25 juli 2010 20:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja, klopt.
Heb praatjesmakers er ook voor ja, heerlijk ergeren...
Mijn eierstokjes zijn echt zo dood!
Mental image...quote:Op zondag 25 juli 2010 20:57 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ja, maar dan eet je echt geen twee broodjes beenham. Dan zou je het bij een houden (zo van kijk, ik eet wel!), maar een tweede nooit doro de keel krijgen. En de volgende ochtend compenseren. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:56 schreef uniekhoorn het volgende:
Je hebt trouwens ook anorexia zonder kotsen...
ik heb met je mee gecompenseerd, ook yoghurt met muesli en 50 km wielrennenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:10 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ja, maar dan eet je echt geen twee broodjes beenham. Dan zou je het bij een houden (zo van kijk, ik eet wel!), maar een tweede nooit doro de keel krijgen. En de volgende ochtend compenseren. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.
Volgens mij was ik de enige die werkelijk gecompenseerd heeft met 20 minuutjes sjokken en een ontbijt van yoghurt, schepje muesli en een ei.
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:40 schreef Noukjee het volgende:
En ik denk dat ik wat minder crackers/beschuit eet, en wat meer brood. Zodat ik ook weer minder hoef te laxeren, en er op een gegeven moment helemaal vanaf ben!
[Gebruik het nu sowieso al zoveel minder! En op de dagen dat ik moet werken kan ik het ook niet gebruiken, dus hoop dat ik er na de zomervakantie helemáál vanaf ben :Y En ik vertrouw erop dat dat gaat lukken!]
Kalfjes worden volgens mij juist heel snel bij de moederkoe vandaan gehaald. Omdat ze anders te veel wennen of zo?quote:Op zondag 25 juli 2010 22:39 schreef loveli het volgende:
Maar na 2 weekjes al zonder moederkoe, is dat standaard?
Het ontbijt was ook wel erg lekker hequote:Op zondag 25 juli 2010 22:45 schreef Phaidra het volgende:
Tink ik had wel een uur gewandeld vrijdagochtend, maar daarna wel veel gegeten bij t ontbijt. Telt niet als compenseren zeker.
Echt? Wat zieligquote:Op zondag 25 juli 2010 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kalfjes worden volgens mij juist heel snel bij de moederkoe vandaan gehaald. Omdat ze anders te veel wennen of zo?
Maar dat weet sigme vast veel beter.
Ik heb wel lijnzaad. Wat ik wel eens door de yoghurt doe. Maar 's ochtends kan ik geen yoghurt eten, want daar word ik dan misselijk van, maar misschien een keertje tussen de middag als tussendoortje, zou iig een optie zijnquote:Op zondag 25 juli 2010 22:44 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Is wat extra zemelen doro je yoghurt een optie? Wat overigens ook goed schijnt te werken is gewelde pruimen.
Hè neequote:
Ik heb echt zo'n oudevrouwenzeildoekonderbroek van Sloggiquote:Op zondag 25 juli 2010 23:49 schreef loveli het volgende:
Gewoon technisch ondergoed onder je jurk aansnoeren. Of een ouderwets rijgveterkorset
Goeie tip.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:44 schreef MariaEtcetera het volgende:
Kalf! Wat tof! Dat schreeuwt om foto's![]()
Razzt: goed en gezond eten, en nog lekker veel sporten en dan ben je in die 4 dagen iig zo vol van dat sport-blijheids-stofje dat je je stukken gestroomlijnder voelt dan normaal
Ja, ik ben niet zo rijk en niet zo'n Slank-Diehard en daarbij ook retebang voor meetings dat ik ook nog internetmensen uitnodigquote:
Dat hoeft toch ook niet! Blije verhalen en foto's zijn ook leuk.quote:Op zondag 25 juli 2010 23:57 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, ik ben niet zo rijk en niet zo'n Slank-Diehard en daarbij ook retebang voor meetings dat ik ook nog internetmensen uitnodigmaar lurk toch altijd wel mee dus post zeker foto's zaterdag!
Hm, scherp...quote:Op maandag 26 juli 2010 10:06 schreef Viking84 het volgende:
Volgens mij is dat niet sigme's kalfje (ze zegt dat ze nog foto's van Klaartje zal uploaden).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
Bron: http://www.onzetaal.nl/advies/georges.phpquote:De slotklank van een naam is bepalend voor de schrijfwijze van de bezitsvorm. De regels daarvoor luiden als volgt.
Hoofdregel: schrijf direct aan de naam een s vast: Jans dochter, Esthers verjaardag, Annies kapsalon, Hannahs vriend.
Uitzonderingen:
Eindigt de naam op een lange (vrije) klinker die als één letter geschreven wordt, dan is er een apostrof nodig om verkeerde uitspraak te voorkomen: Afra's fiets, Amy's huis, Pichegru's aanval. Dit geldt niet voor de é en de toonloze e: Renés verdwijning, Ankes kat. Een afgekorte naam krijgt ook een apostrof voor de s: JP's flat.
De bezits-s wordt vervangen door een apostrof bij woorden die op een sisklank eindigen: Truus' gast, Inez' auto. Het begrip 'sisklank' is tamelijk rekbaar: niet alleen de s en de z vallen eronder, maar ook de sj, de tsj, de zj, de dzj en alle letters of lettercombinaties die zo worden uitgesproken: Alex' vriendin, Barentsz' pooltocht, Maurice' fiets, Bush' vader, Ivic' auto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |