SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag trouwens beslissen welke naam het uiteindelijk wordt, want het is mijn poesje.
Niet meer actief op Fok!
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Hier nog even een andere foto voor de visueel ingestelde Slankies:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag trouwens beslissen welke naam het uiteindelijk wordt, want het is mijn poesje.
Wat lieeeeef! Ik wil oooook!
jullie zitten thuis met elkaar te msnen?quote:Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Nachtwacht zegt (11:58 AM):
*maar hoe dan ook vind ik pippa nog steeds niks
Nachtwacht zegt (11:59 AM):
*ik noem m gewoon pipo
*consequent
*dat je t maar weet
--------------
Muh, hij gaat me saboteren.
Ja dat is hip.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jullie zitten thuis met elkaar te msnen?!
Nou zij heeft haar CI niet vaak op dus dan communiceert msn gewoon makkelijker, zeker als ik niet-Nederlandse woorden gebruik. Komt regelmatig voor dat ik iets probeer te zeggen, zij het niet snel genoeg kan volgen en ik reageer met: laat maar, ik typ het wel op msn.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:59 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jullie zitten thuis met elkaar te msnen?!
quote:Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef Viking84 het volgende:
Hier nog even een andere foto voor de visueel ingestelde Slankies:
Aaaah omg wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag trouwens beslissen welke naam het uiteindelijk wordt, want het is mijn poesje.
![]()
.
Ik zou voor pip gaan. Als afkorting van Pippa/Pipo.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Nee, maar het is je wel gelukt je avatar onzichtbaar te makenquote:Op zondag 25 juli 2010 13:43 schreef VulcanJ het volgende:
He, grappig, ik kan onzichtbare postings maken.
Is deze ook gelukt?
Dat zei ik ook alquote:Op zondag 25 juli 2010 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Vik, ik zou voor Catootje gaan. Ook omdat 'pippa' volgens mij slang voor een pistool is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |