Wat valt er uit te leggen?? Zou jij hiermee kunnen leven dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:06 schreef Suuz_ het volgende:
Praat er op zijn minst met hem over. Dus neem je telefoon op of ga naar huis. Hij zal het vast uitleggen.
Hij verdiend in ieder geval een kans om het uit te leggen toch?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:06 schreef Suuz_ het volgende:
Praat er op zijn minst met hem over. Dus neem je telefoon op of ga naar huis. Hij zal het vast uitleggen.
Hij verdiend in ieder geval een kans om het uit te leggen toch?
Ik heb het altijd al geweten Bioquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe niet anders. Vaak doe ik ook mijn ballen tussen m'n benen en gil ik dat ik een meisje ben.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Delen jullie blijkbaar nog meer interesses dan je dacht.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:03 schreef stinkdier het volgende:
Wat mij nou is overkomen!!! Ik heb al drie jaar een hele leuke vriend. Hij heeft me onlangs ten huwelijk gevraagd, een droom die uitkomt. We delen heel veel interesses, maar zijn op andere punten weer heel verschillend waardoor we elkaar goed aanvullen. Tussen de lakens is het al drie jaar één groot feest, niets te klagen. Toen hij me ten huwelijk vroeg vertelde hij me dat hij nog nooit van zijn leven zo gelukkig is geweest als met mij en dat hij me voor geen goud ooit nog kwijt zou willen.
Maar er is iets heel schokkends gebeurd. Ik werk in de zorg en toen ik vanmorgen uit de nachtdienst thuiskwam betrapte ik hem erop dat hij in mijn lingerie door het huis liep!!!!!!!!!
Ik wist niet hoe ik moest reageren en heb de deur achter me dichtgetrokken en ben weggegaan. Nu zit ik bij een vriendin en hij probeert me te bellen, maar ik kan gewoon niet opnemen, weet nog steeds niet wat ik moet zeggen op waar ik vanmorgen mee werd geconfronteerd.
Ik weet niet meer wat ik moet doen!
Wat mij nou is overkomen!!! Ik heb al drie jaar een hele leuke vriendin. Ze heeft me onlangs ten huwelijk gevraagd, een droom die uitkomt. We delen heel veel interesses, maar zijn op andere punten weer heel verschillend waardoor we elkaar goed aanvullen. Tussen de lakens is het al drie jaar één groot feest, niets te klagen. Toen ze me ten huwelijk vroeg vertelde ze me dat ze nog nooit van haar leven zo gelukkig is geweest als met mij en dat ze me voor geen goud ooit nog kwijt zou willen.
Maar er is iets heel schokkends gebeurd. Ik werk in de zorg en toen ik vanmorgen uit de nachtdienst thuiskwam betrapte ik haar erop dat ze in mijn ondergoed door het huis liep!!!!!!!!!
Ik wist niet hoe ik moest reageren en heb de deur achter me dichtgetrokken en ben weggegaan. Nu zit ik bij een vriend en ze probeert me te bellen, maar ik kan gewoon niet opnemen, weet nog steeds niet wat ik moet zeggen op waar ik vanmorgen mee werd geconfronteerd.
Nou...ik heb toch wel een betere smaak qua lingerie dan die vent op jouw foto!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een baas! Hij had zeker net the Rocky Horror Picture Show gekeken?
[ afbeelding ]
dat idd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef Adames het volgende:
op fok registreren en een topic openen is een goed begin
Retard?? Pardon, maar het is vanmorgen gebeurd. Mag ik eerst even over de eerste schock heen komen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
![]()
Verder TS, als dit serieus is kan er wel een hele goede reden zijn. Je moet eerst met hem praten. Je bent echt een retard en kinderachtig als je niet normaal over dit kan praten. Wil je 3 jaar zomaar weggooien omdat je hem een keer in je lingerie hebt zien rondlopen?
Even zonder gekkigheid. Waarom zou je niet gewoon opnemen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Nou...ik heb toch wel een betere smaak qua lingerie dan die vent op jouw foto!
Mijn vriend is vrij smal gebouwd en hij had het aan, dus kennelijk was het zijn maat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef Gamesua het volgende:
Mijn eerste reactie was: praten?
Maar nu denk ik: vraag hem aub. hoe het zit en report het hier, want ik kan me echt niet voorstellen dat dat past.
Shockquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Retard?? Pardon, maar het is vanmorgen gebeurd. Mag ik eerst even over de eerste schock heen komen?
Mijn vriendin draagt soms mijn sokken. Daar kwam ik achter in een schoenenwinkel. Ik weet dus wat voor een schok dat is, en dat je van die schok even in een vertrouwde omgeving wilt bijkomen. Toch denk ik dat het een goed idee is om op te nemen. Je moet toch een keer met hem praten en als je dat blijft uitstellen, wordt het alleen maar moeilijker.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Retard?? Pardon, maar het is vanmorgen gebeurd. Mag ik eerst even over de eerste schock heen komen?
Stel je niet zo aan, 10 uur (bij benadering, gegokt) om over de eerste shock heen te komen...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Nu zit ik bij een vriendin en hij probeert me te bellen, maar ik kan gewoon niet opnemen, weet nog steeds niet wat ik moet zeggen op waar ik vanmorgen mee werd geconfronteerd.
Misschien deed hij het voor de grap? Hij zag friends en wilde Joey nadoen? Misschien wilde hij gewoon weten en deed hij het voor de grap?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Als mijn vriend mijn alleen mijn sokken aan had getrokken dan was ik er niet van geschrokken. Hooguit van de geur nadat hij ze uit had gedaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn vriendin draagt soms mijn sokken. Daar kwam ik achter in een schoenenwinkel. Ik weet dus wat voor een schok dat is, en dat je van die schok even in een vertrouwde omgeving wilt bijkomen. Toch denk ik dat het een goed idee is om op te nemen. Je moet toch een keer met hem praten en als je dat blijft uitstellen, wordt het alleen maar moeilijker.
Ik ben blij dat je me begrijpt. Zelf ben ik normaal gesproken behoorlijk adrem en ben ik geen wegloper, maar ik weet gewoon niet hoe ik moet reageren! En als hij met dit soort fantasieen rondloopt wat kan ik dan de volgende keer verwachten???quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:24 schreef brian911 het volgende:
zoiets had ik ook toen ik een keer thuis kwam en mijn vriendin met een voorbinddildo zag lopen.. je begrijpt dat ik die n8 ook niet thuis ben gekomen...
Ja ik dacht ook altijd dat ik in een dergelijke situatie eerst helemaal in een deuk zou liggen. Maar hij voelde zich duidelijk betrapt. Hij liep helemaal rood aan en stamelde sorry, sorry, was niet de bedoeling dat....en toen was ik weg.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef peperclip het volgende:
en wat is het probleem? je neemt het wel erg zwaar op, ik zou waarschijnlijk eerst dubbel liggen van het lachen
Hij is inderdaad a failure, welke echte vent trekt nou lingerie van zijn vriendin aan? Is toch behoorlijk afwijkend gedrag.quote:
En dat paste?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:03 schreef stinkdier het volgende:
betrapte ik hem erop dat hij in mijn lingerie door het huis liep!!!!!!!!!
Het is wel heel bijzonder!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Hij is inderdaad a failure, welke echte vent trekt nou lingerie van zijn vriendin aan? Is toch behoorlijk afwijkend gedrag.
En welke verloofde raakt daarvan zo overstuur dat ze haar verloofde vervolgens uren lang niet wil spreken?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Hij is inderdaad a failure, welke echte vent trekt nou lingerie van zijn vriendin aan? Is toch behoorlijk afwijkend gedrag.
hmm dat is wel vaag ja.. maarja ik zou gewoon wel met hem praten en kijken wat zegt, nu zit je alleen mee..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:29 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook altijd dat ik in een dergelijke situatie eerst helemaal in een deuk zou liggen. Maar hij voelde zich duidelijk betrapt. Hij liep helemaal rood aan en stamelde sorry, sorry, was niet de bedoeling dat....en toen was ik weg.
Ja natuurlijk niet, hij kan moeilijk zeggen dat dit de bedoeling was, ookal wil hij het heel graag. En als het een ander overkomt, zou je uiteraard lachen, bij jezelf natuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:29 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook altijd dat ik in een dergelijke situatie eerst helemaal in een deuk zou liggen. Maar hij voelde zich duidelijk betrapt. Hij liep helemaal rood aan en stamelde sorry, sorry, was niet de bedoeling dat....en toen was ik weg.
Denk er eens rustig over na of jouw liefde voor hem genoeg is als hij een rare fetisch heeft.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:29 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ik hou echt ontzettend veel van hem, maar ik kan me gewoon niet indenken dat ik hem ooit zo kan accepteren met bh en string aan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Denk er eens rustig over na of jouw liefde voor hem genoeg is als hij een rare fetisch heeft.
Op hem???quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:42 schreef brian911 het volgende:
ik houd mij aanbevolen voor dat trio ter controle! maar dan mag ik er ook op he!
Je hebt het toch niet aan iedereen zitten vertellen, he? XDquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:44 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ik hou echt ontzettend veel van hem, maar ik kan me gewoon niet indenken dat ik hem ooit zo kan accepteren met bh en string aan.
Hij heeft net mijn voicemail ingesproken dat het niet de bedoeling was dat ik hem zo zou zien, of ik alsjeblieft naar huis wil komen.
Wow mensen! We hebben de broer van Wesley Sneijder op Fok! zittenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:46 schreef brian911 het volgende:
niet doen! kom maar naar mij23 centiimeter stringloze mannelijkheid in de aanbieding!
Ja, je hebt gelijk, het kan tegenvallen of meevallen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet aan iedereen zitten vertellen, he? XD
Kijk, ik kan best snappen dat je niet met een man wilt trouwen die BH/Lingerie aandraagd. Maar je moet op z'n minst zijn verhaal horen.
Misschien is hij een tanssexueel die elke donderdag achter de ramen staat. Dat is worst case scenario.
Misschien zag hij een episode van Friends waarin Joey ook panties aantrok en het lekker voelde, en hij wilde weten of panties echt zo lekker voelde als hij had gedacht en gaat hij nooit meer panties aandoen. Best case scenario.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, het kan tegenvallen of meevallen.
Maar vorig jaar was er ook een klein incidentje. Toen kwam ik thuis en was hij, uhh hoe zeg ik dat netjes, bezig met Lassie, onze hond. Hij zei toen dat Lassie begonnen was. Ik was met stomheid geslagen.
Waaaaaar heb jij deze gast vandaan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Maar vorig jaar was er ook een klein incidentje. Toen kwam ik thuis en was hij, uhh hoe zeg ik dat netjes, bezig met Lassie, onze hond. Hij zei toen dat Lassie begonnen was. Ik was met stomheid geslagen.
Nu zit je gewoon te slecht aan het trollen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Werd ie anaal verkracht door de hond?Zo niet dan is er niets aan de handquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef stinkdier het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Masturbatie is goed voor de prostaat.
Tering, jij maakt je ook echt overal druk om hè.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Wil niet vervelend zijn, maar ben dus niet aan het trollen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nu zit je gewoon te slecht aan het trollen.
Kon je het niet realistisch houden?
Ja idd. Heb je goud in handen, doe je dit. Zonde.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tegenvallertje dit, hier had meer in gezeten.
En nu val je door de mand.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef stinkdier het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:58 schreef MuffinKillerzz het volgende:
[..]
Werd ie anaal verkracht door de hond?Zo niet dan is er niets aan de hand
Noem het maar niets aan de hand. Ik vind het niet normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hond begon zijn ballen te likken? Had hij met Sate Saus gedouched ofzo?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:01 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Wil niet vervelend zijn, maar ben dus niet aan het trollen.
Is vorig jaar echt gebeurd, maar was inderdaad eenmalig iets, hij kwam uit douche en hond begon. Hij vond dat op dat moment grappig. Hij snapte nadat we erover hadden gepraat ook dat dit te belachelijk voor woorden was. Hierna is zoiets dus ook nooit meer gebeurd.
En van die lingerie wist ik niet tot vanmorgen dus. En misschien was dat ook een eenmalig iets. Maar dat gebeuren met de hond kwam bij mij ook weer boven hierdoor. Vandaar ook dat ik het heel moeilijk vind hem nu te woord te staan. Ik hou van hem, maar ook ik heb mijn grenzen.
Ja iedereen kan er een lachertje van maken. Maar als het je overkomt is het toch een ander verhaal.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:04 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Hond begon zijn ballen te likken? Had hij met Sate Saus gedouched ofzo?
Als het echt is: wel heel toevallig dat net die ene keer dat hij per ongeluk bezig gaat met de hond, jij hem betrapt of niet? Ik vermoed dat het dus ook niet zo toevallig was als hij het deed voorkomen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:06 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ja iedereen kan er een lachertje van maken. Maar als het je overkomt is het toch een ander verhaal.
Met de hond was ik gewoon thuis. Liep de kamer in terwijl hij dacht dat ik nog bezig was met de was ophangen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het echt is: wel heel toevallig dat net die ene keer dat hij per ongeluk bezig gaat met de hond, jij hem betrapt of niet? Ik vermoed dat het dus ook niet zo toevallig was als hij het deed voorkomen.
Dus die hond begon hem te pijpen en je verloofde liet dat toequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:06 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ja iedereen kan er een lachertje van maken. Maar als het je overkomt is het toch een ander verhaal.
De schok is 1.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:06 schreef stinkdier het volgende:
Dan vraag je je af wat hij nog meer geheim houdt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:09 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Met de hond was ik gewoon thuis. Liep de kamer in terwijl hij dacht dat ik nog bezig was met de was ophangen.
Dat van vanmorgen was omdat ik een uurtje eerder van het werk kwam omdat ik me niet lekker voelde.
Nou voordat ik uberhaupt met hem trouw moet ik er dan echt wel heel erg zeker van zijn dat dit van vanmorgen een eenmalig iets is geweest. Ik wil er dus niet na de trouwerij achterkomen. Dan ga ik liever niet trouwen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:22 schreef DeepChord het volgende:
Houd het inderdaad maar beter in de gaten voordat hij dalijk na de trouwerij in jouw trouwjurk rondloopt! Dan is dat hele moment gelijk ontheiligd..
Ik denk echt dat ik beter eerst tot mezelf kan komen. Mijn ogen zijn helemaal dik van het janken. Moet voor mezelf even wat dingen op een rijtje zetten. Ik heb zo ontzettend het gevoel dat ik met oogkleppen op heb geleeft. Maar aan de andere kant, als ik goed nadenk kan ik me verder geen signalen herinneren dat zoiets speelde.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:24 schreef Carmw het volgende:
Nou ja, met bij je vriendin blijven zitten en je telefoon niet opnemen schiet je ook niets op, ga gewoon naar huis en heb het erover, hij is de enige die weet waarom hij er zo bij liep. Oh ja, en niet vergeten het hier te posten
Maar stel dat het niet eenmalig is, ga je dan ook niet proberen het te begrijpen? Het is verder nog dezelfde man, alleen dan met een nogal aparte fetisch. Maar als je er echt niet mee om kan gaan zijn jullie gewoon niet 'de ware' voor elkaar.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:25 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Nou voordat ik uberhaupt met hem trouw moet ik er dan echt wel heel erg zeker van zijn dat dit van vanmorgen een eenmalig iets is geweest. Ik wil er dus niet na de trouwerij achterkomen. Dan ga ik liever niet trouwen.
Misschien speelt het nog niet heel lang.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:27 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ik beter eerst tot mezelf kan komen. Mijn ogen zijn helemaal dik van het janken. Moet voor mezelf even wat dingen op een rijtje zetten. Ik heb zo ontzettend het gevoel dat ik met oogkleppen op heb geleeft. Maar aan de andere kant, als ik goed nadenk kan ik me verder geen signalen herinneren dat zoiets speelde.
Nou ja, dat is ook wel begrijpelijk, maar het hem dat dan op zijn minst even weten (sms ofzo) want anders weet hij ook niet waar die aan toe is.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:27 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ik beter eerst tot mezelf kan komen. Mijn ogen zijn helemaal dik van het janken. Moet voor mezelf even wat dingen op een rijtje zetten. Ik heb zo ontzettend het gevoel dat ik met oogkleppen op heb geleeft. Maar aan de andere kant, als ik goed nadenk kan ik me verder geen signalen herinneren dat zoiets speelde.
Nee, moet je eens kijken wat jij voor avatar hebt. En dan moeten we jou soms serieus nemen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:26 schreef NotYou het volgende:
Een vrouw die zichzelf stinkdier noemt?
Obvious troll is obvious, zullen we maar zeggen.
Dank je, van die sms vind ik wel een goed idee. Weet niet goed te reageren nu denk ik als ik hem spreek. Misschien iets in een sms zetten dat ik even tot mezelf moet komen en morgen verder met hem praat hierover. Of zou je er iets anders in zetten?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:29 schreef Carmw het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook wel begrijpelijk, maar het hem dat dan op zijn minst even weten (sms ofzo) want anders weet hij ook niet waar die aan toe is.
Iets in de richting van dat je erg geschrokken bent en dat je even bij wilt komen omdat je emoties nu nog iets te heftig zijn om er een goed gesprek over te voeren ofzo.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:32 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Dank je, van die sms vind ik wel een goed idee. Weet niet goed te reageren nu denk ik als ik hem spreek. Misschien iets in een sms zetten dat ik even tot mezelf moet komen en morgen verder met hem praat hierover. Of zou je er iets anders in zetten?
Dat is ook waarom ik even afstand wilde. In eerste instantie een paniekreactie, misschien was direct de confrontatie aangaan makkelijker geweest want ik merk dat de drempel nu ook wel hoger is.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien speelt het nog niet heel lang.
Slaap er een nachtje over. Ik ben soms ook heel boos en emotioneel dat ik op dat moment die persoon nooit meer denk te willen zien, maar dan de volgende dag zijn die gevoelens helemaal weg en kan ik ook niet langer kwaad zijn.
Heb je tekst bijna letterlijk overgenomen. Misschien niet heel persoonlijk naar hem toe, maar de woorden dekte de lading wel goed zeg maar. Thanks!!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:34 schreef Carmw het volgende:
[..]
Iets in de richting van dat je erg geschrokken bent en dat je even bij wilt komen omdat je emoties nu nog iets te heftig zijn om er een goed gesprek over te voeren ofzo.
het wordt wel heel onwaarschijnlijk zoquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wacht.. Het is toch niet helemaal zeker dat hij dit vaker doet, zich er super goed in voelt of iets dergelijks? Ik moet toegeven dat ik niet echt een andere verklaring kan vinden, maar wellicht kan hij zijn gedrag beter uitleggen. Ik zou hem sowieso een kans geven zijn zegje te doen, misschien had hij er een reden voor of zit er meer achter?
You're welcomequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Heb je tekst bijna letterlijk overgenomen. Misschien niet heel persoonlijk naar hem toe, maar de woorden dekte de lading wel goed zeg maar. Thanks!!
Wellicht een beter idee eerst een beetje bij te komen, aangezien TS zegt in een lichte shock te zijn?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:43 schreef Daniel1976 het volgende:
je moet hem dumpen. Dit is een garantie voor een hoop ellende in de toekomst. Sorry maar de kans dat je huwelijk fout gaat binnen 3 jaar is nu heel erg groot
Ik vind ook wel dat ik naar hem toe verplicht ben om zijn kant van het verhaal te horen. Vanavond is me dat alleen een beetje teveel. Morgen wanneer de eerste emoties wat minder zijn en ik weer een beetje helder kan denken ga ik met hem praten. Ben bang om met hem door te gaan, maar ben ook bang dat de band die we hebben onnodig weggooi.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wacht.. Het is toch niet helemaal zeker dat hij dit vaker doet, zich er super goed in voelt of iets dergelijks? Ik moet toegeven dat ik niet echt een andere verklaring kan vinden, maar wellicht kan hij zijn gedrag beter uitleggen. Ik zou hem sowieso een kans geven zijn zegje te doen, misschien had hij er een reden voor of zit er meer achter?
Het hoeft ook helemaal niet nu, júist niet nu. Waarschijnlijk (en vooral ook: hopelijk) morgenvroeg als je opstaat ben je in staat eens rustig na te denken over wat jou het beste lijkt om te doen. Zo'n gesprek lijkt me een goed idee, dan weet je hopelijk waar je aan toe bent en hoe de zaken ervoor staan. Probeer nou eerst maar een beetje te kalmeren.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:47 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ik vind ook wel dat ik naar hem toe verplicht ben om zijn kant van het verhaal te horen. Vanavond is me dat alleen een beetje teveel. Morgen wanneer de eerste emoties wat minder zijn en ik weer een beetje helder kan denken ga ik met hem praten. Ben bang om met hem door te gaan, maar ben ook bang dat de band die we hebben onnodig weggooi.
Hopelijk voel ik me morgenochtend inderdaad wat rustiger. Vriendin waar ik logeer is gelukkig heel lief. Heeft de logeerkamer voor me in orde gemaakt en is nu nog kopje thee aan het zetten voor het slapen gaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Het hoeft ook helemaal niet nu, júist niet nu. Waarschijnlijk (en vooral ook: hopelijk) morgenvroeg als je opstaat ben je in staat eens rustig na te denken over wat jou het beste lijkt om te doen. Zo'n gesprek lijkt me een goed idee, dan weet je hopelijk waar je aan toe bent en hoe de zaken ervoor staan. Probeer nou eerst maar een beetje te kalmeren.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Mooie toevoeging aan dit topique!![]()
Sowieso succes met het gesprek. Je gaat hem zeker ook vragen of dit de eerste keer was of dat hij dit vaker doet e.d?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Hopelijk voel ik me morgenochtend inderdaad wat rustiger. Vriendin waar ik logeer is gelukkig heel lief. Heeft de logeerkamer voor me in orde gemaakt en is nu nog kopje thee aan het zetten voor het slapen gaan.
Ik denk ook dat ik na het gesprek met hem morgen niet meteen een beslissing moet nemen. Tijdens het gesprek zullen er ook een hoop emoties opkomen. Zal hem vragen om uitleg een vragen eerlijk te zijn of er meer zaken zijn waar ik vanaf moet weten. En daarna zal ik aangeven dat ik tijd en ruimte nodig heb om zaken rustig op een rijtje te zetten.
Ja, want lingerie dragen is natuurlijk heel normaal voor een man, en je wilt natuurlijk iemand helemaal niet goed kennen als je gaat trouwen.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:00 schreef BasementDweller het volgende:
Volgens mij wil je eigenlijk helemaal niet met hem trouwen en zoek je naar uitwegen.
Precies, als hij dit vaker doet dan heb ik toch het gevoel dat ik hem deze drie jaren niet zo goed heb gekend als ik dacht dat ik hem kende. Moet er toch niet aan denken dat dit vaker zou gebeuren. Word van het idee alleen al aardig misselijk. Kan er ook niets aan doen.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:04 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja, want lingerie dragen is natuurlijk heel normaal voor een man, en je wilt natuurlijk iemand helemaal niet goed kennen als je gaat trouwen.
Lompe troll.
Ja dat wil ik zeker weten. En hoop dat hij op die vraag ook eerlijk antwoord zal geven. Maar al zou hij zeggen dat het een eenmalig iets is, dan ben ik bang dat ik dat niet klakkeloos van hem geloof. En dat is denk ik het grootste probleem. Is mijn vertrouwen niet te ernstig geschaad om verder met hem te gaan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Sowieso succes met het gesprek. Je gaat hem zeker ook vragen of dit de eerste keer was of dat hij dit vaker doet e.d?
Begrijpelijk, maar aan de andere kant.. Het lijkt me voor hem ook niet iets waar hij zonder blikken of blozen over zou beginnen. Er komt waarschijnlijk een heleboel verwarring, onzekerheid en schaamte bij kijken, denk ik zo.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:13 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Precies, als hij dit vaker doet dan heb ik toch het gevoel dat ik hem deze drie jaren niet zo goed heb gekend als ik dacht dat ik hem kende. Moet er toch niet aan denken dat dit vaker zou gebeuren. Word van het idee alleen al aardig misselijk. Kan er ook niets aan doen.
He niet fucken met Tim Curry, hij is baas, zelfs als hij een zingende travestiet speeltquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Nou...ik heb toch wel een betere smaak qua lingerie dan die vent op jouw foto!
Oh, heb je reactie blijkbaar meegepikt in m'n laatste bericht.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:15 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ja dat wil ik zeker weten. En hoop dat hij op die vraag ook eerlijk antwoord zal geven. Maar al zou hij zeggen dat het een eenmalig iets is, dan ben ik bang dat ik dat niet klakkeloos van hem geloof. En dat is denk ik het grootste probleem. Is mijn vertrouwen niet te ernstig geschaad om verder met hem te gaan?
Ja...kan je gedachten lezen ofzo?quote:Op zondag 25 juli 2010 00:18 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
[..]
Oh, heb je reactie blijkbaar meegepikt in m'n laatste bericht.
Dat is ook de reden dat ik morgen denk ik nog geen beslissing zal nemen of en hoe dan verder. Eerst het gesprek maar laten bezinken. Blijf tot ik een beslissing kan nemen ook bij vriendin logeren. Dan kan ik rustig nadenken zonder dat hij probeert me over te halen te blijven. Ik moet achter mijn beslissing kunnen staan en er verder mee kunnen leven.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:20 schreef Carmw het volgende:
Ik zou voordat je morgen naar hem toe gaat even voor jezelf een grens aangeeft, tot waar je nog met hem verder wil. Als die met een goede uitleg komt, dat je het hem wel kunt vergeven, maar dat je dit de laatste was van dit type incidentenMaar ook dat het voor jou duidelijk is wat je gewoon niet meer acceptabel vind. Sterkte!
Ik had het niet beter kunnen bedenken, goed plan.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:26 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik morgen denk ik nog geen beslissing zal nemen of en hoe dan verder. Eerst het gesprek maar laten bezinken. Blijf tot ik een beslissing kan nemen ook bij vriendin logeren. Dan kan ik rustig nadenken zonder dat hij probeert me over te halen te blijven. Ik moet achter mijn beslissing kunnen staan en er verder mee kunnen leven.
Bedankt voor alle reacties, ik ga nu proberen te slapen. Als ik morgen in de gelegenheid ben zal ik posten hoe het gaat.
Ook goed nog ergquote:Op zondag 25 juli 2010 01:14 schreef wuuht het volgende:
hij had die hond niet genomen die hond ging alleen aan zijn piemel likken
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Slotje dus.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:22 schreef Hooidraad het volgende:
Mensen die deze hoax nog steeds serieus nemen
Even de faalpost kicken:
[..]
Vertel?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:27 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Troll of niet, er zullen vast wel mensen zijn die dit probleem (ook) hebben.
Ja maar toch. Op zich zou ik het niet zo raar van staan te kijken.quote:
Nee, dank je.quote:
Eh TS zei zelf dat ze een uurtje eerder thuis kwam omdat ze zich niet lekker voelde.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:38 schreef sig000 het volgende:
Het is sowieso een stomme lul dattie niet weet hoe laat je uit de nachtdienst komt.
Iedereen doet wel eens iets geks. Als dat al een reden is om te gaan twijfelen aan het trouwen, had je het in eerste instantie al beter van af kunnen zien.quote:Op zondag 25 juli 2010 00:04 schreef Orealo het volgende:
[..]
Ja, want lingerie dragen is natuurlijk heel normaal voor een man, en je wilt natuurlijk iemand helemaal niet goed kennen als je gaat trouwen.
Lompe troll.
Je vond het grappig om de kat van je vriend proberen je vriend te laten likken?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja maar toch. Op zich zou ik het niet zo raar van staan te kijken.
Ik maakte wel eens grapjes over zijn kat, als ie dan op zijn hand ging liggen, en meneer zat toevallig in boxer , deed ik die kat daar neerzetten en proberen te likkenWaarom ? Weet niet vond het wel grappig
![]()
Misschien dacht hij er ook niets verkeerds achter ?
Wat een held!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een baas! Hij had zeker net the Rocky Horror Picture Show gekeken?
[ afbeelding ]
WTF?quote:Op zondag 25 juli 2010 03:45 schreef Nemephis het volgende:
Likte die hond een paar keer aan zijn slappe leuter, of liet ie zich echt aflebberen door dat beest met een strakke leuter?....
Maakt nogal een verschil. Hoe dan ook: fout.
Ik had het stuk met de hond nog niet gelezenquote:Op zondag 25 juli 2010 03:52 schreef Nemephis het volgende:
[..]
Ik bedoel, werd die gast er opgewonden van of niet?
Voor de rest, idd WTF
Is ook een plausibele verklaring.quote:Op zondag 25 juli 2010 08:38 schreef Re het volgende:
misschien wilde hij wel gewoon weten hoe het voelt als je lingerie aanhebt...
Da's helemaal onschuldigquote:Op zondag 25 juli 2010 09:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
het had nog veel erger gekund, stel je voor dat je bij thuiskomst dit had aangetroffen:
Helemaal niks raars aan inderdaad!quote:Op zondag 25 juli 2010 01:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja maar toch. Op zich zou ik het niet zo raar van staan te kijken.
Ik maakte wel eens grapjes over zijn kat, als ie dan op zijn hand ging liggen, en meneer zat toevallig in boxer , deed ik die kat daar neerzetten en proberen te likkenWaarom ? Weet niet vond het wel grappig
![]()
Zie het als een verkleedpartij'tje of met carnavalquote:Op zondag 25 juli 2010 12:12 schreef stinkdier het volgende:
Kwam niet makkelijk in slaap maar toen ik eenmaal sliep heb ik gelukkig goed door kunnen slapen. Voel me nu wat beter dan gisteren. Over een uurtje heb ik met mijn vriend afgesproken om te praten.
Ben best wel nerveus, maar dat is niet anders.
Als ik het zo lees zouden veel mensen niet in schok zijn om zoiets aan te treffen. Dat is dan heel fijn voor jullie. Maar wil jullie nog weleens spreken als je er echt voor komt te staan. Oordelen gaat altijd erg makkelijk als je iets zelf nooit mee hebt gemaakt. Maar ja...niet fijners dan mensen af te zeiken op een forum toch?
Maar vertel anders even...wat voor schokkends hebben jullie ooit meegemaakt met je vriend of vriendin? En hoe geweldig gingen jullie daarmee om? Hoor dat namelijk graag. Misschien kan ik nog iets van jullie leren!
Dus als jij je vriendin zo aantreft dan reageer jij wel hysterisch??quote:Op zondag 25 juli 2010 11:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Ik vind dat TS wel erg hysterisch reageert, als hij nou ter plekken anaal werd genomen door de buurman in rubberen catsuit kan ik me voorstellen dat je enigszins overstuur bent.
Maar nu stel je je wel erg aan, er zullen vast veel mannen rondlopen die het wel eens geil vinden om panties te dragen ofzo. Tja dat is gewoon de menselijke sexuele fantasie. Dat je dat niet een beetje kan relativeren zegt wel genoeg over hoe stabiel je in het leven staat.
Sorry maar ik vind deze reactie nogal raarquote:Op zondag 25 juli 2010 12:17 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Dus als jij je vriendin zo aantreft dan reageer jij wel hysterisch??
Ach stel je niet aan, er zullen vast veel vrouwen rondlopen die het wel eens geil vinden om zo door de buurman genomen te worden. Dat is gewoon de menselijke sexuele fantasie. Dat je dat niet een beetje kan relatieveren zegt wel genoeg over hoe stabiel JIJ in het leven staat.
Ik reageerde alleen maar even zoals hij zelf reageerde. Dan snapt hij misschien dat zo´n opmerking natuurlijk nergens over gaat.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind deze reactie nogal raar
Sarcasme, om te laten zien hoe verkeerd sommige reacties van users hier zijn die vinden dat zij zich aanstelt.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind deze reactie nogal raar
Omdat vrouwen wel eens wat stoerder eruit willen zien.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:22 schreef schaal_9 het volgende:
TS moet zich niet zo opwinden.
Vrouwen kunnen alle kleding dragen, ook mannenkleding. Maar omgekeerd is meteen het hek van de dam. Je weet niet wat er speelt: of het fantasie is of iets anders.
Ah... wanneer komt je boek uit?quote:Op zondag 25 juli 2010 12:12 schreef stinkdier het volgende:
Maar vertel anders even...wat voor schokkends hebben jullie ooit meegemaakt met je vriend of vriendin? En hoe geweldig gingen jullie daarmee om? Hoor dat namelijk graag. Misschien kan ik nog iets van jullie leren!
Precies, jij begreep de boodschap tenminste.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sarcasme, om te laten zien hoe verkeerd sommige reacties van users hier zijn die vinden dat zij zich aanstelt.
Ja zo iets dacht ik deels,quote:Op zondag 25 juli 2010 12:22 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ik reageerde alleen maar even zoals hij zelf reageerde. Dan snapt hij misschien dat zo´n opmerking natuurlijk nergens over gaat.
Ik zou het nog niet zo zwaar tillen als je nog geneens weet waar het over gaat.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat vrouwen wel eens wat stoerder eruit willen zien.
Hoe vaak komt het voor dat mannen er vrouwelijker uit willen zien?
Daar zou ik ook heel hard om kunnen lachen. Maar niet als ik onverwachts thuiskom en iemand zich duidelijk heel erg betrapt voelt.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ik zou het nog niet zo zwaar tillen als je nog geneens weet waar het over gaat.
Iemand die deed ook wel eens voor de grap na de seks mijn lingerie aanboeiend
ja oke, maar ja misschien was het helemaal niet zo slecht bedoeld van hem. En bedacht hij in zijn kop "ah lachen kijken hoe het staat"quote:Op zondag 25 juli 2010 12:30 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Daar zou ik ook heel hard om kunnen lachen. Maar niet als ik onverwachts thuiskom en iemand zich duidelijk heel erg betrapt voelt.
Ja ben wel een beetje Fok!ed up, kan ik niet ontkennen.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:44 schreef Saviora het volgende:
TS is beetje Fok!ed up
Kom op weg.. Ik bedoel, lingerie aan trekken.. Wat is daar nou erg aan :s
Je gaat mij niet vertellen dat jij nooit zoiets hebt gehad van.. hmm die boxer van hem.. Rawrrr![]()
En dat van Lassie klinkt wel heel erg vaag, honden weten echt wel wat daar hangt...
Iemand die het snapt dat ik geschrokken ben. Gelukkig, is dus blijkbaar niet helemaal een abnormale reactie van mij.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:52 schreef Etoile het volgende:
Ik ben heel benieuwd hoe het gesprek met je vriend verloopt vandaag. Ik denk dat hij zich al genoeg schaamt voor wat er gebeurt is. Ik ben wel benieuwd of het nieuwsgierigheid is of dat het toch een soort fetish van hem is.
Kan me iig goed voorstellen dat je even heel erg schrikt als je zoiets ontdekt.
Hier op Fok! staan genoeg topicsquote:Op zondag 25 juli 2010 12:26 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Nou als iedereen hier zijn ervaringen vertelt misschien wel heel erg snel
Is toch ook wel een beetje zo? Misschien wilde ie wel gewoon een geintje uithalen met TS. Als die dan gelijk omdraait en weggaat zonder dat die jongen überhaupt al kon uitleggen waarom ie het aan had dan vind ik dat wel een beetje overdreven. Ik weet bijna zeker dat 9 van de 10 vrouwen die hun vriend zo aantreffen thuis niet weglopen, maar na uitgelachen te zijn vragen waarom ie er zo bij loopt.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sarcasme, om te laten zien hoe verkeerd sommige reacties van users hier zijn die vinden dat zij zich aanstelt.
En één op de tien vrouwen kan er dus niet om lachen. Zijn dus best veel vrouwen.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:55 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Is toch ook wel een beetje zo? Misschien wilde ie wel gewoon een geintje uithalen met TS. Als die dan gelijk omdraait en weggaat zonder dat die jongen überhaupt al kon uitleggen waarom ie het aan had dan vind ik dat wel een beetje overdreven. Ik weet bijna zeker dat 9 van de 10 vrouwen die hun vriend zo aantreffen thuis niet weglopen, maar na uitgelachen te zijn vragen waarom ie er zo bij loopt.
Ik zou dat niet zo zeker weten. Mijn eerste reactie zou zijn dat ik denk dat mijn vriend stiekem homoseksueel is op zo'n moment.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:55 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Is toch ook wel een beetje zo? Misschien wilde ie wel gewoon een geintje uithalen met TS. Als die dan gelijk omdraait en weggaat zonder dat die jongen überhaupt al kon uitleggen waarom ie het aan had dan vind ik dat wel een beetje overdreven. Ik weet bijna zeker dat 9 van de 10 vrouwen die hun vriend zo aantreffen thuis niet weglopen, maar na uitgelachen te zijn vragen waarom ie er zo bij loopt.
Dat je schrikt is heel normaal. Dat je vervolgens wegloopt en niet bereikbaar bent vind ik zwaar overdreven. En dat je het hebt lopen rondbazuinen aan vriendinnen zal me ook niets verbazen.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:59 schreef stinkdier het volgende:
[..]
En één op de tien vrouwen kan er dus niet om lachen. Zijn dus best veel vrouwen.
En nee, gezien zijn reactie was het geen geintje, zeker niet omdat ik een uurtje eerder dan gepland thuiskwam. Nou..nu de deur uit..zal het zo wel horen.
Wat ben jij voor een zure tangaquote:Op zondag 25 juli 2010 12:59 schreef stinkdier het volgende:
[..]
En één op de tien vrouwen kan er dus niet om lachen. Zijn dus best veel vrouwen.
En nee, gezien zijn reactie was het geen geintje, zeker niet omdat ik een uurtje eerder dan gepland thuiskwam. Nou..nu de deur uit..zal het zo wel horen.
Je bent een hysterisch wijf, dat bevestig je nu zelf met je reactie.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:17 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Dus als jij je vriendin zo aantreft dan reageer jij wel hysterisch??
Ach stel je niet aan, er zullen vast veel vrouwen rondlopen die het wel eens geil vinden om zo door de buurman genomen te worden. Dat is gewoon de menselijke sexuele fantasie. Dat je dat niet een beetje kan relatieveren zegt wel genoeg over hoe stabiel JIJ in het leven staat.
Mee eens. Zo'n reactie nodigt inderdaad niet uit tot een open en eerlijk gesprek over dat soort dingen. Als ik ooit een relatie krijg hoop ik dat mijn vriendin niet zo is.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:12 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een zure tanga![]()
Snap je vriend best dat ie je nooit wat verteld heeft gezien je overdreven reactie.
Dat lijkt mij ook. De reactie van TS doet mij een beetje denken aan reacties uit Help mijn vriend kijkt porno topics.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Het probleem is denk ik ook niet dat je geschokt reageert.
Wat wel een probleem is, is dat je wegrent en je vriend niet eens te woord wil staan.
Dit kan je niet serieus menen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:07 schreef Countess het volgende:
Einde aan de relatie maken. Ik zou over hem heen gekotst hebben als ik zoiets zou zien. En er evengoed verdrietig om zijn dat het zo fout is gegaan![]()
Ik ben behoorlijk tolerant maar daar zou ik écht niet overheen kunnen stappen. Een man mag van kinky houden, van rubber, leer, latex, maar niks vind ik zó erg als een man in vrouwenkleding.
Ja maar dit is niet de eerste keer. En als ik mijn vriendin met de spreekwoordelijke pot pindakaas en de hond zou vinden zou ik daar niet vrolijk van worden.quote:Op zondag 25 juli 2010 13:56 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou ook geschokt/boos/verdrietig/teleurgesteld/whatever reageren als ik mijn vriendin betrap op een niet alledaagse manier. Maar om nu gelijk te overwegen om het uit te maken enzo dat lijkt mij toch veels te ver gaan.
En dan nog durven zeggen dat je van iemand houdt...quote:Op zondag 25 juli 2010 14:07 schreef Countess het volgende:
Einde aan de relatie maken. Ik zou over hem heen gekotst hebben als ik zoiets zou zien. En er evengoed verdrietig om zijn dat het zo fout is gegaan![]()
Ik ben behoorlijk tolerant maar daar zou ik écht niet overheen kunnen stappen. Een man mag van kinky houden, van rubber, leer, latex, maar niks vind ik zó erg als een man in vrouwenkleding.
Kennelijk is het een geile jongen.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet de eerste keer. En als ik mijn vriendin met de spreekwoordelijke pot pindakaas en de hond zou vinden zou ik daar niet vrolijk van worden.
Dat mijn vriendin in lingerie loopt vind ik dan weer niet zo erg.
Kijk als een man eens een keer voor de grap wat lingerie aantrekt ach ja. Waarom niet.
Maar als je hem in 2 jaar 1 keer met de hond betrapt en nog een keer in je lingerie dan zou ik toch gaan dumpen. Wat houdt hij nog meer voor je verborgen? Staat ie ook nog ergens langs de snelweg op een homoparkeerplaats in lingerie andere ventjes te zuigen?
Vertrouwen is het belangrijkste in een relatie toch?
Heb ik niet gezegd. Ik kan er niks aan doen dat ik het ranzig vind als zoiets gebeurt.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:11 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
En dan nog durven zeggen dat je van iemand houdt...
Tuurlijk wel. Ik zou het echt afschuwelijk vinden. Wat ik al zeg, ik kan best veel hebben, maar ik zou het echt een intense afknapper vinden als ik een man in vrouwenkleding zou aantreffen.quote:
ik begrijp niet wat je er ranzig aan vindt als je vent dezelfde kleding draagt als jijzelf..quote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Countess het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd. Ik kan er niks aan doen dat ik het ranzig vind als zoiets gebeurt.
Dus als je 3 jaar lang een relatie hebt en jullie hebben al trouw plannen, dump je je man meteen als je hem met zoiets betrapt?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Countess het volgende:
[..]
Heb ik niet gezegd. Ik kan er niks aan doen dat ik het ranzig vind als zoiets gebeurt.
Alleen niet open genoeg om er met zijn vriendin over te praten en daarom is zij nu in shock denk ikquote:Op zondag 25 juli 2010 14:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kennelijk is het een geile jongen.
Dat hij de hond zijn ballen liet likken, tja ik vind het wel vies maar ik kan wel bedanken dat een man dat voor de grap doet.
Er zijn mannen die gewoon meer open staan voor sommige dingen dan andere. Kennelijk is hij gewoon heel open.
Ja precies, je slaat de spijker op zijn kop. Waarin is hij nog meer heel open, dat TS niet weet?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:13 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kennelijk is het een geile jongen.
Dat hij de hond zijn ballen liet likken, tja ik vind het wel vies maar ik kan wel bedanken dat een man dat voor de grap doet.
Er zijn mannen die gewoon meer open staan voor sommige dingen dan andere. Kennelijk is hij gewoon heel open.
Dat bedoel ik niet zo. Het is niet een kwestie van keihard laten vallen, maar ik zou het er wel moeilijk mee hebben.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:15 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dus als je 3 jaar lang een relatie hebt en jullie hebben al trouw plannen, dump je je man meteen als je hem met zoiets betrapt?
Tja... kijk hoe de vriendin nu reageert. En verder weten we het hele verhaal niet, misschien is het maar een one time thing ofzo.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Alleen niet open genoeg om er met zijn vriendin over te praten en daarom is zij nu in shock denk ik
Jep. Hij is gewoon bang om eerlijk te zijn over situaties denk ik ? En ja dan voel je je betrapt ja.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:18 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Tja... kijk hoe de vriendin nu reageert.
Mensen die gelijk het slechts mogelijk denkenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja maar dit is niet de eerste keer. En als ik mijn vriendin met de spreekwoordelijke pot pindakaas en de hond zou vinden zou ik daar niet vrolijk van worden.
Dat mijn vriendin in lingerie loopt vind ik dan weer niet zo erg.
Kijk als een man eens een keer voor de grap wat lingerie aantrekt ach ja. Waarom niet.
Maar als je hem in 2 jaar 1 keer met de hond betrapt en nog een keer in je lingerie dan zou ik toch gaan dumpen. Wat houdt hij nog meer voor je verborgen? Staat ie ook nog ergens langs de snelweg op een homoparkeerplaats in lingerie andere ventjes te zuigen?
Ondanks dat ik TS ongeloofwaardig vind ga ik er vanuit dat het echt is.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:11 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kan je ff een post in dit topic aanwijzen die we wel serieus kunnen nemen
Inderdaad, ts denkt er zo slecht over alsof het der dood is ofzoquote:Op zondag 25 juli 2010 14:20 schreef Anne het volgende:
Ik zou niet meer bij komen en dan heb ik tenminste weer iets te vertellen voor op de eerstvolgende verjaardag.
Waarom problematisch? Zo lang hij jou er niet mee lastigvalt heb je er toch geen last van? Zie het als een hobby van hem. Een aparte hobby, maar een hobby.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:17 schreef Countess het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet zo. Het is niet een kwestie van keihard laten vallen, maar ik zou het er wel moeilijk mee hebben.
Ik zeg wel `einde aan de relatie maken´, maar dat heeft niet zoveel met onwil te maken. Als hij er echt op kickt, zoals in een fetish, denk ik dat het problematisch wordt.
Daar kan ik best inkomen. Maar zo lang hij het op een manier doet waar jij er niets van merkt en last van hebt moet het toch geen probleem zijn. Of wel?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:15 schreef Countess het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ik zou het echt afschuwelijk vinden. Wat ik al zeg, ik kan best veel hebben, maar ik zou het echt een intense afknapper vinden als ik een man in vrouwenkleding zou aantreffen.
En hij er nog geil van wordt ook.
Maar wie wil er nou niet in jouw lingerie lopenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:20 schreef Anne het volgende:
Ik zou niet meer bij komen en dan heb ik tenminste weer iets te vertellen voor op de eerstvolgende verjaardag.
En blijkbaar is het terecht dat hij het niet durf te vertellen aan haar. Kijk maar hoe ze reageert?quote:Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Alleen niet open genoeg om er met zijn vriendin over te praten en daarom is zij nu in shock denk ik
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:24 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Waarom problematisch? Zo lang hij jou er niet mee lastigvalt heb je er toch geen last van? Zie het als een hobby van hem. Een aparte hobby, maar een hobby.
Iedereen moet ruimte hebben voor zijn eigen seksuele fantasieën. Dat vind ik wel. Maar als de seks een probleem wordt als hij alleen nog maar vrouwenkleding aan wil, dan lijkt het me niet prettig meer.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Daar kan ik best inkomen. Maar zo lang hij het op een manier doet waar jij er niets van merkt en last van hebt moet het toch geen probleem zijn. Of wel?
Inderdaad als het alleen nog met dat ene voorwerp of die ene manier kan dan gaat het te veels te ver. Dat is ook niet gezond.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Countess het volgende:
[..]
Iedereen moet ruimte hebben voor zijn eigen seksuele fantasieën. Dat vind ik wel. Maar als de seks een probleem wordt als hij alleen nog maar vrouwenkleding aan wil, dan lijkt het me niet prettig meer.
En tóch denk ik dat ik geschockt zou zijn als ik hem in vrouwenkleding aan zou treffen
Ja en daarom moest hij eerder een serieus gesprek met haar aangaan, als ze al zon relatie hebben. Zo kun je toch niet verder leven het botst toch wel. En dan kan zij werken aan hoe ze moet reageren in situaties..quote:Op zondag 25 juli 2010 14:25 schreef Anne het volgende:
[..]
En blijkbaar is het terecht dat hij het niet durf te vertellen aan haar. Kijk maar hoe ze reageert?.
Hij kent d'r.
Tja. Ik ben in werkelijkheid niet zo hard dat ik iemand direct dump.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad als het alleen nog met dat ene voorwerp of die ene manier kan dan gaat het te veels te ver. Dat is ook niet gezond.
Dat je geschokt zou zijn begrijp ik. Het is belangrijk hoe je er daarna mee omgaat.
Volgens mij wel dus het zal allemaal wel meevallen. Wie weet wat voor geheimen TS zelf allemaal heeft.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef Countess het volgende:
[..]
Tja. Ik ben in werkelijkheid niet zo hard dat ik iemand direct dump.
Als de vriend van TO nog gewone seks met haar heeft en het `slechts´ een interesse was, of nieuwsgierigheid om iets uit te proberen, dan vind ik het een ander verhaal.
Ik moest lachenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:55 schreef goofy_goober het volgende:
http://vids.myspace.com/i(...)dual&videoid=6658392
quote:Op zondag 25 juli 2010 14:55 schreef goofy_goober het volgende:
http://vids.myspace.com/i(...)dual&videoid=6658392
Precies, en dat is ook wat ik heb aangegeven. Als iemand open en eerlijk is kan je iets ook niet prettig vinden, maar er goede afspraken over maken of niet..maar dan heb je een keuze daarin. Maar die gelegenheid heb ik niet gekregen. En misschien was mijn reactie volgens sommige van jullie niet de goede, maar ook dat is menselijk nietwaar.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:10 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dit was dus niet de eerste keer?quote:Dat ik na twee keer binnen twee jaar zoiets mee te maken me toch afvraag of er ook andere dingen zijn die ik zou moeten weten
Daar was hij het ook wel mee eens. Zeker omdat hij wist dat ik normaal niet zo bot reageer. Al een jaar hiermee bezig zijn en ondertussen niets vertellen is ook niet helemaal netjes als je je vriendin ten huwelijk vraagt.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:36 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja en daarom moest hij eerder een serieus gesprek met haar aangaan, als ze al zon relatie hebben. Zo kun je toch niet verder leven het botst toch wel. En dan kan zij werken aan hoe ze moet reageren in situaties..
Het stukje over de hond gemist denk ik. Nee niet de eerste keer dus. Dat maakt het voor mij juist nog iets moeilijker.quote:
Om eerlijk te zijn....voor hem heb ik geen geheimen. En ik dacht dus dat dit bij hem ook het geval was.quote:Op zondag 25 juli 2010 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgens mij wel dus het zal allemaal wel meevallen. Wie weet wat voor geheimen TS zelf allemaal heeft.
Dat hij het dus ook met mij wil delen. Verder zouden er geen andere zaken spelen gaf hij aan.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:38 schreef Daniel1976 het volgende:
Ha TS je bent er weer. Dus het gesprek was iedergeval verhelderend. Dus het gebeurd al een jaar achter je rug. Heb je ook gevraagd wat hij nog voor andere stiekeme fantasien heeft die hij tot uitvoer wil brengen?
Ik kan je goed volgen hoor TS.
Heb ik idd gemist.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:35 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Het stukje over de hond gemist denk ik. Nee niet de eerste keer dus. Dat maakt het voor mij juist nog iets moeilijker.
daarom het is ook zijn fout ja dat hij het een jaar verborgen heeft, is je dan niets opgevallenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:32 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Daar was hij het ook wel mee eens. Zeker omdat hij wist dat ik normaal niet zo bot reageer. Al een jaar hiermee bezig zijn en ondertussen niets vertellen is ook niet helemaal netjes als je je vriendin ten huwelijk vraagt.
Nu ik erover nadenk kan ik me wel herinneren dat ik soms ineens een bh of iets dergelijks niet kon vinden. Maar ja..je kent het..haast in de ochtend, zal wel in de was zitten of tussen de stapel strijkgoed. Bij mij ligt de lingerie niet netjes opgevouwen in de kast, maar een box met bh´s een box met strings. Alles ligt in zo´n doos door elkaar dus als je gehaast bent vind je soms iets even niet zo snel.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:40 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
daarom het is ook zijn fout ja dat hij het een jaar verborgen heeft, is je dan niets opgevallen? Qua je lingerie die ineens verplaatst ligt of iets dergelijks?
Maar hij vind het dus fijn om in je lingerie te lopen, maar waarom precies?
heeft hij meer fantasiëen ? Want ik vind je stukje tekst een beetje weinig info bevatten om het te begrijpen.
De eerste schok was bij mij voornamelijk omdat hij me nooit in vertrouwen had genomen terwijl ik dacht dat we onze diepste geheimen bij elkaar kwijt konden. Dat is dus hetgeen waar ik het meest mee zit. Ik weet niet met 100 procent zekerheid of het dus bij dit blijft.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik idd gemist.
Denk dat je eens goed met hem moet praten over dat jouw seksuele fantasieën en interesses toch heel anders zijn dan die van hem.
Vervolgens moet je bij jezelf voornamelijk te raden gaan of je met zijn seksuele "gedrag" zou kunnen leven.
Kans is dat het nog "erger" gaat worden bij hem en dan is de vraag of jij zijn fantasieën wil waarmaken of niet. En of je ermee zou kunnen leven als hij elders iemand zoekt die hem daarbij kan helpen.
Je kan van hem ook niet verwachten dat hij dat allemaal maar uit zn hoofd zet en het nooit meer doen namelijk
Same here. Maar ja daar denk je dan inderdaad niet over na nee. Altijd achteraf dat je achter dingen komt.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:46 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Nu ik erover nadenk kan ik me wel herinneren dat ik soms ineens een bh of iets dergelijks niet kon vinden. Maar ja..je kent het..haast in de ochtend, zal wel in de was zitten of tussen de stapel strijkgoed. Bij mij ligt de lingerie niet netjes opgevouwen in de kast, maar een box met bh´s een box met strings. Alles ligt in zo´n doos door elkaar dus als je gehaast bent vind je soms iets even niet zo snel.
De reden die hij gaf waarom hij dat deed/doet is omdat hij het gevoel van kant op zijn huid erg opwindend vindt. Ik heb verschillende setjes en terugkijkend reageert hij ook altijd er wel meer op als ik een kanten setje aanheb dan bijvoorbeeld een setje van zijde.
Hij heeft het ooit een keer geprobeerd en was verrast wat het met hem deed, dat is althans wat hij vertelde.
Dat hij dit wil kan ik misschien wel aan wennen. Maar hij zal zijn lingerie toch zelf moeten gaan kopen. Hij vindt een bh aanhebben ook spannend. Ik zie mezelf niet samen met hem shoppen naar bh´s.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:53 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Same here. Maar ja daar denk je dan inderdaad niet over na nee. Altijd achteraf dat je achter dingen komt.
Hmm oke, apart maarja, misschien eens samen met hem een zaakje binnen lopen, misschien heb je daar soort mannen boxers van kant ? (ja ik weet het niet , maar misschien een idee) en kun je er samen aan wennen op een minder extreme manier. ?
Nee oke, dat lijkt me wel minder ja. Nja probeer er samen afspraken over te maken.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:56 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Dat hij dit wil kan ik misschien wel aan wennen. Maar hij zal zijn lingerie toch zelf moeten gaan kopen. Hij vindt een bh aanhebben ook spannend. Ik zie mezelf niet samen met hem shoppen naar bh´s.
Dat lijkt me ook wel het minste probleem.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:00 schreef n8n het volgende:
Hij kan toch prima een bh kopen onder het mom: voor mijn vriendin. En al zou hij gaan passen, boeiend wat een ander vindt als hij er gelukkiger van wordt.
We hebben afgesproken dat hij van mijn lingerie voortaan afblijft, het voelt niet prettig dat hij die gebruikt hiervoor. Als hij dit wil doen zal hij zelf moeten gaan shoppen. En als hij daar moeite mee heeft dan kan het altijd nog via internet.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:03 schreef Karammel het volgende:
Mocht ik ooit de ontembare behoefte hebben om kanten setjes aan te doen zou ik er ook niet gelijk heel open over zijn. Wat dat betreft sta ik er niet van te kijken dat hij het je niet verteld heeft. Nu is het alsof hij een doodzonde heeft begaan door een jaar lang een geheim met zich mee te dragen. Alsof hij je bedrogen heeft. Een doodzonde niet, maar ik ben wel geschrokken ja. We zijn altijd heel open over seksualiteit geweest en experimenteren genoeg op dat gebied. Dit had ik dan ook niet zo verwacht.
Ik kan me goed voorstellen dat hij er zelf ook niet bepaald blij mee is. Ik vraag me dan ook af of hij het voor zichzelf al heeft weten te accepteren. Alsof je uit de kast moet komen. Dat gaat niet zo één, twee, drie. Maar wat als er nog meer uit de kast komt vallen??
Overigens kan ik me erg goed voorstellen dat TS niet weet hoe ze hiermee moet omgaan. Ik vind het een vreemd voorstel van hem om dit in de seks ook te gebruiken. Alsof hij dit als een kans ziet om dingen anders aan te gaan pakken. Om het te openbaren. Lijkt me dus niet dat hij het stop zal zetten en het lijkt me ook niet dat TS hier mee akkoord zal gaan. Nee ik ga dit dus ook niet met hem delen. Een man in vrouwenlingerie in mijn bed zie ik niet echt zitten. Reden genoeg om aan de relatie te twijfelen. Dat doe ik dus ook, maar wil ook geen overhaaste beslissing nemen. Ik hou heel veel van hem, maar moet goed nadenken of dit iets is waar ik mee kan leven en op den duur kan accepteren. Ik weet in ieder geval zeker dat je nu gaat onthouden hoe je je setjes hebt achtergelaten en dat het niet lekker zal voelen als je ze op een andere plek terugvindt.
Dat is ook hetgeen waar ik bang voor ben dat hij een dubbelleven gaat leiden de volgende keer dat hij iets niet durft te delen.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:09 schreef Thomas B. het volgende:
Mooi topic. Vriend van TS zal ook nadat ze getrouwd zijn zijn dubbelleven voortzetten. Dat bestaat nu nog uit rondhuppelen in lingerie binnen de muren van de woning en af en toe een likje van de hond, maar het zal van kwaad tot erger gaan. Op den duur zal dit steeds zwaarder op de relatie gaan wegen tot TS hem weer eens betrapt of de bom op een andere manier barst. Ik geef jullie huwelijk twee jaar.
Maak er een leuk dagje van met z'n tweetjesquote:Op zondag 25 juli 2010 16:17 schreef stinkdier het volgende:
[..]
We hebben afgesproken dat hij van mijn lingerie voortaan afblijft, het voelt niet prettig dat hij die gebruikt hiervoor. Als hij dit wil doen zal hij zelf moeten gaan shoppen. En als hij daar moeite mee heeft dan kan het altijd nog via internet.
Sodemieter zelf op als je dit niet wil lezen. Je bent niet verplicht om het te lezen en te reageren hoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:09 schreef nozem het volgende:
Gast, sodemieter op met je trolltopic. Het had nog een beetje geloofwaardig kunnen zijn als die klotehond geen Lassie had geheten. Misschien waren er in de jaren '70 enkele honden, die in navolging van de bekende televisiehond, Lassie werden genoemd, maar tegenwoordig bestaan die honden niet meer. Het is typisch zo'n naam die even snel uit de - niet al te fantasierijke - duim is gezogen.
Helaasch..
Ik wil je topic best lezen, ik geloof je alleen niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:21 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Sodemieter zelf op als je dit niet wil lezen. Je bent niet verplicht om het te lezen en te reageren hoor.
Toen we een kleine langharige herdershond kochten en niet op een naam konden komen zei mijn vriend ineens, hij lijkt wel op Lassie in het klein. Vandaar de naam. Of moet je ineens aan modenamen doen ofzo?
Ben ik wel met je eens. Als je dit soort geheimen voor elkaar hebt dan gaat er iets niet helemaal goed is mijn mening. Zeker als je gaat trouwen niet.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:32 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Daar was hij het ook wel mee eens. Zeker omdat hij wist dat ik normaal niet zo bot reageer. Al een jaar hiermee bezig zijn en ondertussen niets vertellen is ook niet helemaal netjes als je je vriendin ten huwelijk vraagt.
Mens, doe eens niet zo overtrokkenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef stinkdier het volgende:
Inderdaad hij wilt het niet voor niets bij haar ook graag zienquote:Op zondag 25 juli 2010 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
hij vindt vrouwenlingerie waarschijnlijk gewoon opwindend.
BIJ EEN VROUW JAquote:Op zondag 25 juli 2010 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mens, doe eens niet zo overtrokkenMisschien is hij gewoon nieuwsgierig geweest (elke vent zou zich overigens betrapt voelen) en als hij al heel lang zo'n fantasie heeft dan zie ik nòg geen problemen. Doe even reëel zeg, er is geen ramp gebeurd: hij vindt vrouwenlingerie waarschijnlijk gewoon opwindend.
Kijk jij snapt het tenminste, zo zou iedereen moeten reageren. Lach er gewoon een beetje om en vraag wat hij in godsnaam aan het doen is en ga daarna gewoon verder met je leven.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mens, doe eens niet zo overtrokkenMisschien is hij gewoon nieuwsgierig geweest (elke vent zou zich overigens betrapt voelen) en als hij al heel lang zo'n fantasie heeft dan zie ik nòg geen problemen. Doe even reëel zeg, er is geen ramp gebeurd: hij vindt vrouwenlingerie waarschijnlijk gewoon opwindend.
Het is geen standaard gedrag, rondlopen in de lingerie van je vriendin, ik kan me best voorstellen dat je daar van schrikt, als vrouw. Moeten we dan alles maar gewoon weglachen?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:30 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Kijk jij snapt het tenminste, zo zou iedereen moeten reageren. Lach er gewoon een beetje om en vraag wat hij in godsnaam aan het doen is en ga daarna gewoon verder met je leven.
Waarschijnlijk vindt hij het dan al erg genoeg dat hij betrapt is, vergelijk het maar met je vader of moeder die je per ongeluk betrappen terwijl je als kind aan het masturberen was.
Moeten we overal maar een enorm probleem van maken?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:37 schreef nozem het volgende:
Het is geen standaard gedrag, rondlopen in de lingerie van je vriendin, ik kan me best voorstellen dat je daar van schrikt, als vrouw. Moeten we dan alles maar gewoon weglachen?
Wat ben jij naief zeg. Die twee dingen kan TS toch niet meer los zien van elkaar nu. Hij doet het al een jaar en jij noemt het nieuwsgierigheid. Deze jongen zit met een hoop opgekropte gevoelens die je echt niet zomaar af kan doen als onschuldig gedrag. En het zal alleen maar erger worden.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moeten we overal maar een enorm probleem van maken?
Ik vind dit reuze onschuldig gedrag en iets wat mij verder niet aangaat als mijn vriend dat leuk vindt. Ik bezit hem niet. Al zou ik hem gezien mijn dure lingerie vragen zelf wat te kopen en van dat van mij afblijven
En ik heb het nu alleen over het dragen van lingerie door een man, niet over herdershonden.
Wat wordt er precies erger? Wat is er zo erg dat ik heel naief ben? Randt hij kleine jongetjes aan? Doet hij aan wurgsex met de buurvrouw? Wat precies?quote:Op zondag 25 juli 2010 17:53 schreef Thomas B. het volgende:
Wat ben jij naief zeg. Die twee dingen kan TS toch niet meer los zien van elkaar nu. Hij doet het al een jaar en jij noemt het nieuwsgierigheid. Deze jongen zit met een hoop opgekropte gevoelens die je echt niet zomaar af kan doen als onschuldig gedrag. En het zal alleen maar erger worden.
Natuurlijk bezit je je vriend(in) niet, daar heeft er ook niet mee te maken. Maar als hij een sexuele fantasie heeft waarvan je denkt "WTF is dit voor iets raars?", dan is dat toch een domper. Daar stap je niet zo makkelijk overheen als je hier doet overkomen.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Moeten we overal maar een enorm probleem van maken?
Ik vind dit reuze onschuldig gedrag en iets wat mij verder niet aangaat als mijn vriend dat leuk vindt. Ik bezit hem niet. Al zou ik hem gezien mijn dure lingerie vragen zelf wat te kopen en van dat van mij afblijven
En ik heb het nu alleen over het dragen van lingerie door een man, niet over herdershonden.
Dan zeg je dat je dat niet wilt. Klaar.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:55 schreef rijsttafel het volgende:
Natuurlijk bezit je je vriend(in) niet, daar heeft er ook niet mee te maken. Maar als hij een sexuele fantasie heeft waarvan je denkt "WTF is dit voor iets raars?", dan is dat toch een domper. Daar stap je niet zo makkelijk overheen als je hier doet overkomen.
Zelf vind ik het ook maar iets bizars. Als hij het gewoon een keer wil proberen, alsnog raar, maar okee. Maar hij wordt er ook opgewonden van of wilde het in de seks met TS integreren en dan heb ik echt zoiets van:![]()
Ja, en dan is het allemaal weer koek en ei.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dan zeg je dat je dat niet wilt. Klaar.
TS heeft toch niet iets wat ze niet kan delen?quote:Op zondag 25 juli 2010 18:00 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, en dan is het allemaal weer koek en ei.
Nee, want ondertussen ben je ook op de persoon zelf afgeknapt. Je beeld van die persoon verandert dan toch. En iets 'intiems' wat je niet kan delen zou voor mij toch een hele drempel zijn. Kan me dus ook voorstellen dat TS dat ook heeft.
Blijkbaar is het niet zozeer nieuwsgierigheid als iemand er al een jaar mee bezig is. En het niet erg vindt om een likje van de hond te krijgen. Dat is alleen nog maar wat TS wéét. Ik kan me goed voorstellen dat het vertrouwen van TS een aardige deuk heeft opgelopen en gaat twijfelen aan wat ie allemaal buiten haar om uitspookt. Wat precies? Weet ik veel. Misschien laat ie zich wel afwerken door een paar bonkige leernichten op een parkeerplaats als ze weer eens een nachtdienst heeft. Het is geen experimenterende puber ofzo, maar een volwassen man. Ik vind het nogal naief om er van uit te gaan dat er verder niks aan de hand is.quote:Op zondag 25 juli 2010 17:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat wordt er precies erger? Wat is er zo erg dat ik heel naief ben? Randt hij kleine jongetjes aan? Doet hij aan wurgsex met de buurvrouw? Wat precies?
Ik zou niet afknappen op vreemde erotische/sexuele neigingen hoor, daar ben ik iets te ruimdenkend voor. Ik zou het wel heel spijtig vinden dat hij dat niet met mij kon delen en dat het tot 'betrappen' moest komen, maar goed, kan me ook voorstellen dat je je wel geneert voor dit soort fantasieën. Als ik merk dat hij het een onaangenaam en genant onderwerp vindt om over te praten dan zou ik het er verder ook niet meer over hebben. Dat is dan iets van hem, daar hoef ik niets mee te maken te hebben. In mijn ogen zou hij namelijk gewoon dezelfde zijn. (en ik heb het nu nog steeds over iets simpels als het dragen van lingerie, niet over dingen als geilen op 6-jarige meisjes of het willen neuken van de pony om de hoek).quote:Op zondag 25 juli 2010 18:00 schreef rijsttafel het volgende:
Ja, en dan is het allemaal weer koek en ei.
Nee, want ondertussen ben je ook op de persoon zelf afgeknapt. Je beeld van die persoon verandert dan toch. En iets 'intiems' wat je niet kan delen zou voor mij toch een hele drempel zijn. Kan me dus ook voorstellen dat TS dat ook heeft.
Delen doe je met elkaar. Van 2 kanten bedoelde ik dus.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:02 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
TS heeft toch niet iets wat ze niet kan delen?
"Love and marriage, lov and marriage..."quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Tsja, je kan van een mug ook een olifant maken. Het meest trieste wat er in mijn ogen aan de hand is is dat TS van niets wist en haar vriend het blijkbaar niet durfde te vertellen (misschien wist hij al dat ze totaal niet open staat voor lichtelijk afwijkende fantasieën)quote:Op zondag 25 juli 2010 18:03 schreef Thomas B. het volgende:
Blijkbaar is het niet zozeer nieuwsgierigheid als iemand er al een jaar mee bezig is. En het niet erg vindt om een likje van de hond te krijgen. Dat is alleen nog maar wat TS wéét. Ik kan me goed voorstellen dat het vertrouwen van TS een aardige deuk heeft opgelopen en gaat twijfelen aan wat ie allemaal buiten haar om uitspookt. Wat precies? Weet ik veel. Misschien laat ie zich wel afwerken door een paar bonkige leernichten op een parkeerplaats als ze weer eens een nachtdienst heeft. Het is geen experimenterende puber ofzo, maar een volwassen man. Ik vind het nogal naief om er van uit te gaan dat er verder niks aan de hand is.
Dan is het dus blijkbaar geen mug, maar oprechte bezorgdheid. En om de reden die jij noemt zei ik dus ook dat ik het huwelijk twee jaar geef. Zeker als blijkt dat ie echt een dubbelleven leidt.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Tsja, je kan van een mug ook een olifant maken. Het meest trieste wat er in mijn ogen aan de hand is is dat TS van niets wist en haar vriend het blijkbaar niet durfde te vertellen (misschien wist hij al dat ze totaal niet open staat voor lichtelijk afwijkende fantasieën)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |