abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 juli 2010 @ 14:20:11 #226
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_84466887
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:10 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Ja maar dit is niet de eerste keer. En als ik mijn vriendin met de spreekwoordelijke pot pindakaas en de hond zou vinden zou ik daar niet vrolijk van worden.

Dat mijn vriendin in lingerie loopt vind ik dan weer niet zo erg.

Kijk als een man eens een keer voor de grap wat lingerie aantrekt ach ja. Waarom niet.
Maar als je hem in 2 jaar 1 keer met de hond betrapt en nog een keer in je lingerie dan zou ik toch gaan dumpen. Wat houdt hij nog meer voor je verborgen? Staat ie ook nog ergens langs de snelweg op een homoparkeerplaats in lingerie andere ventjes te zuigen?

Vertrouwen is het belangrijkste in een relatie toch?
Mensen die gelijk het slechts mogelijk denken _O- En dan je mond vol hebben over vertrouwen. Als je zoiets denkt van je partner dan heb je ook geen vertrouwen in hem/haar.
Dat je partner een fetish/afwijkende seksuele fantasie heeft betekend nog niet dat hij/zij gelijk een freak is of vreemd gaat. Logisch dat je niet verteld dat je zo'n fantasie hebt als ik de reacties hier zie. Het verbaasd mij dat de psycholoog nog niet op de hoek is komen kijken 8)7 Op zo'n manier zou ik het ook niet durven vertellen.
Als je in en relatie hebt moet je elkaar kunnen en durven vertrouwen. Dus ook dat als je partner behoeftes heeft die jij niet moet dat bespreekbaar zijn en een oplossing voor te vinden zijn.
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Kan je ff een post in dit topic aanwijzen die we wel serieus kunnen nemen :')
Ondanks dat ik TS ongeloofwaardig vind ga ik er vanuit dat het echt is.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_84466911
Ik zou niet meer bij komen en dan heb ik tenminste weer iets te vertellen voor op de eerstvolgende verjaardag :7.
  zondag 25 juli 2010 @ 14:22:34 #228
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_84466972
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:20 schreef Anne het volgende:
Ik zou niet meer bij komen en dan heb ik tenminste weer iets te vertellen voor op de eerstvolgende verjaardag :7.
Inderdaad, ts denkt er zo slecht over alsof het der dood is ofzo :{
Misschien wil hij gewoon voelen hoe jij je er in voelt :Y kan het wel begrijpen :P En lijkt me erg grappig.
maar deze opmerkingen vind TS niet zo leuk ;(
-
pi_84467033
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:17 schreef Countess het volgende:

[..]

Dat bedoel ik niet zo. Het is niet een kwestie van keihard laten vallen, maar ik zou het er wel moeilijk mee hebben.

Ik zeg wel `einde aan de relatie maken´, maar dat heeft niet zoveel met onwil te maken. Als hij er echt op kickt, zoals in een fetish, denk ik dat het problematisch wordt.

Waarom problematisch? Zo lang hij jou er niet mee lastigvalt heb je er toch geen last van? Zie het als een hobby van hem. Een aparte hobby, maar een hobby.
  zondag 25 juli 2010 @ 14:24:27 #230
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_84467035
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:15 schreef Countess het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Ik zou het echt afschuwelijk vinden. Wat ik al zeg, ik kan best veel hebben, maar ik zou het echt een intense afknapper vinden als ik een man in vrouwenkleding zou aantreffen.
En hij er nog geil van wordt ook. :'(
Daar kan ik best inkomen. Maar zo lang hij het op een manier doet waar jij er niets van merkt en last van hebt moet het toch geen probleem zijn. Of wel?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_84467047
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:20 schreef Anne het volgende:
Maar wie wil er nou niet in jouw lingerie lopen :@
Lambo of Rekt
  zondag 25 juli 2010 @ 14:25:00 #232
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_84467058
Ben benieuwd hoe dit afloopt.

Protip, hem gewoon vergeven en bij zijn volgende verjaardag ten overstaan van al zijn vrienden en familie een paar mooie setjes lingerie kado doen. ( maar dan wel in zijn maat) . :P
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
pi_84467059
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:16 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Alleen niet open genoeg om er met zijn vriendin over te praten en daarom is zij nu in shock denk ik :')
En blijkbaar is het terecht dat hij het niet durf te vertellen aan haar. Kijk maar hoe ze reageert? :').
Hij kent d'r.
  zondag 25 juli 2010 @ 14:25:03 #234
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_84467060
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:24 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Waarom problematisch? Zo lang hij jou er niet mee lastigvalt heb je er toch geen last van? Zie het als een hobby van hem. Een aparte hobby, maar een hobby.
^O^
14 SHADES OF GREY
pi_84467106
sorry ik heb niet alle tussenliggende pagina's gelezen, maar heb je em al gesproken intussen? Je moet hem ieg even laten weten dat er niets met je gebeurd is. Hij zal doodongerust zijn als je 's middags nog niet thuis bent van je nachtdienst?

succes verder!
  zondag 25 juli 2010 @ 14:28:23 #236
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_84467179
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Daar kan ik best inkomen. Maar zo lang hij het op een manier doet waar jij er niets van merkt en last van hebt moet het toch geen probleem zijn. Of wel?
Iedereen moet ruimte hebben voor zijn eigen seksuele fantasieėn. Dat vind ik wel. Maar als de seks een probleem wordt als hij alleen nog maar vrouwenkleding aan wil, dan lijkt het me niet prettig meer.

En tóch denk ik dat ik geschockt zou zijn als ik hem in vrouwenkleding aan zou treffen -O-
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  zondag 25 juli 2010 @ 14:31:35 #237
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_84467278
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:28 schreef Countess het volgende:

[..]

Iedereen moet ruimte hebben voor zijn eigen seksuele fantasieėn. Dat vind ik wel. Maar als de seks een probleem wordt als hij alleen nog maar vrouwenkleding aan wil, dan lijkt het me niet prettig meer.

En tóch denk ik dat ik geschockt zou zijn als ik hem in vrouwenkleding aan zou treffen -O-
Inderdaad als het alleen nog met dat ene voorwerp of die ene manier kan dan gaat het te veels te ver. Dat is ook niet gezond.

Dat je geschokt zou zijn begrijp ik. Het is belangrijk hoe je er daarna mee omgaat.
14 SHADES OF GREY
  zondag 25 juli 2010 @ 14:36:18 #238
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_84467427
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:25 schreef Anne het volgende:

[..]

En blijkbaar is het terecht dat hij het niet durf te vertellen aan haar. Kijk maar hoe ze reageert? :').
Hij kent d'r.
Ja en daarom moest hij eerder een serieus gesprek met haar aangaan, als ze al zon relatie hebben. Zo kun je toch niet verder leven het botst toch wel. En dan kan zij werken aan hoe ze moet reageren in situaties..
-
  zondag 25 juli 2010 @ 14:40:28 #239
223428 Countess
pi_84467548
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:31 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Inderdaad als het alleen nog met dat ene voorwerp of die ene manier kan dan gaat het te veels te ver. Dat is ook niet gezond.

Dat je geschokt zou zijn begrijp ik. Het is belangrijk hoe je er daarna mee omgaat.
Tja. Ik ben in werkelijkheid niet zo hard dat ik iemand direct dump.

Als de vriend van TO nog gewone seks met haar heeft en het `slechts´ een interesse was, of nieuwsgierigheid om iets uit te proberen, dan vind ik het een ander verhaal.
  zondag 25 juli 2010 @ 14:41:09 #240
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_84467570
TS is nog niet terug?
  zondag 25 juli 2010 @ 14:42:35 #241
223428 Countess
pi_84467611
Die durft niet meer terug te komen? :o
  zondag 25 juli 2010 @ 14:42:56 #242
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_84467621
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:40 schreef Countess het volgende:

[..]

Tja. Ik ben in werkelijkheid niet zo hard dat ik iemand direct dump.

Als de vriend van TO nog gewone seks met haar heeft en het `slechts´ een interesse was, of nieuwsgierigheid om iets uit te proberen, dan vind ik het een ander verhaal.
Volgens mij wel dus het zal allemaal wel meevallen. Wie weet wat voor geheimen TS zelf allemaal heeft.
14 SHADES OF GREY
  zondag 25 juli 2010 @ 14:43:07 #243
100297 teamlead
Nu met Napoleon complex
pi_84467625
die is samen met haar vriend lingerieshoppen :')
If you wish to be a success in the world, promise everything, deliver nothing.
Nothing is more difficult, and therefore more precious, than to be able to decide.
Victory belongs to the most persevering
  zondag 25 juli 2010 @ 14:55:28 #244
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_84468105
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_84469092
quote:
Ik moest lachen :')
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
  zondag 25 juli 2010 @ 15:28:03 #246
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84469151
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_84469194
Ben weer terug. We hebben een goed gesprek gehad, wat niet wil zeggen dat ik er al uit ben.
Hij heeft aangegeven dat het niet zijn bedoeling was dat ik hem zo zou zien. Hij snapt ook dat ik er erg van geschrokken ben. Juist omdat we normaal gesproken alles bespreekbaar kunnen maken en hij weet dat ik helemaal niet snel boos word en ondanks dat ik het echt niet overal mee eens ben me altijd wel in hem probeer te verplaatsen.
Ik heb mijn twijfels geuit. Dat ik na twee keer binnen twee jaar zoiets mee te maken me toch afvraag of er ook andere dingen zijn die ik zou moeten weten. En dat de schok bij mij toch wel stukken minder zou zijn geweest als hij gewoon een keer met mij had gepraat over zijn fantasie in vrouwenlingerie te willen rondlopen ipv dat ik er op deze wijze ineens mee geconfronteer word.
Hij geeft aan dat hij nu zou willen dat hij het inderdaad bespreekbaar had gemaakt. Hij vertelde dit nu ongeveer een jaar te doen, maar durft geen eigen lingerie te gaan kopen.
Ook zou hij het graag een onderdeel willen maken van ons seksleven samen. Daarvan heb ik dus wel meteen gezegd dat dit niet is waar ik me prettig bij zou voelen. Ik raak namelijk niet opgewonden van een man in lingerie. Hij vroeg of ik daar echt niet over na wilde denken maar ik heb gezegd dat dit iets is wat ik niet met hem kan delen op die manier.
Het was een fijn en open gesprek en ik had gewild dat hij er eerder mee was gekomen. Of ik me eroverheen kan zetten weet ik nog niet, ik moet het even laten bezinken allemaal.

quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:10 schreef Daniel1976 het volgende:

[..]

Vertrouwen is het belangrijkste in een relatie toch?
Precies, en dat is ook wat ik heb aangegeven. Als iemand open en eerlijk is kan je iets ook niet prettig vinden, maar er goede afspraken over maken of niet..maar dan heb je een keuze daarin. Maar die gelegenheid heb ik niet gekregen. En misschien was mijn reactie volgens sommige van jullie niet de goede, maar ook dat is menselijk nietwaar.
Het gekke is dan wel weer dat ik jullie uitnodig dan aan te geven hoe jullie met bepaalde situaties om zijn gegaan, maar dan is iedereen stil. Jammer! Kennelijk zijn die mensen op dit forum dan dus toch minder ruimdenkend dan ze andere willen doen laten geloven.
  zondag 25 juli 2010 @ 15:30:27 #248
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_84469227
Ouccch.. Da's.. Ronduit klote. :')
  zondag 25 juli 2010 @ 15:31:19 #249
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_84469251
quote:
Dat ik na twee keer binnen twee jaar zoiets mee te maken me toch afvraag of er ook andere dingen zijn die ik zou moeten weten
Dit was dus niet de eerste keer?
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_84469276
quote:
Op zondag 25 juli 2010 14:36 schreef Esmerallda17 het volgende:

[..]

Ja en daarom moest hij eerder een serieus gesprek met haar aangaan, als ze al zon relatie hebben. Zo kun je toch niet verder leven het botst toch wel. En dan kan zij werken aan hoe ze moet reageren in situaties..
Daar was hij het ook wel mee eens. Zeker omdat hij wist dat ik normaal niet zo bot reageer. Al een jaar hiermee bezig zijn en ondertussen niets vertellen is ook niet helemaal netjes als je je vriendin ten huwelijk vraagt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')