abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84471086
Hier schreef JustinK het volgende:
@:Hooidraad spreekt altijd de waarheid
pi_84471242
quote:
Op zondag 25 juli 2010 15:32 schreef stinkdier het volgende:

[..]

Daar was hij het ook wel mee eens. Zeker omdat hij wist dat ik normaal niet zo bot reageer. Al een jaar hiermee bezig zijn en ondertussen niets vertellen is ook niet helemaal netjes als je je vriendin ten huwelijk vraagt.
Ben ik wel met je eens. Als je dit soort geheimen voor elkaar hebt dan gaat er iets niet helemaal goed is mijn mening. Zeker als je gaat trouwen niet.

Overigens had ik verwacht dat het wellicht een eenmalig geintje was, maar dat het eigenlijk iets structureels blijkt te zijn had ik niet bij stilgestaan (dat van de hond had ik ook niet gelezen in eerste instantie). Dus kan me nu wel indenken dat je inderdaad bepaalde twijfels hebt.
pi_84471368
Het is wel een hele domper natuurlijk. Wel iets waarvan ik me voor kan stellen dat het je relatie, hoe goed die ook is, verbreekt.

Maar aan de andere kant.. Ik zou ook schrikken als m'n vriendin een troll blijkt te zijn.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_84472381
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef stinkdier het volgende:

Hij is inderdaad a failure, welke echte vent trekt nou lingerie van zijn vriendin aan? Is toch behoorlijk afwijkend gedrag.
Mens, doe eens niet zo overtrokken :') Misschien is hij gewoon nieuwsgierig geweest (elke vent zou zich overigens betrapt voelen) en als hij al heel lang zo'n fantasie heeft dan zie ik nòg geen problemen. Doe even reëel zeg, er is geen ramp gebeurd: hij vindt vrouwenlingerie waarschijnlijk gewoon opwindend.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 25 juli 2010 @ 17:20:47 #280
267520 Esmerallda17
Achttienjaar
pi_84472545
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

hij vindt vrouwenlingerie waarschijnlijk gewoon opwindend.

Inderdaad hij wilt het niet voor niets bij haar ook graag zien :Y
-
pi_84472603
quote:

[..]

Mens, doe eens niet zo overtrokken :') Misschien is hij gewoon nieuwsgierig geweest (elke vent zou zich overigens betrapt voelen) en als hij al heel lang zo'n fantasie heeft dan zie ik nòg geen problemen. Doe even reëel zeg, er is geen ramp gebeurd: hij vindt vrouwenlingerie waarschijnlijk gewoon opwindend.

BIJ EEN VROUW JA
pi_84472873
quote:

[..]

Kijk jij snapt het tenminste, zo zou iedereen moeten reageren. Lach er gewoon een beetje om en vraag wat hij in godsnaam aan het doen is en ga daarna gewoon verder met je leven.

Waarschijnlijk vindt hij het dan al erg genoeg dat hij betrapt is, vergelijk het maar met je vader of moeder die je per ongeluk betrappen terwijl je als kind aan het masturberen was. :')
٩๏̯͡๏)۶
pi_84473093
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:30 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Kijk jij snapt het tenminste, zo zou iedereen moeten reageren. Lach er gewoon een beetje om en vraag wat hij in godsnaam aan het doen is en ga daarna gewoon verder met je leven.

Waarschijnlijk vindt hij het dan al erg genoeg dat hij betrapt is, vergelijk het maar met je vader of moeder die je per ongeluk betrappen terwijl je als kind aan het masturberen was. :')
Het is geen standaard gedrag, rondlopen in de lingerie van je vriendin, ik kan me best voorstellen dat je daar van schrikt, als vrouw. Moeten we dan alles maar gewoon weglachen?

En wat al helemaal geen normaal gedrag is jezelf al laten slobberen door je herdershond. Lijkt me een goede reden - mits het echt gebeurd is natuurlijk - om bij je partner weg te gaan.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_84473398
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:37 schreef nozem het volgende:

Het is geen standaard gedrag, rondlopen in de lingerie van je vriendin, ik kan me best voorstellen dat je daar van schrikt, als vrouw. Moeten we dan alles maar gewoon weglachen?

Moeten we overal maar een enorm probleem van maken?

Ik vind dit reuze onschuldig gedrag en iets wat mij verder niet aangaat als mijn vriend dat leuk vindt. Ik bezit hem niet. Al zou ik hem gezien mijn dure lingerie vragen zelf wat te kopen en van dat van mij afblijven :P

En ik heb het nu alleen over het dragen van lingerie door een man, niet over herdershonden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_84473438
Ik heb het topic nu grotendeels doorgelezen en ondanks het feit dat ik nog steeds een troll vermoed, zal ik serieus reageren:

Het lijkt erop alsof de meeste mensen in het topic het redelijk normaal vinden. Vind ik niet. Ik zou het een behoorlijke schok vinden als ik TS was. Het is namelijk niet alleen het feit dat iemand lingerie aan heeft, maar ook het verhaal eromheen.

Als je bijna gaat trouwen ga je ervan uit dat je bijna alles van elkaar weet en dan ontdek je zoiets wat blijkbaar ook nog lang verborgen is gehouden.. Ik kan me goed voorstellen dat ze schrikt. Daarnaast, d'r vriend is dan toch wel een beetje gay natuurlijk. Of in ieder geval minder mannelijk in haar ogen.

En als je partner een sexuele fantasie heeft die je niet deelt, dan kan dat natuurlijk wel je relatie negatief beïnvloeden.
pi_84473653
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind dit reuze onschuldig gedrag en iets wat mij verder niet aangaat als mijn vriend dat leuk vindt. Ik bezit hem niet. Al zou ik hem gezien mijn dure lingerie vragen zelf wat te kopen en van dat van mij afblijven :P

En ik heb het nu alleen over het dragen van lingerie door een man, niet over herdershonden.
Wat ben jij naief zeg. Die twee dingen kan TS toch niet meer los zien van elkaar nu. Hij doet het al een jaar en jij noemt het nieuwsgierigheid. Deze jongen zit met een hoop opgekropte gevoelens die je echt niet zomaar af kan doen als onschuldig gedrag. En het zal alleen maar erger worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-07-2010 17:54:06 ]
pi_84473704
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:53 schreef Thomas B. het volgende:

Wat ben jij naief zeg. Die twee dingen kan TS toch niet meer los zien van elkaar nu. Hij doet het al een jaar en jij noemt het nieuwsgierigheid. Deze jongen zit met een hoop opgekropte gevoelens die je echt niet zomaar af kan doen als onschuldig gedrag. En het zal alleen maar erger worden.
Wat wordt er precies erger? Wat is er zo erg dat ik heel naief ben? Randt hij kleine jongetjes aan? Doet hij aan wurgsex met de buurvrouw? Wat precies?
pi_84473714
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Natuurlijk bezit je je vriend(in) niet, daar heeft er ook niet mee te maken. Maar als hij een sexuele fantasie heeft waarvan je denkt "WTF is dit voor iets raars?", dan is dat toch een domper. Daar stap je niet zo makkelijk overheen als je hier doet overkomen.

Zelf vind ik het ook maar iets bizars. Als hij het gewoon een keer wil proberen, alsnog raar, maar okee. Maar hij wordt er ook opgewonden van of wilde het in de seks met TS integreren en dan heb ik echt zoiets van: :') -O-
pi_84473748
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:55 schreef rijsttafel het volgende:

Natuurlijk bezit je je vriend(in) niet, daar heeft er ook niet mee te maken. Maar als hij een sexuele fantasie heeft waarvan je denkt "WTF is dit voor iets raars?", dan is dat toch een domper. Daar stap je niet zo makkelijk overheen als je hier doet overkomen.

Zelf vind ik het ook maar iets bizars. Als hij het gewoon een keer wil proberen, alsnog raar, maar okee. Maar hij wordt er ook opgewonden van of wilde het in de seks met TS integreren en dan heb ik echt zoiets van: :') -O-
Dan zeg je dat je dat niet wilt. Klaar.
pi_84473897
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dan zeg je dat je dat niet wilt. Klaar.
Ja, en dan is het allemaal weer koek en ei.

Nee, want ondertussen ben je ook op de persoon zelf afgeknapt. Je beeld van die persoon verandert dan toch. En iets 'intiems' wat je niet kan delen zou voor mij toch een hele drempel zijn. Kan me dus ook voorstellen dat TS dat ook heeft.
pi_84473986
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:00 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Nee, want ondertussen ben je ook op de persoon zelf afgeknapt. Je beeld van die persoon verandert dan toch. En iets 'intiems' wat je niet kan delen zou voor mij toch een hele drempel zijn. Kan me dus ook voorstellen dat TS dat ook heeft.
TS heeft toch niet iets wat ze niet kan delen?
pi_84474002
quote:
Op zondag 25 juli 2010 17:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wat wordt er precies erger? Wat is er zo erg dat ik heel naief ben? Randt hij kleine jongetjes aan? Doet hij aan wurgsex met de buurvrouw? Wat precies?
Blijkbaar is het niet zozeer nieuwsgierigheid als iemand er al een jaar mee bezig is. En het niet erg vindt om een likje van de hond te krijgen. Dat is alleen nog maar wat TS wéét. Ik kan me goed voorstellen dat het vertrouwen van TS een aardige deuk heeft opgelopen en gaat twijfelen aan wat ie allemaal buiten haar om uitspookt. Wat precies? Weet ik veel. Misschien laat ie zich wel afwerken door een paar bonkige leernichten op een parkeerplaats als ze weer eens een nachtdienst heeft. Het is geen experimenterende puber ofzo, maar een volwassen man. Ik vind het nogal naief om er van uit te gaan dat er verder niks aan de hand is.
pi_84474033
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:00 schreef rijsttafel het volgende:

Ik zou niet afknappen op vreemde erotische/sexuele neigingen hoor, daar ben ik iets te ruimdenkend voor. Ik zou het wel heel spijtig vinden dat hij dat niet met mij kon delen en dat het tot 'betrappen' moest komen, maar goed, kan me ook voorstellen dat je je wel geneert voor dit soort fantasieën. Als ik merk dat hij het een onaangenaam en genant onderwerp vindt om over te praten dan zou ik het er verder ook niet meer over hebben. Dat is dan iets van hem, daar hoef ik niets mee te maken te hebben. In mijn ogen zou hij namelijk gewoon dezelfde zijn. (en ik heb het nu nog steeds over iets simpels als het dragen van lingerie, niet over dingen als geilen op 6-jarige meisjes of het willen neuken van de pony om de hoek).
pi_84474084
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:02 schreef BasementDweller het volgende:

[..]

TS heeft toch niet iets wat ze niet kan delen?
Delen doe je met elkaar. Van 2 kanten bedoelde ik dus.
  zondag 25 juli 2010 @ 18:06:15 #295
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_84474102
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef stinkdier het volgende:

[..]

Hij is inderdaad a failure, welke echte vent trekt nou lingerie van zijn vriendin aan? Is toch behoorlijk afwijkend gedrag.
"Love and marriage, lov and marriage..."

Bel terug, zeg dat ie 't uit mag leggen en dat hij bij een kutsmoes je ring in z'n hol mag duwen..

Onbeschaamde TVP
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_84474117
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:03 schreef Thomas B. het volgende:
Blijkbaar is het niet zozeer nieuwsgierigheid als iemand er al een jaar mee bezig is. En het niet erg vindt om een likje van de hond te krijgen. Dat is alleen nog maar wat TS wéét. Ik kan me goed voorstellen dat het vertrouwen van TS een aardige deuk heeft opgelopen en gaat twijfelen aan wat ie allemaal buiten haar om uitspookt. Wat precies? Weet ik veel. Misschien laat ie zich wel afwerken door een paar bonkige leernichten op een parkeerplaats als ze weer eens een nachtdienst heeft. Het is geen experimenterende puber ofzo, maar een volwassen man. Ik vind het nogal naief om er van uit te gaan dat er verder niks aan de hand is.
Tsja, je kan van een mug ook een olifant maken. Het meest trieste wat er in mijn ogen aan de hand is is dat TS van niets wist en haar vriend het blijkbaar niet durfde te vertellen (misschien wist hij al dat ze totaal niet open staat voor lichtelijk afwijkende fantasieën)
  zondag 25 juli 2010 @ 18:09:11 #297
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_84474224
Kenkers wat een topic..
Minds are like parachutes. They only function when open.
pi_84474264
quote:
Op zondag 25 juli 2010 18:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tsja, je kan van een mug ook een olifant maken. Het meest trieste wat er in mijn ogen aan de hand is is dat TS van niets wist en haar vriend het blijkbaar niet durfde te vertellen (misschien wist hij al dat ze totaal niet open staat voor lichtelijk afwijkende fantasieën)
Dan is het dus blijkbaar geen mug, maar oprechte bezorgdheid. En om de reden die jij noemt zei ik dus ook dat ik het huwelijk twee jaar geef. Zeker als blijkt dat ie echt een dubbelleven leidt.
pi_84474298
last post
pi_84474309
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')