Wat valt er uit te leggen?? Zou jij hiermee kunnen leven dan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:06 schreef Suuz_ het volgende:
Praat er op zijn minst met hem over. Dus neem je telefoon op of ga naar huis. Hij zal het vast uitleggen.
Hij verdiend in ieder geval een kans om het uit te leggen toch?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:06 schreef Suuz_ het volgende:
Praat er op zijn minst met hem over. Dus neem je telefoon op of ga naar huis. Hij zal het vast uitleggen.
Hij verdiend in ieder geval een kans om het uit te leggen toch?
Ik heb het altijd al geweten Bioquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:07 schreef Biogarde het volgende:
Ik doe niet anders. Vaak doe ik ook mijn ballen tussen m'n benen en gil ik dat ik een meisje ben.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Delen jullie blijkbaar nog meer interesses dan je dacht.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:03 schreef stinkdier het volgende:
Wat mij nou is overkomen!!! Ik heb al drie jaar een hele leuke vriend. Hij heeft me onlangs ten huwelijk gevraagd, een droom die uitkomt. We delen heel veel interesses, maar zijn op andere punten weer heel verschillend waardoor we elkaar goed aanvullen. Tussen de lakens is het al drie jaar één groot feest, niets te klagen. Toen hij me ten huwelijk vroeg vertelde hij me dat hij nog nooit van zijn leven zo gelukkig is geweest als met mij en dat hij me voor geen goud ooit nog kwijt zou willen.
Maar er is iets heel schokkends gebeurd. Ik werk in de zorg en toen ik vanmorgen uit de nachtdienst thuiskwam betrapte ik hem erop dat hij in mijn lingerie door het huis liep!!!!!!!!!
Ik wist niet hoe ik moest reageren en heb de deur achter me dichtgetrokken en ben weggegaan. Nu zit ik bij een vriendin en hij probeert me te bellen, maar ik kan gewoon niet opnemen, weet nog steeds niet wat ik moet zeggen op waar ik vanmorgen mee werd geconfronteerd.
Ik weet niet meer wat ik moet doen!
Wat mij nou is overkomen!!! Ik heb al drie jaar een hele leuke vriendin. Ze heeft me onlangs ten huwelijk gevraagd, een droom die uitkomt. We delen heel veel interesses, maar zijn op andere punten weer heel verschillend waardoor we elkaar goed aanvullen. Tussen de lakens is het al drie jaar één groot feest, niets te klagen. Toen ze me ten huwelijk vroeg vertelde ze me dat ze nog nooit van haar leven zo gelukkig is geweest als met mij en dat ze me voor geen goud ooit nog kwijt zou willen.
Maar er is iets heel schokkends gebeurd. Ik werk in de zorg en toen ik vanmorgen uit de nachtdienst thuiskwam betrapte ik haar erop dat ze in mijn ondergoed door het huis liep!!!!!!!!!
Ik wist niet hoe ik moest reageren en heb de deur achter me dichtgetrokken en ben weggegaan. Nu zit ik bij een vriend en ze probeert me te bellen, maar ik kan gewoon niet opnemen, weet nog steeds niet wat ik moet zeggen op waar ik vanmorgen mee werd geconfronteerd.
Nou...ik heb toch wel een betere smaak qua lingerie dan die vent op jouw foto!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:12 schreef Sigmund666 het volgende:
Wat een baas! Hij had zeker net the Rocky Horror Picture Show gekeken?
[ afbeelding ]
dat idd.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:05 schreef Adames het volgende:
op fok registreren en een topic openen is een goed begin
Retard?? Pardon, maar het is vanmorgen gebeurd. Mag ik eerst even over de eerste schock heen komen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
![]()
Verder TS, als dit serieus is kan er wel een hele goede reden zijn. Je moet eerst met hem praten. Je bent echt een retard en kinderachtig als je niet normaal over dit kan praten. Wil je 3 jaar zomaar weggooien omdat je hem een keer in je lingerie hebt zien rondlopen?
Even zonder gekkigheid. Waarom zou je niet gewoon opnemen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:15 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Nou...ik heb toch wel een betere smaak qua lingerie dan die vent op jouw foto!
Mijn vriend is vrij smal gebouwd en hij had het aan, dus kennelijk was het zijn maat.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:10 schreef Gamesua het volgende:
Mijn eerste reactie was: praten?
Maar nu denk ik: vraag hem aub. hoe het zit en report het hier, want ik kan me echt niet voorstellen dat dat past.
Shockquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Retard?? Pardon, maar het is vanmorgen gebeurd. Mag ik eerst even over de eerste schock heen komen?
Mijn vriendin draagt soms mijn sokken. Daar kwam ik achter in een schoenenwinkel. Ik weet dus wat voor een schok dat is, en dat je van die schok even in een vertrouwde omgeving wilt bijkomen. Toch denk ik dat het een goed idee is om op te nemen. Je moet toch een keer met hem praten en als je dat blijft uitstellen, wordt het alleen maar moeilijker.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Retard?? Pardon, maar het is vanmorgen gebeurd. Mag ik eerst even over de eerste schock heen komen?
Stel je niet zo aan, 10 uur (bij benadering, gegokt) om over de eerste shock heen te komen...quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Nu zit ik bij een vriendin en hij probeert me te bellen, maar ik kan gewoon niet opnemen, weet nog steeds niet wat ik moet zeggen op waar ik vanmorgen mee werd geconfronteerd.
Misschien deed hij het voor de grap? Hij zag friends en wilde Joey nadoen? Misschien wilde hij gewoon weten en deed hij het voor de grap?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:17 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Als mijn vriend mijn alleen mijn sokken aan had getrokken dan was ik er niet van geschrokken. Hooguit van de geur nadat hij ze uit had gedaan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:19 schreef Duvel het volgende:
[..]
Mijn vriendin draagt soms mijn sokken. Daar kwam ik achter in een schoenenwinkel. Ik weet dus wat voor een schok dat is, en dat je van die schok even in een vertrouwde omgeving wilt bijkomen. Toch denk ik dat het een goed idee is om op te nemen. Je moet toch een keer met hem praten en als je dat blijft uitstellen, wordt het alleen maar moeilijker.
Ik ben blij dat je me begrijpt. Zelf ben ik normaal gesproken behoorlijk adrem en ben ik geen wegloper, maar ik weet gewoon niet hoe ik moet reageren! En als hij met dit soort fantasieen rondloopt wat kan ik dan de volgende keer verwachten???quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:24 schreef brian911 het volgende:
zoiets had ik ook toen ik een keer thuis kwam en mijn vriendin met een voorbinddildo zag lopen.. je begrijpt dat ik die n8 ook niet thuis ben gekomen...
Ja ik dacht ook altijd dat ik in een dergelijke situatie eerst helemaal in een deuk zou liggen. Maar hij voelde zich duidelijk betrapt. Hij liep helemaal rood aan en stamelde sorry, sorry, was niet de bedoeling dat....en toen was ik weg.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:27 schreef peperclip het volgende:
en wat is het probleem? je neemt het wel erg zwaar op, ik zou waarschijnlijk eerst dubbel liggen van het lachen
Hij is inderdaad a failure, welke echte vent trekt nou lingerie van zijn vriendin aan? Is toch behoorlijk afwijkend gedrag.quote:
En dat paste?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:03 schreef stinkdier het volgende:
betrapte ik hem erop dat hij in mijn lingerie door het huis liep!!!!!!!!!
Het is wel heel bijzonder!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Hij is inderdaad a failure, welke echte vent trekt nou lingerie van zijn vriendin aan? Is toch behoorlijk afwijkend gedrag.
En welke verloofde raakt daarvan zo overstuur dat ze haar verloofde vervolgens uren lang niet wil spreken?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:35 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Hij is inderdaad a failure, welke echte vent trekt nou lingerie van zijn vriendin aan? Is toch behoorlijk afwijkend gedrag.
hmm dat is wel vaag ja.. maarja ik zou gewoon wel met hem praten en kijken wat zegt, nu zit je alleen mee..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:29 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook altijd dat ik in een dergelijke situatie eerst helemaal in een deuk zou liggen. Maar hij voelde zich duidelijk betrapt. Hij liep helemaal rood aan en stamelde sorry, sorry, was niet de bedoeling dat....en toen was ik weg.
Ja natuurlijk niet, hij kan moeilijk zeggen dat dit de bedoeling was, ookal wil hij het heel graag. En als het een ander overkomt, zou je uiteraard lachen, bij jezelf natuurlijk nietquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:29 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook altijd dat ik in een dergelijke situatie eerst helemaal in een deuk zou liggen. Maar hij voelde zich duidelijk betrapt. Hij liep helemaal rood aan en stamelde sorry, sorry, was niet de bedoeling dat....en toen was ik weg.
Denk er eens rustig over na of jouw liefde voor hem genoeg is als hij een rare fetisch heeft.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:29 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |