Denk er eens rustig over na of jouw liefde voor hem genoeg is als hij een rare fetisch heeft.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:29 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ja ik dacht ook altijd dat ik in een dergelijke situatie eerst helemaal in een deuk zou liggen. Maar hij voelde zich duidelijk betrapt. Hij liep helemaal rood aan en stamelde sorry, sorry, was niet de bedoeling dat....en toen was ik weg.
Ik hou echt ontzettend veel van hem, maar ik kan me gewoon niet indenken dat ik hem ooit zo kan accepteren met bh en string aan.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:38 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Denk er eens rustig over na of jouw liefde voor hem genoeg is als hij een rare fetisch heeft.
Op hem???quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:42 schreef brian911 het volgende:
ik houd mij aanbevolen voor dat trio ter controle! maar dan mag ik er ook op he!
Je hebt het toch niet aan iedereen zitten vertellen, he? XDquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:44 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ik hou echt ontzettend veel van hem, maar ik kan me gewoon niet indenken dat ik hem ooit zo kan accepteren met bh en string aan.
Hij heeft net mijn voicemail ingesproken dat het niet de bedoeling was dat ik hem zo zou zien, of ik alsjeblieft naar huis wil komen.
Wow mensen! We hebben de broer van Wesley Sneijder op Fok! zittenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:46 schreef brian911 het volgende:
niet doen! kom maar naar mij23 centiimeter stringloze mannelijkheid in de aanbieding!
Ja, je hebt gelijk, het kan tegenvallen of meevallen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Je hebt het toch niet aan iedereen zitten vertellen, he? XD
Kijk, ik kan best snappen dat je niet met een man wilt trouwen die BH/Lingerie aandraagd. Maar je moet op z'n minst zijn verhaal horen.
Misschien is hij een tanssexueel die elke donderdag achter de ramen staat. Dat is worst case scenario.
Misschien zag hij een episode van Friends waarin Joey ook panties aantrok en het lekker voelde, en hij wilde weten of panties echt zo lekker voelde als hij had gedacht en gaat hij nooit meer panties aandoen. Best case scenario.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Ja, je hebt gelijk, het kan tegenvallen of meevallen.
Maar vorig jaar was er ook een klein incidentje. Toen kwam ik thuis en was hij, uhh hoe zeg ik dat netjes, bezig met Lassie, onze hond. Hij zei toen dat Lassie begonnen was. Ik was met stomheid geslagen.
Waaaaaar heb jij deze gast vandaan?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Maar vorig jaar was er ook een klein incidentje. Toen kwam ik thuis en was hij, uhh hoe zeg ik dat netjes, bezig met Lassie, onze hond. Hij zei toen dat Lassie begonnen was. Ik was met stomheid geslagen.
Nu zit je gewoon te slecht aan het trollen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Werd ie anaal verkracht door de hond?Zo niet dan is er niets aan de handquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef stinkdier het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Masturbatie is goed voor de prostaat.
Tering, jij maakt je ook echt overal druk om hè.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:53 schreef stinkdier het volgende:
[..]
Wil niet vervelend zijn, maar ben dus niet aan het trollen.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:56 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nu zit je gewoon te slecht aan het trollen.
Kon je het niet realistisch houden?
Ja idd. Heb je goud in handen, doe je dit. Zonde.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Tegenvallertje dit, hier had meer in gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |