abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84453817
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:32 schreef stinkdier het volgende:

[..]

Dank je, van die sms vind ik wel een goed idee. Weet niet goed te reageren nu denk ik als ik hem spreek. Misschien iets in een sms zetten dat ik even tot mezelf moet komen en morgen verder met hem praat hierover. Of zou je er iets anders in zetten?
Iets in de richting van dat je erg geschrokken bent en dat je even bij wilt komen omdat je emoties nu nog iets te heftig zijn om er een goed gesprek over te voeren ofzo. :)
Everthing you can imagine is real.
pi_84453852
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Misschien speelt het nog niet heel lang.
Slaap er een nachtje over. Ik ben soms ook heel boos en emotioneel dat ik op dat moment die persoon nooit meer denk te willen zien, maar dan de volgende dag zijn die gevoelens helemaal weg en kan ik ook niet langer kwaad zijn.
Dat is ook waarom ik even afstand wilde. In eerste instantie een paniekreactie, misschien was direct de confrontatie aangaan makkelijker geweest want ik merk dat de drempel nu ook wel hoger is.
Maar ik voel zoveel emoties. Weet eigenlijk niet of ik boos, verdrietig of teleurgesteld ben.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:36:43 #103
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_84453882
Misschien moet je gewoon eens met hem gaan praten in plaats van alles zelf al helemaal in te vullen zonder zijn kant gehoord te hebben.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:37:33 #104
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_84453919
Oh, en om terug te komen op m'n vorige bericht: Als 't geen troll is, dan neem ik m'n woorden terug en wens TS veel succes en sterkte toe.
pi_84453952
stinkdier?

ongeloofwaardige post?

fake topic.
pi_84454000
Bizar.

Praat erover. Dat is de enige oplossing. :Y)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_84454004
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:34 schreef Carmw het volgende:

[..]

Iets in de richting van dat je erg geschrokken bent en dat je even bij wilt komen omdat je emoties nu nog iets te heftig zijn om er een goed gesprek over te voeren ofzo. :)
Heb je tekst bijna letterlijk overgenomen. Misschien niet heel persoonlijk naar hem toe, maar de woorden dekte de lading wel goed zeg maar. Thanks!!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:42:26 #108
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_84454119
Wacht.. Het is toch niet helemaal zeker dat hij dit vaker doet, zich er super goed in voelt of iets dergelijks? Ik moet toegeven dat ik niet echt een andere verklaring kan vinden, maar wellicht kan hij zijn gedrag beter uitleggen. Ik zou hem sowieso een kans geven zijn zegje te doen, misschien had hij er een reden voor of zit er meer achter?
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:43:54 #109
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_84454176
je moet hem dumpen. Dit is een garantie voor een hoop ellende in de toekomst. Sorry maar de kans dat je huwelijk fout gaat binnen 3 jaar is nu heel erg groot
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:45:02 #110
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_84454225
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Wacht.. Het is toch niet helemaal zeker dat hij dit vaker doet, zich er super goed in voelt of iets dergelijks? Ik moet toegeven dat ik niet echt een andere verklaring kan vinden, maar wellicht kan hij zijn gedrag beter uitleggen. Ik zou hem sowieso een kans geven zijn zegje te doen, misschien had hij er een reden voor of zit er meer achter?
het wordt wel heel onwaarschijnlijk zo
pi_84454244
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:39 schreef stinkdier het volgende:

[..]

Heb je tekst bijna letterlijk overgenomen. Misschien niet heel persoonlijk naar hem toe, maar de woorden dekte de lading wel goed zeg maar. Thanks!!
You're welcome :s)

En nu gewoon naar bed gaan en kijken hoe je je morgen voelt ;)
Everthing you can imagine is real.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:46:55 #112
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_84454303
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:43 schreef Daniel1976 het volgende:
je moet hem dumpen. Dit is een garantie voor een hoop ellende in de toekomst. Sorry maar de kans dat je huwelijk fout gaat binnen 3 jaar is nu heel erg groot
Wellicht een beter idee eerst een beetje bij te komen, aangezien TS zegt in een lichte shock te zijn?
Vervolgens proberen een goed gesprek te voeren over dit voorval lijkt me ook wel op z'n plaats. Overhaaste beslissingen maken, al helemaal over een relatie, zonder eerst met 'm te praten lijkt me alles behalve verstandig.
pi_84454310
Oke dan, dit is wel een heel mooi topic :')
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_84454328
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:42 schreef GekruldeMondhoek het volgende:
Ik vind ook wel dat ik naar hem toe verplicht ben om zijn kant van het verhaal te horen. Vanavond is me dat alleen een beetje teveel. Morgen wanneer de eerste emoties wat minder zijn en ik weer een beetje helder kan denken ga ik met hem praten. Ben bang om met hem door te gaan, maar ben ook bang dat de band die we hebben onnodig weggooi.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:50:49 #115
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_84454458
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:47 schreef stinkdier het volgende:

[..]

Ik vind ook wel dat ik naar hem toe verplicht ben om zijn kant van het verhaal te horen. Vanavond is me dat alleen een beetje teveel. Morgen wanneer de eerste emoties wat minder zijn en ik weer een beetje helder kan denken ga ik met hem praten. Ben bang om met hem door te gaan, maar ben ook bang dat de band die we hebben onnodig weggooi.
Het hoeft ook helemaal niet nu, júist niet nu. Waarschijnlijk (en vooral ook: hopelijk) morgenvroeg als je opstaat ben je in staat eens rustig na te denken over wat jou het beste lijkt om te doen. Zo'n gesprek lijkt me een goed idee, dan weet je hopelijk waar je aan toe bent en hoe de zaken ervoor staan. Probeer nou eerst maar een beetje te kalmeren.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:55:51 #116
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_84454625
Topic van het jaar. Maar serieus - erover praten.
pi_84454654
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:50 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

Het hoeft ook helemaal niet nu, júist niet nu. Waarschijnlijk (en vooral ook: hopelijk) morgenvroeg als je opstaat ben je in staat eens rustig na te denken over wat jou het beste lijkt om te doen. Zo'n gesprek lijkt me een goed idee, dan weet je hopelijk waar je aan toe bent en hoe de zaken ervoor staan. Probeer nou eerst maar een beetje te kalmeren.
Hopelijk voel ik me morgenochtend inderdaad wat rustiger. Vriendin waar ik logeer is gelukkig heel lief. Heeft de logeerkamer voor me in orde gemaakt en is nu nog kopje thee aan het zetten voor het slapen gaan.
Ik denk ook dat ik na het gesprek met hem morgen niet meteen een beslissing moet nemen. Tijdens het gesprek zullen er ook een hoop emoties opkomen. Zal hem vragen om uitleg een vragen eerlijk te zijn of er meer zaken zijn waar ik vanaf moet weten. En daarna zal ik aangeven dat ik tijd en ruimte nodig heb om zaken rustig op een rijtje te zetten.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:57:55 #118
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_84454699
:')_!
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:58:26 #119
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_84454721
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:57 schreef Xantalien het volgende:
:')_!
Mooie toevoeging aan dit topique! :D :')
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:58:47 #120
282339 Xantalien
Høken, kreng.
pi_84454736
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:58 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

Mooie toevoeging aan dit topique! :D :')
:')
Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
  zaterdag 24 juli 2010 @ 23:59:45 #121
302032 GekruldeMondhoek
'Allo, bonjour.
pi_84454765
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:56 schreef stinkdier het volgende:

[..]

Hopelijk voel ik me morgenochtend inderdaad wat rustiger. Vriendin waar ik logeer is gelukkig heel lief. Heeft de logeerkamer voor me in orde gemaakt en is nu nog kopje thee aan het zetten voor het slapen gaan.
Ik denk ook dat ik na het gesprek met hem morgen niet meteen een beslissing moet nemen. Tijdens het gesprek zullen er ook een hoop emoties opkomen. Zal hem vragen om uitleg een vragen eerlijk te zijn of er meer zaken zijn waar ik vanaf moet weten. En daarna zal ik aangeven dat ik tijd en ruimte nodig heb om zaken rustig op een rijtje te zetten.
Sowieso succes met het gesprek. Je gaat hem zeker ook vragen of dit de eerste keer was of dat hij dit vaker doet e.d?
pi_84454806
Volgens mij wil je eigenlijk helemaal niet met hem trouwen en zoek je naar uitwegen.
  zondag 25 juli 2010 @ 00:04:41 #123
93304 Orealo
Tsu Tsu Tsunami!!!
pi_84454954
quote:
Op zondag 25 juli 2010 00:00 schreef BasementDweller het volgende:
Volgens mij wil je eigenlijk helemaal niet met hem trouwen en zoek je naar uitwegen.
Ja, want lingerie dragen is natuurlijk heel normaal voor een man, en je wilt natuurlijk iemand helemaal niet goed kennen als je gaat trouwen.

Lompe troll.
pi_84455290
quote:
Op zondag 25 juli 2010 00:04 schreef Orealo het volgende:

[..]

Ja, want lingerie dragen is natuurlijk heel normaal voor een man, en je wilt natuurlijk iemand helemaal niet goed kennen als je gaat trouwen.

Lompe troll.
Precies, als hij dit vaker doet dan heb ik toch het gevoel dat ik hem deze drie jaren niet zo goed heb gekend als ik dacht dat ik hem kende. Moet er toch niet aan denken dat dit vaker zou gebeuren. Word van het idee alleen al aardig misselijk. Kan er ook niets aan doen.
pi_84455361
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 23:59 schreef GekruldeMondhoek het volgende:

[..]

Sowieso succes met het gesprek. Je gaat hem zeker ook vragen of dit de eerste keer was of dat hij dit vaker doet e.d?
Ja dat wil ik zeker weten. En hoop dat hij op die vraag ook eerlijk antwoord zal geven. Maar al zou hij zeggen dat het een eenmalig iets is, dan ben ik bang dat ik dat niet klakkeloos van hem geloof. En dat is denk ik het grootste probleem. Is mijn vertrouwen niet te ernstig geschaad om verder met hem te gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')