Milou bij het zien van dit plaatje: mammammama! is donald fuck! ... Ze is een beetje moe geloof ikquote:
En een lekker wijf, ook niet onbelangrijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef z80 het volgende:
Gister naar Ellen ten Damme geweest.
wat een artiest![]()
reageert op een leuke manier met de zaal.
heeft een goede stem.
en draait niet een bandje af, maar improviseert en past de tekst aan op een leuke manier.
zag er inderdaad niet verkeerd uit.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En een lekker wijf, ook niet onbelangrijk.
Ik moet denken aan een carnavalsliedje: Wa'n lekker ding zijde gij......quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:40 schreef SeaOfLove het volgende:
hier bijna bedtijd btw, was vandaag best vermoeiend met MilouOmdat ze me zo lang niet had gezien bleef ze maar aan me kleven, bang dat ik haar zou verlaten ofzo? Ze hing nog net niet aan mijn benen. Heb haar ook nog aan het huilen gemaakt, ik was geïrriteerd dat ze een zender op de tv niet kon vinden terwijl ze die normaal als eerste weet en waar ik eerder het bestaan nieteens van wist. Verder ook veel gelachen gelukkig. De dame lag helemaal in een deuk en ik kreeg haar pas na 2 minuten door
Ze deed me na in woord en gebaar. Ze zei nog net niet op zijn maaskants: bende gij een verrekte mongol
Ik houd niet van mode. En zeker niet van de kleding van Mart. Mijn oom van 82 heeft een betere smaak wat kleding betreft.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:48 schreef borisz het volgende:
Truste SOL
Ik ga het dagelijkse modejournaal van Mart Smeets nog missen
Van mij mag het. De vraag is of ik het mooi vind.......quote:
l gaat verder wel meer dan goed hoor. Ze reageert alleen wat extra gevoeligquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik moet denken aan een carnavalsliedje: Wa'n lekker ding zijde gij......![]()
Maar jullie hebben elkaar een poos niet gezien toch? Dan moet je allebei misschien even wennen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef SeaOfLove het volgende:
l gaat verder wel meer dan goed hoor. Ze reageert alleen wat extra gevoeligZoals gelijk in tranen uitbarsten als ik geïrriteerd reageer
Verder heb ik haar ook weer eens voor de verandering ziek terug gekregen
Het snot komt uit haar ogen
Goddank blijf ik lief en aardig en hoor van haar vader dat ze al dagen lang pas om 11uur gaat slapen met logeerpartijtjes en feestjes en ik slik mijn woorden in.
absoluut, alleen jammer dat ik voor de zoveelste keer een ziek en uitgeput kind terug krijg dusquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]Want ze heeft het vast leuk gehad en haar vader heeft het beste met haar voor neem ik aan
Wij houden er ook vanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
Dexter heeft geen daddy issues meer, go Dexter![]()
Seizoen 3 aan het downloaden.
Wel lekker, die marathonsessies![]()
Wel afgesproken om 'wat anders' te gaan doenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Net iemand vriendelijk afgewezen die mijn danspartner wilde worden.
Uit haar ogen zegt ze tochquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Is Milou dan verkouden ofzo, SOL?Of waar komt het snot vandaan?
Meh. Wat is nou leuk om met een Aziatische te doen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel afgesproken om 'wat anders' te gaan doen
ze is zo erg verkouden dat je zou denken dat haar amandelen geknipt moeten worden:) dat zijn ze al dus.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Is Milou dan verkouden ofzo, SOL?Of waar komt het snot vandaan?
Ik hou het toch bij een mede INTJ-er hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik zat verkeerd. Dexter is geen INTJ. Hij is een ISTJ. Stom van mij.![]()
Haar hele buis van Eusdinges zit mss wel vol.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:38 schreef SeaOfLove het volgende:
ze is zo erg verkouden dat je zou denken dat haar amandelen geknipt moeten worden:) dat zijn ze al dus.
Voeg er nog een stoornisje aan toe en dan heb je het persoonlijkheidsbeeldjequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik zat verkeerd. Dexter is geen INTJ. Hij is een ISTJ. Stom van mij.![]()
Mijn planning is op dit moment Rijswijk (om een CD van een fotoshoot af te leveren) - Eerbeek (ff bij het graf van mijn tante kijkenquote:
2 miljoen mensen door 1 tunnelquote:Op zondag 25 juli 2010 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
In Duitsland gaat de telling ook continue omhoogNu al 18 doden
Wat een paniek moet er daar geweest zijn
quote:
Zo, teringeindquote:Op zondag 25 juli 2010 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn planning is op dit moment Rijswijk (om een CD van een fotoshoot af te leveren) - Eerbeek (ff bij het graf van mijn tante kijken) - Wierden (stapel fotoboekjes bij SunTAVSam afleveren) - Apeldoorn (nichtje bezoeken en kennismaken met mijn achterneef waar ik twee uitermate coole shirts voor gekcht heb vandaag op de festivalmarkt
) en dan weer richting huis
Ach. Ik had nog wel mijn geld op jou gezet bij het wedkantoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk DE![]()
ik heb verloren helaas. wedstrijd spelen met buikkrampen is kut
Fijne droompjes.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:09 schreef FutureFairytale het volgende:
nu slapen, morgen finales kijken in Leiden vanaf 10u dus 9u weer uit bed.
welterusten
vervelend zeg voel je je al wat beter?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk DE![]()
ik heb verloren helaas. wedstrijd spelen met buikkrampen is kut
Lekker Elfquote:Op zondag 25 juli 2010 00:45 schreef DarkElf het volgende:
hallo!!! beetje teruggelezen maar heb niet veel gemist he?
auto is tof en t rijdt super en t inparkeren ging feilloos
bij zusje was het heel gezelligondanks dat we elkaar al zoveel gesproken hadden deze week hadden we weer genoeg te kletsen en bespreken.. lekker gegeten (koude komkommersoep en grilled beefsalade met hoisinsaus) ....
fijne dag dus
Lang leve het ouderwetse Stalinisme.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan wel janken van die docu/film van N-Korea
Sterker nog.......wat erg.
quote:Noord-Korea dreigt met een "krachtige nucleaire afschrikking" in reactie op de gezamenlijke legeroefening van de Verenigde Staten en Zuid-Korea.
kwam dat op 'gewone' tv of een speciaal kanaal?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan wel janken van die docu/film van N-Korea
Sterker nog.......wat erg, hoe onbegrijpelijk allemaal.
Mijn would to be date L. had Zumba voordat ze thuiskwam om met ons te eten. Hoor steeds vaker van vrouwen die Zumba doen, en dat dat nog best wel intensief is voor je condititie. Letterlijk dansen totdat je er bijna bij neervalt.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:13 schreef DarkElf het volgende:
zumba lijkt mij wel leuktis dat ik niets heb met klasjes volgen maar t ziet er wel energiek en swingend uit
Binnen gehengeldquote:Op zondag 25 juli 2010 05:46 schreef FutureFairytale het volgende:
kwam dat op 'gewone' tv of een speciaal kanaal?
Werk je 36 uur Lein?quote:Op zondag 25 juli 2010 13:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Pfoei, 5e avonddienst en ik ben best een tikkie gaar. Van 1 tot 10 in geslapen en net weer anderhalf uur liggen dutten in bed. En dan 1 dagje vrij en 3 dagdiensten
Nee, 32quote:
Ander soort natquote:Op zondag 25 juli 2010 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Want van zwemmen wordt je niet nat Steer?
quote:
Traditioneel wordt couscous gestoomd in een speciale stoompan zonder deksel, de couscoussiere. De pan bestaat uit twee delen:
* de barma, dit is de pan waarin de overige ingrediënten worden gekookt, denk aan vlees en groenten.
* de keskes, dit is een soort vergiet. Hierin wordt de couscous gestoomd. De couscous kan zo de smaken van de andere ingredienten opnemen.
Tegenwoordig gebruikt men vaak voor de bereiding van couscous een
(rijst)stoompan.
helaas ook geen flauw idee waar ik een islamitische supermarkt zou kunnen vindenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Een couscousiereNooit van gehoord
Opgezocht.
Bij een islamitische supermarkt mss?
[..]
http://www.detelefoongids.nl/bedrijven.htmlquote:Op zondag 25 juli 2010 14:45 schreef ad0rable het volgende:
helaas ook geen flauw idee waar ik een islamitische supermarkt zou kunnen vinden
'Op vakantie'? Meer op reis. Afijn, als jullie er zo'n moeite mee hebben, houd ik m'n mond welquote:Op zondag 25 juli 2010 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Lang leve het ouderwetse Stalinisme.
Echt een prima land om met vakantie naartoe te gaan.![]()
Vandaag hadden ze dit weer daar op het nieuws:
[..]
Ik hoop niet dat je mij daarmee bedoeld, ik ben golfer niet. Helaas denken mensen wel vaker dat wij altijd 1 en dezelfde mening delen en/of verkondigenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
'Op vakantie'? Meer op reis. Afijn, als jullie er zo'n moeite mee hebben, houd ik m'n mond wel
Gisteren vrienden te logeren gehad en heerlijk ge-BBQ'd! Dude, hebben jullie op Madeira ook zoveel espetada's gegeten? Kun je echt heel makkelijk zelf maken.
Ok dan, is dat ook weer uit de wereldquote:Op zondag 25 juli 2010 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, ik bedoel SC'ers algemeen, Bloes![]()
Pfff, ik heb echt massieve hoofdpijn zegMeneer gaf me vanmorgen -geheel per ongeluk- een flinke kopstoot
De grote kale leider sla je over?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:52 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is weer zwart/roodhead en lekker in bad gelegen. Rest vd zondag lezen, lezen en nog eens lezen
dankjewel. Ga vnv kijken!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Binnen gehengeld
http://www.imdb.com/title/tt0450065/
Je kan hem ook in 4stukjes zien HIER op YT.
ik zou ook wel n man willen hebben die heerlijk kookt en t nog leuk vind ookquote:Op zondag 25 juli 2010 14:49 schreef golfer het volgende:
Straks dit recept van Rick Stein namaken
Alleen gebruik ik i.p.v. gezouten stokvis gewoon kabeljauwfilets.
quote:
De krant en het boek : de Bakfietsblues, leuk autobio-geschreven verhaal over een Amsterdamse yup die naar een vinexwijk verhuisd met haar man en zoon. (mijn 'treinboek' is dat, ik wil hem vandaag ff uitlezen om weer met een ander verder te gaan).quote:Op zondag 25 juli 2010 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, je kent dat wel, als je toevallig net allebei een verkeerde beweging maakt. Auww![]()
Wat lees je? Ik ben bezig in About a boy, leuk boek.
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
whaha ben in Leiden op de tennis. Veel profs op deze finaledag. Mannen schreeuwen, gooien en vloeken. Vrouwen gillen en kreunen bij iedere bal
Deze hou ik maar voor mezelf denk ikquote:Op zondag 25 juli 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou ook wel n man willen hebben die heerlijk kookt en t nog leuk vind ook
Ik kan er niets meer over lezen, ik krijg steeds tranen in mijn ogen en een brok in m'n keel. Wat moeten die laatste minuten voor die 19 mensen afschuwelijk zijn geweest. En voor al die anderen er om heen ook. Stel je toch voor dat je je vriend of vriendin geplet ziet worden voor je ogen.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:45 schreef DarkElf het volgende:
afgrijselijk zeg wat er bij de love parade gebeurd is, word helemaal naar als ik er alleen maar aan denk wat een afschuwelijke paniek dat geweest moet zijn
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Einde van Lost was....nou ja, ik heb er geen woorden voor, Bluezz.Wat een sentimenteel Amerikaans roteinde. Ik denk dat de laatste aflevering de slechtste van alle afleveringen was
Misschien expres zo, zodat je denkt: hehe, dat is voorbij.
Nou ja, next dus maarquote:
nope lijkt mij nietsquote:Op zondag 25 juli 2010 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Aangezien dit mijn kliekje is, hebben mensen zin om mee te gaan: Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente)
Jammer dat je je door 1 persoon tegen laat houden. Ik ben namelijk wél benieuwd wat je daar allemaal meemaakt e.d.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
'Op vakantie'? Meer op reis. Afijn, als jullie er zo'n moeite mee hebben, houd ik m'n mond wel
veel te ver wegquote:Op zondag 25 juli 2010 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Aangezien dit mijn kliekje is, hebben mensen zin om mee te gaan: Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente)
Mij ook niet, en bovendien zitten wij dan lekker in Italiëquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mij ook niet, en bovendien zitten wij dan lekker in Italië
Lekker gegeten van de gefrituurde visballen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben er nog 5 overDus die vriezen we in (ongefrituurd)
Ik hou niemand ergens van tegen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
Jammer dat je je door 1 persoon tegen laat houden. Ik ben namelijk wél benieuwd wat je daar allemaal meemaakt e.d.
er waren een tijdje terug meer mensen die aangaven t zelf nooit te willen doen, waaronder ik maar idd,vooral niet je erdoor laten tegenhouden .quote:Op zondag 25 juli 2010 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jammer dat je je door 1 persoon tegen laat houden. Ik ben namelijk wél benieuwd wat je daar allemaal meemaakt e.d.
Nou ja, 't is natuurlijk geen kwestie van niet mogenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:20 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddag, dat was een lekker middagdutje![]()
Oei CF dat klinkt naar een kopstoot!![]()
Van mij mag (dat klinkt raar: mogen, sorry wist geen ander woord) heus wel over Noord Korea praten! Dat ikzelf er nooit heen zou willen zegt toch niets over een ander?? Zijn ook zat mensen die bijv niet naar Auswitch willen maar daar ben ik dan weer geweest en vond het ontzettend aangrijpend.
En idd isa,afgrijselijk, ik snap ook niet zo goed dat mensen nare filmpjes erover willen zien. (ik snap uberhaupt niet waarom mensen enge filmpjes van dingen willen zien... nooit. Ik krijg dat soort dingen heel slechtvan mijn netvlies af)
bedoelde helemaal geen discussie uit te lokken hoor en ook niets naars, anders zou ik er weer niet achteraan gepost hebben dat ik t verkeerd opvatte!?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:10 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, dan ben ik maar een snob!
Afijn, laat het onderwerp maar weer hangen, ik heb helemaal geen puf voor discussie.
Meneer maakt vandaag kikkererwtenburgers uit het BBQ-boek van Ainsley; als het hier droog blijft, slingeren we zo de BBQ nog even aan!
haha ja, zo heb ik een keer op het Leidseplein vastgestaan met Koninginnedag. Mij niet meer gezien.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou zelf ook nooit naar zo´n massaal feest gaan. Ik heb 1 keer met koninginnedag klem gestaan op een plein met heel veel mensen, en ik had t meteen spaans benauwdkon niet meer voor of achteruit
ja afschuwelijk he zoveel mensen om je heen en dat je niet meer voor of achteruit kan, brrr.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi![]()
Ik ga spinazie roerbakken![]()
Wát een drama op de love paradevreselijk
ik zou zelf ook nooit naar zo´n massaal feest gaan. Ik heb 1 keer met koninginnedag klem gestaan op een plein met heel veel mensen, en ik had t meteen spaans benauwdkon niet meer voor of achteruit
Ik heb daar ook zó'n allerverschrikkelijkste hekel aan! Ik vond bijvoorbeeld het Park Guell al véél te druk, laat staan dat ik ooit vrijwillig naar een festival zou gaanquote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
haha ja, zo heb ik een keer op het Leidseplein vastgestaan met Koninginnedag. Mij niet meer gezien.
Dat heeft ook zo z´n voordelenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou wel weer eens met een partner op vakantie willen gaan.
Thuis heb ik het wel goed in m'n uppie. Ik bedacht me net hoe lang het geleden is dat ik vrienden heb gesproken irl en ik kan het me niet meer herinneren.Ben soms zo'n loner.
alleen met mezelf, kaasjequote:Op zondag 25 juli 2010 19:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat heeft ook zo z´n voordelenje bijv. nooit ruzie
vervelend is dat, dan kan je nooit ff de deur uitstormen en een afkoelwandelingetje doen want die *&^%$ gaat dan mee!quote:
Ik heb eigenlijk altijd wel genoten van de tijd die ik alleen doorgebracht heb, ik vermaak me toch wel. Als kind kon ik ook goed alleen spelen zegt ons mam wel eens; ze gaf me een doos blokken en ik was de hele middag zoetquote:
Oef, dat was vroeger toen ik nog met de ouders op vakantie ging altijd zo'n ramp: elke keer de eerste twee dagen ruziequote:Op zondag 25 juli 2010 19:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat heeft ook zo z´n voordelenje bijv. nooit ruzie
ik ga dan op Fok postenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vervelend is dat, dan kan je nooit ff de deur uitstormen en een afkoelwandelingetje doen want die *&^%$ gaat dan mee!
En een ziekenhuis bezoekenquote:
Een van de grote Amerikaanse maatschappijen is waarschijnlijk het goedkoopst (Delta, United, Continental ofzo).quote:Op zondag 25 juli 2010 19:38 schreef Duderella het volgende:
CF, waar zal ik de tickets voor Puerto Rico bestellen? Tips?
Na het eten? Zelfde als daarvoor?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ik me wel afvraag trouwens Steer: wat doe je na het eten als je in je eentje op pad bent?
ja helemaalquote:Op zondag 25 juli 2010 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een ziekenhuis bezoekenBen je overigens al helemaal opgeknapt?
ja, ik vergat in mijn reactie naar CF te zetten dat niet voor of na het eten het probleem is, maar tijdensquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Isabeau het volgende:
In je uppie dingen doen ben ik ook erg goed in: musea, parken, theater, bioscoop geen enkel probleem. Leuk zelfs. Maar alleen uit eten...dat heeft iets...zieligs. Of dat denk ik dan maar. Ik pak er dan maar een boek bij, zodat ik niet zo zielig lijkHerkenbaar?
Komt misschien omdat eten vaak zo'n centraal gebeuren is tijdens sociale activiteiten.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
ja, ik vergat in mijn reactie naar CF te zetten dat niet voor of na het eten het probleem is, maar tijdens
musea in je eentje, heerlijk!!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ik me wel afvraag trouwens Steer: wat doe je na het eten als je in je eentje op pad bent?
Ik ben me vast aan het beraden op een tripje Parijs in m'n uppie
hm, meer omdat het een publieke aangelegenheid is, denk ik, waarbij het raar is om zoiets alleen te doen, waardoor je denkt dat iedereen je aankijkt.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt misschien omdat eten vaak zo'n centraal gebeuren is tijdens sociale activiteiten.
Heel herkenbaarquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Isabeau het volgende:
In je uppie dingen doen ben ik ook erg goed in: musea, parken, theater, bioscoop geen enkel probleem. Leuk zelfs. Maar alleen uit eten...dat heeft iets...zieligs. Of dat denk ik dan maar. Ik pak er dan maar een boek bij, zodat ik niet zo zielig lijkHerkenbaar?
Grappig, ik had het daarover met mijn vriendin in Dublin; even op een terrasje een wijntje drinken om 5 uur is gewoon OK, tijdens het eten een boek lezen is ook nog OK (ik vind het wel meevallen met zielig, Isa!), maar in je eentje 's avonds in een kroeg gaan zitten is seriously uncoolquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na het eten? Zelfde als daarvoor?Rondwandelen, misschien met een ijsje ergens zitten en mensen kijken, in Praag ben ik de laatste avond nog naar een Salsa club geweest, allemaal mensen mooi zien dansen. Zelf nog een beetje te ziek om mee te doen.
En Kaas: ik vermaak me alleen prima ookIk vind het raar als mensen zeggen dat ze zich vervelen, kan me de laatste keer niet herinneren dat ik me verveelde.
Aan de andere kant: mensen die alleen wonen, eten elke dag alleenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt misschien omdat eten vaak zo'n centraal gebeuren is tijdens sociale activiteiten.
In badquote:
In je eigen huis ziet niemand dat je alleen eetquote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Aan de andere kant: mensen die alleen wonen, eten elke dag alleenAls Meneer er eens een dag niet is, haal ik wat af of maak ik een supersimpele salade - maar als je altijd alleen eet, kun ja dat niet blijven doen
Hier kwam de plaatselijke Mario langsrijden met een pizzaquote:
Dat zit toch vooral in je eigen kopje volgens mij, niemand weet namelijk dat jij daar alleen op vakantie bent behalve jijzelf. En alleen in een café zitten vind ik ook niet uncoolquote:Op zondag 25 juli 2010 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
hm, meer omdat het een publieke aangelegenheid is, denk ik, waarbij het raar is om zoiets alleen te doen, waardoor je denkt dat iedereen je aankijkt.
Thuis eet je namelijk wel gewoon alleen
Ik vind alles wat jullie noemen heerlijk in mijn eentje, maar heb altijd wel de neiging om het dan ff te delen met golfer, per sms of zoquote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef DarkElf het volgende:
ik vond die dag Parijs in mijn eentje (was naar t Louvre gegaan) heerlijk. Kijken wat ik zelf wil op mijn eigen tempo en in de volgorde die ik wil.
Nou, dát is nou iets wat ik dan weer wel mis zo zonder tv. Wat was dat altijd leuk en boeiend zegquote:
dank Allahquote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef borisz het volgende:
Hamlap komt dus waarschijnlijk wel naar Ajax
Yupquote:
Ik skip ookquote:Op zondag 25 juli 2010 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Alleen eten is na een tijdje echt saai. Ben blij dat ik af en toe met vrienden eetquote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Aan de andere kant: mensen die alleen wonen, eten elke dag alleenAls Meneer er eens een dag niet is, haal ik wat af of maak ik een supersimpele salade - maar als je altijd alleen eet, kun ja dat niet blijven doen
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar alleen uit eten...dat heeft iets...zieligs. Of dat denk ik dan maar. Ik pak er dan maar een boek bij, zodat ik niet zo zielig lijkHerkenbaar?
Dat wordt nog heel wat werk voor Jol en z'n medespelers om die in het gareel te krijgen/ houden.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef borisz het volgende:
Hamlap komt dus waarschijnlijk wel naar Ajax
Isaquote:
Een echte officiële fokmeet? en jij bent er niet?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik skip ookHoewel wel lekker dicht bij de gezelligheid en de whisky moet ik zeggen
Ja, ik kreeg dat in mijn email als kettingbriefquote:
Kloptquote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een echte officiële fokmeet? en jij bent er niet?
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg dat in mijn email als kettingbrief
Hoelang ken je P nou? Die doet alleen informele meets en kleinschalige afspraken, toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een echte officiële fokmeet? en jij bent er niet?
Haha ik vind hem echt tofquote:Op zondag 25 juli 2010 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg dat in mijn email als kettingbrief
Jij snapt mijquote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoelang ken je P nou? Die doet alleen informele meets en kleinschalige afspraken, toch?
Nee, ik observeer jouquote:
Ben ik onder observatiequote:
Iddquote:
Ik hou ook niet van van die massameetsVeel leuker als je mensen al een beetje kent
oh das makkelijk hoor. Zolang het goed gaat. Als het slecht gaat wordt het een arrogant jongetjequote:Op zondag 25 juli 2010 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat wordt nog heel wat werk voor Jol en z'n medespelers om die in het gareel te krijgen/ houden.
Dat je van kleine meets houdtquote:Op zondag 25 juli 2010 20:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ben ik onder observatieEng *ril*
Wat is de uitkomst tot op heden?
[..]
Idd
Ik heb m nog nooit gemeetquote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef ColdFeet het volgende:
Hoelang ken je P nou? Die doet alleen informele meets en kleinschalige afspraken, toch?
Ik ook met een muts opquote:Op zondag 25 juli 2010 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
Kaas heb ik sowieso maar een keer vluchtig gezien
Dat kunnen we regelen hoorquote:
Neequote:Op zondag 25 juli 2010 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een gratis fotoshoot?
Roept u maarquote:Op zondag 25 juli 2010 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook wel meetenVind het wel fijn om de mensen te ontmoeten die je hier dagelijks spreekt en die veeeel meer van mij weten dan familie, vrienden die niet op fok zitten, collega's etc
Voorlopig even druk met werkenquote:
Op de een of andere manier kan ik het altijd goed vinden met dieren en kinderenquote:
Thnx btwquote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef TAV74 het volgende:
P. is wel de absolute keizer van de minimeets![]()
Niks mis mee met genieten van lekker etenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
over alleen eten; toch beetje uit schaamte en beetje uit verveling ga ik dan sms'en of tijdschrift lezen. Een keer met vriendin bij de Italiaan; naast ons zat een jongen van zo'n 24 jaar uitgebreid alleen te eten. Als mensen naar hem keken glimlachte hij vriendelijk en hij genoot uitgebreid van amuse, voor, hoofd en na incl. wijnen. Diep respect voor die jongen
Geen garantie Een vriend van me is ook altijd goed met honden, alleen Sam moet niets van hem hebbenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik het altijd goed vinden met dieren en kinderen
Dat was het ook toen we daar een meeting hadden.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
De Librije staat ook nog op de lijst van te bezoeken restaurants. Die ga ik alleen niet in mijn uppie doenDat lijkt me veel leuker met een aantal gelijkgezinden
grrrommm.quote:
Vet scheurmonsterquote:Op zondag 25 juli 2010 21:19 schreef DarkElf het volgende:
en auto !
nu moet ik even uitbuiken want heb erg lekker maar ook veel te veel gegeten
Ooooh, DE!quote:
Leuk bakkie.quote:
Subtiel boodschappenwagentjequote:Op zondag 25 juli 2010 21:19 schreef DarkElf het volgende:
en auto !
Ik heb ook nog een bon van 20 euro liggen voor tijdschriftenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
ZoNet een grote bulk aan proefabbo's van tijdschriften besteld
Heb ik weer wat te lezen de komende maanden
![]()
NG Travel, Delicious, Jazzism, Luister, Grasduinen, Outdoor Magazine (allemaal vakliteratuur...moet natuurlijk wel zien hoe de pro's hun fotowerk doen he![]()
)
Oepsquote:Op zondag 25 juli 2010 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Whoa! Ik heb vitrage gewassen, 2 stuks. De één is schoon en normaal, de ander is echt op meerdere plaatsen helemaal aan gort gescheurd door de wasmachineGewoon, ongelofelijk aan stukken gescheurd
(dus niet een klein scheurtje oid, nee, helemaal) (erm, misschien moet ik een foto maken hahaha)
Jaquote:
Ik heb mijn abbo net opgezegd omdat ik er gewoon niet echt aan toe kom ze allemaal te lezen. Maar ik ga ze nu gewoon 'occasional' kopenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Grasduinen PeeDaar ben ik jaren op geaboot geweest! Wist niet dat het nog bestond.
dat ja! wat mafquote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
IsaHeeft het ene vitragespook het andere aangevallen in de wasmachine [ afbeelding ]
Ik denk het!!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
IsaHeeft het ene vitragespook het andere aangevallen in de wasmachine [ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Links hangt de vitrage waar hélemaal niets mis mee is en rechts...nou ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg gaafquote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.luciedebelkova.com/Travel/Europe/Netherlands/
Nederland door de ogen van een buitenlandse fotograaf. WowHet zet je toch aan het denken om er vaker op uit te trekken hiero
Dit gaat hard richting de plaatjes die ik altijd zo bewonder van de engelse tijdschriften
Ja, voor de foto!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:02 schreef golfer het volgende:
Oh ja, vooral nog ophangen die verscheurde troep.
Zo'n 2 jaar oud, die vitrage. Gekocht bij de Xenos, dus misschien hebben ze het nog.quote:
Ik geef hem geen ongelijkquote:
zoo... lekker naast de deurquote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen om 10:00 uur de deur uit. Eerst naar de afsluitdijk, uurtje fotograferen, dan naar GroningenTof
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Wacht even...zou zoiets ook met m'n kleren kunnen gebeuren?
Nee hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zoo... lekker naast de deur![]()
jij crosst de laatste paar weken ook heel NL door
Ik woon in noord Nederland hè, daar lopen we voor op de tijdquote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
De tijd van je camera staat niet goed, IsaAmai, wat een ravage - gelukkig is het 'maar' een vitrage!
Ik vind het eigenlijk reuze leuk! Normaal heb ik niets met die dingen, want hangen daar maar saai te wezen en nu doen ze me verdorie nog versteld staan èn lachen ook!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Duderella het volgende:
Je gordijnen isa!Nou ja, niet leuk natuurlijk, maar wel intrigerend.
Ik heb de trommel nog even geinspecteerd, maar ziet er net zoals anders uit. Ook geen voorwerpen mee gewassen die er niet in horen. Geen idee dus.quote:
Mooi! Ik dacht eigenlijk dat jullie m allang haddenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:19 schreef DarkElf het volgende:
en auto !
Laage Vuursche zo vaak geweest vroegahquote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.luciedebelkova.com/Travel/Europe/Netherlands/
Nederland door de ogen van een buitenlandse fotograaf. WowHet zet je toch aan het denken om er vaker op uit te trekken hiero
Dit gaat hard richting de plaatjes die ik altijd zo bewonder van de engelse tijdschriften
Ja zeker!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi Dude; hoe is het in huis? is iedereen al gewend?
ja tis een automaat. jaren files rijden heeft de mr afkeer gegeven van schakelenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi! Ik dacht eigenlijk dat jullie m allang haddenis 't een automaat?
Ik heb toevallig gisteren met mn buur (die bleef spontaan eten) over een nieuwe auto gesproken. De kaasmobiel moet de deur uit
wij ook! wandelen in het bos, minigolf spelen en en pannekoek bij de Vuursche boerquote:
Laatste keer is 2008 idd minigolfen en pannekoeken etenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij ook! wandelen in het bos, minigolf spelen en en pannekoek bij de Vuursche boer
en idd schitterende foto's
Hahahahahahahahaquote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het!!
Het was al een beetje donker op het balkon, maar het is zo wel goed zichtbaar
Links hangt de vitrage waar hélemaal niets mis mee is en rechts...nou ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben er al heel lang niet meer geweest.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Laatste keer is 2008 iid minigolfen en pannekoeken eten. Daar in het bos heb je een boerderij en die hebben zelf gemaakte melk, vla, kaas en yoghurt. Zo lekker
Die ander heeft ècht niksquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef Aure het volgende:
HahahahahahahahaWel bizar hoor dat er maar eentje er zo erg aan toe is
Ik zou toch nooit in een automaat willen rijdenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef DarkElf het volgende:
ja tis een automaat. jaren files rijden heeft de mr afkeer gegeven van schakelen
Dat is aardig achterhaald tegenwoordigquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou toch nooit in een automaat willen rijdenveel te traag
Vliegwinkel of cheaptickets. Maar meestal is daar opzoeken en bij de maatschappij zelf boeken voordeliger - vliegwinkel rekent echt de meest idiote toeslagenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Duderella het volgende:
CF (nog even over de tickets zeuren hoor), is er niet een site die mij hup de goedkoopste prijs geeft? Ik hou echt helemaal niet van gestruin op internet.Ik dacht dat er zo'n site was?
Je gordijnen isa!Nou ja, niet leuk natuurlijk, maar wel intrigerend.
hangt er vanaf hoe je rijdtquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Austerlitz, dat is met die pyramide, toch? Daar ben ik een keer wezen wandelen met de dieetclubquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Lage Vuursche en Austerlitz, daar kwamen wij ook vaak
Sportstandquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik rij ook een automaat en ik kan je garanderen dat ik bij elk stoplicht als eerste weg ben.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
Das ook niet lief om over mijn auto te zeggenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe je rijdtsommige schakelauto's zijn niet vooruit te branden
vind deze zeker niet traag te noemen
hoeft niet hoor, bij de meeste stoplichten ben je zo als eerste weg en hij trekt ook lekker door. Voor ik t wist gisteren zat ik op 140 op de snelweg. (de peugeot was ook een automaat maar die voelde je 'schakelen' dus wist je waar je was qua snelheid. Deze doet dat niet en ik zei al tegen de mr,; gut dat gaat langzaamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |