Ik heb m nog nooit gemeetquote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef ColdFeet het volgende:
Hoelang ken je P nou? Die doet alleen informele meets en kleinschalige afspraken, toch?
Ik ook met een muts opquote:Op zondag 25 juli 2010 20:33 schreef ColdFeet het volgende:
Kaas heb ik sowieso maar een keer vluchtig gezien
Dat kunnen we regelen hoorquote:
Neequote:Op zondag 25 juli 2010 20:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Krijg ik dan ook een gratis fotoshoot?
Roept u maarquote:Op zondag 25 juli 2010 20:48 schreef Isabeau het volgende:
Ik wil ook wel meetenVind het wel fijn om de mensen te ontmoeten die je hier dagelijks spreekt en die veeeel meer van mij weten dan familie, vrienden die niet op fok zitten, collega's etc
Voorlopig even druk met werkenquote:
Op de een of andere manier kan ik het altijd goed vinden met dieren en kinderenquote:
Thnx btwquote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef TAV74 het volgende:
P. is wel de absolute keizer van de minimeets![]()
Niks mis mee met genieten van lekker etenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:04 schreef FutureFairytale het volgende:
over alleen eten; toch beetje uit schaamte en beetje uit verveling ga ik dan sms'en of tijdschrift lezen. Een keer met vriendin bij de Italiaan; naast ons zat een jongen van zo'n 24 jaar uitgebreid alleen te eten. Als mensen naar hem keken glimlachte hij vriendelijk en hij genoot uitgebreid van amuse, voor, hoofd en na incl. wijnen. Diep respect voor die jongen
Geen garantie Een vriend van me is ook altijd goed met honden, alleen Sam moet niets van hem hebbenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Op de een of andere manier kan ik het altijd goed vinden met dieren en kinderen
Dat was het ook toen we daar een meeting hadden.quote:Op zondag 25 juli 2010 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
De Librije staat ook nog op de lijst van te bezoeken restaurants. Die ga ik alleen niet in mijn uppie doenDat lijkt me veel leuker met een aantal gelijkgezinden
grrrommm.quote:
Vet scheurmonsterquote:Op zondag 25 juli 2010 21:19 schreef DarkElf het volgende:
en auto !
nu moet ik even uitbuiken want heb erg lekker maar ook veel te veel gegeten
Ooooh, DE!quote:
Leuk bakkie.quote:
Subtiel boodschappenwagentjequote:Op zondag 25 juli 2010 21:19 schreef DarkElf het volgende:
en auto !
nu moet ik even uitbuiken want heb erg lekker maar ook veel te veel gegeten
Ik heb ook nog een bon van 20 euro liggen voor tijdschriftenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:23 schreef PdeHoog het volgende:
ZoNet een grote bulk aan proefabbo's van tijdschriften besteld
Heb ik weer wat te lezen de komende maanden
![]()
NG Travel, Delicious, Jazzism, Luister, Grasduinen, Outdoor Magazine (allemaal vakliteratuur...moet natuurlijk wel zien hoe de pro's hun fotowerk doen he![]()
)
Oepsquote:Op zondag 25 juli 2010 21:45 schreef Isabeau het volgende:
Whoa! Ik heb vitrage gewassen, 2 stuks. De één is schoon en normaal, de ander is echt op meerdere plaatsen helemaal aan gort gescheurd door de wasmachineGewoon, ongelofelijk aan stukken gescheurd
(dus niet een klein scheurtje oid, nee, helemaal) (erm, misschien moet ik een foto maken hahaha)
Jaquote:
Ik heb mijn abbo net opgezegd omdat ik er gewoon niet echt aan toe kom ze allemaal te lezen. Maar ik ga ze nu gewoon 'occasional' kopenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Grasduinen PeeDaar ben ik jaren op geaboot geweest! Wist niet dat het nog bestond.
dat ja! wat mafquote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
IsaHeeft het ene vitragespook het andere aangevallen in de wasmachine [ afbeelding ]
Ik denk het!!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
IsaHeeft het ene vitragespook het andere aangevallen in de wasmachine [ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Links hangt de vitrage waar hélemaal niets mis mee is en rechts...nou ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg gaafquote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.luciedebelkova.com/Travel/Europe/Netherlands/
Nederland door de ogen van een buitenlandse fotograaf. WowHet zet je toch aan het denken om er vaker op uit te trekken hiero
Dit gaat hard richting de plaatjes die ik altijd zo bewonder van de engelse tijdschriften
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |