vervelend is dat, dan kan je nooit ff de deur uitstormen en een afkoelwandelingetje doen want die *&^%$ gaat dan mee!quote:
Ik heb eigenlijk altijd wel genoten van de tijd die ik alleen doorgebracht heb, ik vermaak me toch wel. Als kind kon ik ook goed alleen spelen zegt ons mam wel eens; ze gaf me een doos blokken en ik was de hele middag zoetquote:
Oef, dat was vroeger toen ik nog met de ouders op vakantie ging altijd zo'n ramp: elke keer de eerste twee dagen ruziequote:Op zondag 25 juli 2010 19:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat heeft ook zo z´n voordelenje bijv. nooit ruzie
ik ga dan op Fok postenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vervelend is dat, dan kan je nooit ff de deur uitstormen en een afkoelwandelingetje doen want die *&^%$ gaat dan mee!
En een ziekenhuis bezoekenquote:
Een van de grote Amerikaanse maatschappijen is waarschijnlijk het goedkoopst (Delta, United, Continental ofzo).quote:Op zondag 25 juli 2010 19:38 schreef Duderella het volgende:
CF, waar zal ik de tickets voor Puerto Rico bestellen? Tips?
Na het eten? Zelfde als daarvoor?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ik me wel afvraag trouwens Steer: wat doe je na het eten als je in je eentje op pad bent?
ja helemaalquote:Op zondag 25 juli 2010 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een ziekenhuis bezoekenBen je overigens al helemaal opgeknapt?
ja, ik vergat in mijn reactie naar CF te zetten dat niet voor of na het eten het probleem is, maar tijdensquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Isabeau het volgende:
In je uppie dingen doen ben ik ook erg goed in: musea, parken, theater, bioscoop geen enkel probleem. Leuk zelfs. Maar alleen uit eten...dat heeft iets...zieligs. Of dat denk ik dan maar. Ik pak er dan maar een boek bij, zodat ik niet zo zielig lijkHerkenbaar?
Komt misschien omdat eten vaak zo'n centraal gebeuren is tijdens sociale activiteiten.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
ja, ik vergat in mijn reactie naar CF te zetten dat niet voor of na het eten het probleem is, maar tijdens
musea in je eentje, heerlijk!!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ik me wel afvraag trouwens Steer: wat doe je na het eten als je in je eentje op pad bent?
Ik ben me vast aan het beraden op een tripje Parijs in m'n uppie
hm, meer omdat het een publieke aangelegenheid is, denk ik, waarbij het raar is om zoiets alleen te doen, waardoor je denkt dat iedereen je aankijkt.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt misschien omdat eten vaak zo'n centraal gebeuren is tijdens sociale activiteiten.
Heel herkenbaarquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Isabeau het volgende:
In je uppie dingen doen ben ik ook erg goed in: musea, parken, theater, bioscoop geen enkel probleem. Leuk zelfs. Maar alleen uit eten...dat heeft iets...zieligs. Of dat denk ik dan maar. Ik pak er dan maar een boek bij, zodat ik niet zo zielig lijkHerkenbaar?
Grappig, ik had het daarover met mijn vriendin in Dublin; even op een terrasje een wijntje drinken om 5 uur is gewoon OK, tijdens het eten een boek lezen is ook nog OK (ik vind het wel meevallen met zielig, Isa!), maar in je eentje 's avonds in een kroeg gaan zitten is seriously uncoolquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na het eten? Zelfde als daarvoor?Rondwandelen, misschien met een ijsje ergens zitten en mensen kijken, in Praag ben ik de laatste avond nog naar een Salsa club geweest, allemaal mensen mooi zien dansen. Zelf nog een beetje te ziek om mee te doen.
En Kaas: ik vermaak me alleen prima ookIk vind het raar als mensen zeggen dat ze zich vervelen, kan me de laatste keer niet herinneren dat ik me verveelde.
Aan de andere kant: mensen die alleen wonen, eten elke dag alleenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt misschien omdat eten vaak zo'n centraal gebeuren is tijdens sociale activiteiten.
In badquote:
In je eigen huis ziet niemand dat je alleen eetquote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Aan de andere kant: mensen die alleen wonen, eten elke dag alleenAls Meneer er eens een dag niet is, haal ik wat af of maak ik een supersimpele salade - maar als je altijd alleen eet, kun ja dat niet blijven doen
Hier kwam de plaatselijke Mario langsrijden met een pizzaquote:
Dat zit toch vooral in je eigen kopje volgens mij, niemand weet namelijk dat jij daar alleen op vakantie bent behalve jijzelf. En alleen in een café zitten vind ik ook niet uncoolquote:Op zondag 25 juli 2010 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
hm, meer omdat het een publieke aangelegenheid is, denk ik, waarbij het raar is om zoiets alleen te doen, waardoor je denkt dat iedereen je aankijkt.
Thuis eet je namelijk wel gewoon alleen
Ik vind alles wat jullie noemen heerlijk in mijn eentje, maar heb altijd wel de neiging om het dan ff te delen met golfer, per sms of zoquote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef DarkElf het volgende:
ik vond die dag Parijs in mijn eentje (was naar t Louvre gegaan) heerlijk. Kijken wat ik zelf wil op mijn eigen tempo en in de volgorde die ik wil.
Nou, dát is nou iets wat ik dan weer wel mis zo zonder tv. Wat was dat altijd leuk en boeiend zegquote:
dank Allahquote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef borisz het volgende:
Hamlap komt dus waarschijnlijk wel naar Ajax
Yupquote:
Ik skip ookquote:Op zondag 25 juli 2010 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Aangezien dit mijn kliekje is, hebben mensen zin om mee te gaan: Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente)
Alleen eten is na een tijdje echt saai. Ben blij dat ik af en toe met vrienden eetquote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Aan de andere kant: mensen die alleen wonen, eten elke dag alleenAls Meneer er eens een dag niet is, haal ik wat af of maak ik een supersimpele salade - maar als je altijd alleen eet, kun ja dat niet blijven doen
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar alleen uit eten...dat heeft iets...zieligs. Of dat denk ik dan maar. Ik pak er dan maar een boek bij, zodat ik niet zo zielig lijkHerkenbaar?
Dat wordt nog heel wat werk voor Jol en z'n medespelers om die in het gareel te krijgen/ houden.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef borisz het volgende:
Hamlap komt dus waarschijnlijk wel naar Ajax
Isaquote:
Een echte officiële fokmeet? en jij bent er niet?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik skip ookHoewel wel lekker dicht bij de gezelligheid en de whisky moet ik zeggen
Ja, ik kreeg dat in mijn email als kettingbriefquote:
Kloptquote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een echte officiële fokmeet? en jij bent er niet?
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg dat in mijn email als kettingbrief
Hoelang ken je P nou? Die doet alleen informele meets en kleinschalige afspraken, toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een echte officiële fokmeet? en jij bent er niet?
Haha ik vind hem echt tofquote:Op zondag 25 juli 2010 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg dat in mijn email als kettingbrief
Jij snapt mijquote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoelang ken je P nou? Die doet alleen informele meets en kleinschalige afspraken, toch?
Nee, ik observeer jouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |