Ander soort natquote:Op zondag 25 juli 2010 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Want van zwemmen wordt je niet nat Steer?
quote:
Traditioneel wordt couscous gestoomd in een speciale stoompan zonder deksel, de couscoussiere. De pan bestaat uit twee delen:
* de barma, dit is de pan waarin de overige ingrediënten worden gekookt, denk aan vlees en groenten.
* de keskes, dit is een soort vergiet. Hierin wordt de couscous gestoomd. De couscous kan zo de smaken van de andere ingredienten opnemen.
Tegenwoordig gebruikt men vaak voor de bereiding van couscous een
(rijst)stoompan.
helaas ook geen flauw idee waar ik een islamitische supermarkt zou kunnen vindenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Een couscousiereNooit van gehoord
Opgezocht.
Bij een islamitische supermarkt mss?
[..]
http://www.detelefoongids.nl/bedrijven.htmlquote:Op zondag 25 juli 2010 14:45 schreef ad0rable het volgende:
helaas ook geen flauw idee waar ik een islamitische supermarkt zou kunnen vinden
'Op vakantie'? Meer op reis. Afijn, als jullie er zo'n moeite mee hebben, houd ik m'n mond welquote:Op zondag 25 juli 2010 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Lang leve het ouderwetse Stalinisme.
Echt een prima land om met vakantie naartoe te gaan.![]()
Vandaag hadden ze dit weer daar op het nieuws:
[..]
Ik hoop niet dat je mij daarmee bedoeld, ik ben golfer niet. Helaas denken mensen wel vaker dat wij altijd 1 en dezelfde mening delen en/of verkondigenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
'Op vakantie'? Meer op reis. Afijn, als jullie er zo'n moeite mee hebben, houd ik m'n mond wel
Gisteren vrienden te logeren gehad en heerlijk ge-BBQ'd! Dude, hebben jullie op Madeira ook zoveel espetada's gegeten? Kun je echt heel makkelijk zelf maken.
Ok dan, is dat ook weer uit de wereldquote:Op zondag 25 juli 2010 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, ik bedoel SC'ers algemeen, Bloes![]()
Pfff, ik heb echt massieve hoofdpijn zegMeneer gaf me vanmorgen -geheel per ongeluk- een flinke kopstoot
De grote kale leider sla je over?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:52 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is weer zwart/roodhead en lekker in bad gelegen. Rest vd zondag lezen, lezen en nog eens lezen
dankjewel. Ga vnv kijken!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Binnen gehengeld
http://www.imdb.com/title/tt0450065/
Je kan hem ook in 4stukjes zien HIER op YT.
ik zou ook wel n man willen hebben die heerlijk kookt en t nog leuk vind ookquote:Op zondag 25 juli 2010 14:49 schreef golfer het volgende:
Straks dit recept van Rick Stein namaken
Alleen gebruik ik i.p.v. gezouten stokvis gewoon kabeljauwfilets.
quote:
De krant en het boek : de Bakfietsblues, leuk autobio-geschreven verhaal over een Amsterdamse yup die naar een vinexwijk verhuisd met haar man en zoon. (mijn 'treinboek' is dat, ik wil hem vandaag ff uitlezen om weer met een ander verder te gaan).quote:Op zondag 25 juli 2010 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, je kent dat wel, als je toevallig net allebei een verkeerde beweging maakt. Auww![]()
Wat lees je? Ik ben bezig in About a boy, leuk boek.
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
whaha ben in Leiden op de tennis. Veel profs op deze finaledag. Mannen schreeuwen, gooien en vloeken. Vrouwen gillen en kreunen bij iedere bal
Deze hou ik maar voor mezelf denk ikquote:Op zondag 25 juli 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou ook wel n man willen hebben die heerlijk kookt en t nog leuk vind ook
Ik kan er niets meer over lezen, ik krijg steeds tranen in mijn ogen en een brok in m'n keel. Wat moeten die laatste minuten voor die 19 mensen afschuwelijk zijn geweest. En voor al die anderen er om heen ook. Stel je toch voor dat je je vriend of vriendin geplet ziet worden voor je ogen.quote:Op zondag 25 juli 2010 12:45 schreef DarkElf het volgende:
afgrijselijk zeg wat er bij de love parade gebeurd is, word helemaal naar als ik er alleen maar aan denk wat een afschuwelijke paniek dat geweest moet zijn
quote:Op zondag 25 juli 2010 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Einde van Lost was....nou ja, ik heb er geen woorden voor, Bluezz.Wat een sentimenteel Amerikaans roteinde. Ik denk dat de laatste aflevering de slechtste van alle afleveringen was
Misschien expres zo, zodat je denkt: hehe, dat is voorbij.
Nou ja, next dus maarquote:
nope lijkt mij nietsquote:Op zondag 25 juli 2010 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Aangezien dit mijn kliekje is, hebben mensen zin om mee te gaan: Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente)
Jammer dat je je door 1 persoon tegen laat houden. Ik ben namelijk wél benieuwd wat je daar allemaal meemaakt e.d.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
'Op vakantie'? Meer op reis. Afijn, als jullie er zo'n moeite mee hebben, houd ik m'n mond wel
veel te ver wegquote:Op zondag 25 juli 2010 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Aangezien dit mijn kliekje is, hebben mensen zin om mee te gaan: Aanmelden 11 jaar FOK! meet Wierden (Twente)
Mij ook niet, en bovendien zitten wij dan lekker in Italiëquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 18:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mij ook niet, en bovendien zitten wij dan lekker in Italië
Lekker gegeten van de gefrituurde visballen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We hebben er nog 5 overDus die vriezen we in (ongefrituurd)
Ik hou niemand ergens van tegen.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
Jammer dat je je door 1 persoon tegen laat houden. Ik ben namelijk wél benieuwd wat je daar allemaal meemaakt e.d.
er waren een tijdje terug meer mensen die aangaven t zelf nooit te willen doen, waaronder ik maar idd,vooral niet je erdoor laten tegenhouden .quote:Op zondag 25 juli 2010 18:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jammer dat je je door 1 persoon tegen laat houden. Ik ben namelijk wél benieuwd wat je daar allemaal meemaakt e.d.
Nou ja, 't is natuurlijk geen kwestie van niet mogenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:20 schreef DarkElf het volgende:
goeiemiddag, dat was een lekker middagdutje![]()
Oei CF dat klinkt naar een kopstoot!![]()
Van mij mag (dat klinkt raar: mogen, sorry wist geen ander woord) heus wel over Noord Korea praten! Dat ikzelf er nooit heen zou willen zegt toch niets over een ander?? Zijn ook zat mensen die bijv niet naar Auswitch willen maar daar ben ik dan weer geweest en vond het ontzettend aangrijpend.
En idd isa,afgrijselijk, ik snap ook niet zo goed dat mensen nare filmpjes erover willen zien. (ik snap uberhaupt niet waarom mensen enge filmpjes van dingen willen zien... nooit. Ik krijg dat soort dingen heel slechtvan mijn netvlies af)
bedoelde helemaal geen discussie uit te lokken hoor en ook niets naars, anders zou ik er weer niet achteraan gepost hebben dat ik t verkeerd opvatte!?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:10 schreef ColdFeet het volgende:
Nou ja, dan ben ik maar een snob!
Afijn, laat het onderwerp maar weer hangen, ik heb helemaal geen puf voor discussie.
Meneer maakt vandaag kikkererwtenburgers uit het BBQ-boek van Ainsley; als het hier droog blijft, slingeren we zo de BBQ nog even aan!
haha ja, zo heb ik een keer op het Leidseplein vastgestaan met Koninginnedag. Mij niet meer gezien.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
ik zou zelf ook nooit naar zo´n massaal feest gaan. Ik heb 1 keer met koninginnedag klem gestaan op een plein met heel veel mensen, en ik had t meteen spaans benauwdkon niet meer voor of achteruit
ja afschuwelijk he zoveel mensen om je heen en dat je niet meer voor of achteruit kan, brrr.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:14 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi![]()
Ik ga spinazie roerbakken![]()
Wát een drama op de love paradevreselijk
ik zou zelf ook nooit naar zo´n massaal feest gaan. Ik heb 1 keer met koninginnedag klem gestaan op een plein met heel veel mensen, en ik had t meteen spaans benauwdkon niet meer voor of achteruit
Ik heb daar ook zó'n allerverschrikkelijkste hekel aan! Ik vond bijvoorbeeld het Park Guell al véél te druk, laat staan dat ik ooit vrijwillig naar een festival zou gaanquote:Op zondag 25 juli 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
haha ja, zo heb ik een keer op het Leidseplein vastgestaan met Koninginnedag. Mij niet meer gezien.
Dat heeft ook zo z´n voordelenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:12 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou wel weer eens met een partner op vakantie willen gaan.
Thuis heb ik het wel goed in m'n uppie. Ik bedacht me net hoe lang het geleden is dat ik vrienden heb gesproken irl en ik kan het me niet meer herinneren.Ben soms zo'n loner.
alleen met mezelf, kaasjequote:Op zondag 25 juli 2010 19:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat heeft ook zo z´n voordelenje bijv. nooit ruzie
vervelend is dat, dan kan je nooit ff de deur uitstormen en een afkoelwandelingetje doen want die *&^%$ gaat dan mee!quote:
Ik heb eigenlijk altijd wel genoten van de tijd die ik alleen doorgebracht heb, ik vermaak me toch wel. Als kind kon ik ook goed alleen spelen zegt ons mam wel eens; ze gaf me een doos blokken en ik was de hele middag zoetquote:
Oef, dat was vroeger toen ik nog met de ouders op vakantie ging altijd zo'n ramp: elke keer de eerste twee dagen ruziequote:Op zondag 25 juli 2010 19:21 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dat heeft ook zo z´n voordelenje bijv. nooit ruzie
ik ga dan op Fok postenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef DarkElf het volgende:
[..]
vervelend is dat, dan kan je nooit ff de deur uitstormen en een afkoelwandelingetje doen want die *&^%$ gaat dan mee!
En een ziekenhuis bezoekenquote:
Een van de grote Amerikaanse maatschappijen is waarschijnlijk het goedkoopst (Delta, United, Continental ofzo).quote:Op zondag 25 juli 2010 19:38 schreef Duderella het volgende:
CF, waar zal ik de tickets voor Puerto Rico bestellen? Tips?
Na het eten? Zelfde als daarvoor?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ik me wel afvraag trouwens Steer: wat doe je na het eten als je in je eentje op pad bent?
ja helemaalquote:Op zondag 25 juli 2010 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En een ziekenhuis bezoekenBen je overigens al helemaal opgeknapt?
ja, ik vergat in mijn reactie naar CF te zetten dat niet voor of na het eten het probleem is, maar tijdensquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Isabeau het volgende:
In je uppie dingen doen ben ik ook erg goed in: musea, parken, theater, bioscoop geen enkel probleem. Leuk zelfs. Maar alleen uit eten...dat heeft iets...zieligs. Of dat denk ik dan maar. Ik pak er dan maar een boek bij, zodat ik niet zo zielig lijkHerkenbaar?
Komt misschien omdat eten vaak zo'n centraal gebeuren is tijdens sociale activiteiten.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:43 schreef Stereotomy het volgende:
ja, ik vergat in mijn reactie naar CF te zetten dat niet voor of na het eten het probleem is, maar tijdens
musea in je eentje, heerlijk!!quote:Op zondag 25 juli 2010 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Wat ik me wel afvraag trouwens Steer: wat doe je na het eten als je in je eentje op pad bent?
Ik ben me vast aan het beraden op een tripje Parijs in m'n uppie
hm, meer omdat het een publieke aangelegenheid is, denk ik, waarbij het raar is om zoiets alleen te doen, waardoor je denkt dat iedereen je aankijkt.quote:Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt misschien omdat eten vaak zo'n centraal gebeuren is tijdens sociale activiteiten.
Heel herkenbaarquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Isabeau het volgende:
In je uppie dingen doen ben ik ook erg goed in: musea, parken, theater, bioscoop geen enkel probleem. Leuk zelfs. Maar alleen uit eten...dat heeft iets...zieligs. Of dat denk ik dan maar. Ik pak er dan maar een boek bij, zodat ik niet zo zielig lijkHerkenbaar?
Grappig, ik had het daarover met mijn vriendin in Dublin; even op een terrasje een wijntje drinken om 5 uur is gewoon OK, tijdens het eten een boek lezen is ook nog OK (ik vind het wel meevallen met zielig, Isa!), maar in je eentje 's avonds in een kroeg gaan zitten is seriously uncoolquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na het eten? Zelfde als daarvoor?Rondwandelen, misschien met een ijsje ergens zitten en mensen kijken, in Praag ben ik de laatste avond nog naar een Salsa club geweest, allemaal mensen mooi zien dansen. Zelf nog een beetje te ziek om mee te doen.
En Kaas: ik vermaak me alleen prima ookIk vind het raar als mensen zeggen dat ze zich vervelen, kan me de laatste keer niet herinneren dat ik me verveelde.
Aan de andere kant: mensen die alleen wonen, eten elke dag alleenquote:Op zondag 25 juli 2010 19:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Komt misschien omdat eten vaak zo'n centraal gebeuren is tijdens sociale activiteiten.
In badquote:
In je eigen huis ziet niemand dat je alleen eetquote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
Aan de andere kant: mensen die alleen wonen, eten elke dag alleenAls Meneer er eens een dag niet is, haal ik wat af of maak ik een supersimpele salade - maar als je altijd alleen eet, kun ja dat niet blijven doen
Hier kwam de plaatselijke Mario langsrijden met een pizzaquote:
Dat zit toch vooral in je eigen kopje volgens mij, niemand weet namelijk dat jij daar alleen op vakantie bent behalve jijzelf. En alleen in een café zitten vind ik ook niet uncoolquote:Op zondag 25 juli 2010 19:49 schreef Stereotomy het volgende:
hm, meer omdat het een publieke aangelegenheid is, denk ik, waarbij het raar is om zoiets alleen te doen, waardoor je denkt dat iedereen je aankijkt.
Thuis eet je namelijk wel gewoon alleen
Ik vind alles wat jullie noemen heerlijk in mijn eentje, maar heb altijd wel de neiging om het dan ff te delen met golfer, per sms of zoquote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef DarkElf het volgende:
ik vond die dag Parijs in mijn eentje (was naar t Louvre gegaan) heerlijk. Kijken wat ik zelf wil op mijn eigen tempo en in de volgorde die ik wil.
Nou, dát is nou iets wat ik dan weer wel mis zo zonder tv. Wat was dat altijd leuk en boeiend zegquote:
dank Allahquote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef borisz het volgende:
Hamlap komt dus waarschijnlijk wel naar Ajax
Yupquote:
Ik skip ookquote:Op zondag 25 juli 2010 18:12 schreef Isabeau het volgende:
Alleen eten is na een tijdje echt saai. Ben blij dat ik af en toe met vrienden eetquote:Op zondag 25 juli 2010 19:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Aan de andere kant: mensen die alleen wonen, eten elke dag alleenAls Meneer er eens een dag niet is, haal ik wat af of maak ik een supersimpele salade - maar als je altijd alleen eet, kun ja dat niet blijven doen
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 19:41 schreef Isabeau het volgende:
Maar alleen uit eten...dat heeft iets...zieligs. Of dat denk ik dan maar. Ik pak er dan maar een boek bij, zodat ik niet zo zielig lijkHerkenbaar?
Dat wordt nog heel wat werk voor Jol en z'n medespelers om die in het gareel te krijgen/ houden.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:01 schreef borisz het volgende:
Hamlap komt dus waarschijnlijk wel naar Ajax
Isaquote:
Een echte officiële fokmeet? en jij bent er niet?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik skip ookHoewel wel lekker dicht bij de gezelligheid en de whisky moet ik zeggen
Ja, ik kreeg dat in mijn email als kettingbriefquote:
Kloptquote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een echte officiële fokmeet? en jij bent er niet?
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg dat in mijn email als kettingbrief
Hoelang ken je P nou? Die doet alleen informele meets en kleinschalige afspraken, toch?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:18 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Een echte officiële fokmeet? en jij bent er niet?
Haha ik vind hem echt tofquote:Op zondag 25 juli 2010 20:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik kreeg dat in mijn email als kettingbrief
Jij snapt mijquote:Op zondag 25 juli 2010 20:24 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoelang ken je P nou? Die doet alleen informele meets en kleinschalige afspraken, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |