Ander soort natquote:Op zondag 25 juli 2010 13:59 schreef Sunnythesun het volgende:
Want van zwemmen wordt je niet nat Steer?
quote:
Traditioneel wordt couscous gestoomd in een speciale stoompan zonder deksel, de couscoussiere. De pan bestaat uit twee delen:
* de barma, dit is de pan waarin de overige ingrediënten worden gekookt, denk aan vlees en groenten.
* de keskes, dit is een soort vergiet. Hierin wordt de couscous gestoomd. De couscous kan zo de smaken van de andere ingredienten opnemen.
Tegenwoordig gebruikt men vaak voor de bereiding van couscous een
(rijst)stoompan.
helaas ook geen flauw idee waar ik een islamitische supermarkt zou kunnen vindenquote:Op zondag 25 juli 2010 14:14 schreef Bluezz het volgende:
Hoi
Een couscousiereNooit van gehoord
Opgezocht.
Bij een islamitische supermarkt mss?
[..]
http://www.detelefoongids.nl/bedrijven.htmlquote:Op zondag 25 juli 2010 14:45 schreef ad0rable het volgende:
helaas ook geen flauw idee waar ik een islamitische supermarkt zou kunnen vinden
'Op vakantie'? Meer op reis. Afijn, als jullie er zo'n moeite mee hebben, houd ik m'n mond welquote:Op zondag 25 juli 2010 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Lang leve het ouderwetse Stalinisme.
Echt een prima land om met vakantie naartoe te gaan.![]()
Vandaag hadden ze dit weer daar op het nieuws:
[..]
Ik hoop niet dat je mij daarmee bedoeld, ik ben golfer niet. Helaas denken mensen wel vaker dat wij altijd 1 en dezelfde mening delen en/of verkondigenquote:Op zondag 25 juli 2010 15:18 schreef ColdFeet het volgende:
'Op vakantie'? Meer op reis. Afijn, als jullie er zo'n moeite mee hebben, houd ik m'n mond wel
Gisteren vrienden te logeren gehad en heerlijk ge-BBQ'd! Dude, hebben jullie op Madeira ook zoveel espetada's gegeten? Kun je echt heel makkelijk zelf maken.
Ok dan, is dat ook weer uit de wereldquote:Op zondag 25 juli 2010 15:46 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, ik bedoel SC'ers algemeen, Bloes![]()
Pfff, ik heb echt massieve hoofdpijn zegMeneer gaf me vanmorgen -geheel per ongeluk- een flinke kopstoot
De grote kale leider sla je over?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:52 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz is weer zwart/roodhead en lekker in bad gelegen. Rest vd zondag lezen, lezen en nog eens lezen
dankjewel. Ga vnv kijken!quote:Op zondag 25 juli 2010 13:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Binnen gehengeld
http://www.imdb.com/title/tt0450065/
Je kan hem ook in 4stukjes zien HIER op YT.
ik zou ook wel n man willen hebben die heerlijk kookt en t nog leuk vind ookquote:Op zondag 25 juli 2010 14:49 schreef golfer het volgende:
Straks dit recept van Rick Stein namaken
Alleen gebruik ik i.p.v. gezouten stokvis gewoon kabeljauwfilets.
quote:
De krant en het boek : de Bakfietsblues, leuk autobio-geschreven verhaal over een Amsterdamse yup die naar een vinexwijk verhuisd met haar man en zoon. (mijn 'treinboek' is dat, ik wil hem vandaag ff uitlezen om weer met een ander verder te gaan).quote:Op zondag 25 juli 2010 16:01 schreef ColdFeet het volgende:
Bluezz, je kent dat wel, als je toevallig net allebei een verkeerde beweging maakt. Auww![]()
Wat lees je? Ik ben bezig in About a boy, leuk boek.
quote:Op zondag 25 juli 2010 16:31 schreef FutureFairytale het volgende:
whaha ben in Leiden op de tennis. Veel profs op deze finaledag. Mannen schreeuwen, gooien en vloeken. Vrouwen gillen en kreunen bij iedere bal
Deze hou ik maar voor mezelf denk ikquote:Op zondag 25 juli 2010 16:21 schreef FutureFairytale het volgende:
ik zou ook wel n man willen hebben die heerlijk kookt en t nog leuk vind ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |