quote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Links hangt de vitrage waar hélemaal niets mis mee is en rechts...nou ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg gaafquote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.luciedebelkova.com/Travel/Europe/Netherlands/
Nederland door de ogen van een buitenlandse fotograaf. WowHet zet je toch aan het denken om er vaker op uit te trekken hiero
Dit gaat hard richting de plaatjes die ik altijd zo bewonder van de engelse tijdschriften
Ja, voor de foto!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:02 schreef golfer het volgende:
Oh ja, vooral nog ophangen die verscheurde troep.
Zo'n 2 jaar oud, die vitrage. Gekocht bij de Xenos, dus misschien hebben ze het nog.quote:
Ik geef hem geen ongelijkquote:
zoo... lekker naast de deurquote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen om 10:00 uur de deur uit. Eerst naar de afsluitdijk, uurtje fotograferen, dan naar GroningenTof
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Wacht even...zou zoiets ook met m'n kleren kunnen gebeuren?
Nee hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zoo... lekker naast de deur![]()
jij crosst de laatste paar weken ook heel NL door
Ik woon in noord Nederland hè, daar lopen we voor op de tijdquote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
De tijd van je camera staat niet goed, IsaAmai, wat een ravage - gelukkig is het 'maar' een vitrage!
Ik vind het eigenlijk reuze leuk! Normaal heb ik niets met die dingen, want hangen daar maar saai te wezen en nu doen ze me verdorie nog versteld staan èn lachen ook!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Duderella het volgende:
Je gordijnen isa!Nou ja, niet leuk natuurlijk, maar wel intrigerend.
Ik heb de trommel nog even geinspecteerd, maar ziet er net zoals anders uit. Ook geen voorwerpen mee gewassen die er niet in horen. Geen idee dus.quote:
Mooi! Ik dacht eigenlijk dat jullie m allang haddenquote:Op zondag 25 juli 2010 21:19 schreef DarkElf het volgende:
en auto !
nu moet ik even uitbuiken want heb erg lekker maar ook veel te veel gegeten
Laage Vuursche zo vaak geweest vroegahquote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.luciedebelkova.com/Travel/Europe/Netherlands/
Nederland door de ogen van een buitenlandse fotograaf. WowHet zet je toch aan het denken om er vaker op uit te trekken hiero
Dit gaat hard richting de plaatjes die ik altijd zo bewonder van de engelse tijdschriften
Ja zeker!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Hi Dude; hoe is het in huis? is iedereen al gewend?
ja tis een automaat. jaren files rijden heeft de mr afkeer gegeven van schakelenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:13 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Mooi! Ik dacht eigenlijk dat jullie m allang haddenis 't een automaat?
Ik heb toevallig gisteren met mn buur (die bleef spontaan eten) over een nieuwe auto gesproken. De kaasmobiel moet de deur uit
wij ook! wandelen in het bos, minigolf spelen en en pannekoek bij de Vuursche boerquote:
Laatste keer is 2008 idd minigolfen en pannekoeken etenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
wij ook! wandelen in het bos, minigolf spelen en en pannekoek bij de Vuursche boer
en idd schitterende foto's
Hahahahahahahahaquote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik denk het!!
Het was al een beetje donker op het balkon, maar het is zo wel goed zichtbaar
Links hangt de vitrage waar hélemaal niets mis mee is en rechts...nou ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ben er al heel lang niet meer geweest.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Laatste keer is 2008 iid minigolfen en pannekoeken eten. Daar in het bos heb je een boerderij en die hebben zelf gemaakte melk, vla, kaas en yoghurt. Zo lekker
Die ander heeft ècht niksquote:Op zondag 25 juli 2010 22:18 schreef Aure het volgende:
HahahahahahahahaWel bizar hoor dat er maar eentje er zo erg aan toe is
Ik zou toch nooit in een automaat willen rijdenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:14 schreef DarkElf het volgende:
ja tis een automaat. jaren files rijden heeft de mr afkeer gegeven van schakelen
Dat is aardig achterhaald tegenwoordigquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou toch nooit in een automaat willen rijdenveel te traag
Vliegwinkel of cheaptickets. Maar meestal is daar opzoeken en bij de maatschappij zelf boeken voordeliger - vliegwinkel rekent echt de meest idiote toeslagenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:06 schreef Duderella het volgende:
CF (nog even over de tickets zeuren hoor), is er niet een site die mij hup de goedkoopste prijs geeft? Ik hou echt helemaal niet van gestruin op internet.Ik dacht dat er zo'n site was?
Je gordijnen isa!Nou ja, niet leuk natuurlijk, maar wel intrigerend.
hangt er vanaf hoe je rijdtquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Austerlitz, dat is met die pyramide, toch? Daar ben ik een keer wezen wandelen met de dieetclubquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef Bluezz het volgende:
Lage Vuursche en Austerlitz, daar kwamen wij ook vaak
Sportstandquote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik rij ook een automaat en ik kan je garanderen dat ik bij elk stoplicht als eerste weg ben.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
Das ook niet lief om over mijn auto te zeggenquote:Op zondag 25 juli 2010 22:22 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoe je rijdtsommige schakelauto's zijn niet vooruit te branden
vind deze zeker niet traag te noemen
hoeft niet hoor, bij de meeste stoplichten ben je zo als eerste weg en hij trekt ook lekker door. Voor ik t wist gisteren zat ik op 140 op de snelweg. (de peugeot was ook een automaat maar die voelde je 'schakelen' dus wist je waar je was qua snelheid. Deze doet dat niet en ik zei al tegen de mr,; gut dat gaat langzaamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |