dat ja! wat mafquote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
IsaHeeft het ene vitragespook het andere aangevallen in de wasmachine [ afbeelding ]
Ik denk het!!quote:Op zondag 25 juli 2010 21:53 schreef Bluezz het volgende:
IsaHeeft het ene vitragespook het andere aangevallen in de wasmachine [ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef Isabeau het volgende:
Links hangt de vitrage waar hélemaal niets mis mee is en rechts...nou ja
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg gaafquote:Op zondag 25 juli 2010 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
http://www.luciedebelkova.com/Travel/Europe/Netherlands/
Nederland door de ogen van een buitenlandse fotograaf. WowHet zet je toch aan het denken om er vaker op uit te trekken hiero
Dit gaat hard richting de plaatjes die ik altijd zo bewonder van de engelse tijdschriften
Ja, voor de foto!quote:Op zondag 25 juli 2010 22:02 schreef golfer het volgende:
Oh ja, vooral nog ophangen die verscheurde troep.
Zo'n 2 jaar oud, die vitrage. Gekocht bij de Xenos, dus misschien hebben ze het nog.quote:
Ik geef hem geen ongelijkquote:
zoo... lekker naast de deurquote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef PdeHoog het volgende:
Morgen om 10:00 uur de deur uit. Eerst naar de afsluitdijk, uurtje fotograferen, dan naar GroningenTof
Jaquote:Op zondag 25 juli 2010 22:04 schreef Isabeau het volgende:
Wacht even...zou zoiets ook met m'n kleren kunnen gebeuren?
Nee hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zoo... lekker naast de deur![]()
jij crosst de laatste paar weken ook heel NL door
Ik woon in noord Nederland hè, daar lopen we voor op de tijdquote:Op zondag 25 juli 2010 22:05 schreef ColdFeet het volgende:
De tijd van je camera staat niet goed, IsaAmai, wat een ravage - gelukkig is het 'maar' een vitrage!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |