2 miljoen mensen door 1 tunnelquote:Op zondag 25 juli 2010 00:14 schreef PdeHoog het volgende:
In Duitsland gaat de telling ook continue omhoogNu al 18 doden
Wat een paniek moet er daar geweest zijn
quote:
Zo, teringeindquote:Op zondag 25 juli 2010 00:02 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn planning is op dit moment Rijswijk (om een CD van een fotoshoot af te leveren) - Eerbeek (ff bij het graf van mijn tante kijken) - Wierden (stapel fotoboekjes bij SunTAVSam afleveren) - Apeldoorn (nichtje bezoeken en kennismaken met mijn achterneef waar ik twee uitermate coole shirts voor gekcht heb vandaag op de festivalmarkt
) en dan weer richting huis
Ach. Ik had nog wel mijn geld op jou gezet bij het wedkantoor.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk DE![]()
ik heb verloren helaas. wedstrijd spelen met buikkrampen is kut
Fijne droompjes.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:09 schreef FutureFairytale het volgende:
nu slapen, morgen finales kijken in Leiden vanaf 10u dus 9u weer uit bed.
welterusten
vervelend zeg voel je je al wat beter?quote:Op zondag 25 juli 2010 01:01 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk DE![]()
ik heb verloren helaas. wedstrijd spelen met buikkrampen is kut
Lekker Elfquote:Op zondag 25 juli 2010 00:45 schreef DarkElf het volgende:
hallo!!! beetje teruggelezen maar heb niet veel gemist he?
auto is tof en t rijdt super en t inparkeren ging feilloos
bij zusje was het heel gezelligondanks dat we elkaar al zoveel gesproken hadden deze week hadden we weer genoeg te kletsen en bespreken.. lekker gegeten (koude komkommersoep en grilled beefsalade met hoisinsaus) ....
fijne dag dus
Lang leve het ouderwetse Stalinisme.quote:Op zondag 25 juli 2010 01:21 schreef Bluezz het volgende:
Ik kan wel janken van die docu/film van N-Korea
Sterker nog.......wat erg.
quote:Noord-Korea dreigt met een "krachtige nucleaire afschrikking" in reactie op de gezamenlijke legeroefening van de Verenigde Staten en Zuid-Korea.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |