Milou bij het zien van dit plaatje: mammammama! is donald fuck! ... Ze is een beetje moe geloof ikquote:
En een lekker wijf, ook niet onbelangrijk.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:46 schreef z80 het volgende:
Gister naar Ellen ten Damme geweest.
wat een artiest![]()
reageert op een leuke manier met de zaal.
heeft een goede stem.
en draait niet een bandje af, maar improviseert en past de tekst aan op een leuke manier.
zag er inderdaad niet verkeerd uit.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:49 schreef golfer het volgende:
[..]
En een lekker wijf, ook niet onbelangrijk.
Ik moet denken aan een carnavalsliedje: Wa'n lekker ding zijde gij......quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:40 schreef SeaOfLove het volgende:
hier bijna bedtijd btw, was vandaag best vermoeiend met MilouOmdat ze me zo lang niet had gezien bleef ze maar aan me kleven, bang dat ik haar zou verlaten ofzo? Ze hing nog net niet aan mijn benen. Heb haar ook nog aan het huilen gemaakt, ik was geïrriteerd dat ze een zender op de tv niet kon vinden terwijl ze die normaal als eerste weet en waar ik eerder het bestaan nieteens van wist. Verder ook veel gelachen gelukkig. De dame lag helemaal in een deuk en ik kreeg haar pas na 2 minuten door
Ze deed me na in woord en gebaar. Ze zei nog net niet op zijn maaskants: bende gij een verrekte mongol
Ik houd niet van mode. En zeker niet van de kleding van Mart. Mijn oom van 82 heeft een betere smaak wat kleding betreft.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:48 schreef borisz het volgende:
Truste SOL
Ik ga het dagelijkse modejournaal van Mart Smeets nog missen
Van mij mag het. De vraag is of ik het mooi vind.......quote:
l gaat verder wel meer dan goed hoor. Ze reageert alleen wat extra gevoeligquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:51 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik moet denken aan een carnavalsliedje: Wa'n lekker ding zijde gij......![]()
Maar jullie hebben elkaar een poos niet gezien toch? Dan moet je allebei misschien even wennen?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:15 schreef SeaOfLove het volgende:
l gaat verder wel meer dan goed hoor. Ze reageert alleen wat extra gevoeligZoals gelijk in tranen uitbarsten als ik geïrriteerd reageer
Verder heb ik haar ook weer eens voor de verandering ziek terug gekregen
Het snot komt uit haar ogen
Goddank blijf ik lief en aardig en hoor van haar vader dat ze al dagen lang pas om 11uur gaat slapen met logeerpartijtjes en feestjes en ik slik mijn woorden in.
absoluut, alleen jammer dat ik voor de zoveelste keer een ziek en uitgeput kind terug krijg dusquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]Want ze heeft het vast leuk gehad en haar vader heeft het beste met haar voor neem ik aan
Wij houden er ook vanquote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:13 schreef Stereotomy het volgende:
Dexter heeft geen daddy issues meer, go Dexter![]()
Seizoen 3 aan het downloaden.
Wel lekker, die marathonsessies![]()
Wel afgesproken om 'wat anders' te gaan doenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:35 schreef Stereotomy het volgende:
Zo. Net iemand vriendelijk afgewezen die mijn danspartner wilde worden.
Uit haar ogen zegt ze tochquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Is Milou dan verkouden ofzo, SOL?Of waar komt het snot vandaan?
Meh. Wat is nou leuk om met een Aziatische te doen?quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:36 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wel afgesproken om 'wat anders' te gaan doen
ze is zo erg verkouden dat je zou denken dat haar amandelen geknipt moeten worden:) dat zijn ze al dus.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:32 schreef Stereotomy het volgende:
Is Milou dan verkouden ofzo, SOL?Of waar komt het snot vandaan?
Ik hou het toch bij een mede INTJ-er hoor.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik zat verkeerd. Dexter is geen INTJ. Hij is een ISTJ. Stom van mij.![]()
Haar hele buis van Eusdinges zit mss wel vol.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:38 schreef SeaOfLove het volgende:
ze is zo erg verkouden dat je zou denken dat haar amandelen geknipt moeten worden:) dat zijn ze al dus.
Voeg er nog een stoornisje aan toe en dan heb je het persoonlijkheidsbeeldjequote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
Oh en ik zat verkeerd. Dexter is geen INTJ. Hij is een ISTJ. Stom van mij.![]()
Mijn planning is op dit moment Rijswijk (om een CD van een fotoshoot af te leveren) - Eerbeek (ff bij het graf van mijn tante kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |