Beetje aan de dunne kant, maar ik zou d'r mijn bed niet uittrappen.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:01 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus dit vindt je niets?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja okay, een beetje meer mag van mij ook welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die onderste foto is prima, op die bovenste vind ik 'r echt te mager...
10 kg is denk ik vergelijkbaar met mijn vrouwtje. Neukteugels dusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:07 schreef MaJo het volgende:
Die foto van dat meisje, zo was ik 1,5 jaar geleden (toen MM me dus zag) Nu zit er 10 kilo extra op. Op zich heb ik er geen problemen mee maar als mensen gaan vermoeden dat je zwanger bent is er toch wel iets misHet gaat bij mij dan ook vooral op mijn buik zitten, en m'n tetten maar dat is niet zo erg
Nem, aan de slag. Kom maar op met die foto's!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:07 schreef MaJo het volgende:
Die foto van dat meisje, zo was ik 1,5 jaar geleden (toen MM me dus zag) Nu zit er 10 kilo extra op. Op zich heb ik er geen problemen mee maar als mensen gaan vermoeden dat je zwanger bent is er toch wel iets misHet gaat bij mij dan ook vooral op mijn buik zitten, en m'n tetten maar dat is niet zo erg
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:07 schreef MaJo het volgende:
Wat? Ze is 20cm kleiner dan ik.quote:
Heb je de opmerking al gehad dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:07 schreef MaJo het volgende:
Dat is natuurlijk niet aan mijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nem, aan de slag. Kom maar op met die foto's!
Jouw vrouwtje is 10 kilo?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:08 schreef Bart het volgende:
[..]
10 kg is denk ik vergelijkbaar met mijn vrouwtje. Neukteugels dus
Hoe lang is ze? En hoe zwaar? Vergelijkingsmateriaalquote:
Al heel wat:quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw vrouwtje is 10 kilo?
En hoeveel maanden oud is ze dan?
Nem snapt me tenminste.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:11 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Achossie, meid, kun je er niet mee omgaan?
Neukteugels...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:08 schreef Bart het volgende:
[..]
10 kg is denk ik vergelijkbaar met mijn vrouwtje. Neukteugels dus
Tja, daar ben je toch niet voor opgeleid...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Terug uit de stad, en mag ik even gal spuwen?
Ik háát de meewarige blik die je van al die gesjeesde carrièremensen krijgt, als je zegt dat je kunsthistoricus bent![]()
![]()
En dan ook heel moeizaam gaan nadenken wat ik dan zou kunnen doen....Ik heb verdomme een mastertitel, het lijkt me toch niet te hooggegrepen als ik om een administratief baantje vraag
idd Bart, pics or didnt happenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe lang is ze? En hoe zwaar? Vergelijkingsmateriaal
Op de welbekende rozenfoto's was je volgens mij ook niet topzwaar. Die waren van ongeveer 2,5 jaar geleden? Toen wilde je volgens mij ook graag wat aankomen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:07 schreef MaJo het volgende:
quote:
Ik denk dat dat het deel is waarin je uitlegt wat jouw scriptie bijdraagt aan de vakliteratuur die er al is?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:11 schreef Etcetera het volgende:
Wat hoort er in de verantwoording van een scriptie
Oh, dus je vindt MaJo dik!?quote:
Dat lijkt me inderdaad geen fijne ervaring, neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ik háát de meewarige blik die je van al die gesjeesde carrièremensen krijgt, als je zegt dat je kunsthistoricus bent![]()
![]()
En dan ook heel moeizaam gaan nadenken wat ik dan zou kunnen doen....Ik heb verdomme een mastertitel, het lijkt me toch niet te hooggegrepen als ik om een administratief baantje vraag
En dus NIET twee keer de helftquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
Voor mij persoonlijk hoeft er niets af maar als je toch wat kwijt wil, ga dan alsjeblieft niet voor de 10kg
De helft is goed denk ik
Zo hebben ze dus bij mij ook gereageerd en dan komen ze nog met: 'ja, maar je hebt geen diploma mbo-nog-wat.'. Echt he, flikker toch op.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Volgens mij heerst er het idee dat historici zodanig oud zijn dat ze zelf al bijna historie zijn. En jij bent natuurlijk nogal jong.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef LadyBlack het volgende:
![]()
Je bent de MBA niet waard als je voor dat geld gaat werken.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:18 schreef iamredleader het volgende:
Of het argument dat je te hoog opgeleid bent voor een baan
Verdomme, ik solliciteer toch op die baan? Als ik zo graag hamburgers wil flippen bij de Macdonalds, dan mag ik dat toch als MBA?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:18 schreef iamredleader het volgende:
Verdomme, ik solliciteer toch op die baan? Als ik zo graag hamburgers wil flippen bij de Macdonalds, dan mag ik dat toch als MBA?
Oeh dat laatste is wel handig denk ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik denk dat dat het deel is waarin je uitlegt wat jouw scriptie bijdraagt aan de vakliteratuur die er al is?
En dat je daarin ook je onderzoeksmethoden uiteenzet, en verantwoording aflegt waarom je die methoden hebt gekozen.
Bij veel bedrijven wordt er ook zo gedacht en daarom nemen ze je dus niet aan.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je bent de MBA niet waard als je voor dat geld gaat werken.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jouw vrouwtje is 10 kilo?
En hoeveel maanden oud is ze dan?
1,63m. Gewicht is precies goed. Net als jij dus!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jij houdt daar niet van?quote:
Ik heb een website.quote:
Welnee man, breng ze nou niet op ideeënquote:
Dat bedoel ik dus Nem! Die vrouwen verdraaien gewoon alles en gaan gelijk rare dingen denken.quote:
Dat willen ze niet, want je bent dan zo weer weg als je wat beters kan krijgen.....quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:18 schreef iamredleader het volgende:
Maar als er in je eigen vakgebied niks te vinden is? En je wil dolgraag 2 avondjes per week hamburgers maken? Wat is daar dan mis mee?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:19 schreef Nembrionic het volgende:
Je bent de MBA niet waard als je voor dat geld gaat werken.
Zou het niet wetenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:19 schreef Cobra4 het volgende:
Je kunt beter bij de Burger King aan de bak.
Misschien ook waarom je bepaald advies geeft. Op basis van welk onderzoek/ welke literatuur?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:20 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oeh dat laatste is wel handig denk ikIk voeg niks toe aan vakliteratuur denk ik hoor
Hou op man, je weet niet waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:21 schreef Bart het volgende:
Welnee man, breng ze nou niet op ideeën.
[..]
En hier ook nietquote:Dat bedoel ik dus Nem! Die vrouwen verdraaien gewoon alles en gaan gelijk rare dingen denken.
Goed idee.quote:
Ja maar de verantwoording hoort blijkbaar vóór alles aan te komenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:22 schreef Soempie het volgende:
[..]
Misschien ook waarom je bepaald advies geeft. Op basis van welk onderzoek/ welke literatuur?
Onzin, als je wat beters kon krijgen was je geen hamburgers gaan bakken. Het feit dat je dat doet, geeft aan dat je dat gewoon supertof vindt, dus blijf je langer, in plaats van die sloebers die alleen maar hamburgers draaien omdat ze te dom zijn voor wat anders.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Dat willen ze niet, want je bent dan zo weer weg als je wat beters kan krijgen.....
quote:
Dan ben je te duur, want in tegenstelling tot mensen van <23 verdien jij wel al minimumloonquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar als er in je eigen vakgebied niks te vinden is? En je wil dolgraag 2 avondjes per week hamburgers maken? Wat is daar dan mis mee?
Ik weet heel goed waar ik het over heb. Zo zijn vrouwen. Ze leggen je gewoon woorden in de mond.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:23 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hou op man, je weet niet waar je het over hebt.
[..]
En hier ook niet
Als je graag 2 avondjes in de week hamburgers wil maken, dan moet je vrijwilligerswerk gaan doen. Met een MBA voor minimumloon gaan werken is gewoon raar. Als ik een McD's manager zou zijn en je aan zou moeten nemen dan zou ik toch echt even achter mijn oren krabben.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:21 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Maar als er in je eigen vakgebied niks te vinden is? En je wil dolgraag 2 avondjes per week hamburgers maken? Wat is daar dan mis mee?
MBA zei je?quote:
Scherp.quote:
Vast gekregen van een school die anders de premie misloopt.quote:
Ik ken zowel MaJo als Soemp al enkele jaren dus ik weet welke waarde ik aan de opmerkingen moet hechtenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik weet heel goed waar ik het over heb. Zo zijn vrouwen. Ze leggen je gewoon woorden in de mond.
1,70 meter bij 49 kilo.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja, ik heb je foto's al dagen terug uitgeplozen.quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:26 schreef Cobra4 het volgende:
Vast gekregen gekocht van een school website die anders de premie misloopt.
Een manager die je te hoog opgeleid vindtquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:25 schreef iamredleader het volgende:
Kijk, daar heb ik het ook niet over, maar als iemand nou echt gewoon gelukkig wordt van een bepaalde baan, waar hij of zij wellicht wat zwaar voor gekwalificeerd is, wat let je dan om die droom na te jagen?
Jij zit op Model Mayhem?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:27 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
1,70 meter bij 49 kilo.
Bron: http://www.modelmayhem.com/1029481
de Vierdaagse?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een manager die je te hoog opgeleid vindt
Verder ben ik het met je eens.
Ik ga zo eens een stuk lopen denk ik.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |