Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
goed bedrijfquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hadden zojuist een heuse BBQ lunch in plaats van de wekelijkse snack attack![]()
Goed geregeld!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hadden zojuist een heuse BBQ lunch in plaats van de wekelijkse snack attack![]()
Waar werk jij?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Spannend, ik zal voor je duimenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze woensdag gezegd hadden, maar in ieder geval daar in de buurt ergens
Is ie zo goedkoop!?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Naamtopic voor MPG!
Wiki is bijgewerkt, trouwens!
Nicequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank jequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spannend, ik zal voor je duimen![]()
Oeh, trouwens, je tas is een beetje behaard geworden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
anders had er ook een kop thee bij moeten staanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Naamtopic voor MPG!
weet je wel hoe groot die kop koffie isquote:
Als de tas open had gestaan, dan was dat echt haar favo spot gewordenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je![]()
Is niet ergvalt me nog mee dat ze niet op de slaapzak probeert te liggen
Dan nog, wat is ie goedkoop zegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders had er ook een kop thee bij moeten staan![]()
[..]
weet je wel hoe groot die kop koffie is
Ik goedkoop? Wieso?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als de tas open had gestaan, dan was dat echt haar favo spot gewordenIn tasjes liggen vindt ze
![]()
[..]
Dan nog, wat is ie goedkoop zeg![]()
Je laat je afwerken voor een kop koffie volgens de TTquote:
MPGquote:
Dat weet ik, ik weet nog toen bij Erwin dat hij haar zo mee kon nemenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als de tas open had gestaan, dan was dat echt haar favo spot gewordenIn tasjes liggen vindt ze
![]()
Neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NiceHadden ze ook frikadellen voor je?
Liebchenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je laat je afwerken voor een kop koffie volgens de TT![]()
![]()
En morgen liebchen
Ook lekkerquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Volgens de TT ben ik anders niet de enige...
je hebt geen UI meer flesquote:
niet alleen van lezenquote:
ik lees altijd op bed want dat vind ik fijn maar dan word je in eens zo moe en dan val ik in slaap dus effe pauze erin gelastquote:
Oh noes! En nu?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik ook goedkoop
Maar ik dan liever iets chocoladerigs
![]()
![]()
Volgens de voetnoot bij de TT welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Volgens de TT ben ik anders niet de enige![]()
![]()
...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Naamtopic voor MPG!
nog steedsquote:
Gezien hetgeen wat je me toeschoof... weet je best wat er nu gebeurd!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh noes! En nu?
* MPG schuift Marijke 'iets chocoladerigs' toe..
Ik heb ook een start gemaaktquote:
ik moet alleen nog dweilen en dan ben ik klaarquote:
Oh ja ik moet nogiets uploaden. Naja. Heb wel wat belangrijkers te doen nogquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezien hetgeen wat je me toeschoof... weet je best wat er nu gebeurd!![]()
![]()
Die moet ik nog opvouwen, pc staat al weer op de goede plek en de keuken begint er ook weer goed uit te zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook een start gemaaktIk heb de was al opgeruimd
Nu nog de rest van het huis
Was ik maar zo verquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet alleen nog dweilen en dan ben ik klaar
ga dan nu wat doen in plaats van op fok te zittenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die moet ik nog opvouwen, pc staat al weer op de goede plek en de keuken begint er ook weer goed uit te zien
[..]
Was ik maar zo ver
Boodschappen doen is leukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering ik moet wel heel veel bopodschappen halen vandaag
Momentje, eerst even een huis bouwenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:21 schreef Fha het volgende:
Kan iedereen even als de bliksem boeken komen kopen.. Ik verveel me dood!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
waar werk je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:21 schreef Fha het volgende:
Da's al heel wat toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die moet ik nog opvouwen, pc staat al weer op de goede plek en de keuken begint er ook weer goed uit te zien
[..]
Was ik maar zo ver
Sorry geen centjes...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:21 schreef Fha het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje, eerst even een huis bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de bouwvak is toch vandaag begonnen ofzo?
![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ja. grappig he.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar de bouwvak is toch vandaag begonnen ofzo?
![]()
![]()
Nee, ondanks de ironie is het echt ronduit kut, want je wacht al zo langquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Momentje, eerst even een huis bouwenJa dat dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haay
![]()
Bij de beste boekhandel van Deventerquote:Jammerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry geen centjes...Tot hoe laat moet je werken?
6 uur
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nee, dat ga ik niet reddenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik alhaay
![]()
![]()
[..]
Bij de beste boekhandel van Deventer
[..]
Jammer6 uur
Jij ook succes!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, dat ga ik niet reddenMoet vanmiddag nog vanalles doen, oa afspraak bij een mevrouw van de gemeente om 3 uur... dus moet ook weg
Succes!
Deventer is me iets te ver wegquote:
quote:
Hoe komt het dat ik zo traag reageerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga dan nu wat doen in plaats van op fok te zitten
Ik heb deze zomer ook eindelijk weer eens normaal tijd om te lezen dus ik heb vorige week flink ingeslagenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:38 schreef Aarti het volgende:
Deventer is me iets te ver weg
jammer, want ik koop elke week wel een boek
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb deze zomer ook eindelijk weer eens normaal tijd om te lezen dus ik heb vorige week flink ingeslagenHeerlijk
Uuh.. veel. De nieuwe Karin Slaughter, Wit als melk rood als bloed van een Alessandro nog watquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Uuh.. veel. De nieuwe Karin Slaughter, Wit als melk rood als bloed van een Alessandro nog watDrie winnie the pooh boeken
De wind in de wilgen, de geheime tuin, een nieuwe van Stephanie Meyer.. ik kan nog wel even door gaan
quote:
quote:
Dag Flesmansquote:
Dat is het absoluutquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:52 schreef Panda72 het volgende:
Lezen is leuk.
In mijn vakantie heb ik gelezen:
Schone kunsten, Tweede adem en Open einde. van Corinne Hartman
Fever to the bone van Val Mcdermid
Wat spook jij uit van Sophie Kinsella
Bezorg je ook? We zijn met vier..quote:
quote:
Ach geeft niet, dat is ook etenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:00 schreef MPG het volgende:
Ja, maar tegen die tijd kunje het beter diner noemen.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:55 schreef Giertje het volgende:
ik lees momenteel colditz een van mijn favoriete boeken van all time
geschreven door P Reidquote:
Colditz?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
geschreven door P Reid
die heeft daar zelf ook gevangen gezeten
gaat over een kasteel in duitsland waar je alleen kwam als je al eens ontsnapt was uit een ander kamp
die lui deden daar niks anders dan manieren te bedenken om eruit te komen
en sommige zijn het nog gelukt ook onder abnormale omstandigheden
echt een heel fijn boek is dat
ja klinkt heeel fijn inderdaadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:08 schreef Giertje het volgende:
geschreven door P Reid
die heeft daar zelf ook gevangen gezeten
gaat over een kasteel in duitsland waar je alleen kwam als je al eens ontsnapt was uit een ander kamp
die lui deden daar niks anders dan manieren te bedenken om eruit te komen
en sommige zijn het nog gelukt ook onder abnormale omstandigheden
echt een heel fijn boek is dat
ja colditzquote:
doe maar zo! Lekker hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:30 schreef TheDutchHero het volgende:
Alles inpakken, morgen op vakantie
Naar Italië
Italiaanse koffie
Er is meer informatie nodigquote:
inderdaadquote:
Pff nou fijn is dat inderdaadquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Als iedereen nou eens ophoudt met mij helemaal geweldig vinden, maaaaaar....
Nou, dan krijg ik vast nog wel eens een leuke baan![]()
Dit keer was er 1 iemand met meer ervaring dan ik. Maaaaaaar ze vonden me wel heel erg leuk en goed in het team passen en ze hadden het er heel moeilijk mee om me af te wijzen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Dit keer was er 1 iemand met meer ervaring dan ik. Maaaaaaar ze vonden me wel heel erg leuk en goed in het team passen en ze hadden het er heel moeilijk mee om me af te wijzen
Ja, de vorige keer (tijdelijke functie): je bent echt geweldig, wat kan je het goed en wat willen we je graag houden. Tsja. Maar daar heb ik geen werk doorquote:
Nee daar schiet jij inderdaad helemaal niks mee opquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, de vorige keer (tijdelijke functie): je bent echt geweldig, wat kan je het goed en wat willen we je graag houden. Tsja. Maar daar heb ik geen werk door
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer (tijdelijke functie): je bent echt geweldig, wat kan je het goed en wat willen we je graag houden. Tsja. Maar daar heb ik geen werk door
Hmja, de vorige was op een niet zo leuke manier weggegaan, misschien waren ze daar te bang voor ofzo, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:58 schreef DaMart het volgende:
Erg jammer. Ervaring verkiezen boven iemand die goed in het team past
.
Maar ik ga je er niet minder geweldig om vinden hoor![]()
.
Hey STquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
dat is nog erger idd. zeg dan gewoon dat je prut bent, dan is het tenminste terecht dat je niet kan blijvenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar ja, ik verving iemand die ziek was, en die kwam terugquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is nog erger idd. zeg dan gewoon dat je prut bent, dan is het tenminste terecht dat je niet kan blijven
Dat is het nadeel van dat soort banen jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar ja, ik verving iemand die ziek was, en die kwam terugFijn voor haar, jammer voor mij
Ja...quote:
Nogal ja!quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Erg jammer. Ervaring verkiezen boven iemand die goed in het team past
.
Maar ik ga je er niet minder geweldig om vinden hoor![]()
.
Ik doe mijn best maar ergens volgende week weet ik meerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nogal ja!
Nou ja, regel jij maar wel even dat je wordt aangenomen dan
Ik vind het ook altijd zo'n culargument. En bovendien: hoe moet iemand ooit ervaring krijgen als hij of zij wordt afgewezen omdat anderen meer ervaring hebben?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mmmm vaak word meer ervaring ook als excuus gebruik dan bedoelen ze met die andere kandidaat hoeven wij minder te betalen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo'n culargument. En bovendien: hoe moet iemand ooit ervaring krijgen als hij of zij wordt afgewezen omdat anderen meer ervaring hebben?
daar heb je idd ook niks aanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
maar daar heb je geen werk meequote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Natuurlijk ben ik wel heel blij dat ze me allemaal zo leuk vinden
hetzelfde als ze iemand vragen van 20 jaar met 5 jaar ervaringquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo'n culargument. En bovendien: hoe moet iemand ooit ervaring krijgen als hij of zij wordt afgewezen omdat anderen meer ervaring hebben?
marcquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hetzelfde als ze iemand vragen van 20 jaar met 5 jaar ervaring
Oh dat valt nog wel mee, ik ben het meer gewent eentje van 18 jaar met 40 jaar ervaringquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hetzelfde als ze iemand vragen van 20 jaar met 5 jaar ervaring
Jij ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie zijn lief![]()
* suikertaartje zet haar blije(re) hoofd weer op
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie zijn lief![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Hoiquote:
Zal ik er ook nog even om lachen dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
Sym![]()
Fijne vakantie gehad?
Hier gaat alles zo zijn gangetje. De nieuwe koffieleuters hebben braaf getrakteerd, fles had een BBQ-lunch ipv een snack-attack en ik heb de hele week commentaar gehad op het feit dat ik meldde dat ik 'afgewerkt' was, als ik terug kwam van mijn werk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
Sym![]()
Fijne vakantie gehad?
Hier gaat alles zo zijn gangetje. De nieuwe koffieleuters hebben braaf getrakteerd, fles had een BBQ-lunch ipv een snack-attack en ik heb de hele week commentaar gehad op het feit dat ik meldde dat ik 'afgewerkt' was, als ik terug kwam van mijn werk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs een naamtopic aan overgehouden!.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:49 schreef suikertaartje het volgende:
Het nut van vliegen. Die beestjes dus. Iemand?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
De reden voor het uitvinden van de Elektrische Vliegenmepper. 'nuff said.
Symquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef Symphonic het volgende:
Zo, weer terug van vakantie.
Heeerlijk huisje, gewoon relaxen en eindelijk weer eens een boek gelezen
Hoe is het hier?
quote:Maandcijfers voor juli 2010 t/m de 22ste
003 04304 goldfinger1963
009 03489 Symphonic
014 02683 Pheno
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
maar die had niet uitgevonden hoeven worden als die beestjes er niet waren geweest...
Oké, jij je zin... een VERKAPT naamtopic dan... en die post waar je op wijst was een 1337-post, en die zijn altijd waarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is GEEN naamtopic. En kom niet aan met jouw post van 13:37, want dat is kul.
quote:
Mijn nederige excuses voor dat traumaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
Kindje uitlaten?
Poepincident?
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Kindje uitlaten?
Poepincident?
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Kindje uitlaten?
Poepincident?
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
helemaal zijn gangetje dusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
Sym![]()
Fijne vakantie gehad?
Misschien moet je dan solliciteren bij MPG... zorgt hij wel voor de afwerkingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helemaal zijn gangetje dus
Maar afgewerkt bij mijn baas vandaan komen is me nog nooit gelukt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moet je dan solliciteren bij MPG... zorgt hij wel voor de afwerking.
niks weekendquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:11 schreef DaMart het volgende:
Weekend.
Nu meteen even eten, dan kan ik om 6 uur sporten.
toch een andere baas gaan zoeken danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helemaal zijn gangetje dus
Maar afgewerkt bij mijn baas vandaan komen is me nog nooit gelukt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Anna, Agnieszka, Bozena of Katarzyna in de aanbieding voor Sym![]()
...
MPG, uw loverboy van dienst?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Anna, Agnieszka, Bozena of Katarzyna in de aanbieding voor Sym![]()
...
quote:
quote:
ik wou koken maar toen zag ik dat mijn vlees over datum was en beschimmeldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kip in groene curry met basmati rijst![]()
beschimmeld vlees is niet goedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wou koken maar toen zag ik dat mijn vlees over datum was en beschimmeld
dus ja dan maar bestellen
mja krijg je als je paar dagen niet thuis bent enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
beschimmeld vlees is niet goed![]()
eerder opmaken dus
het had beter gekunnenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:52 schreef MPG het volgende:
Mart!
Vier Duitsers bijna verdronken bij Zandvoort
Dankquote:
Dat is niet erg aardig van je Duitsers zijn ook schweinhunden mensen.quote:
smakelijk Fhaquote:
preciesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is niet erg aardig van je Duitsers zijn ook schweinhunden mensen.![]()
enne bijna verdronken telt niet stelletje aanstellers
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
waren ze nou wel verdronken dan was het pas nieuws geweest
Ik denk dat het hele verhaal nep is en dat hun kuilen gewoon zijn volgelopenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad nu willen ze gewoon opvallen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:24 schreef Fha het volgende:
[..]
DankLekker paella want henry (zonder seksclub) is niet thuis dus ik kan eindelijk weer vissig eten
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
waren ze nou wel verdronken dan was het pas goed nieuws geweest
Dankuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door GlowMouse op 23-07-2010 19:31:43 ]Come on now, you knew you were lost
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart! Tips voor jouDe modeltreinroutine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Ja.. ik heb honger en ik ken ons jouquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:52 schreef MPG het volgende:
1 lepel maar?
Ik heb net ook maar 3 borden spaghetti gehad.....
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja.. ik heb honger en ik ken ons jou
Het is maar zo'n gezinsverpakking van Knorr, dus dat valt echt niet te delen![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:55 schreef MPG het volgende:
Ow, zo'n 1-persoonsmenu.
Jammer, maar dan begrijp ik je wel.
quote:
Mjah ik begrijp het ook echt nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef MPG het volgende:
Ja echt, heb je zo'n pak, staat er op 'geschikt voor 3 tot 4 personen', dan maak je het klaar, eet je het op, en dan heb je zoiets van 'en welke andere drie hadden hier van moeten eten'?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele verhaal nep is en dat hun kuilen gewoon zijn volgelopen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik begrijp het ook echt nietVolgens mij ligt aan het "wereld gerechten" deel. Ze houden rekening met afrikaanse buikjes die zo weinig te eten krijgen dat ze ook niet in een keer normaal mogen eten ofzo
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:52 schreef MPG het volgende:
Mart!
Vier Duitsers bijna verdronken bij Zandvoort
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart! Tips voor jouDe modeltreinroutine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* DaMart gaat baan uitbreiden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij Katarzyna maarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
...
blijkbaar ligt het dus niet aan mijn Rotterdamse maag..............quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik begrijp het ook echt nietVolgens mij ligt aan het "wereld gerechten" deel. Ze houden rekening met afrikaanse buikjes die zo weinig te eten krijgen dat ze ook niet in een keer normaal mogen eten ofzo
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef MPG het volgende:
Ja echt, heb je zo'n pak, staat er op 'geschikt voor 3 tot 4 personen', dan maak je het klaar, eet je het op, en dan heb je zoiets van 'en welke andere drie hadden hier van moeten eten'?
Als jullie eens iets aan je lijn gaan doen gewoonquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
Soberzo nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:56 schreef TJDoornbos het volgende:
blijkbaar ligt het dus niet aan mijn Rotterdamse maag..............
Ja met zulke hoeveelheden is het onmogelijk om iets anders te zijn dan een stokpoppetje hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jullie eens iets aan je lijn gaan doen gewoon
durf je dat tegen MPG en mij te zeggen. We zijn net zo smal als die afrikaantjes alleen dan blank.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik ben maar een kleine pandabeer maar zelfs voor mij is het niet genoeg.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
durf je dat tegen MPG en mij te zeggen. We zijn net zo smal als die afrikaantjes alleen dan blank.
Nog effe en ik ga weer patsen met mijn lunchfoto'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal al slank maar waarom geef jij jouw eten niet aan ons aangezien de meesten hier niet genoeg hebben aan een wereldgerecht
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog effe en ik ga weer patsen met mijn lunchfoto's![]()
Inderdaad ja maar ik denk niet dat hij dat gaat doen want hij vind ons te dikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter had je die lunch gedeeld met ons.
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele verhaal nep is en dat hun kuilen gewoon zijn volgelopen
Klopt!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
durf je dat tegen MPG en mij te zeggen. We zijn net zo smal als die afrikaantjes alleen dan blank.
Nou, we zijn niet allemaal slank hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal al slank maar waarom geef jij jouw eten niet aan ons aangezien de meesten hier niet genoeg hebben aan een wereldgerecht
dus jullie gaan ook onder een wasdraad zitten als jullie in de schaduw willen zittenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik heb geen schaduw nodigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus jullie gaan ook onder een wasdraad zitten als jullie in de schaduw willen zitten
quote:
Ik ga achter DM staanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus jullie gaan ook onder een wasdraad zitten als jullie in de schaduw willen zitten
SSSSSSSSSST!!! Hou je mond johquote:
whehehequote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter en goedkoper dan een rondje Snack Attack![]()
[ afbeelding ]
En een collega vond natuurlijk dat het niet snel genoeg ging dus die voerde de boel een beetje op met de blowtorch![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er waren wat broodjes bij voor de HHers. En rundvleesslaatjes, ook van de appie. Verder schijnt curryketchup ook best gezond te zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ziet er goed uit
Iets van groenvoer is niet te vinden he?
* Dr_Flash wordt bang van de schoenveter van TJDoornbosquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Muck verstopt zich achter je schoenveter!
Neh, dapasnetniequote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
zulke grote schoenveters zijn er nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem jij Muck nou groot?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zulke grote schoenveters zijn er niet
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nouja, niet alles aan Muck is klein...
Wees maar gerust, ik ben allergisch voor katten, dus zal er extra op lettenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
luitjes, voorzichtig met vuur zijn hé![]()
en geen kattekwaad uithalen als wok weg is
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:48 schreef ScarFace- het volgende:
Zo dan. Senseo dark roast is best te drinken(ik ben die regular zooi gewend)
Hij heeft het niet over koffie, maar over Senseoquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn paardebloemen zijn de baas van jouw koffiefilterzakjes. Of zo
doe jij ook rustig aan in limburgquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
luitjes, voorzichtig met vuur zijn hé![]()
en geen kattekwaad uithalen als wok weg is
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over koffie, maar over Senseo.
Heb je werk? Zoja drink je daar wel eens koffie uit de automaat?
Wat een gezeik op fok altijd zegwe hebben niet allemaal een espresso/cappucino machine staan van 1000 euro.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:08 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Heb je werk? Zoja drink je daar wel eens koffie uit de automaat?
Wat een gezeik op fok altijd zegwe hebben niet allemaal een espresso/cappucino machine staan van 1000 euro.
En dat zegtie nu pasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nouja, niet alles aan Muck is klein...
Dat zou ook geldverspilling zijn voor mequote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:08 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Heb je werk? [/q]
ja!
[q]Zoja drink je daar wel eens koffie uit de automaat? [/q]
Nee, er is geen automaat op werk... alleen Senseo... en die drink ik ook niet.
[q]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Het gaat niet om de manier van bereidenKoffie is soberzo
ik pas om half 11quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:12 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Thee drink ik 1 kopje per dag van ofzo niet te veel.
idd de enigste lekkere theequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:21 schreef TJDoornbos het volgende:
zo maar eens naar de kermis hier.................nog ff kijken of er wat te schieten valt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je wel op tijd?
wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wel![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
handgranaat wil ook wel helpenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Rotterdam? Tuig zat daar, dus neem voor een machinegeweer mee oid
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
handgranaat wil ook wel helpen
ik zag hetquote:
bij mij komen ze gewoon uit een eiquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zag het![]()
en ik had gewoon quickquote gedaan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij komen ze gewoon uit een ei
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:48 schreef goldfinger1963 het volgende:
bij mij komen ze gewoon uit een ei
foutje van fok denk ikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat er een spatie ontbrak na de laatste /quote tag. Anders zou ik het ook niet weten
en dat worden kippen zonder dat ze in een oven moetenquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Kipjes![]()
Dat zijn gewoon welgevormde en gewillige jongedames van een jaar of 22
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dat worden kippen zonder dat ze in een oven moeten
Oh maar je hebt ook van die preutse norse lelijke afstotelijke walvissen hoor. Die worden OOK 22. Maar die horen niet bij "kipjes"quote:
waar zijn ze dan uitgekomenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja.
maar dan komen die dus niet uit dat ei.
ik zit te lang in belgiequote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh maar je hebt ook van die preutse norse lelijke afstotelijke walvissen hoor. Die worden OOK 22. Maar die horen niet bij "kipjes"![]()
Tering. Moet uitgerekend IK nou uitgerekend JOU wat vertellen over vrouwen? Het moet niet gekker worden
die waren eerst kuiken.quote:
dus......quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die waren eerst kuiken.
en dat kuiken kwam uit dat ei
kipjes komen niet uit een ei, kuikens doen datquote:
Dat zijn je eierstokken die aan het rammelen zijn, niet je maagquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
En nou ophouden over kippen en ei ik krijg er honger van
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zijn je eierstokken die aan het rammelen zijn, niet je maag
en ik heb vandaag kip ingroene curry met basmatirijst op het menu staanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:05 schreef Fha het volgende:
En nou ophouden over kippen en ei ik krijg er honger van
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik heb vandaag kip ingroene curry met basmatirijst op het menu staan
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eet maar goed jongen, morgen zal het ranzige friet uit ossewit met vlaamse mayonaise zijn
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Fles, wat zeg je nu! Jij stoute jongen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze waren in ST d'r oven, dus ik denk nu in d'r maag
Waarom niet in mij maag?
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik eerst ga vragen of je meegaat wat drinken of zo? Die onzin hebben we allemaal geen tijd voor hoor
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk je dat ik eerst ga vragen of je meegaat wat drinken of zo? Die onzin hebben we allemaal geen tijd voor hoor
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |