quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Als iedereen nou eens ophoudt met mij helemaal geweldig vinden, maaaaaar....
Nou, dan krijg ik vast nog wel eens een leuke baan![]()
Dit keer was er 1 iemand met meer ervaring dan ik. Maaaaaaar ze vonden me wel heel erg leuk en goed in het team passen en ze hadden het er heel moeilijk mee om me af te wijzen
Hey STquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Dit keer was er 1 iemand met meer ervaring dan ik. Maaaaaaar ze vonden me wel heel erg leuk en goed in het team passen en ze hadden het er heel moeilijk mee om me af te wijzen
dat is nog erger idd. zeg dan gewoon dat je prut bent, dan is het tenminste terecht dat je niet kan blijvenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer (tijdelijke functie): je bent echt geweldig, wat kan je het goed en wat willen we je graag houden. Tsja. Maar daar heb ik geen werk door
Ja, maar ja, ik verving iemand die ziek was, en die kwam terugquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is nog erger idd. zeg dan gewoon dat je prut bent, dan is het tenminste terecht dat je niet kan blijven
Dat is het nadeel van dat soort banen jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar ja, ik verving iemand die ziek was, en die kwam terugFijn voor haar, jammer voor mij
Ja...quote:
Nogal ja!quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Erg jammer. Ervaring verkiezen boven iemand die goed in het team past
.
Maar ik ga je er niet minder geweldig om vinden hoor![]()
.
Ik doe mijn best maar ergens volgende week weet ik meerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nogal ja!
Nou ja, regel jij maar wel even dat je wordt aangenomen dan
Ik vind het ook altijd zo'n culargument. En bovendien: hoe moet iemand ooit ervaring krijgen als hij of zij wordt afgewezen omdat anderen meer ervaring hebben?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mmmm vaak word meer ervaring ook als excuus gebruik dan bedoelen ze met die andere kandidaat hoeven wij minder te betalen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo'n culargument. En bovendien: hoe moet iemand ooit ervaring krijgen als hij of zij wordt afgewezen omdat anderen meer ervaring hebben?
daar heb je idd ook niks aanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
maar daar heb je geen werk meequote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Natuurlijk ben ik wel heel blij dat ze me allemaal zo leuk vinden
hetzelfde als ze iemand vragen van 20 jaar met 5 jaar ervaringquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo'n culargument. En bovendien: hoe moet iemand ooit ervaring krijgen als hij of zij wordt afgewezen omdat anderen meer ervaring hebben?
marcquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hetzelfde als ze iemand vragen van 20 jaar met 5 jaar ervaring
Oh dat valt nog wel mee, ik ben het meer gewent eentje van 18 jaar met 40 jaar ervaringquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hetzelfde als ze iemand vragen van 20 jaar met 5 jaar ervaring
Jij ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie zijn lief![]()
* suikertaartje zet haar blije(re) hoofd weer op
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie zijn lief![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Hoiquote:
Zal ik er ook nog even om lachen dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
Sym![]()
Fijne vakantie gehad?
Hier gaat alles zo zijn gangetje. De nieuwe koffieleuters hebben braaf getrakteerd, fles had een BBQ-lunch ipv een snack-attack en ik heb de hele week commentaar gehad op het feit dat ik meldde dat ik 'afgewerkt' was, als ik terug kwam van mijn werk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
Sym![]()
Fijne vakantie gehad?
Hier gaat alles zo zijn gangetje. De nieuwe koffieleuters hebben braaf getrakteerd, fles had een BBQ-lunch ipv een snack-attack en ik heb de hele week commentaar gehad op het feit dat ik meldde dat ik 'afgewerkt' was, als ik terug kwam van mijn werk.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je hebt er zelfs een naamtopic aan overgehouden!.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:49 schreef suikertaartje het volgende:
Het nut van vliegen. Die beestjes dus. Iemand?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:51 schreef MPG het volgende:
De reden voor het uitvinden van de Elektrische Vliegenmepper. 'nuff said.
Symquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef Symphonic het volgende:
Zo, weer terug van vakantie.
Heeerlijk huisje, gewoon relaxen en eindelijk weer eens een boek gelezen
Hoe is het hier?
quote:Maandcijfers voor juli 2010 t/m de 22ste
003 04304 goldfinger1963
009 03489 Symphonic
014 02683 Pheno
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
maar die had niet uitgevonden hoeven worden als die beestjes er niet waren geweest...
Oké, jij je zin... een VERKAPT naamtopic dan... en die post waar je op wijst was een 1337-post, en die zijn altijd waarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Dit is GEEN naamtopic. En kom niet aan met jouw post van 13:37, want dat is kul.
quote:
Mijn nederige excuses voor dat traumaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
Kindje uitlaten?
Poepincident?
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
GMTAquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Kindje uitlaten?
Poepincident?
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Kindje uitlaten?
Poepincident?
![]()
!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
helemaal zijn gangetje dusquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:35 schreef MPG het volgende:
Sym![]()
Fijne vakantie gehad?
Misschien moet je dan solliciteren bij MPG... zorgt hij wel voor de afwerkingquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helemaal zijn gangetje dus
Maar afgewerkt bij mijn baas vandaan komen is me nog nooit gelukt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien moet je dan solliciteren bij MPG... zorgt hij wel voor de afwerking.
niks weekendquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:11 schreef DaMart het volgende:
Weekend.
Nu meteen even eten, dan kan ik om 6 uur sporten.
toch een andere baas gaan zoeken danquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
helemaal zijn gangetje dus
Maar afgewerkt bij mijn baas vandaan komen is me nog nooit gelukt
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Anna, Agnieszka, Bozena of Katarzyna in de aanbieding voor Sym![]()
...
MPG, uw loverboy van dienst?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Anna, Agnieszka, Bozena of Katarzyna in de aanbieding voor Sym![]()
...
quote:
quote:
ik wou koken maar toen zag ik dat mijn vlees over datum was en beschimmeldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kip in groene curry met basmati rijst![]()
beschimmeld vlees is niet goedquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:46 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik wou koken maar toen zag ik dat mijn vlees over datum was en beschimmeld
dus ja dan maar bestellen
mja krijg je als je paar dagen niet thuis bent enzoquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
beschimmeld vlees is niet goed![]()
eerder opmaken dus
het had beter gekunnenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:52 schreef MPG het volgende:
Mart!
Vier Duitsers bijna verdronken bij Zandvoort
Dankquote:
Dat is niet erg aardig van je Duitsers zijn ook schweinhunden mensen.quote:
smakelijk Fhaquote:
preciesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:24 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Dat is niet erg aardig van je Duitsers zijn ook schweinhunden mensen.![]()
enne bijna verdronken telt niet stelletje aanstellers
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
waren ze nou wel verdronken dan was het pas nieuws geweest
Ik denk dat het hele verhaal nep is en dat hun kuilen gewoon zijn volgelopenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:38 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Inderdaad nu willen ze gewoon opvallen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:24 schreef Fha het volgende:
[..]
DankLekker paella want henry (zonder seksclub) is niet thuis dus ik kan eindelijk weer vissig eten
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
precies![]()
waren ze nou wel verdronken dan was het pas goed nieuws geweest
Dankuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door GlowMouse op 23-07-2010 19:31:43 ]Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart! Tips voor jouDe modeltreinroutine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Ja.. ik heb honger en ik ken ons jouquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:52 schreef MPG het volgende:
1 lepel maar?
Ik heb net ook maar 3 borden spaghetti gehad.....
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja.. ik heb honger en ik ken ons jou
Het is maar zo'n gezinsverpakking van Knorr, dus dat valt echt niet te delen![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:55 schreef MPG het volgende:
Ow, zo'n 1-persoonsmenu.
Jammer, maar dan begrijp ik je wel.
quote:
Mjah ik begrijp het ook echt nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef MPG het volgende:
Ja echt, heb je zo'n pak, staat er op 'geschikt voor 3 tot 4 personen', dan maak je het klaar, eet je het op, en dan heb je zoiets van 'en welke andere drie hadden hier van moeten eten'?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele verhaal nep is en dat hun kuilen gewoon zijn volgelopen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik begrijp het ook echt nietVolgens mij ligt aan het "wereld gerechten" deel. Ze houden rekening met afrikaanse buikjes die zo weinig te eten krijgen dat ze ook niet in een keer normaal mogen eten ofzo
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:52 schreef MPG het volgende:
Mart!
Vier Duitsers bijna verdronken bij Zandvoort
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart! Tips voor jouDe modeltreinroutine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* DaMart gaat baan uitbreiden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij Katarzyna maarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
...
blijkbaar ligt het dus niet aan mijn Rotterdamse maag..............quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik begrijp het ook echt nietVolgens mij ligt aan het "wereld gerechten" deel. Ze houden rekening met afrikaanse buikjes die zo weinig te eten krijgen dat ze ook niet in een keer normaal mogen eten ofzo
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef MPG het volgende:
Ja echt, heb je zo'n pak, staat er op 'geschikt voor 3 tot 4 personen', dan maak je het klaar, eet je het op, en dan heb je zoiets van 'en welke andere drie hadden hier van moeten eten'?
Als jullie eens iets aan je lijn gaan doen gewoonquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
Soberzo nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:56 schreef TJDoornbos het volgende:
blijkbaar ligt het dus niet aan mijn Rotterdamse maag..............
Ja met zulke hoeveelheden is het onmogelijk om iets anders te zijn dan een stokpoppetje hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jullie eens iets aan je lijn gaan doen gewoon
durf je dat tegen MPG en mij te zeggen. We zijn net zo smal als die afrikaantjes alleen dan blank.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik ben maar een kleine pandabeer maar zelfs voor mij is het niet genoeg.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
durf je dat tegen MPG en mij te zeggen. We zijn net zo smal als die afrikaantjes alleen dan blank.
Nog effe en ik ga weer patsen met mijn lunchfoto'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal al slank maar waarom geef jij jouw eten niet aan ons aangezien de meesten hier niet genoeg hebben aan een wereldgerecht
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog effe en ik ga weer patsen met mijn lunchfoto's![]()
Inderdaad ja maar ik denk niet dat hij dat gaat doen want hij vind ons te dikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter had je die lunch gedeeld met ons.
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele verhaal nep is en dat hun kuilen gewoon zijn volgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |