quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Als iedereen nou eens ophoudt met mij helemaal geweldig vinden, maaaaaar....
Nou, dan krijg ik vast nog wel eens een leuke baan![]()
Dit keer was er 1 iemand met meer ervaring dan ik. Maaaaaaar ze vonden me wel heel erg leuk en goed in het team passen en ze hadden het er heel moeilijk mee om me af te wijzen
Hey STquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
Dit keer was er 1 iemand met meer ervaring dan ik. Maaaaaaar ze vonden me wel heel erg leuk en goed in het team passen en ze hadden het er heel moeilijk mee om me af te wijzen
dat is nog erger idd. zeg dan gewoon dat je prut bent, dan is het tenminste terecht dat je niet kan blijvenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, de vorige keer (tijdelijke functie): je bent echt geweldig, wat kan je het goed en wat willen we je graag houden. Tsja. Maar daar heb ik geen werk door
Ja, maar ja, ik verving iemand die ziek was, en die kwam terugquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
dat is nog erger idd. zeg dan gewoon dat je prut bent, dan is het tenminste terecht dat je niet kan blijven
Dat is het nadeel van dat soort banen jaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, maar ja, ik verving iemand die ziek was, en die kwam terugFijn voor haar, jammer voor mij
Ja...quote:
Nogal ja!quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Erg jammer. Ervaring verkiezen boven iemand die goed in het team past
.
Maar ik ga je er niet minder geweldig om vinden hoor![]()
.
Ik doe mijn best maar ergens volgende week weet ik meerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nogal ja!
Nou ja, regel jij maar wel even dat je wordt aangenomen dan
Ik vind het ook altijd zo'n culargument. En bovendien: hoe moet iemand ooit ervaring krijgen als hij of zij wordt afgewezen omdat anderen meer ervaring hebben?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:12 schreef Panda72 het volgende:
[..]
mmmm vaak word meer ervaring ook als excuus gebruik dan bedoelen ze met die andere kandidaat hoeven wij minder te betalen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo'n culargument. En bovendien: hoe moet iemand ooit ervaring krijgen als hij of zij wordt afgewezen omdat anderen meer ervaring hebben?
daar heb je idd ook niks aanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:54 schreef suikertaartje het volgende:
maar daar heb je geen werk meequote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:02 schreef suikertaartje het volgende:
Natuurlijk ben ik wel heel blij dat ze me allemaal zo leuk vinden
hetzelfde als ze iemand vragen van 20 jaar met 5 jaar ervaringquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vind het ook altijd zo'n culargument. En bovendien: hoe moet iemand ooit ervaring krijgen als hij of zij wordt afgewezen omdat anderen meer ervaring hebben?
marcquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hetzelfde als ze iemand vragen van 20 jaar met 5 jaar ervaring
Oh dat valt nog wel mee, ik ben het meer gewent eentje van 18 jaar met 40 jaar ervaringquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hetzelfde als ze iemand vragen van 20 jaar met 5 jaar ervaring
Jij ookquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie zijn lief![]()
* suikertaartje zet haar blije(re) hoofd weer op
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie zijn lief![]()
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
Jullie zijn lief![]()
| Forum Opties | |