SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door GlowMouse op 23-07-2010 19:31:43 ]Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart! Tips voor jouDe modeltreinroutine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:
Ja.. ik heb honger en ik ken ons jouquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:52 schreef MPG het volgende:
1 lepel maar?
Ik heb net ook maar 3 borden spaghetti gehad.....
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja.. ik heb honger en ik ken ons jou
Het is maar zo'n gezinsverpakking van Knorr, dus dat valt echt niet te delen![]()
Gelukkigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:55 schreef MPG het volgende:
Ow, zo'n 1-persoonsmenu.
Jammer, maar dan begrijp ik je wel.
quote:
Mjah ik begrijp het ook echt nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef MPG het volgende:
Ja echt, heb je zo'n pak, staat er op 'geschikt voor 3 tot 4 personen', dan maak je het klaar, eet je het op, en dan heb je zoiets van 'en welke andere drie hadden hier van moeten eten'?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele verhaal nep is en dat hun kuilen gewoon zijn volgelopen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik begrijp het ook echt nietVolgens mij ligt aan het "wereld gerechten" deel. Ze houden rekening met afrikaanse buikjes die zo weinig te eten krijgen dat ze ook niet in een keer normaal mogen eten ofzo
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:52 schreef MPG het volgende:
Mart!
Vier Duitsers bijna verdronken bij Zandvoort
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mart! Tips voor jouDe modeltreinroutine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* DaMart gaat baan uitbreiden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij Katarzyna maarquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een Anna, Agnieszka, Bozena of Katarzyna in de aanbieding voor Sym![]()
...
blijkbaar ligt het dus niet aan mijn Rotterdamse maag..............quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Mjah ik begrijp het ook echt nietVolgens mij ligt aan het "wereld gerechten" deel. Ze houden rekening met afrikaanse buikjes die zo weinig te eten krijgen dat ze ook niet in een keer normaal mogen eten ofzo
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:00 schreef MPG het volgende:
Ja echt, heb je zo'n pak, staat er op 'geschikt voor 3 tot 4 personen', dan maak je het klaar, eet je het op, en dan heb je zoiets van 'en welke andere drie hadden hier van moeten eten'?
Als jullie eens iets aan je lijn gaan doen gewoonquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:02 schreef Fha het volgende:
Soberzo nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:56 schreef TJDoornbos het volgende:
blijkbaar ligt het dus niet aan mijn Rotterdamse maag..............
Ja met zulke hoeveelheden is het onmogelijk om iets anders te zijn dan een stokpoppetje hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Als jullie eens iets aan je lijn gaan doen gewoon
durf je dat tegen MPG en mij te zeggen. We zijn net zo smal als die afrikaantjes alleen dan blank.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Ik ben maar een kleine pandabeer maar zelfs voor mij is het niet genoeg.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
durf je dat tegen MPG en mij te zeggen. We zijn net zo smal als die afrikaantjes alleen dan blank.
Nog effe en ik ga weer patsen met mijn lunchfoto'squote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal al slank maar waarom geef jij jouw eten niet aan ons aangezien de meesten hier niet genoeg hebben aan een wereldgerecht
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog effe en ik ga weer patsen met mijn lunchfoto's![]()
Inderdaad ja maar ik denk niet dat hij dat gaat doen want hij vind ons te dikquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter had je die lunch gedeeld met ons.
dat zal het zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 18:42 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik denk dat het hele verhaal nep is en dat hun kuilen gewoon zijn volgelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |