Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
goed bedrijfquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hadden zojuist een heuse BBQ lunch in plaats van de wekelijkse snack attack![]()
Goed geregeld!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hadden zojuist een heuse BBQ lunch in plaats van de wekelijkse snack attack![]()
Waar werk jij?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Spannend, ik zal voor je duimenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze woensdag gezegd hadden, maar in ieder geval daar in de buurt ergens
Is ie zo goedkoop!?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Naamtopic voor MPG!
Wiki is bijgewerkt, trouwens!
Nicequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Dank jequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spannend, ik zal voor je duimen![]()
Oeh, trouwens, je tas is een beetje behaard geworden![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
anders had er ook een kop thee bij moeten staanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Naamtopic voor MPG!
weet je wel hoe groot die kop koffie isquote:
Als de tas open had gestaan, dan was dat echt haar favo spot gewordenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dank je![]()
Is niet ergvalt me nog mee dat ze niet op de slaapzak probeert te liggen
Dan nog, wat is ie goedkoop zegquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
anders had er ook een kop thee bij moeten staan![]()
[..]
weet je wel hoe groot die kop koffie is
Ik goedkoop? Wieso?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als de tas open had gestaan, dan was dat echt haar favo spot gewordenIn tasjes liggen vindt ze
![]()
[..]
Dan nog, wat is ie goedkoop zeg![]()
Je laat je afwerken voor een kop koffie volgens de TTquote:
MPGquote:
Dat weet ik, ik weet nog toen bij Erwin dat hij haar zo mee kon nemenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als de tas open had gestaan, dan was dat echt haar favo spot gewordenIn tasjes liggen vindt ze
![]()
Neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NiceHadden ze ook frikadellen voor je?
Liebchenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je laat je afwerken voor een kop koffie volgens de TT![]()
![]()
En morgen liebchen
Ook lekkerquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Volgens de TT ben ik anders niet de enige...
je hebt geen UI meer flesquote:
niet alleen van lezenquote:
ik lees altijd op bed want dat vind ik fijn maar dan word je in eens zo moe en dan val ik in slaap dus effe pauze erin gelastquote:
Oh noes! En nu?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Dan ben ik ook goedkoop
Maar ik dan liever iets chocoladerigs
![]()
![]()
Volgens de voetnoot bij de TT welquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Liebchen!
Volgens de TT ben ik anders niet de enige![]()
![]()
...
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Naamtopic voor MPG!
nog steedsquote:
Gezien hetgeen wat je me toeschoof... weet je best wat er nu gebeurd!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Oh noes! En nu?
* MPG schuift Marijke 'iets chocoladerigs' toe..
Ik heb ook een start gemaaktquote:
ik moet alleen nog dweilen en dan ben ik klaarquote:
Oh ja ik moet nogiets uploaden. Naja. Heb wel wat belangrijkers te doen nogquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezien hetgeen wat je me toeschoof... weet je best wat er nu gebeurd!![]()
![]()
Die moet ik nog opvouwen, pc staat al weer op de goede plek en de keuken begint er ook weer goed uit te zienquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb ook een start gemaaktIk heb de was al opgeruimd
Nu nog de rest van het huis
Was ik maar zo verquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:13 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet alleen nog dweilen en dan ben ik klaar
ga dan nu wat doen in plaats van op fok te zittenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die moet ik nog opvouwen, pc staat al weer op de goede plek en de keuken begint er ook weer goed uit te zien
[..]
Was ik maar zo ver
Boodschappen doen is leukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
tering ik moet wel heel veel bopodschappen halen vandaag
Momentje, eerst even een huis bouwenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:21 schreef Fha het volgende:
Kan iedereen even als de bliksem boeken komen kopen.. Ik verveel me dood!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
waar werk je?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:21 schreef Fha het volgende:
Da's al heel wat toch?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die moet ik nog opvouwen, pc staat al weer op de goede plek en de keuken begint er ook weer goed uit te zien
[..]
Was ik maar zo ver
Sorry geen centjes...quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:21 schreef Fha het volgende:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Momentje, eerst even een huis bouwenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de bouwvak is toch vandaag begonnen ofzo?
![]()
![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |