Klopt!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
durf je dat tegen MPG en mij te zeggen. We zijn net zo smal als die afrikaantjes alleen dan blank.
Nou, we zijn niet allemaal slank hoorquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Wij zijn allemaal al slank maar waarom geef jij jouw eten niet aan ons aangezien de meesten hier niet genoeg hebben aan een wereldgerecht
dus jullie gaan ook onder een wasdraad zitten als jullie in de schaduw willen zittenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
durf je dat tegen MPG en mij te zeggen. We zijn net zo smal als die afrikaantjes alleen dan blank.
Ik heb geen schaduw nodigquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
dus jullie gaan ook onder een wasdraad zitten als jullie in de schaduw willen zitten
quote:
Ik ga achter DM staanquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dus jullie gaan ook onder een wasdraad zitten als jullie in de schaduw willen zitten
SSSSSSSSSST!!! Hou je mond johquote:
whehehequote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Beter en goedkoper dan een rondje Snack Attack![]()
[ afbeelding ]
En een collega vond natuurlijk dat het niet snel genoeg ging dus die voerde de boel een beetje op met de blowtorch![]()
![]()
[ afbeelding ]
Er waren wat broodjes bij voor de HHers. En rundvleesslaatjes, ook van de appie. Verder schijnt curryketchup ook best gezond te zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ziet er goed uit
Iets van groenvoer is niet te vinden he?
* Dr_Flash wordt bang van de schoenveter van TJDoornbosquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
En Muck verstopt zich achter je schoenveter!
Neh, dapasnetniequote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
zulke grote schoenveters zijn er nietquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem jij Muck nou groot?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zulke grote schoenveters zijn er niet
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nouja, niet alles aan Muck is klein...
Wees maar gerust, ik ben allergisch voor katten, dus zal er extra op lettenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
luitjes, voorzichtig met vuur zijn hé![]()
en geen kattekwaad uithalen als wok weg is
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:48 schreef ScarFace- het volgende:
Zo dan. Senseo dark roast is best te drinken(ik ben die regular zooi gewend)
Hij heeft het niet over koffie, maar over Senseoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Mijn paardebloemen zijn de baas van jouw koffiefilterzakjes. Of zo
doe jij ook rustig aan in limburgquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:43 schreef wel.o.k het volgende:
luitjes, voorzichtig met vuur zijn hé![]()
en geen kattekwaad uithalen als wok weg is
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij heeft het niet over koffie, maar over Senseo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je werk? Zoja drink je daar wel eens koffie uit de automaat?
Wat een gezeik op fok altijd zegwe hebben niet allemaal een espresso/cappucino machine staan van 1000 euro.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:08 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Heb je werk? Zoja drink je daar wel eens koffie uit de automaat?
Wat een gezeik op fok altijd zegwe hebben niet allemaal een espresso/cappucino machine staan van 1000 euro.
En dat zegtie nu pasquote:Op vrijdag 23 juli 2010 20:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, nouja, niet alles aan Muck is klein...
Dat zou ook geldverspilling zijn voor mequote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:08 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Heb je werk? [/q]
ja!
[q]Zoja drink je daar wel eens koffie uit de automaat? [/q]
Nee, er is geen automaat op werk... alleen Senseo... en die drink ik ook niet.
[q]
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Het gaat niet om de manier van bereidenKoffie is soberzo
ik pas om half 11quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:12 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Thee drink ik 1 kopje per dag van ofzo niet te veel.
idd de enigste lekkere theequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:21 schreef TJDoornbos het volgende:
zo maar eens naar de kermis hier.................nog ff kijken of er wat te schieten valt.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben je wel op tijd?
wheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wel![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
handgranaat wil ook wel helpenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In Rotterdam? Tuig zat daar, dus neem voor een machinegeweer mee oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |