Ja. grappig he.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar de bouwvak is toch vandaag begonnen ofzo?
![]()
![]()
Nee, ondanks de ironie is het echt ronduit kut, want je wacht al zo langquote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Momentje, eerst even een huis bouwenJa dat dacht ik alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.haay
![]()
Bij de beste boekhandel van Deventerquote:Jammerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
Sorry geen centjes...Tot hoe laat moet je werken?
6 uur
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Nee, dat ga ik niet reddenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik alhaay
![]()
![]()
[..]
Bij de beste boekhandel van Deventer
[..]
Jammer6 uur
Jij ook succes!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee, dat ga ik niet reddenMoet vanmiddag nog vanalles doen, oa afspraak bij een mevrouw van de gemeente om 3 uur... dus moet ook weg
Succes!
Deventer is me iets te ver wegquote:
quote:
Hoe komt het dat ik zo traag reageerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:15 schreef Giertje het volgende:
[..]
ga dan nu wat doen in plaats van op fok te zitten
Ik heb deze zomer ook eindelijk weer eens normaal tijd om te lezen dus ik heb vorige week flink ingeslagenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:38 schreef Aarti het volgende:
Deventer is me iets te ver weg
jammer, want ik koop elke week wel een boek
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik heb deze zomer ook eindelijk weer eens normaal tijd om te lezen dus ik heb vorige week flink ingeslagenHeerlijk
Uuh.. veel. De nieuwe Karin Slaughter, Wit als melk rood als bloed van een Alessandro nog watquote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Uuh.. veel. De nieuwe Karin Slaughter, Wit als melk rood als bloed van een Alessandro nog watDrie winnie the pooh boeken
De wind in de wilgen, de geheime tuin, een nieuwe van Stephanie Meyer.. ik kan nog wel even door gaan
quote:
quote:
Dag Flesmansquote:
Dat is het absoluutquote:Op vrijdag 23 juli 2010 14:52 schreef Panda72 het volgende:
Lezen is leuk.
In mijn vakantie heb ik gelezen:
Schone kunsten, Tweede adem en Open einde. van Corinne Hartman
Fever to the bone van Val Mcdermid
Wat spook jij uit van Sophie Kinsella
Bezorg je ook? We zijn met vier..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |