Vastwel.quote:Op donderdag 22 juli 2010 @ 13:31 schreef Jotcha het volgende:
Vastnied ben jij vanavond weer in de stad?
Werkenquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:29 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens rondgekeken en vond het wat duur.
Ze besteld redelijk wat.
Woef woef.
Jij?quote:
Rikquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:31 schreef Jotcha het volgende:
Vastnied ben jij vanavond weer in de stad?
Ik heet heul niet Martijnquote:
Fappen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:42 schreef naatje_1 het volgende:
Jotch, je zit toch al de hele tijd te lurken, of waar was je mee bezig?
quote:
Exactlyquote:
Oh fuck it i lied, it is drum 'n bass, what are you gonna do?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:50 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Ik respecteer het dat je zo eerlijk bent.
Ik heb eten.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:51 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
IK HEB HONGER
Present!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik lik alleen aan sappige lollies gekkie
Je woont toch in een vrijstaande bosvilla ofwat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:01 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Volgens mij moeten de buren echt gek van mijn takkeherrie worden![]()
Die heb ik ook hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:00 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Ik lik alleen aan sappige lollies gekkie
Neuh. Groot huis, semi-attached.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:02 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Je woont toch in een vrijstaande bosvilla ofwat?
Ohh die heb ik ook.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:03 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Neuh. Groot huis, semi-attached.
Ja gewoon garages tegen elkaar jwz.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
maar wel heeeeeel semi, like 10m2 of minder.
PAM PAM PAM PAM PAMPAMPAMPAMPA PAMPAMPAMPAMPA PAMAPMAPMAPMPAquote:Op donderdag 22 juli 2010 @ 13:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Oh fuck it i lied, it is drum 'n bass, what are you gonna do?
Je dacht niet, goh, laat ik m'n oplader eens meenemen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mobiel nu al half leeg, moet nog 1,5 dag.
Dat is zoiets wat je gewoon vergeetquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:01 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je dacht niet, goh, laat ik m'n oplader eens meenemen?
Ik zie het me ook nog wel doen jaquote:
Jeffquote:
Das geen slowchat meerquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:27 schreef RoBro het volgende:
kleine 2 uur tussen die posts niet meer normaal
Luipaard furrrr op de muurquote:
Ik word er panisch van.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bi-j mien achter 't huus steet een Amerikaanse slee,
Bi-j de aanschaf mos ik erg diep in de portomonee.
't Is een 8-cilinder met veel chroom en een linnen kap,
Ik hol 'm moeilijk in toom as ik 'm op zien donder trap.
Ooooh jawelquote:
Ik moest een beetje huilen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:59 schreef x3ro het volgende:
[..]
Ooooh jawelMet dit dus als badkamer
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wel mang! Zit toch cafeïne in jonge!quote:
ja maar zo weinig dat een mier er niet wakker van wordtquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wel mang! Zit toch cafeïne in jonge!
Daarom drink ik hem ook lekker sterk!quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:12 schreef RoBro het volgende:
[..]
ja maar zo weinig dat een mier er niet wakker van wordt
Note.quote:
Faal! Nog gesmolten?quote:
Dagje, niets gedaan met foto's ofzo. Gewoon om even te relaxen en een bandje te kijken.quote:
Lekker lekker. Zaterdag gegaan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dagje, niets gedaan met foto's ofzo. Gewoon om even te relaxen en een bandje te kijken.
Über toll jawohl!quote:
Zondagquote:
Leuk, overal hetzelfde schermpjequote:Op donderdag 22 juli 2010 18:30 schreef Hyman het volgende:
http://www.mp3car.com/vbu(...)inzer-lots-pics.html
Ohmaigawd!
Lekkerquote:
jaquote:
jupquote:Op donderdag 22 juli 2010 18:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
die dingen als avondeten naar binnen kankeren ook
nain, druk met andere zaken op de foks.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:54 schreef RoBro het volgende:
[..]
tijd niet gezien mang dacht ff dat je fok had opgezegd
En het blijft de hele avond bij een blikje?quote:
Ik denk het wel. Heb geen plannen om weg te gaan namelijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:59 schreef tubacloud het volgende:
[..]
En het blijft de hele avond bij een blikje?
Klopt, maar we hadden niets anders op het werk. En ik had het wel verdient na vandaag.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:58 schreef RoBro het volgende:
ik heb een hekel aan blikbier dat zuip je toch niet als je niet onderweg bent
quote:
Neuh, valt wel meequote:
Dan moet je natuurlijk wel de post van Dromenvangertje quotenquote:
Het was ter vervanging vanquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel de post van Dromenvangertje quoten
Je hebt nog een half uur manquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:33 schreef RoBro het volgende:
kenser moet bier halen voor 8 uur maar ben te lui waiwai
Heb ik ook altijd, zeg ik: ik ben nog aan het afwassen, daarna kom ik, word ik na 10 minuten gebeld: waar blijf je?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:33 schreef mstr het volgende:
Mensen die je 3x bellen om te vragen of je nog komt.
Ik had gisteren afgesproken dat ik langs zou komen en ik werk tot 6 uur, dus loop niet te zeuren als ik om half 8 er nog niet ben.
quote:
quote:
Zo, ik heb even makkelijk 10 euro verdient.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:38 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, zeg ik: ik ben nog aan het afwassen, daarna kom ik, word ik na 10 minuten gebeld: waar blijf je?
zeroku@overheid.nlquote:
quote:
Ik zie net dat je een collega bent.quote:
Door het wachtwoord uit een router te trekken en die in te voeren in de laptop, zodat de beste man zijn Skype weer werkte (dat was zijn klacht)quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Door het wachtwoord uit een router te trekken en die in te voeren in de laptop, zodat de beste man zijn Skype weer werkte (dat was zijn klacht)
Ik ken de beste man niet eens en ik ga niet zeggen van: Laat maar zitten.quote:
yes ik werk op de afdeling defensiequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie net dat je een collega bent.
ah, jeugd en zedenzaken hierquote:
had case over ene wesley uit schiedam laatst nog naar je toe verwezen gozer had zn moeder in elkaar geslagen om haar vervolgens onder te schijten niet best hehequote:
heb ik ook meteen twee gezinsvoogden op afgestuurd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
had case over ene wesley uit schiedam laatst nog naar je toe verwezen gozer had zn moeder in elkaar geslagen om haar vervolgens onder te schijten niet best hehe
En die jongen is een natte.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom heb die dikke trol skinny jeans aan
kein idee vraag het ffquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
Dat ben ik!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
h04xquote:
jaquote:
quote:
Heb vanmiddag Inception gezien (film). Was erg verwarrend moet ik zeggenquote:
Die had ik vannacht gezien. Première om 12 uur. Idd echt een vage filmquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:38 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Heb vanmiddag Inception gezien (film). Was erg verwarrend moet ik zeggen.
En hoe is het daar?
Was die film afgezien van het verwarrende wel goed?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:38 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Heb vanmiddag Inception gezien (film). Was erg verwarrend moet ik zeggen.
En hoe is het daar?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die had ik vannacht gezien. Première om 12 uur. Idd echt een vage film.
Ik vond hem wel spannend en goed eigenlijk. Je werd op het begin nogal in het diepe gegooid, want ik snapte soms even niet hoe en wat er nou gebeurde. Maar verder in de film werd je goed meegeleid, vond ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was die film afgezien van het verwarrende wel goed?![]()
En wel goed hoor
Ok, dan schrijf ik die opquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:40 schreef mich1992 het volgende:
[..]
[..]
Ik vond hem wel spannend en goed eigenlijk. Je werd op het begin nogal in het diepe gegooid, want ik snapte soms even niet hoe en wat er nou gebeurde. Maar verder in de film werd je goed meegeleid, vond ik. En het einde was kut, ik hou niet van open eindes
.
Neejoh, dat einde was juist tofquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:40 schreef mich1992 het volgende:
[..]
[..]
Ik vond hem wel spannend en goed eigenlijk. Je werd op het begin nogal in het diepe gegooid, want ik snapte soms even niet hoe en wat er nou gebeurde. Maar verder in de film werd je goed meegeleid, vond ik. En het einde was kut, ik hou niet van open eindes
.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neejoh, dat einde was juist tof![]()
.
Die poster van die film is trouwens wel echt vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door mich1992 op 22-07-2010 20:55:06 ]"People are stupid and just want to be loved. That's the only reason anyone does anything."
"Een toekomst was iets voor mensen die nog nergens waren."
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het was wel echt 'n puzzel.
Doe eens niet spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Het was een paar keer nadenken jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het was wel echt 'n puzzel.
Uiteindelijk blijkt dus (of niet) dat ze droomden dat ze in het vliegtuig naar LA zaten, waarin ze droomden dat ze in de truck van die chemist rondreden, waarin ze droomden dat ze in een hotelkamer droomden dat ze in een sneeuwgebied waaren, waarin ze droomden dat ze bij die vrouw van Cobb in het huisje waren!
Doe ik nietquote:
Kijk de trailer maar!quote:
Je zegt "uiteindelijk blijkt dus", hoe spoilerig wil je het hebben?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Doe ik niet. Dat waren de übergroootste lijnen van de film pas!
I'm sorryquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je zegt "uiteindelijk blijkt dus", hoe spoilerig wil je het hebben?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:54 schreef mich1992 het volgende:
[..]
I'm sorry. Ik zet er wel een spoilertje op
.
Je moet hem echt zienquote:
Jankerd.quote:
Luie vlerk!quote:
Zijn de effecten goed gedaan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Luie vlerk!
.
Maar de trailer zegt eigenlijk vrij weinig. In de trailer lijkt het geen leuke film.
Dat meisje is zo schattig. Leonardo is er dan weer wel ietsje op achteruit gegaan.
Kijk 'm gewoon.quote:
Ja, ja. Kijk hem inderdaad gewoonquote:
Je moeder.quote:
Mwoa, okquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:03 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ja, ja. Kijk hem inderdaad gewoon.
Noem jij zeroku nu kanker?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Kanker, die heb ik een paar dagen geleden getweet met exact hetzelfde onderschrift.
Linkje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:07 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Kanker, die heb ik een paar dagen geleden getweet met exact hetzelfde onderschrift.
Zit jij nu te stoken?quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
http://twitter.com/TheHSJ/status/18544405677
Ga je gang, zolang ik er maar geen last van hebquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:12 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ga ik ook binnenkort doen in een kerk.
Die komt niet eens daarvandaan.quote:
ik zoek naar jouw kerk, daar ga ik het doen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je gang, zolang ik er maar geen last van heb
veel suc6, als er iets gebeurd weet ik wie het deedquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:13 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ik zoek naar jouw kerk, daar ga ik het doen.
Oké.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:14 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Riiiiight. We weten allemaal dat jij regelmatig mijn twitter bekijkt.
ik heb het niet over in de fik steken stoken, maar mijn geloof daar gaan prediken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
veel suc6, als er iets gebeurd weet ik wie het deed
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef Hyman het volgende:
De nieuwe front end voor mijn carpc is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat mag al helemaal, ik kijk er nu al naar uitquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
ik heb het niet over in de fik steken stoken, maar mijn geloof daar gaan prediken.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:23 schreef Hyman het volgende:
Waarom zegt dat ding dat naatje de laatste post had, maar ik zie hier dat zeroku als laatst heeft gepost?
Een kakmongoolquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:27 schreef RoBro het volgende:
welke mongool heeft trouwens het woord kak bedacht ik krijg echt de neiging om kinderen te verkrachten als ik dat woord hoor
Ach, als die zegt dat die een katholieke priester is krijgt die geen problemen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
Kak, nu worden er weerloze kinderen verkracht door robro
Die kakkatholieken ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:31 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ach, als die zegt dat die een katholieke priester is krijgt die geen problemen.
Wutquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:51 schreef Zeroku het volgende:HJ. Leraar krijgt werkstraf door tongzoen met leerling Al gezien
?
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAx2quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:54 schreef Daniane het volgende:
Hai.
zal ik eens iets leuks vertellen?
ik ga naar 4 HAVO hahahaah.
dat kun jij niet hé.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:54 schreef Hyman het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAx2
En je zat in?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:54 schreef Daniane het volgende:
Hai.
zal ik eens iets leuks vertellen?
ik ga naar 4 HAVO hahahaah.
ja maar ik doe het dan éven 2 jaar sneller als 't kan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:56 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ohjawel hoor. Volgend jaar MBO-4 afmaken, en dan door naar hbo
moet je het wel halen anders kan je alsnog plees gaan schoonmakenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja maar ik doe het dan éven 2 jaar sneller als 't kan.
en dan ook hbo
1 jaar toch maarquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
ja maar ik doe het dan éven 2 jaar sneller als 't kan.
en dan ook hbo
als ik een mbo niveau 4 diploma heb valt dat best wel mee hoor, zeker met de certificaten die niet niveaugebonden zijnquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
moet je het wel halen anders kan je alsnog plees gaan schoonmaken
Dan zit je nu in hetzelfde leerjaar als mijquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
4 vmbo-t. examenjaar. geslaagd natuurlijk.
als ik!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zit je nu in hetzelfde leerjaar als mij
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
nee gaat meer om 1234 45quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef Hyman het volgende:
[..]
1 jaar toch maar?
1234 45 1234 10 leerjaren
1234 1234 123 11 leerjaren
Tuurlijk wel, maar tongzoenen en verkrachting breng ik niet in verband met elkaarquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:56 schreef RoBro het volgende:
[..]
jij weet niet wat verkrachting is zeker
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
verkrachting is het penetreren van een lichaam dat kan ook met een tongquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, maar tongzoenen en verkrachting breng ik niet in verband met elkaarWel als seksuele intimidatie natuurlijk
Daar heb je geen donder aanquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:01 schreef Daniane het volgende:
[..]![]()
[..]
nee gaat meer om 1234 45
1234 1234
tofquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:00 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dan zit je nu in hetzelfde leerjaar als mij
ja johquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
verkrachting is het penetreren van een lichaam dat kan ook met een tong
Vroeger, toen guldens nog van hout waren, was het alleen verkrachting als het anale penetratie betrof.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
verkrachting is het penetreren van een lichaam dat kan ook met een tong
nah ben toch van plan om hbo af te maken. ben er gewoon 2 jaar eerder.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar heb je geen donder aanaan alleen een havo diploma, of alleen een mbo diploma
toen wisten ze nog niet dat er van die smerige gelovige priesters warenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:03 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Vroeger, toen guldens nog van hout waren, was het alleen verkrachting als het anale penetratie betrof.
Win.
"Wow, je haar ziet er geweldig uit. Heb je het wel gewassen?"quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En ik kreeg complimenten over m'n haar.
Of ik geen anti-klitshampoo zou moeten gebruiken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:05 schreef Schieganger het volgende:
[..]
"Wow, je haar ziet er geweldig uit. Heb je het wel gewassen?"
Awwww,quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Of ik geen anti-klitshampoo zou moeten gebruiken.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Awwww,
Ik vraag me af he, als je anti-klit shampoo op je kut smeert, heb je dan geen clitoris meer?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Awwww,
Ik vraag me af he, als je anti-klit shampoo op je kut smeert, heb je dan geen clitoris meer?
Nee een schattige boy zei dat hij m'n nieuwe haarkleur leuk vond staan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Awwww,
Ik doe altijd mijn best om mezelf te verbeteren, je weet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
![]()
nominatie slechtste en minst grappige opmerking sinds tijden je flikt het weer
Net als anti-roos, je zal maar Roos heten, dan voel je je ook gediscrimineerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best om mezelf te verbeteren, je weet.
repekstquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best om mezelf te verbeteren, je weet.
die is beterrrrrrrquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Net als anti-roos, je zal maar Roos heten, dan voel je je ook gediscrimineerd
bij jou in roffa wel mang maar hier nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat is fout gespeld man.
het is repsect.
De eerste paar secondes dacht ik aan Transformersquote:
Zeg dat je om 03:25 nog wel een gaatje vrij hebtquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:25 schreef Hyman het volgende:
Geachte Heimen,
Kan ik de telefoon morgen meteen ophalen?
Elk gewenst tijdstip is mogelijk.
Groet,
Tom
Niet zo gretig Tom!
Ondertussen alweer een mail met iemand die em wil voor de vraagprijsquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:27 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Zeg dat je om 03:25 nog wel een gaatje vrij hebt
HAHA! het werkt! 250 is er gebodenquote:Op donderdag 22 juli 2010 23:32 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ondertussen alweer een mail met iemand die em wil voor de vraagprijs, ik heb een vriend gevraagd of ie wilde bieden, zodat mensen over zijn "bod" gaan
ach, apple mensen hebben toch geld teveel
quote:
Die truc bestaat al sinds de oerknal.quote:
Ben je nog uit de achtbaan gevlogen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |