En het blijft de hele avond bij een blikje?quote:
Ik denk het wel. Heb geen plannen om weg te gaan namelijk.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:59 schreef tubacloud het volgende:
[..]
En het blijft de hele avond bij een blikje?
Klopt, maar we hadden niets anders op het werk. En ik had het wel verdient na vandaag.quote:Op donderdag 22 juli 2010 18:58 schreef RoBro het volgende:
ik heb een hekel aan blikbier dat zuip je toch niet als je niet onderweg bent
quote:
Neuh, valt wel meequote:
Dan moet je natuurlijk wel de post van Dromenvangertje quotenquote:
Het was ter vervanging vanquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:32 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk wel de post van Dromenvangertje quoten
Je hebt nog een half uur manquote:Op donderdag 22 juli 2010 19:33 schreef RoBro het volgende:
kenser moet bier halen voor 8 uur maar ben te lui waiwai
Heb ik ook altijd, zeg ik: ik ben nog aan het afwassen, daarna kom ik, word ik na 10 minuten gebeld: waar blijf je?quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:33 schreef mstr het volgende:
Mensen die je 3x bellen om te vragen of je nog komt.
Ik had gisteren afgesproken dat ik langs zou komen en ik werk tot 6 uur, dus loop niet te zeuren als ik om half 8 er nog niet ben.
quote:
quote:
Zo, ik heb even makkelijk 10 euro verdient.quote:Op donderdag 22 juli 2010 19:38 schreef tubacloud het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, zeg ik: ik ben nog aan het afwassen, daarna kom ik, word ik na 10 minuten gebeld: waar blijf je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |