Dat ben ik!quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom heb die dikke trol skinny jeans aan
h04xquote:
jaquote:
quote:
Heb vanmiddag Inception gezien (film). Was erg verwarrend moet ik zeggenquote:
Die had ik vannacht gezien. Première om 12 uur. Idd echt een vage filmquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:38 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Heb vanmiddag Inception gezien (film). Was erg verwarrend moet ik zeggen.
En hoe is het daar?
Was die film afgezien van het verwarrende wel goed?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:38 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Heb vanmiddag Inception gezien (film). Was erg verwarrend moet ik zeggen.
En hoe is het daar?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die had ik vannacht gezien. Première om 12 uur. Idd echt een vage film.
Ik vond hem wel spannend en goed eigenlijk. Je werd op het begin nogal in het diepe gegooid, want ik snapte soms even niet hoe en wat er nou gebeurde. Maar verder in de film werd je goed meegeleid, vond ikquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Was die film afgezien van het verwarrende wel goed?![]()
En wel goed hoor
Ok, dan schrijf ik die opquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:40 schreef mich1992 het volgende:
[..]
[..]
Ik vond hem wel spannend en goed eigenlijk. Je werd op het begin nogal in het diepe gegooid, want ik snapte soms even niet hoe en wat er nou gebeurde. Maar verder in de film werd je goed meegeleid, vond ik. En het einde was kut, ik hou niet van open eindes
.
Neejoh, dat einde was juist tofquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:40 schreef mich1992 het volgende:
[..]
[..]
Ik vond hem wel spannend en goed eigenlijk. Je werd op het begin nogal in het diepe gegooid, want ik snapte soms even niet hoe en wat er nou gebeurde. Maar verder in de film werd je goed meegeleid, vond ik. En het einde was kut, ik hou niet van open eindes
.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Neejoh, dat einde was juist tof![]()
.
Die poster van die film is trouwens wel echt vet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door mich1992 op 22-07-2010 20:55:06 ]"People are stupid and just want to be loved. That's the only reason anyone does anything."
"Een toekomst was iets voor mensen die nog nergens waren."
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het was wel echt 'n puzzel.
Doe eens niet spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Het was een paar keer nadenken jaquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:46 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Het was wel echt 'n puzzel.
Uiteindelijk blijkt dus (of niet) dat ze droomden dat ze in het vliegtuig naar LA zaten, waarin ze droomden dat ze in de truck van die chemist rondreden, waarin ze droomden dat ze in een hotelkamer droomden dat ze in een sneeuwgebied waaren, waarin ze droomden dat ze bij die vrouw van Cobb in het huisje waren!
Doe ik nietquote:
Kijk de trailer maar!quote:
Je zegt "uiteindelijk blijkt dus", hoe spoilerig wil je het hebben?quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef mich1992 het volgende:
[..]
Doe ik niet. Dat waren de übergroootste lijnen van de film pas!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |