zeroku@overheid.nlquote:
quote:
Ik zie net dat je een collega bent.quote:
Door het wachtwoord uit een router te trekken en die in te voeren in de laptop, zodat de beste man zijn Skype weer werkte (dat was zijn klacht)quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:08 schreef mstr het volgende:
[..]
Door het wachtwoord uit een router te trekken en die in te voeren in de laptop, zodat de beste man zijn Skype weer werkte (dat was zijn klacht)
Ik ken de beste man niet eens en ik ga niet zeggen van: Laat maar zitten.quote:
yes ik werk op de afdeling defensiequote:Op donderdag 22 juli 2010 20:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zie net dat je een collega bent.
ah, jeugd en zedenzaken hierquote:
had case over ene wesley uit schiedam laatst nog naar je toe verwezen gozer had zn moeder in elkaar geslagen om haar vervolgens onder te schijten niet best hehequote:
heb ik ook meteen twee gezinsvoogden op afgestuurd.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:14 schreef RoBro het volgende:
[..]
had case over ene wesley uit schiedam laatst nog naar je toe verwezen gozer had zn moeder in elkaar geslagen om haar vervolgens onder te schijten niet best hehe
En die jongen is een natte.quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom heb die dikke trol skinny jeans aan
kein idee vraag het ffquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:23 schreef RoBro het volgende:
[..]
waarom heb die dikke trol skinny jeans aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |