ja johquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
verkrachting is het penetreren van een lichaam dat kan ook met een tong
Vroeger, toen guldens nog van hout waren, was het alleen verkrachting als het anale penetratie betrof.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
verkrachting is het penetreren van een lichaam dat kan ook met een tong
nah ben toch van plan om hbo af te maken. ben er gewoon 2 jaar eerder.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:02 schreef Hyman het volgende:
[..]
Daar heb je geen donder aanaan alleen een havo diploma, of alleen een mbo diploma
toen wisten ze nog niet dat er van die smerige gelovige priesters warenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:03 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Vroeger, toen guldens nog van hout waren, was het alleen verkrachting als het anale penetratie betrof.
Win.
"Wow, je haar ziet er geweldig uit. Heb je het wel gewassen?"quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:04 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
En ik kreeg complimenten over m'n haar.
Of ik geen anti-klitshampoo zou moeten gebruiken.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:05 schreef Schieganger het volgende:
[..]
"Wow, je haar ziet er geweldig uit. Heb je het wel gewassen?"
Awwww,quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:07 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Of ik geen anti-klitshampoo zou moeten gebruiken.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Awwww,
Ik vraag me af he, als je anti-klit shampoo op je kut smeert, heb je dan geen clitoris meer?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Awwww,
Ik vraag me af he, als je anti-klit shampoo op je kut smeert, heb je dan geen clitoris meer?
Nee een schattige boy zei dat hij m'n nieuwe haarkleur leuk vond staan.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Awwww,
Ik doe altijd mijn best om mezelf te verbeteren, je weet.quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:09 schreef RoBro het volgende:
[..]
![]()
nominatie slechtste en minst grappige opmerking sinds tijden je flikt het weer
Net als anti-roos, je zal maar Roos heten, dan voel je je ook gediscrimineerdquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best om mezelf te verbeteren, je weet.
repekstquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:11 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ik doe altijd mijn best om mezelf te verbeteren, je weet.
die is beterrrrrrrquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:12 schreef Hyman het volgende:
[..]
Net als anti-roos, je zal maar Roos heten, dan voel je je ook gediscrimineerd
bij jou in roffa wel mang maar hier nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Dat is fout gespeld man.
het is repsect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |