ow jaaa zonzoo!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Zeer terechte klacht !
Net zoals die reclame dat je je mobiel kan opsturen en er geld voor terug krijgt, sjanzoo ofzo...
Excuses dat ik het je hielp herinnerenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:38 schreef Pantoffelsalade het volgende:
[..]
ow jaaa zonzoo!
*poef* en je mobiel is weg![]()
sorry sorryquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Excuses dat ik het je hielp herinneren![]()
200 euroquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:46 schreef Drinky het volgende:
Zonzoo
ze bieden 200 voor een iPhone 3GS 32GB
Voor die prijs wil ik ze ook wel overkopen met gratis verzendkosten
Ze sturen het naar een goed doel.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:49 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik zie net dat 200 euro het maximale bedrag is wat ze weg geven voor een telefoon.
Ik weet alleen niet zeker of het nou een bedrijf met een winstoogmerk is, of dat alles naar een goed doel gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij de goudsmith waar je persoonlijk naar binnen kan lopen krijg je zelfs meer geld en kan je mee kijken.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:05 schreef Babovic het volgende:
Wat een kut reclame zeg. Vraag me echt af of er mensen zijn die zo dom zijn om hun goud op te sturen naar dit soort bedrijfjes.
Goudsmith.quote:Op donderdag 25 februari 2010 09:06 schreef wise het volgende:
[..]
bij de goudsmith waar je persoonlijk naar binnen kan lopen krijg je zelfs meer geld en kan je mee kijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |