Dus het rommelt weer in de tour?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:22 schreef Blueman het volgende:
Fijn, onweer in Frankrijk...
Een stotterend tourverslag...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:23 schreef Levitation het volgende:
[..]
Dus het rommelt weer in de tour?
aan-uit-aan-uit is ook beweging.quote:
serieus?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:55 schreef bleiblei het volgende:
Ik las het idd in het ed. Je kreeg een plastic medaille en een inschrijving voor de zoveelste internet bedrijvenportal.
Toch 1600 man die er in getuind zijn .
Maar heel weinig personenauto's hebben een gesynchroniseerde achteruit(versnelling).quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:42 schreef Inu het volgende:
Net een telefoontje van de autoverkoper dat hij het heel vervelend vindt (ja, vast..) en dat ie graag met me meedacht, maar dat ik geen garantie had en wat ik redelijk vond als oplossing. Dus ik zei dat ik gewoon wettelijke garantie had en dat dit netjes stond uitgelegd op de ANWB site. Toen begon ie ineens dat ie dan wel zou overleggen daar en dat ie me morgen terugbelt
Mn achteruit schijnt niet erg te zijn, want dat hebben Fiatjes wel vaker, dan moest ik even mn koppeling op laten komen in zn vrij en dan ging ie wel in de achteruit. Iets met synchronisatie die in Fiat versnellingsbakken niet zo goed is ofzo
Duurde lang voordat jullie dat bericht vonden..quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:33 schreef Juup© het volgende:
Helmondddddddddddddddddddd!
Leraar krijgt werkstraf door tongzoen met leerling
quote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:10 schreef Levitation het volgende:
iets met een bordje van een uni oid
oja, in hellimond
naar regen, mist en bergen kijkenquote:
94,4quote:Op maandag 19 juli 2010 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weeg nu 97,8...op naar de 80 (nee, niet binnen 3 weken)
Dat was ik ook al aan het doen ja...quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
naar regen, mist en bergen kijken
en fietsen
Die is terug...of ie 100% fit is zien we op de tourmalet pasquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:15 schreef Blueman het volgende:
[..]
Dat was ik ook al aan het doen ja...
Hoe is het met S. Sanchez?
Ik heb hem zien liggen maar daarna ben ik de hond uit gaan laten...
Enige wat ik erna nog zag dat hij terugkwam met drie ploeggenoten...
quote:
Ben benieuwd!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:16 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Die is terug...of ie 100% fit is zien we op de tourmalet pas
eet hetzelfde (gisteren zelf friet gehaaldquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
Goed bezig!
Sport je alleen meer, of eet je ook anders/minder?
http://nos.nl/video/173600-valpartij-samuel-sanchez.htmlquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:18 schreef Blueman het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Nog beelden geweest waarop ze lieten zien waar hij last van had?
dus nog geen groenten aan het voedingspatroon toegevoegd?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
eet hetzelfde (gisteren zelf friet gehaald) maar sport meer (lees: ik sport nu wel)
ik ontbijt wel nu...dat moet ik vasthouden.
Mmmm je ziet nog niet hoe hij valt maar hij bleef lang liggen...quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://nos.nl/video/173600-valpartij-samuel-sanchez.html
nooit!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
dus nog geen groenten aan het voedingspatroon toegevoegd?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
http://www5.volksuniversiteit.nl/helmond/
hij viel door de zwaartekrachtquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef Blueman het volgende:
[..]
Mmmm je ziet nog niet hoe hij valt maar hij bleef lang liggen...
quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:20 schreef Levitation het volgende:
[..]
dus nog geen groenten aan het voedingspatroon toegevoegd?
stik in een bananenboom jijquote:
banaan is geen groente.quote:
Maar het is wel naamsbekendheid dus dat is weer meegenomen toch?quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:26 schreef FUFR het volgende:
ah hier zijn jullie.
Ik spaar geen plastic.
hoereren voor naamsbekendheid.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Maar het is wel naamsbekendheid dus dat is weer meegenomen toch?
en klinken mijn longen als ron brandsteder met een lachkick.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:49 schreef Levitation het volgende:
van nectarines krijg ik lippen zoals de negers in Kuifje in afrika.
chefquote:
Dat klinkt vrij lollig gok ik!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
en klinken mijn longen als ron brandsteder met een lachkick.
nee man, dat klinkt als een walrus die gewurgd wordt.quote:
Hehe!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
nee man, dat klinkt als een walrus die gewurgd wordt.
oh, regent het aan jouw kant van de straat ook ja?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hehe!
Hip!
Het wegdek wordt hier nu in Helmond even schoongespoeld!
Echt ja!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, regent het aan jouw kant van de straat ook ja?
Schapen/geiten in het pelotonquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Echt ja!
Raar he!
Nu ga ik kijken of het in Weert ook regent..![]()
net in de friettent (zwerts, grote friet, belgische mayo, kroketje) het stuk gelezen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Maar het is wel naamsbekendheid dus dat is weer meegenomen toch?
welke? of je friet pakt of pizza?quote:
idd, wie pakt het geel en wie de andere kleurenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
welke? of je friet pakt of pizza?
Nee, die zijn te luiquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Levitation het volgende:
Wie pakt de bolletjestrui? Gaat die niet standaard naar een Antiliaan?
Op de ANWB site staat ook dat ze geen garantie geven op auto's van 4500 euro of minder.....quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:42 schreef Inu het volgende:
Net een telefoontje van de autoverkoper dat hij het heel vervelend vindt (ja, vast..) en dat ie graag met me meedacht, maar dat ik geen garantie had en wat ik redelijk vond als oplossing. Dus ik zei dat ik gewoon wettelijke garantie had en dat dit netjes stond uitgelegd op de ANWB site. Toen begon ie ineens dat ie dan wel zou overleggen daar en dat ie me morgen terugbelt
Mn achteruit schijnt niet erg te zijn, want dat hebben Fiatjes wel vaker, dan moest ik even mn koppeling op laten komen in zn vrij en dan ging ie wel in de achteruit. Iets met synchronisatie die in Fiat versnellingsbakken niet zo goed is ofzo
Nee hoor, is gewoon wettelijke garantie:quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Op de ANWB site staat ook dat ze geen garantie geven op auto's van 4500 euro of minder.....
Ik zou als ze mij daarmee zouden aanspreken helemaal niks meer doen.
http://www.anwb.nl/rechts(...)hten-na-aankoop.htmlquote:Als de auto niet voldoet aan uw redelijke verwachtingen is de verkoper aansprakelijk en heeft u recht op nakoming. Nakoming wil zeggen dat de verkoper alsnog moet voldoen aan zijn verplichting u een deugdelijk product te leveren. U moet de klacht zo snel mogelijk na ontdekking bij de verkoper melden, hiervoor geldt in het algemeen een maximumtermijn van 2 maanden. Als u te lang wacht met klagen, verspeelt u uw rechten. Hieronder een overzicht van mogelijkheden.
De auto doet het prima, de accu is kapot.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon wettelijke garantie:
[..]
http://www.anwb.nl/rechts(...)hten-na-aankoop.html
En ik heb hem eerst een mail gestuurd dat het was gebeurd zonder te zeggen dat ik dat wilde en nu heb ik gewoon aangegeven dat dat volgens mij onder de wettelijke garantie valt toen hij vroeg wat mij redelijk leek. En nu gaat ie overleggen. Het gaat ook maar om een accu he, niet een nieuwe motorIk heb nooit gezegd dat ik wil dat zij alles betalen, dat heeft hij gewoon aangenomen
Nja, ik heb eigenlijk niks gezegd dat hij moest doen, doet ie allemaal lekker zelfquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De auto doet het prima, de accu is kapot.![]()
Nogmaals ik zou er niks mee doen als ze me zo aanspreken.( Je kan beter je vrouwelijke charmes in de strijd gooien) Dan laat ik het aan de klant over of ze er een zaak van maken. Dat doen 99% van de klanten niet.
Wil je je grote mond houden Helmonder!?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:38 schreef ArTiC het volgende:
autoverkopers..de marokkanen onder de verkopers
is je brommer al gejat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wil je je grote mond houden Helmonder!?
Gaat wel goed de laatste tijd. 2 weken geleden slaande ruzie gehad met de oude baas. Ik heb hem ff verteld dat hij kapot kon vallen en dat hij normaal tegen mij kan praten en dat ik niet luister naar zijn geschreeuw. Ben gvd zijn hond niet. Zoon van de baas is poeslief tegen mij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, ik heb eigenlijk niks gezegd dat hij moest doen, doet ie allemaal lekker zelfMisschien zijn dat toch die vrouwelijke charmes
![]()
En ik wilde eigenlijk al deze week een nieuwe accu gaan halen en Job kan hem erin zetten, dus is eigenlijk ook geen punt... Maar ik irriteerde me er gewoon ff aan, dus heb ik een mail gestuurd en nu reageert hij er zo op. Prima toch![]()
Hoe gaat het eigenlijk op je werk? Al wat meer naar je zin?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:38 schreef ArTiC het volgende:
'nuff saidquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
2 weken geleden slaande ruzie gehad met de oude baas.
Gisteren bijna een Vespa GT200 gekocht.quote:
20 euro voor die vespaquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gisteren bijna een Vespa GT200 gekocht.Ga de runner idd wel verkopen en iets anders kopen. De kutmarokkanen zijn nog een keer komen kijken.
Schelden helpt dus tochquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gaat wel goed de laatste tijd. 2 weken geleden slaande ruzie gehad met de oude baas. Ik heb hem ff verteld dat hij kapot kon vallen en dat hij normaal tegen mij kan praten en dat ik niet luister naar zijn geschreeuw. Ben gvd zijn hond niet. Zoon van de baas is poeslief tegen mij.Wil mij niet kwijt denk ik, verkoop de laaste maanden een mijn eentje meer dan mijn twee collega samen.
ik had het ook over die ouwe..zal toch ook wel een verkoper (geweest) zijn?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Makkelijk lullen... Jij weet niet wat voor mafkees die ouwe is.
Zorg jij voor een andere baan a 3400 euro per maand?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
20 euro voor die vespa
en waarom wil je werken voor zo'n baas die ruzie met je zoekt?
Jij vind je slarais belangrijker dan een prettige werksfeer?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zorg jij voor een andere baan a 3400 euro per maand?
Ooit wel, de laatste 40 jaar is hij directeur en huisjesmelker.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had het ook over die ouwe..zal toch ook wel een verkoper (geweest) zijn?
De sfeer is goed als hij er niet is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij vind je slarais belangrijker dan een prettige werksfeer?
snij zijn remleidingen doorquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De sfeer is goed als hij er niet is.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:38 schreef ArTiC het volgende:
Dan kan de sfeer er alleen maar op vooruit gaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef ColtZ40 het volgende:
Maar hij praat niet meer met mij en dat is mooi.
- Neequote:
ga jij lekker gelukkig zitten zijn op je werk voor 1400 pm als het ook anders kan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij vind je slarais belangrijker dan een prettige werksfeer?
Ik heb dus een collega die documenten schrijft in comic sans. Nu weet ik zelf ook wel dat ik in het onderwijs werk en dat zij een kleuterjuf is, maar hoe maak ik subtiel duidelijk dat comic sans, OOK IN HET ONDREWIJS NIET KAN???quote:
verkennert, windows fonts directory, onder de C..quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:24 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik heb dus een collega die documenten schrijft in comic sans. Nu weet ik zelf ook wel dat ik in het onderwijs werk en dat zij een kleuterjuf is, maar hoe maak ik subtiel duidelijk dat comic sans, OOK IN HET ONDREWIJS NIET KAN???
Ik heb de vorige directeur er al op aangesproken (huidige geilt op verdana of iets wat erop lijkt) dat een schoolgids in comic sans echt niet kon. Maar nu....
Comic sans is niet voor offficiele documenten
denk niet dat ik die bevoegdheid heb...quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:36 schreef FUFR het volgende:
[..]
verkennert, windows fonts directory, onder de C..
press delete
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef Inu het volgende:
Note to self, zet geen .tar van een paar gig aan om te unzippen als je bijna wegwilt
Specs en prijs van Runner?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gisteren bijna een Vespa GT200 gekocht.Ga de runner idd wel verkopen en iets anders kopen. De kutmarokkanen zijn nog een keer komen kijken.
zelf gedaan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 08:04 schreef ArTiC het volgende:
nog niet geslapen...
grote brand in Helmond al de hele nacht
ah, ok... nix ernstigs dus.quote:
Neequote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:05 schreef Levitation het volgende:
[..]
ah, ok... nix ernstigs dus.![]()
Ik ben compleet verkouden, met alle mogelijke symptomen.Het is f*cking zomer!
quote:
Suriname is niet zo heel duidelijk bij mijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:14 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Hoe ziet jouw wereldbol er uit?
![]()
1. Suriname ligt ten noorden van de evenaar
2. Suriname kent geen winter, het zijn tropen, daar heb je andere seizoenen, zoals droge tijd en natte tijd.
Basisschool overgeslagen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Suriname is niet zo heel duidelijk bij mijBen er laatst pas achter gekomen dat het geen eiland is
Ik wijt het aan desinteresse
OMG!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:16 schreef Inu het volgende:
[..]
Suriname is niet zo heel duidelijk bij mijBen er laatst pas achter gekomen dat het geen eiland is
Ik wijt het aan desinteresse
Ik heb niet zoveel met Noord- en Zuid-Amerikaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
OMG!
je denkt aan curacao
Maar das echt heel ander volluk.
Kan me niet voorstellen dat je geen Surinamers kent. Je weet waarschijnlijk niet dat je Surinamers kent. Ze zijn niet allemaal zwart, je weets.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Noord- en Zuid-AmerikaEn idd, ik ken eigenlijk geen Surinamers of Antillianen... Wel een paar Indo's
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Noord- en Zuid-AmerikaEn idd, ik ken eigenlijk geen Surinamers of Antillianen... Wel een paar Indo's
Voor een fjetnamees is dat anders best longquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef Levitation het volgende:
Wij hebben hier een vietnamees werken die Long heet. Hoe gemeen van zijn ouders. Hij is 1.55 max.
De mensen waar ik veel en goed mee omga zitten iig geen Surinamers bijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je geen Surinamers kent. Je weet waarschijnlijk niet dat je Surinamers kent. Ze zijn niet allemaal zwart, je weets.
Mijn indo-collega blijkt ineens ook een Suri te zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:42 schreef Inu het volgende:
[..]
De mensen waar ik veel en goed mee omga zitten iig geen Surinamers bij
Oh, van mijn directe collega's heb ik alleen een Duitser en een Chineesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn indo-collega blijkt ineens ook een Suri te zijn
hokjesdenkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:22 schreef Juup© het volgende:
Pool onderweg met auto via spoorlijn naar Alkmaar door trein geramd
Zou hij dronken geweest zijn?
ze worden wel donkerder met dit weerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je geen Surinamers kent. Je weet waarschijnlijk niet dat je Surinamers kent. Ze zijn niet allemaal zwart, je weets.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
hokjesdenker
alsof alle polen drinken..sommigen zijn gewoon rasmongolen
moet je ook niet zo vroeg uit je nest gaan, kun je beter opblijven.quote:
Hoe ken da dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:47 schreef r8ality het volgende:
Verdomme. Was mijn project afgelopen en dacht ik mijn twee weken tot mijn echte vakantie lekker rustig thuis door te brengen, ben ik alweer 2 dagen aan het werk en mag volgende week ws. ook nog de hele week
.
Als je bankzit kun je moeilijk "nee" zeggenquote:
ah nee dan niet, geld is geldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je bankzit kun je moeilijk "nee" zeggen.
Nee, ik word betaald als ik op de bank zit he. Dus dan moet ik gaan werken als OGD dat vindtquote:
Maar in dat geval, je hebt toch verkansie? of is dat nog niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, ik word betaald als ik op de bank zit he. Dus dan moet ik gaan werken als OGD dat vindt.
Nee, hij heeft over twee weken vakantie, hij had gehoopt er nog 2 gratis bij te krijgenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar in dat geval, je hebt toch verkansie? of is dat nog niet?
Euw tis ne môtor. Das jammerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
180 cc bouwjaar 12-2000, 6000km, grijs metallic 1650 euro
150 euroquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:26 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
180 cc bouwjaar 12-2000, 6000km, grijs metallic 1650 euro
Is dat nou wat ze een hairfail noemen?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 19:52 schreef Inu het volgende:
Ik kreeg gisteren een telefoontje of een nieuwe kapper bij de Kinki op mn haar mocht oefenen en dat vind ik altijd wel geinig, dus om half 10 afgesproken. Ik heb het wel vaker gedaan en dan ga je gewoon na sluitingstijd daar ziiten en dan doen ze gratiesch je haar leuk.
Dus ik net onderweg naar Utrecht, heb ik een voicemail van vanochtend (was mn telefoon vergeten vandaag) waar ik bleef, ik zou toch om half 10 komen
Meer communicatiefailquote:Op vrijdag 23 juli 2010 21:31 schreef FUFR het volgende:
[..]
Is dat nou wat ze een hairfail noemen?
Best wel kuts voor je.,
quote:
daar gebeurde minder dan op twitterquote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:18 schreef febster het volgende:
Sorry, ik vind hem tof. Vanwaar die reactie op mijn FB trouwens
?
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:00 schreef Inu het volgende:
De automeneer belde net en ik mag een nieuwe accu in mn auto laten zetten en dan de factuur opsturen en dan krijg ik de helft terug
quote:
Dealer is het uk woord voor handelaarquote:Op zaterdag 24 juli 2010 11:27 schreef Inu het volgende:
[..]
Ja, maar daarom ben ik blij dat ik hem bij een goede dealer heb gekocht ipv een handelaar. Dit geloof ik welEn ik mocht het ook bij hun laten doen, maar omdat ik er bijna nooit ben als zij open zijn bood ie me dit aan.
quote:
Ja daarom post ik ze ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:51 schreef febster het volgende:
Je weet van wie die schoenen zijn he? Oude vriend van BB en mij.
Vakansiequote:
sowieso, kinderen met rood haar hebben geen ziel, dat is algemeen bekend. Wel jammerquote:Op zondag 25 juli 2010 11:43 schreef amaranta het volgende:
Mijn neefje is verknipt
Hij kreeg gisteren voor zijn verjaardag 2 vuurwerkfakkels (sowieso, wie koopt er nou vuurwerkfakkels voor een kind dat zes wordt)
Zegthij: VET EEN DIERENVERMOORD SET
Maar jongen, je mag geen dieren vermoorden.
neefje: jawel, de hond bijvoorbeeld
té jammerquote:Op zondag 25 juli 2010 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sowieso, kinderen met rood haar hebben geen ziel, dat is algemeen bekend. Wel jammer
een seriemoordenaar in de dopquote:Op zondag 25 juli 2010 12:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
té jammer
ik voorspel hem nu al verkrachtend met zn mocromaatjes in woensel west op een gestolen gilera gilette retrovespa
"ja, had je maar geen meisje moeten worden, godverkut"
Hij tekent ook altijd dood verderf als hij tekeningen maakt.
Oma: ja dat zijn transformers ofzo.
Ik; ja, maar wel doodmakende
En ondertussen maakt bruurke een tekening waarin hij zn mama ten huwelijk vraagt
seriemoordenaars pakken zelden hun neven en nichtenquote:Op zondag 25 juli 2010 12:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, maar mijn kind is wel familie van hem( alletwee mijn kinderen overigens)
sommige schromen anders niet om ook hun eigen familie om te leggen, maar dan doet hij maar de familie aan moeders kant ofzoquote:Op zondag 25 juli 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
seriemoordenaars pakken zelden hun neven en nichten
precies! Eef hoekt 'm toch wel neer trouwensquote:Op zondag 25 juli 2010 12:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
sommige schromen anders niet om ook hun eigen familie om te leggen, maar dan doet hij maar de familie aan moeders kant ofzo
Echt wel!quote:Op zondag 25 juli 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies! Eef hoekt 'm toch wel neer trouwens
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
té jammer
ik voorspel hem nu al verkrachtend met zn mocromaatjes in woensel west op een gestolen gilera gilette retrovespa
"ja, had je maar geen meisje moeten worden, godverkut"
Hij tekent ook altijd dood verderf als hij tekeningen maakt.
Oma: ja dat zijn transformers ofzo.
Ik; ja, maar wel doodmakende
En ondertussen maakt bruurke een tekening waarin hij zn mama ten huwelijk vraagt
Retro. Wel leuk gemaakt trouwensquote:Op zondag 25 juli 2010 17:52 schreef Inu het volgende:
Oh, ik heb iets heel tofs gemaakt
[ afbeelding ]
Die dingen maakte mijn oma altijdquote:Op zondag 25 juli 2010 17:52 schreef Inu het volgende:
Oh, ik heb iets heel tofs gemaakt
[ afbeelding ]
Altijd even tactvolquote:Op zondag 25 juli 2010 19:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die dingen maakte mijn oma altijd
Klotekussens
gheghe, hijs tof hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Deze is gemaakt van acryl, is heel zachtEn je moet er ook niet op slapen
quote:
Tenksquote:Op zondag 25 juli 2010 19:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
gheghe, hijs tof hoor
zit jegewoon te kuten
Als ik op de bank lag bij b.v. mijn oma dan lag ik wel eens op zo'n kussenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
Het zijn ook sierkussens, geen hoofdkussens
Sorry, maar... je gaat bij je oma toch niet op de bank liggen?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik op de bank lag bij b.v. mijn oma dan lag ik wel eens op zo'n kussen
Daar is een bank voorquote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, maar... je gaat bij je oma toch niet op de bank liggen?
van toen die kussentjes nog retro warenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar is een bank voorEn dat was JAREN geleden want ik heb al ruim 20 jaar geen oma meer
Hopelijk sluit ie zich weer jankend op op de wcquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Juup© het volgende:
Wat een kwal die papzak nu bij Wegmisbruikers
Ik zal me maar even inhoudenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar is een bank voorEn dat was JAREN geleden want ik heb al ruim 20 jaar geen oma meer
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hopelijk sluit ie zich weer jankend op op de wc
Nee, onnodigquote:
Oké.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, onnodig
Maar in mijn opinie is een bank om op te zitten en een bed om in te liggenIn ieder geval geldt dat voor elke bank die niet in je eigen kiet staat
Ik lig ook op de bank bij mn oudersquote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, onnodig
Maar in mijn opinie is een bank om op te zitten en een bed om in te liggenIn ieder geval geldt dat voor elke bank die niet in je eigen kiet staat
ik ook niet...zou erg vreemd zijn midden in een verzorgingstehuisquote:Op zondag 25 juli 2010 21:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik lig ook op de bank bij mn oudersMaar idd, bij mn oma lig ik niet op de bank...
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet...zou erg vreemd zijn midden in een verzorgingstehuis
+ het zijn van die harde houten bankenquote:
witte vlekken op je bankquote:
13-9quote:
Er zit Lego in...quote:Op zondag 25 juli 2010 21:33 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Jay! Komt met een beetje geluk deze kant op.
Kan ik weer een week puzzelen wat er precies inzit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef bleiblei het volgende:
Nee, ik ook...die gozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
ff wachten nog...komt ook een Android pad, met usb enzo
Ik moet het nog zien. Dat zeggen sommige bedrijven (kuch, MS) ook en die zijn nog steeds bezig de klap van de eerste iPhone boven te komen. Verder is een Android Pad de enige kanshebber dat ze er wel iets van bakken, maar ik moet nog maar zien of ze het in grote getalen geproduceerd krijgen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
ff wachten nog...komt ook een Android pad, met usb enzo
Ja ze gaan idd wel ver de laatste tijd. Jammer genoeg.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Ach. Apple is.na Google stasi bedrijf nr 2 aan het worden. Dus heb eigenlijk met beiden niet zo veel. Al hebben beide fabrikanten producten met toffe geintjes.
Nee, Vakansiequote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 02:44 schreef febster het volgende:
Voor de ochtendploeg: wat kun je in hemelsnaam je opa geven als kado?
de hele nacht bezig zijn je eigen server te reanimeren en te updatenquote:
En overdag slapenquote:Op maandag 26 juli 2010 07:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de hele nacht bezig zijn je eigen server te reanimeren en te updaten
geen tijd voor...Vakansiequote:
Veel speel plezierquote:Op maandag 26 juli 2010 08:49 schreef Levitation het volgende:
hi, ik heb zaterdag een e-reader gekocht. Van de Aldi, met wifi en mp3 spelert.tof speeltje
een doos sigaren, geruite pantoffels, een stok, een fles bokma, een opa-pet, een loep, een viskoffer, een boekje over hoe veel beter het vroeger was, een tekening, een oorhaartrimmer, nordic walking gear, videobanden, boerenjongens, een kristallen asbak, fotorolletjes, jeu de boules ballen, een stok kaarten, een legpuzzel, etcquote:Op maandag 26 juli 2010 02:44 schreef febster het volgende:
Voor de ochtendploeg: wat kun je in hemelsnaam je opa geven als kado?
Abonnement op de Playboy.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een doos sigaren, geruite pantoffels, een stok, een fles bokma, een opa-pet, een loep, een viskoffer, een boekje over hoe veel beter het vroeger was, een tekening, een oorhaartrimmer, nordic walking gear, videobanden, boerenjongens, een kristallen asbak, fotorolletjes, jeu de boules ballen, een stok kaarten, een legpuzzel, etc
een nieuwe heupquote:
Ja, het sloeg zelf door m'n regenpak heen.quote:
Wat is het budget?quote:
dat gebeurt wel eens. Relax. Kan nooit zo erg zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 09:11 schreef Juup© het volgende:
AAAAARRRGHHHHH!!!!!! VerzekeraarsHebben adreswijziging niet doorgevoerd
Wel als ik een callcenterLIMBO aan de telefoon krijgquote:Op maandag 26 juli 2010 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat gebeurt wel eens. Relax. Kan nooit zo erg zijn
Brak. Sliep pas rond 00:15 uur en werd wakker om 02:15 uur, en daarna weer rond 06:15 uurquote:Op maandag 26 juli 2010 09:17 schreef Inu het volgende:
Zo, brak! Kon niet in slaap komen, dus sliep pas tegen half 1 en toen werd ik om 6 uur wakker van een mug... grr...
daarom heb ik mijn dakpannen vastgekit...zitten muurvastquote:Op maandag 26 juli 2010 09:18 schreef Juup© het volgende:
Tijdens de storm is er een dakpan van onze woning gewaaid en die ik door de hardhouten tuinset van de buren gegaan. Helaas voor de buren is het overmacht er wordt het niet vergoed door de verzekering. Ik begrijp de verzekering wel, maar vind het toch jammer dat het niet vergoed wordt. Wettelijk is ons niets aan te rekenen ivm overmacht, maar moreel vind ik het wat anders.
Vastquote:Op maandag 26 juli 2010 09:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom heb ik mijn dakpannen vastgekit...zitten muurvast
en hun eigen inboedelverzekering?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:18 schreef Juup© het volgende:
Tijdens de storm is er een dakpan van onze woning gewaaid en die is door de hardhouten tuinset van de buren gegaan. Helaas voor de buren is het overmacht er wordt het niet vergoed door de verzekering. Ik begrijp de verzekering wel, maar vind het toch jammer dat het niet vergoed wordt. Wettelijk is ons niets aan te rekenen ivm overmacht, maar moreel vind ik het wat anders.
Die dekt ook niets ivm stormschade en overmacht. Persoonlijk vind ik dat erg vreemd, maar ik zal het er vanavond eens met hun over hebben.quote:
muurvastquote:
quote:
Zijn anderen verantwoordelijk voor uw stormschade?
Vaak levert een storm een situatie van overmacht op. Dat betekent dat u schade aan uw auto door dakpannen van de buren niet op de buren kunt verhalen bij overmacht.
ik heb geen dakpannenquote:
Maar wel op je eigen verzekeringquote:
Staat nergens in het artikel of ook het aantal Polen in NL is gestegen.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:28 schreef Juup© het volgende:
Pool vaker betrokken bij verkeersongeluk
Hoezo in hokjes denken FUFR, het is gewoon realiteit
Ik vond het idd ook al vreemd, de buren zijn middels een opstalverzekering volgens mij verzekerd tegen zulke schade. Zal het vanavond wetenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wel op je eigen verzekeringZou wel idioot zijn als dat niet zo was, als er een boom omwaait en je huis in tweeen splijt kun je daar zelf toch ook niets aan doen, en dan niks vergoed krijgen? Geloof er niets van
Hoe zou het staan met het aantal freak klusongelukken bij die gasten? Werken ook nog es allemaal onverzekerdquote:Op maandag 26 juli 2010 09:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Staat nergens in het artikel of ook het aantal Polen in NL is gestegen.![]()
Maar inderdaad, die gasten worden dronken geboren en zijn echt über gevaarlijk.
Dronken geboren denk ikquote:Op maandag 26 juli 2010 09:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Staat nergens in het artikel of ook het aantal Polen in NL is gestegen.![]()
Maar inderdaad, die gasten worden dronken geboren en zijn echt über gevaarlijk.
Maar goed ook, je wilt niet weten wat er anders met de premie gebeurt!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe zou het staan met het aantal freak klusongelukken bij die gasten? Werken ook nog es allemaal onverzekerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |