chefquote:
Dat klinkt vrij lollig gok ik!quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
en klinken mijn longen als ron brandsteder met een lachkick.
nee man, dat klinkt als een walrus die gewurgd wordt.quote:
Hehe!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:17 schreef Levitation het volgende:
[..]
nee man, dat klinkt als een walrus die gewurgd wordt.
oh, regent het aan jouw kant van de straat ook ja?quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hehe!
Hip!
Het wegdek wordt hier nu in Helmond even schoongespoeld!
Echt ja!quote:Op donderdag 22 juli 2010 15:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
oh, regent het aan jouw kant van de straat ook ja?
Schapen/geiten in het pelotonquote:Op donderdag 22 juli 2010 15:44 schreef Blueman het volgende:
[..]
Echt ja!
Raar he!
Nu ga ik kijken of het in Weert ook regent..![]()
net in de friettent (zwerts, grote friet, belgische mayo, kroketje) het stuk gelezen.quote:Op donderdag 22 juli 2010 14:47 schreef Blueman het volgende:
[..]
Maar het is wel naamsbekendheid dus dat is weer meegenomen toch?
welke? of je friet pakt of pizza?quote:
idd, wie pakt het geel en wie de andere kleurenquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:52 schreef Levitation het volgende:
[..]
welke? of je friet pakt of pizza?
Nee, die zijn te luiquote:Op donderdag 22 juli 2010 16:58 schreef Levitation het volgende:
Wie pakt de bolletjestrui? Gaat die niet standaard naar een Antiliaan?
Op de ANWB site staat ook dat ze geen garantie geven op auto's van 4500 euro of minder.....quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:42 schreef Inu het volgende:
Net een telefoontje van de autoverkoper dat hij het heel vervelend vindt (ja, vast..) en dat ie graag met me meedacht, maar dat ik geen garantie had en wat ik redelijk vond als oplossing. Dus ik zei dat ik gewoon wettelijke garantie had en dat dit netjes stond uitgelegd op de ANWB site. Toen begon ie ineens dat ie dan wel zou overleggen daar en dat ie me morgen terugbelt
Mn achteruit schijnt niet erg te zijn, want dat hebben Fiatjes wel vaker, dan moest ik even mn koppeling op laten komen in zn vrij en dan ging ie wel in de achteruit. Iets met synchronisatie die in Fiat versnellingsbakken niet zo goed is ofzo
Nee hoor, is gewoon wettelijke garantie:quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:25 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Op de ANWB site staat ook dat ze geen garantie geven op auto's van 4500 euro of minder.....
Ik zou als ze mij daarmee zouden aanspreken helemaal niks meer doen.
http://www.anwb.nl/rechts(...)hten-na-aankoop.htmlquote:Als de auto niet voldoet aan uw redelijke verwachtingen is de verkoper aansprakelijk en heeft u recht op nakoming. Nakoming wil zeggen dat de verkoper alsnog moet voldoen aan zijn verplichting u een deugdelijk product te leveren. U moet de klacht zo snel mogelijk na ontdekking bij de verkoper melden, hiervoor geldt in het algemeen een maximumtermijn van 2 maanden. Als u te lang wacht met klagen, verspeelt u uw rechten. Hieronder een overzicht van mogelijkheden.
De auto doet het prima, de accu is kapot.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef Inu het volgende:
[..]
Nee hoor, is gewoon wettelijke garantie:
[..]
http://www.anwb.nl/rechts(...)hten-na-aankoop.html
En ik heb hem eerst een mail gestuurd dat het was gebeurd zonder te zeggen dat ik dat wilde en nu heb ik gewoon aangegeven dat dat volgens mij onder de wettelijke garantie valt toen hij vroeg wat mij redelijk leek. En nu gaat ie overleggen. Het gaat ook maar om een accu he, niet een nieuwe motorIk heb nooit gezegd dat ik wil dat zij alles betalen, dat heeft hij gewoon aangenomen
Nja, ik heb eigenlijk niks gezegd dat hij moest doen, doet ie allemaal lekker zelfquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De auto doet het prima, de accu is kapot.![]()
Nogmaals ik zou er niks mee doen als ze me zo aanspreken.( Je kan beter je vrouwelijke charmes in de strijd gooien) Dan laat ik het aan de klant over of ze er een zaak van maken. Dat doen 99% van de klanten niet.
Wil je je grote mond houden Helmonder!?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:38 schreef ArTiC het volgende:
autoverkopers..de marokkanen onder de verkopers
is je brommer al gejat?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:40 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Wil je je grote mond houden Helmonder!?
Gaat wel goed de laatste tijd. 2 weken geleden slaande ruzie gehad met de oude baas. Ik heb hem ff verteld dat hij kapot kon vallen en dat hij normaal tegen mij kan praten en dat ik niet luister naar zijn geschreeuw. Ben gvd zijn hond niet. Zoon van de baas is poeslief tegen mij.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:38 schreef Inu het volgende:
[..]
Nja, ik heb eigenlijk niks gezegd dat hij moest doen, doet ie allemaal lekker zelfMisschien zijn dat toch die vrouwelijke charmes
![]()
En ik wilde eigenlijk al deze week een nieuwe accu gaan halen en Job kan hem erin zetten, dus is eigenlijk ook geen punt... Maar ik irriteerde me er gewoon ff aan, dus heb ik een mail gestuurd en nu reageert hij er zo op. Prima toch![]()
Hoe gaat het eigenlijk op je werk? Al wat meer naar je zin?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:38 schreef ArTiC het volgende:
'nuff saidquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
2 weken geleden slaande ruzie gehad met de oude baas.
Gisteren bijna een Vespa GT200 gekocht.quote:
20 euro voor die vespaquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:48 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gisteren bijna een Vespa GT200 gekocht.Ga de runner idd wel verkopen en iets anders kopen. De kutmarokkanen zijn nog een keer komen kijken.
Schelden helpt dus tochquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Gaat wel goed de laatste tijd. 2 weken geleden slaande ruzie gehad met de oude baas. Ik heb hem ff verteld dat hij kapot kon vallen en dat hij normaal tegen mij kan praten en dat ik niet luister naar zijn geschreeuw. Ben gvd zijn hond niet. Zoon van de baas is poeslief tegen mij.Wil mij niet kwijt denk ik, verkoop de laaste maanden een mijn eentje meer dan mijn twee collega samen.
ik had het ook over die ouwe..zal toch ook wel een verkoper (geweest) zijn?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Makkelijk lullen... Jij weet niet wat voor mafkees die ouwe is.
Zorg jij voor een andere baan a 3400 euro per maand?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
20 euro voor die vespa
en waarom wil je werken voor zo'n baas die ruzie met je zoekt?
Jij vind je slarais belangrijker dan een prettige werksfeer?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Zorg jij voor een andere baan a 3400 euro per maand?
Ooit wel, de laatste 40 jaar is hij directeur en huisjesmelker.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik had het ook over die ouwe..zal toch ook wel een verkoper (geweest) zijn?
De sfeer is goed als hij er niet is.quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij vind je slarais belangrijker dan een prettige werksfeer?
snij zijn remleidingen doorquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
De sfeer is goed als hij er niet is.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:38 schreef ArTiC het volgende:
Dan kan de sfeer er alleen maar op vooruit gaanquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:53 schreef ColtZ40 het volgende:
Maar hij praat niet meer met mij en dat is mooi.
- Neequote:
ga jij lekker gelukkig zitten zijn op je werk voor 1400 pm als het ook anders kan?quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:52 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Jij vind je slarais belangrijker dan een prettige werksfeer?
Ik heb dus een collega die documenten schrijft in comic sans. Nu weet ik zelf ook wel dat ik in het onderwijs werk en dat zij een kleuterjuf is, maar hoe maak ik subtiel duidelijk dat comic sans, OOK IN HET ONDREWIJS NIET KAN???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |