quote:
Ja daarom post ik ze ookquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:51 schreef febster het volgende:
Je weet van wie die schoenen zijn he? Oude vriend van BB en mij.
Vakansiequote:
sowieso, kinderen met rood haar hebben geen ziel, dat is algemeen bekend. Wel jammerquote:Op zondag 25 juli 2010 11:43 schreef amaranta het volgende:
Mijn neefje is verknipt
Hij kreeg gisteren voor zijn verjaardag 2 vuurwerkfakkels (sowieso, wie koopt er nou vuurwerkfakkels voor een kind dat zes wordt)
Zegthij: VET EEN DIERENVERMOORD SET
Maar jongen, je mag geen dieren vermoorden.
neefje: jawel, de hond bijvoorbeeld
té jammerquote:Op zondag 25 juli 2010 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
sowieso, kinderen met rood haar hebben geen ziel, dat is algemeen bekend. Wel jammer
een seriemoordenaar in de dopquote:Op zondag 25 juli 2010 12:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
té jammer
ik voorspel hem nu al verkrachtend met zn mocromaatjes in woensel west op een gestolen gilera gilette retrovespa
"ja, had je maar geen meisje moeten worden, godverkut"
Hij tekent ook altijd dood verderf als hij tekeningen maakt.
Oma: ja dat zijn transformers ofzo.
Ik; ja, maar wel doodmakende
En ondertussen maakt bruurke een tekening waarin hij zn mama ten huwelijk vraagt
seriemoordenaars pakken zelden hun neven en nichtenquote:Op zondag 25 juli 2010 12:13 schreef amaranta het volgende:
[..]
ja, maar mijn kind is wel familie van hem( alletwee mijn kinderen overigens)
sommige schromen anders niet om ook hun eigen familie om te leggen, maar dan doet hij maar de familie aan moeders kant ofzoquote:Op zondag 25 juli 2010 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
seriemoordenaars pakken zelden hun neven en nichten
precies! Eef hoekt 'm toch wel neer trouwensquote:Op zondag 25 juli 2010 12:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
sommige schromen anders niet om ook hun eigen familie om te leggen, maar dan doet hij maar de familie aan moeders kant ofzo
Echt wel!quote:Op zondag 25 juli 2010 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
precies! Eef hoekt 'm toch wel neer trouwens
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
té jammer
ik voorspel hem nu al verkrachtend met zn mocromaatjes in woensel west op een gestolen gilera gilette retrovespa
"ja, had je maar geen meisje moeten worden, godverkut"
Hij tekent ook altijd dood verderf als hij tekeningen maakt.
Oma: ja dat zijn transformers ofzo.
Ik; ja, maar wel doodmakende
En ondertussen maakt bruurke een tekening waarin hij zn mama ten huwelijk vraagt
Retro. Wel leuk gemaakt trouwensquote:Op zondag 25 juli 2010 17:52 schreef Inu het volgende:
Oh, ik heb iets heel tofs gemaakt
[ afbeelding ]
Die dingen maakte mijn oma altijdquote:Op zondag 25 juli 2010 17:52 schreef Inu het volgende:
Oh, ik heb iets heel tofs gemaakt
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |