Altijd even tactvolquote:Op zondag 25 juli 2010 19:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die dingen maakte mijn oma altijd
Klotekussens
gheghe, hijs tof hoorquote:Op zondag 25 juli 2010 19:24 schreef Inu het volgende:
[..]
Deze is gemaakt van acryl, is heel zachtEn je moet er ook niet op slapen
quote:
Tenksquote:Op zondag 25 juli 2010 19:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
gheghe, hijs tof hoor
zit jegewoon te kuten
Als ik op de bank lag bij b.v. mijn oma dan lag ik wel eens op zo'n kussenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:13 schreef Stormqueen het volgende:
Het zijn ook sierkussens, geen hoofdkussens
Sorry, maar... je gaat bij je oma toch niet op de bank liggen?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:22 schreef Juup© het volgende:
[..]
Als ik op de bank lag bij b.v. mijn oma dan lag ik wel eens op zo'n kussen
Daar is een bank voorquote:Op zondag 25 juli 2010 20:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry, maar... je gaat bij je oma toch niet op de bank liggen?
van toen die kussentjes nog retro warenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar is een bank voorEn dat was JAREN geleden want ik heb al ruim 20 jaar geen oma meer
Hopelijk sluit ie zich weer jankend op op de wcquote:
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef Juup© het volgende:
Wat een kwal die papzak nu bij Wegmisbruikers
Ik zal me maar even inhoudenquote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Juup© het volgende:
[..]
Daar is een bank voorEn dat was JAREN geleden want ik heb al ruim 20 jaar geen oma meer
quote:Op zondag 25 juli 2010 20:53 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Hopelijk sluit ie zich weer jankend op op de wc
Nee, onnodigquote:
Oké.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, onnodig
Maar in mijn opinie is een bank om op te zitten en een bed om in te liggenIn ieder geval geldt dat voor elke bank die niet in je eigen kiet staat
Ik lig ook op de bank bij mn oudersquote:Op zondag 25 juli 2010 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, onnodig
Maar in mijn opinie is een bank om op te zitten en een bed om in te liggenIn ieder geval geldt dat voor elke bank die niet in je eigen kiet staat
ik ook niet...zou erg vreemd zijn midden in een verzorgingstehuisquote:Op zondag 25 juli 2010 21:02 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik lig ook op de bank bij mn oudersMaar idd, bij mn oma lig ik niet op de bank...
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik ook niet...zou erg vreemd zijn midden in een verzorgingstehuis
+ het zijn van die harde houten bankenquote:
witte vlekken op je bankquote:
13-9quote:
Er zit Lego in...quote:Op zondag 25 juli 2010 21:33 schreef bleiblei het volgende:
[ afbeelding ]
Jay! Komt met een beetje geluk deze kant op.
Kan ik weer een week puzzelen wat er precies inzit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juli 2010 21:39 schreef bleiblei het volgende:
Nee, ik ook...die gozerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
quote:Op zondag 25 juli 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
ff wachten nog...komt ook een Android pad, met usb enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |