Ach, het heeft V ook een jaar of 5 gekost voor hij wist wanneer ik jarig ben. En het kost hem al meer dan 10 jaar om te bedenken dat ik dan ook een cadeautje wil. Maar dat maakt hem niet minder liev.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh dan kan het inderdaad wel!
Maar mannen die de datum van de verjaardag van de vriendin vergeten zijn meestal de pineut![]()
bedankt voor de leuke verrassingquote:Op maandag 19 juli 2010 11:00 schreef FUFR het volgende:![]()
herstellings....ze duren langer
stomme drank.
Niet hoor!quote:
zie er niks over op 112brabant.nl of ed.nlquote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu breekt even in hier.
Heeft iemand trouwens vannacht rond 1 uur ook die enorme knal in strijp gehoord ?
Wij zaten hier echt rechtop in bed.
nee alleen over de zoveelste schietpartij in Woensel gisterenavond rond 23.00 uur.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:17 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zie er niks over op 112brabant.nl of ed.nl
Nee, ik woon daar voor net te ver. Maar ik zal het straks ff aan mijn vader vragen.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:14 schreef miss_bleu het volgende:
* miss_bleu breekt even in hier.
Heeft iemand trouwens vannacht rond 1 uur ook die enorme knal in strijp gehoord ?
Wij zaten hier echt rechtop in bed.
Het zijn duitsers, gooi kokende olie uit het raam!quote:Op maandag 19 juli 2010 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Staking op de parkeerplaats, da's de betere televisie
ja die zag ik inderdaad voorbij komen dat was zaterdag, en gisterenavond rond 23.00 hoorde wij veel toeters en bellen dat was weer een schietpartij in Woenselquote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ik woon daar voor net te ver. Maar ik zal het straks ff aan mijn vader vragen.
OVerigens was er van de week wel een dive by shooting in de Venstraat, dat is net voor het viaduct.
Het lijkt Helmond welquote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee, ik woon daar voor net te ver. Maar ik zal het straks ff aan mijn vader vragen.
OVerigens was er van de week wel een drive by shooting in de Venstraat, dat is net voor het viaduct.
reed laatst door jouw straat en volgens mij was jij thuis![]()
ja we twijfelen soms nog en dan gaan we weer eens kijken
oost-duitse fabrieksarbeidersquote:Op maandag 19 juli 2010 11:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Het zijn duitsers, gooi kokende olie uit het raam!
als ze hierheen kunnen rijden kunnen ze ook wel naar polen rijden om daar te gaan werkenquote:
de afstand is korter volgens mijquote:Op maandag 19 juli 2010 11:27 schreef ArTiC het volgende:
[..]
als ze hierheen kunnen rijden kunnen ze ook wel naar polen rijden om daar te gaan werken
Ja, die steelt bijna de show. De linkerman dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:31 schreef Levitation het volgende:
Oh my god...
[ afbeelding ]
Wesley de kermiscabauter.
en wat heeft die gast links op de foto aan?![]()
dat pak, hij ziet r niet uitquote:Op maandag 19 juli 2010 11:31 schreef Levitation het volgende:
Oh my god...
[ afbeelding ]
Wesley de kermiscabauter.
en wat heeft die gast links op de foto aan?![]()
ik draag ook vaak maatpakken, maar dit is echt slecht gemaakt hoor.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, die steelt bijna de show. De linkerman dus.
Wesley had naar het schijnt geen tijd meer om zn pak door te passen. Hij zal tijdens het wk wat zijn aangekomen in zn benen....
Ik ben nog niet uit of ik de jurk mooi vind.
Scheelt dat het hoepels zijn en niet van die 'ballonnen' die onder elkaar hangen.
Dan nog is het een foeilelijk pak van Wesley, stof is ook gewoon pooierig. Koop je een pak van 10k, ziet het er uit alsof je het in Bangkok "op maat" hebt laten maken.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:34 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, die steelt bijna de show. De linkerman dus.
Wesley had naar het schijnt geen tijd meer om zn pak door te passen. Hij zal tijdens het wk wat zijn aangekomen in zn benen....
Ik ben nog niet uit of ik de jurk mooi vind.
Scheelt dat het hoepels zijn en niet van die 'ballonnen' die onder elkaar hangen.
Die steekt nog redelijk normaal af naast dat pak van hem.quote:
Als ze écht smaak hadden, dan hadden ze de bruiloft niet zo groot uitgemeten.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:43 schreef Levitation het volgende:
[..]
Die steekt nog redelijk normaal af naast dat pak van hem.
Zo veel geld, zo weinig smaak.![]()
Hallo, ze hebben elkaar uitgekozen. Dat getuigt al van slechte smaakquote:Op maandag 19 juli 2010 11:46 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als ze écht smaak hadden, dan hadden ze de bruiloft niet zo groot uitgemeten.
Die van Heitinga was toch veel stijlvoller. (de bruiloft op het strand dus).
van slechte smaak haars zeide. (of hoe zegt je dat?)quote:Op maandag 19 juli 2010 11:50 schreef Inu het volgende:
[..]
Hallo, ze hebben elkaar uitgekozen. Dat getuigt al van slechte smaak
lange ijquote:Op maandag 19 juli 2010 11:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
van slechte smaak haars zeide. (of hoe zegt je dat?)
hijheeft best een mooi vrouwke aan de haak geslagen
zonder s danquote:Op maandag 19 juli 2010 12:00 schreef amaranta het volgende:
haha die ei had ik niet eens in de gaten,het ging me om het woord haars.
Ja, maar als ze dan iets zegtquote:Op maandag 19 juli 2010 11:58 schreef amaranta het volgende:
[..]
van slechte smaak haars zeide. (of hoe zegt je dat?)
hijheeft best een mooi vrouwke aan de haak geslagen
quote:Op maandag 19 juli 2010 11:59 schreef ArTiC het volgende:
slecht idee van de dag: nieuwe batterij voor de weegschaal gehaald
straks ff naar de shop, nieuwe slicks halen want ik ga vanavond idd de fiets opquote:Op maandag 19 juli 2010 12:03 schreef Levitation het volgende:
[..]
Hoe begin je je vakantie gefrustreerd?
![]()
Je hebt nu wel mooi tijd om een end te gaan fietsen/hardlopen/zwemmen/zweten in de sportschool.
Gewoon meteen africhten dat ze d'r waffel houdt.quote:
excel, de afvalhulpquote:Op maandag 19 juli 2010 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
straks ff naar de shop, nieuwe slicks halen want ik ga vanavond idd de fiets op![]()
Net ff een mooi schema in excel gezet, weeg nu 97,8...op naar de 80 (nee, niet binnen 3 weken)
Vraag even aan moppie het geheim van haar dieet, dan lukt dat wel in 3 weken.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
straks ff naar de shop, nieuwe slicks halen want ik ga vanavond idd de fiets op![]()
Net ff een mooi schema in excel gezet, weeg nu 97,8...op naar de 80 (nee, niet binnen 3 weken)
Ik maak altijd schema's in excel, hou me er alleen nooit aan.quote:
met excel kun je extractenquote:
Moppie ziet er goed afgeslankt uit!quote:Op maandag 19 juli 2010 12:06 schreef Levitation het volgende:
[..]
Vraag even aan moppie het geheim van haar dieet, dan lukt dat wel in 3 weken.
je bent ook dikquote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef Inu het volgende:
Ik was gisteren in CORPUS en dan kon je je BMI bereken, maar ik had 180 ingevuld ipv 1.80 dus toen zei hij dat ik zwaar overgewicht had
heul dik.quote:
ik kan ook je bmi berekenen. daarvoor hoef je niet naar corpus.quote:Op maandag 19 juli 2010 12:07 schreef Inu het volgende:
Ik was gisteren in CORPUS en dan kon je je BMI bereken, maar ik had 180 ingevuld ipv 1.80 dus toen zei hij dat ik zwaar overgewicht had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |