ga slapen verrekte hippiequote:
muziek of van die ruis?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:04 schreef febster het volgende:
Tis zaterdag gek. Nee eerst kamer opruimen en dan fles wijn open en dan 5 GB aan nieuwe muziek door grasduinen
.
Combi van beiden. Fresku, MIA, Chemical Brothers, Yeasayer, Pendulum, Delphic, Dan Le Sac, Eminem, Figli di Madre Ignota en 3 GB aan sets van Adam Beyerquote:Op zondag 18 juli 2010 00:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
muziek of van die ruis?![]()
en leer eens bier drinken man...grow some balls and be a man
IK heb nu het nieuwe album van Kula Shaker opstaan, moet je ook maar eens adden aan je lijstjequote:Op zondag 18 juli 2010 00:09 schreef febster het volgende:
[..]
Combi van beiden. Fresku, MIA, Chemical Brothers, Yeasayer, Pendulum, Delphic, Dan Le Sac, Eminem, Figli di Madre Ignota en 3 GB aan sets van Adam Beyer.
Will doquote:Op zondag 18 juli 2010 00:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
IK heb nu het nieuwe album van Kula Shaker opstaan, moet je ook maar eens adden aan je lijstje
Die moet ik nog luisteren eigenlijk...zal wel tijd worden voor weer een goed album van the roots want het is wat minder geworden de laatste jarenquote:Op zondag 18 juli 2010 00:13 schreef febster het volgende:
Ik kwam afgelopen weekend bij mijn pa en die draaide gewoon het nieuwe album van the Roots.
"Ja, stond in de NRC dat het een goed album was, dus maar meteen even gedownload."
Zijn kinderen in de bonus deze week ja?quote:Op zondag 18 juli 2010 10:42 schreef Juup© het volgende:
Handig zo'n rijbaar winkelmandje
[ afbeelding ]
Dag Gielquote:Op zondag 18 juli 2010 18:03 schreef febster het volgende:
Jongelui, prettige week, ik ben een week radio maken in Nijmegen![]()
.
quote:Op maandag 19 juli 2010 09:23 schreef Stormqueen het volgende:
Staking op de parkeerplaats, da's de betere televisie
Niet werken?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef amaranta het volgende:
Is het al weer tijd om naar bed te gaan? Mensen wat ben ik moe vandaag.
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:16 schreef amaranta het volgende:
Is het al weer tijd om naar bed te gaan? Mensen wat ben ik moe vandaag.
user-error?quote:Op maandag 19 juli 2010 10:31 schreef Inu het volgende:
Echt, boek NOOIT een ticket op Cheaptickets.nlDe website van de maatschappij lag eruit en ik wilde verschillende vluchten, dus heb ik daar even geboekt, maar ze hebben me drie keer ingeboekt waarvan 2 geannuleerd en ook nog het verkeerde reserveringsnummer doorgestuurd, waardoor ik nu heb moeten bellen voor het goede nummer en alleen voor de heenvlucht ben ingecheckt
stelletje ziekzwakmisselijken hier ook altijdquote:Op maandag 19 juli 2010 10:28 schreef Levitation het volgende:
[..]
![]()
Ik ben ook moe, had oorpijn vannacht, kon amper in slaap komen.
quote:Op maandag 19 juli 2010 10:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
stelletje ziekzwakmisselijken hier ook altijd
nooit probl. mee gehadquote:Op maandag 19 juli 2010 10:31 schreef Inu het volgende:
Echt, boek NOOIT een ticket op Cheaptickets.nlDe website van de maatschappij lag eruit en ik wilde verschillende vluchten, dus heb ik daar even geboekt, maar ze hebben me drie keer ingeboekt waarvan 2 geannuleerd en ook nog het verkeerde reserveringsnummer doorgestuurd, waardoor ik nu heb moeten bellen voor het goede nummer en alleen voor de heenvlucht ben ingecheckt
*steekt ogen uit*quote:
Was zeker een kritiek punt in de relatiequote:Op maandag 19 juli 2010 10:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
nooit probl. mee gehad
behalve dan dat rob mijn geb datum verkeerd door had gegeven
Welnee. Hij had als maand per ongeluk 10 ingevuld, omdat hij dat een seconde eerder ook had inngevuld bij de vertekdatum.quote:Op maandag 19 juli 2010 11:04 schreef Blueman het volgende:
[..]
Was zeker een kritiek punt in de relatie![]()
Oh dan kan het inderdaad wel!quote:Op maandag 19 juli 2010 11:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
Welnee. Hij had als maand per ongeluk 10 ingevuld, omdat hij dat een seconde eerder ook had inngevuld bij de vertekdatum.
hoe lang slaap je al op de bank?quote:Op maandag 19 juli 2010 11:09 schreef Blueman het volgende:
[..]
Oh dan kan het inderdaad wel!
Maar mannen die de datum van de verjaardag van de vriendin vergeten zijn meestal de pineut![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |