Ik moet het nog zien. Dat zeggen sommige bedrijven (kuch, MS) ook en die zijn nog steeds bezig de klap van de eerste iPhone boven te komen. Verder is een Android Pad de enige kanshebber dat ze er wel iets van bakken, maar ik moet nog maar zien of ze het in grote getalen geproduceerd krijgen.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:26 schreef ArTiC het volgende:
ff wachten nog...komt ook een Android pad, met usb enzo
Ja ze gaan idd wel ver de laatste tijd. Jammer genoeg.quote:Op zondag 25 juli 2010 22:59 schreef bleiblei het volgende:
Ach. Apple is.na Google stasi bedrijf nr 2 aan het worden. Dus heb eigenlijk met beiden niet zo veel. Al hebben beide fabrikanten producten met toffe geintjes.
Nee, Vakansiequote:
quote:Op maandag 26 juli 2010 02:44 schreef febster het volgende:
Voor de ochtendploeg: wat kun je in hemelsnaam je opa geven als kado?
de hele nacht bezig zijn je eigen server te reanimeren en te updatenquote:
En overdag slapenquote:Op maandag 26 juli 2010 07:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
de hele nacht bezig zijn je eigen server te reanimeren en te updaten
geen tijd voor...Vakansiequote:
Veel speel plezierquote:Op maandag 26 juli 2010 08:49 schreef Levitation het volgende:
hi, ik heb zaterdag een e-reader gekocht. Van de Aldi, met wifi en mp3 spelert.tof speeltje
een doos sigaren, geruite pantoffels, een stok, een fles bokma, een opa-pet, een loep, een viskoffer, een boekje over hoe veel beter het vroeger was, een tekening, een oorhaartrimmer, nordic walking gear, videobanden, boerenjongens, een kristallen asbak, fotorolletjes, jeu de boules ballen, een stok kaarten, een legpuzzel, etcquote:Op maandag 26 juli 2010 02:44 schreef febster het volgende:
Voor de ochtendploeg: wat kun je in hemelsnaam je opa geven als kado?
Abonnement op de Playboy.quote:Op maandag 26 juli 2010 08:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een doos sigaren, geruite pantoffels, een stok, een fles bokma, een opa-pet, een loep, een viskoffer, een boekje over hoe veel beter het vroeger was, een tekening, een oorhaartrimmer, nordic walking gear, videobanden, boerenjongens, een kristallen asbak, fotorolletjes, jeu de boules ballen, een stok kaarten, een legpuzzel, etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |