Ja, het sloeg zelf door m'n regenpak heen.quote:
Wat is het budget?quote:
dat gebeurt wel eens. Relax. Kan nooit zo erg zijnquote:Op maandag 26 juli 2010 09:11 schreef Juup© het volgende:
AAAAARRRGHHHHH!!!!!! VerzekeraarsHebben adreswijziging niet doorgevoerd
Wel als ik een callcenterLIMBO aan de telefoon krijgquote:Op maandag 26 juli 2010 09:13 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat gebeurt wel eens. Relax. Kan nooit zo erg zijn
Brak. Sliep pas rond 00:15 uur en werd wakker om 02:15 uur, en daarna weer rond 06:15 uurquote:Op maandag 26 juli 2010 09:17 schreef Inu het volgende:
Zo, brak! Kon niet in slaap komen, dus sliep pas tegen half 1 en toen werd ik om 6 uur wakker van een mug... grr...
daarom heb ik mijn dakpannen vastgekit...zitten muurvastquote:Op maandag 26 juli 2010 09:18 schreef Juup© het volgende:
Tijdens de storm is er een dakpan van onze woning gewaaid en die ik door de hardhouten tuinset van de buren gegaan. Helaas voor de buren is het overmacht er wordt het niet vergoed door de verzekering. Ik begrijp de verzekering wel, maar vind het toch jammer dat het niet vergoed wordt. Wettelijk is ons niets aan te rekenen ivm overmacht, maar moreel vind ik het wat anders.
Vastquote:Op maandag 26 juli 2010 09:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
daarom heb ik mijn dakpannen vastgekit...zitten muurvast
en hun eigen inboedelverzekering?quote:Op maandag 26 juli 2010 09:18 schreef Juup© het volgende:
Tijdens de storm is er een dakpan van onze woning gewaaid en die is door de hardhouten tuinset van de buren gegaan. Helaas voor de buren is het overmacht er wordt het niet vergoed door de verzekering. Ik begrijp de verzekering wel, maar vind het toch jammer dat het niet vergoed wordt. Wettelijk is ons niets aan te rekenen ivm overmacht, maar moreel vind ik het wat anders.
Die dekt ook niets ivm stormschade en overmacht. Persoonlijk vind ik dat erg vreemd, maar ik zal het er vanavond eens met hun over hebben.quote:
muurvastquote:
quote:
Zijn anderen verantwoordelijk voor uw stormschade?
Vaak levert een storm een situatie van overmacht op. Dat betekent dat u schade aan uw auto door dakpannen van de buren niet op de buren kunt verhalen bij overmacht.
ik heb geen dakpannenquote:
Maar wel op je eigen verzekeringquote:
Staat nergens in het artikel of ook het aantal Polen in NL is gestegen.quote:Op maandag 26 juli 2010 09:28 schreef Juup© het volgende:
Pool vaker betrokken bij verkeersongeluk
Hoezo in hokjes denken FUFR, het is gewoon realiteit
Ik vond het idd ook al vreemd, de buren zijn middels een opstalverzekering volgens mij verzekerd tegen zulke schade. Zal het vanavond wetenquote:Op maandag 26 juli 2010 09:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wel op je eigen verzekeringZou wel idioot zijn als dat niet zo was, als er een boom omwaait en je huis in tweeen splijt kun je daar zelf toch ook niets aan doen, en dan niks vergoed krijgen? Geloof er niets van
Hoe zou het staan met het aantal freak klusongelukken bij die gasten? Werken ook nog es allemaal onverzekerdquote:Op maandag 26 juli 2010 09:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Staat nergens in het artikel of ook het aantal Polen in NL is gestegen.![]()
Maar inderdaad, die gasten worden dronken geboren en zijn echt über gevaarlijk.
Dronken geboren denk ikquote:Op maandag 26 juli 2010 09:36 schreef Levitation het volgende:
[..]
Staat nergens in het artikel of ook het aantal Polen in NL is gestegen.![]()
Maar inderdaad, die gasten worden dronken geboren en zijn echt über gevaarlijk.
Maar goed ook, je wilt niet weten wat er anders met de premie gebeurt!quote:Op maandag 26 juli 2010 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe zou het staan met het aantal freak klusongelukken bij die gasten? Werken ook nog es allemaal onverzekerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |