Ik heb niet zoveel met Noord- en Zuid-Amerikaquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:35 schreef FUFR het volgende:
[..]
OMG!
je denkt aan curacao
Maar das echt heel ander volluk.
Kan me niet voorstellen dat je geen Surinamers kent. Je weet waarschijnlijk niet dat je Surinamers kent. Ze zijn niet allemaal zwart, je weets.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Noord- en Zuid-AmerikaEn idd, ik ken eigenlijk geen Surinamers of Antillianen... Wel een paar Indo's
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:43 schreef Inu het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel met Noord- en Zuid-AmerikaEn idd, ik ken eigenlijk geen Surinamers of Antillianen... Wel een paar Indo's
Voor een fjetnamees is dat anders best longquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:14 schreef Levitation het volgende:
Wij hebben hier een vietnamees werken die Long heet. Hoe gemeen van zijn ouders. Hij is 1.55 max.
De mensen waar ik veel en goed mee omga zitten iig geen Surinamers bijquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je geen Surinamers kent. Je weet waarschijnlijk niet dat je Surinamers kent. Ze zijn niet allemaal zwart, je weets.
Mijn indo-collega blijkt ineens ook een Suri te zijnquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:42 schreef Inu het volgende:
[..]
De mensen waar ik veel en goed mee omga zitten iig geen Surinamers bij
Oh, van mijn directe collega's heb ik alleen een Duitser en een Chineesquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mijn indo-collega blijkt ineens ook een Suri te zijn
hokjesdenkerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:22 schreef Juup© het volgende:
Pool onderweg met auto via spoorlijn naar Alkmaar door trein geramd
Zou hij dronken geweest zijn?
ze worden wel donkerder met dit weerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 11:07 schreef Levitation het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat je geen Surinamers kent. Je weet waarschijnlijk niet dat je Surinamers kent. Ze zijn niet allemaal zwart, je weets.
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 12:28 schreef FUFR het volgende:
[..]
hokjesdenker
alsof alle polen drinken..sommigen zijn gewoon rasmongolen
moet je ook niet zo vroeg uit je nest gaan, kun je beter opblijven.quote:
Hoe ken da dan?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:47 schreef r8ality het volgende:
Verdomme. Was mijn project afgelopen en dacht ik mijn twee weken tot mijn echte vakantie lekker rustig thuis door te brengen, ben ik alweer 2 dagen aan het werk en mag volgende week ws. ook nog de hele week
.
Als je bankzit kun je moeilijk "nee" zeggenquote:
ah nee dan niet, geld is geldquote:Op vrijdag 23 juli 2010 15:56 schreef r8ality het volgende:
[..]
Als je bankzit kun je moeilijk "nee" zeggen.
Nee, ik word betaald als ik op de bank zit he. Dus dan moet ik gaan werken als OGD dat vindtquote:
Maar in dat geval, je hebt toch verkansie? of is dat nog niet?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:04 schreef r8ality het volgende:
[..]
Nee, ik word betaald als ik op de bank zit he. Dus dan moet ik gaan werken als OGD dat vindt.
Nee, hij heeft over twee weken vakantie, hij had gehoopt er nog 2 gratis bij te krijgenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 16:17 schreef FUFR het volgende:
[..]
Maar in dat geval, je hebt toch verkansie? of is dat nog niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |