maar.. Mike zei.. en ik dacht.. en de zondagavond..quote:
Die is zo oud als de weg naar Romequote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:48 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die is zo oud als de weg naar Rome
Oh ja, het is januari 2010quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:49 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Is de weg naar Rome nog maar een maand oud?
De meiden van Hollandquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh ja, het is januari 2010
donderdag 17 december 2009 @ 21:24
Ah joh, dit is de nieuwe SC!quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:50 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Er staan meerdere posts in het topic.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:50 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Er staan meerdere posts in het topic.
quote:Op maandag 19 juli 2010 13:21 schreef Mike het volgende:
Klopt, hij is dicht. Maar ik zou met jullie willen praten over een andere oplossing. Wat misschien ook meteen jullie SC-probleem oplost.
Wat we nog niet hebben in FTR, is een speciale TV-SC. Dus niet alleen voor SBS, maar gewoon voor alles. Zoiets zou je wat mij betreft kunnen openen en dan kun je daar de hele week in slowchatten zoveel als je wilt. Er komt dan alleen geen aparte SBS zondagavond-chat, want in FTR lopen al topics over al die programma's.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:56 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Van mij mogen jullie, maar ik wou er alleen mee zeggen dat er wel al een TV SC was.
Jaaaquote:Op donderdag 22 juli 2010 10:54 schreef Piles het volgende:
M'n stats, wat doe je
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5
[..]
Whehe, goed bezig
En als we het hier over een film hebben?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:01 schreef Mike het volgende:
Als je een nieuw topic opent, vergeet het niet in het TV-subforum te zetten.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:02 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
En als we het hier over een film hebben?
Iedere maandag een topfilm op SBSquote:
Sorryquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:01 schreef Mike het volgende:
Als je een nieuw topic opent, vergeet het niet in het TV-subforum te zetten.
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/TVSC&action=editquote:
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/TVSC&action=edit
wil je de code van de OP daar in zetton?
Donequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:11 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/TVSC&action=edit
wil je de code van de OP daar in zetton?
Tofquote:
Doe je ding. Stats, tofquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Zet die er gelijk bij dan
Ga je ook de wegmisbruikers-stats bijhouden?quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Als dat ook in dit topic is welquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga je ook de wegmisbruikers-stats bijhouden?
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:18 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Dit is ook in dit topic, zondagavondreeks komt ook hier
Donequote:Op donderdag 22 juli 2010 11:11 schreef Piles het volgende:
[..]
Super , ben benieuwd naar de statsquote:Op donderdag 22 juli 2010 11:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat vanzelf, 9 minuten na het hele uur
Hij stond alleen nog op 4 uur, dus ik heb 'm verzet.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:01 schreef naatje_1 het volgende:
Heuj, krijgen we nu echt een nieuw leven
Dat zeiden ze volgens mij de vorige keer bij de TV SC ookquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:15 schreef Maraca het volgende:
[..]Ik heb mijn Fok! netwerk even meegenomen naar dit topic. Dit gaat nu de meest succesvolle reeks van heel Fok! worden
Toen waren wij er nog nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zeiden ze volgens mij de vorige keer bij de TV SC ook
Ik heb er 1 keer gepostquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:18 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik denk dat naatje_1 de SBS reeks niet kent?
Niet!quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:21 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, over een jaartje is het wel over met de pret
Echt niet. Het is pas over met de pret als Alberto Stegeman ermee kapt..quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:21 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, over een jaartje is het wel over met de pret
Zullen we zeker doenquote:
Ik zal je missenquote:
quote:
11 dagen portugal en daarna nog een weekje Frankrijkquote:Waar ga je naartoe?
Oh ja kut.. moet Sinterklaas nog terug sms'enquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
. Je sms't maar als je een quote van mij nodig hebt
[..]
11 dagen portugal en daarna nog een weekje Frankrijk
Ga je ook nog?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh ja kut.. moet Sinterklaas nog terug sms'enMaar leuk! Lekker 2 weken weg
Waar in Frankrijk?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:27 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
. Je sms't maar als je een quote van mij nodig hebt
[..]
11 dagen portugal en daarna nog een weekje Frankrijk
van AMSTERDAM naar PARIS NORD op 04/08/2010 met Thalysquote:
Neequote:
Wat ga je daar dan doen?quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
van AMSTERDAM naar PARIS NORD op 04/08/2010 met Thalys
Treinnummer 9330 vertrek om 11:16 en aankomst om 14:35
en dan
van PARIS MONTPARNASSE naar CHATELLERAULT op 04/08/2010 met TGV SNCF
Treinnummer 8451 vertrek om 17:10 en aankomst om 18:40
Kamperen is een bezigheid op zich.quote:Op donderdag 22 juli 2010 12:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En nog heb je mijn vraag niet beantwoord
uhu, ik kampeer zelf elk jaar met mijn famillie, maar daarnaast doen we dan ook nog bergwandelingen en stuffquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:55 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kamperen is een bezigheid op zich.
Heb braaf verwezen naar topics in de OPquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:55 schreef Stephan1237 het volgende:
@mensen die de zondagavondreeks/sbsreeks niet kennen
[Centraal] Wegmisbruikers - Rob geus - 11 juli
Hier zie je dat het topic al meer dan een jaar bestaat en elke week toch weer veel users zijn
zelfs 22 delen op 21 maart.
We wilden 24/7, en dat mocht niet in KLBquote:Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb even wat gemist volgens mij, waarom is de zondagavondreeks nu verdwenen?
quote:En gaan we op zondagavond in dit topic posten?
Dit topic zal op zondagavond altijd actief blijven zolang SBS Wegmisbruikers uit blijft zenden.quote:
zondagavondreeks is verhuisd hiernaartoequote:Op donderdag 22 juli 2010 12:59 schreef Karina het volgende:
Ik heb even wat gemist volgens mij, waarom is de zondagavondreeks nu verdwenen? En gaan we op zondagavond in dit topic posten?
Al een week te laatquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:11 schreef Maraca het volgende:
Oh neeWe zijn de verjaardag van Rob vergeten
Dat weet iedereen tochquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:15 schreef TheKC het volgende:
Wisten jullie dat Andre in Athene is geboren
En dat André van der Toorn is de neef van de in 2010 overleden zangeres Sugar Lee Hooper.
Daar word hij niet zo vrolijk van.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:11 schreef Maraca het volgende:
Oh neeWe zijn de verjaardag van Rob vergeten
Jaquote:
Duurt nog wel even..quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:16 schreef Juicyhil het volgende:
Wanneer komt Undercover in Nederland eigk weer?
quote:Hoi fokker. Eind augustus met red mijn vakantie. Ga al snel weg voor opnames. Na red mijn vakantie en peter r komt undercover ook zeker weer terug. Fijne zomer, ook voor alle andere fokkers. Alberto (21/06/2010)
Als de Smaakpolitie er niet meer is, vind ik niet zo erg.quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:17 schreef Maraca het volgende:
[..]
JaEn straks zitten Alberto en Rob iets te drinken in een café en dan vraagt Alberto of Rob ook een kaartje heeft gekregen en dan beseft Rob zich dat hij er geen heeft gekeken en dan wordt hij depressief en dan kan hij zich niet meer concentreren op zijn werk en dan ontslaat SBS hem en dan hebben we geen Red mijn Vakantie en Smaakpolitie meer
quote:
Smsjequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:19 schreef Juicyhil het volgende:
[..]waar heeft ie dat nou weer geschreven?
vast.quote:
quote:
Ja?quote:
Ook hoiquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:27 schreef xxiessiexx het volgende:
OMFG een vaste SC waar ik me ook thuis in voel![]()
Vet mooie OP ook, alleen even over die regel over het aanpassen van je UI in de wiki: Als je het maar laat Niels
quote:
Dat nummer mag je bellenquote:
Dat had Peter R ook moeten doen, maar hij deed het nietquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:49 schreef Maraca het volgende:
[..]Sorry lieverd, maar ik heb hem moeten beloven het nummer geheim te houden
quote:[..]
Dat nummer mag je bellen![]()
Leg uit?quote:Op donderdag 22 juli 2010 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat had Peter R ook moeten doen, maar hij deed het niet
Haha check dit, ik krijg een veel aardiger antwoordquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:49 schreef Maraca het volgende:
[..]Sorry lieverd, maar ik heb hem moeten beloven het nummer geheim te houden
jeweetwel, die ene rechtszaak, daarover had ie gezegd dat ie het niet ging uitzenden, maar uiteindelijk doet ie het toch welquote:
Vind je het gekquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha check dit, ik krijg een veel aardiger antwoord
Ik vind jou ook veel lieverquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:53 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Haha check dit, ik krijg een veel aardiger antwoord
Ah ja, dat gedoequote:Op donderdag 22 juli 2010 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jeweetwel, die ene rechtszaak, daarover had ie gezegd dat ie het niet ging uitzenden, maar uiteindelijk doet ie het toch wel
Ow, okquote:Op donderdag 22 juli 2010 13:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik vind jou ook veel liever
[..]
Ah ja, dat gedoeMaar ik ben Peter niet, dus ik houd mij wel aan mijn woord
Wtfquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:11 schreef Maraca het volgende:
Zometeen weer rijlesGisteren in deze auto gereden:
[ afbeelding ]
ben benieuwd waar mijn rij-instructeur vandaag mee aankomt. Als het een vrachtwagen is doe ik hem wat aan
Dit is ook niet mijn gewone lesauto hoorquote:Op donderdag 22 juli 2010 14:22 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
WtfIk vond de kleine BMW (
) waar ik les in kreeg al groot zat
Zozo dure auto'squote:Op donderdag 22 juli 2010 15:11 schreef TheKC het volgende:
Ik had een BMW einzer en een Audi A3 als leswagen
Vraag juicyquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:29 schreef TheKC het volgende:
Waar zijn trouwens de SBS versies van deze smiley?
Ik wilde net zeggenquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef TheKC het volgende:
Snelste gevulde topics
0.46 posts per minuut - [TV SC #1] Waar we afscheid nemen van de zondagavondreeks
0.44 posts per minuut - [TV SC#24] Een SC met karakter
0.19 posts per minuut - [TV SC #1] Waar we van start gaan...
0.19 posts per minuut - [TV SC #16] Waar Tabloid mee gaat doen aan Wipeout!
0.18 posts per minuut - [TV SC#26] Met lelietjes van water
Het is wachten op nieuwe WMB en RMV
Hij is nog niet eens volquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:30 schreef TheKC het volgende:
Snelste gevulde topics
0.46 posts per minuut - [TV SC #1] Waar we afscheid nemen van de zondagavondreeks
0.44 posts per minuut - [TV SC#24] Een SC met karakter
0.19 posts per minuut - [TV SC #1] Waar we van start gaan...
0.19 posts per minuut - [TV SC #16] Waar Tabloid mee gaat doen aan Wipeout!
0.18 posts per minuut - [TV SC#26] Met lelietjes van water
Het is wachten op nieuwe WMB en RMV
Goedquote:
Alberto *duh*quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:34 schreef Stephan1237 het volgende:
Welke bekende tv-presentator zou jou rijles mogen geven?
Van jou wist ik het alquote:
Als je maar niet over mijn eten komt vind ik het bestquote:Op donderdag 22 juli 2010 17:39 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Eet smakelijk
Deze zin is mede mogelijk gemaakt door : Ik kom bij je eten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 17:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Als je maar niet over mijn eten komt vind ik het best.
Die gaat toch weer op slot. En de harde kern weet toch dat we hier zittenquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:41 schreef naatje_1 het volgende:
Zijn jullie niet bang dat de reeks weer in KLB wordt opgevat op zondag?
Ah okquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die gaat toch weer op slot. En de harde kern weet toch dat we hier zitten
Ik stuur wel een pm zondagmiddagquote:Op donderdag 22 juli 2010 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die gaat toch weer op slot. En de harde kern weet toch dat we hier zitten
quote:Op donderdag 22 juli 2010 20:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
SBS6? Ik heb wel een beetje niveau hoor...
Maakt niet uit, er zijn ook nog andere zenders met TV, dus ik blijf hier wel posten... Vooral in de TV lab weekquote:
Ja, maar het is toch leuk om, als je de hele week serieus loop te doen, even op de zondagavond SBS6 te kijken?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, er zijn ook nog andere zenders met TV, dus ik blijf hier wel posten... Vooral in de TV lab week
Heb je mijn posthistorie ooit goed bekeken, voor mij is het nu juist andersomquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:08 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar het is toch leuk om, als je de hele week serieus loop te doen, even op de zondagavond SBS6 te kijken?
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Heb je mijn posthistorie ooit goed bekeken, voor mij is het nu juist andersom
hele week melig en dan zondagavond serieus als het ware
Ik heb je tig PM's gestuurd over het ontwerpen van een OPquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:34 schreef Hyundai het volgende:
Ik voel me buitenspel gezet en weiger verdere diensten te verlenen aan dit topic en haar openingstopic
2 ?quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:35 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb je tig PM's gestuurd over het ontwerpen van een OP
Oké wat meerquote:
Dat was toch de deal? Jij zou ontwerpen en ik lever kritiek.. nu moest ik ontwerpen en kritiek op mezelf leverenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:36 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Oké wat meer. Maar ik had een permban en ik moest volle dagen werken. Maar toch, ik voel me buitenspel gezet aangezien jij ook niet echt met concrete ideeën kwam en alleen met commando's..
Ja, maar toch na 1 keer klinkt het wel heel goedkoop dat ik het werk moet doen en jij het enkel hoeft te bekritiseren. In ieder geval, ik maak nu even een nieuwe header want met dit afzichtelijke boeltje gaat 't ook niks wordenquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat was toch de deal? Jij zou ontwerpen en ik lever kritiek.. nu moest ik ontwerpen en kritiek op mezelf leveren
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja, maar toch na 1 keer klinkt het wel heel goedkoop dat ik het werk moet doen en jij het enkel hoeft te bekritiseren. In ieder geval, ik maak nu even een nieuwe header want met dit afzichtelijke boeltje gaat 't ook niks worden
Dat was ook de bedoelingquote:
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik vind het een goede OP. Zelfs m'n nieuwe ava staat er in in het volgende deel
Nee, dat is nu dit topicquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:46 schreef Irritatie100 het volgende:
Maarre we hebben nu geen topic meer in KLB op de zondag?
We moeten het wat algemener en zakelijker doen. Het gaat nu over algemene TV en niet specifiek over een bepaald thema. Daarom moet de OP zo neutraal mogelijk zijn.quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat was ook de bedoeling
Nou, eigenlijk wilde ik een COPS theme, maar bij dat lettertype liep mijn computer vast en toen klikte ik ergens anders op en toen kreeg ik een andere layerkleur en toen ben ik daar maar verder mee gegaan..
Ja meneerquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Hyundai het volgende:
[..]
We moeten het wat algemener en zakelijker doen. Het gaat nu over algemene TV en niet specifiek over een bepaald thema. Daarom moet de OP zo neutraal mogelijk zijn.
quote:Op donderdag 22 juli 2010 21:49 schreef Hyundai het volgende:
[..]
We moeten het wat algemener en zakelijker doen. Het gaat nu over algemene TV en niet specifiek over een bepaald thema. Daarom moet de OP zo neutraal mogelijk zijn.
Ik lever enkel kritiek, en ik upload nu de nieuwe pics, links komen per PM voor beoordeling van u, mevrouw stegemannquote:Op donderdag 22 juli 2010 21:50 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja meneer
Niet dat ik klachten kreeg over de OP..
Dat was snelquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:00 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ik lever enkel kritiek, en ik upload nu de nieuwe pics, links komen per PM voor beoordeling van u, mevrouw stegemann
En in de OP staat trouwens zegmaar dat de reeks in Juli stopte, maar die link is naar het topic van 24 april.quote:
Dat is niet handig .. zal het even aanpassenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:12 schreef Hyundai het volgende:
[..]
En in de OP staat trouwens zegmaar dat de reeks in Juli stopte, maar die link is naar het topic van 24 april.
Nu ga ik slapen, moet morgen van 09.00 tot 21.00 arbeiten. Grutjes!
Danke schöon!quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:13 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is niet handig .. zal het even aanpassen
En welteruste
En daar moeten we je mee féliciteren???quote:Op donderdag 22 juli 2010 22:24 schreef Maraca het volgende:
Ik vind het trouwens wel flauw dat nog niemand mij gefeliciteerd heeft met het feit dat ik vandaag exact 6 jaar lid ben van Fok!
Als het goed is zullen alleen de afbeeldingen anders wordenquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb m'n ava net in de wiki van de huidige OP gezet, moet ik het weer aanpassen in een nieuwe OP!
* Maraca zit in een ontkenningsfasequote:Op donderdag 22 juli 2010 22:40 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
En daar moeten we je mee féliciteren???
Gecondoleerd
Mooiquote:Op donderdag 22 juli 2010 22:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Als het goed is zullen alleen de afbeeldingen anders worden
[..]
* Maraca zit in een ontkenningsfase
Welke Fok!ker?quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef Maraca het volgende:
Ik heb vandaag afgesproken met een Fok!kerWish me luck
SBS6 gaan kijkenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 00:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik verveel me, wat zal ik gaan doen?
Nee, kloptquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:56 schreef TheKC het volgende:
[..]
Nog nooit tegengekomen, zal wel niet in de KLB posten
Nee, geen datequote:
OH hij weer wel he!!quote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef Maraca het volgende:
Leuk, wordt vast heel gezellig, de hele tijd slowchattenquote:Op vrijdag 23 juli 2010 10:18 schreef Maraca het volgende:
quote:
Nachtbrakerquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Overigens ga ik iets te eten pakken, heb de hele dag nog niks op
Waarbij aangetekend dient te worden dat ik om 15.30 wakker werd en vannacht na 12'en wel heb gegeten
Meeste mensen slapen al uren op die tijdquote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:55 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het was pas 5.30 toen ik ging slapen hoor
Het was zeker leukquote:Op vrijdag 23 juli 2010 13:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
OH hij weer wel he!!![]()
![]()
![]()
Was het leuuuk?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 17:56 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Meeste mensen slapen al uren op die tijd
quote:
Omdat je huisarrest hebt?quote:
Kijk wel of dat restaurant door rob is bezochtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 23:12 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben allang klaar
Maar morgenmiddag naar Feyenoord en morgenavond uit eten.
Over een paar uur is het wel andersquote:
Halloquote:Op zondag 25 juli 2010 11:40 schreef iBenny het volgende:
Ik wil mezelf ook melden in het eerste deel...
'ola trouwens
Nou, ik kan me altijd nog schuilen achter het feit dat het vakantie is en er herhalingen zijnquote:
Dat is niet bijnaquote:Op zondag 25 juli 2010 11:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Iemand had haast PiRANiA verslagen met posten op een dag
01. 1656 Socios
PiRANiA had 1950
quote:
Deze SC zal waarschijnlijk elke zondagavond een opleving krijgen, vooral als er weer nieuwe afleveringen zijn van Wegmisbruikers en Red mijn Vakantie.quote:
Maar daarvoor komt in de plaats De Leukste Verborgen Cameragrap van Nederland.quote:Op zondag 25 juli 2010 11:50 schreef Stephan1237 het volgende:
Iemand had haast PiRANiA verslagen met posten op een dag
01. 1656 Socios
PiRANiA had 1950
Rip maandagavondfilm
SBS 6 stopt na jaren met films op maandagavond![]()
bron mediacourant
Yes!quote:Op zondag 25 juli 2010 14:57 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Maar daarvoor komt in de plaats De Leukste Verborgen Cameragrap van Nederland.
Nee.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:20 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Zou alberto er aan meedoen of koos/andre
quote:
Nou ja, het is echt vakantie hé.. sinterklaas en PiRANiA zijn al op vakantie en irritatie is sociaal aan het doen, dus dat helpt ook niet echtquote:Op zondag 25 juli 2010 19:26 schreef Hyundai het volgende:
Ik ook niet.
Zelfs in deze nieuwe SC gaat het niet lukken.
Doordeweeks heb ik ook helemaal geen behoefte aan een TV SC, alleen op Zondagavond
Je weet al een leuke titel?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:37 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ja, meneer weet alles beter
Ik maak de volgende open als deze voor 22:30 dicht is![]()
quote:
Waarom niet dan?quote:Op zondag 25 juli 2010 20:50 schreef Maraca het volgende:
[..]De zondagavondreeks in KLB bestaat namelijk niet meer
We wilden een 24/7 topic, maar dat mocht niet in KLB omdat daar al een SC was. Toen stelde Mike voor om een SC topic te openen in TV omdat ze daar nog geen SC hadden. Zodoende met de harde kern besloten hiermee akkoord te gaan en sinds donderdag zitten we dus TV vol te spammenquote:
Maar dat gaat nog niet zo snelquote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
We wilden een 24/7 topic, maar dat mocht niet in KLB omdat daar al een SC was. Toen stelde Mike voor om een SC topic te openen in TV omdat ze daar nog geen SC hadden. Zodoende met de harde kern besloten hiermee akkoord te gaan en sinds donderdag zitten we dus TV vol te spammen
Helaas niet neequote:
Haha, oke dan.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
We wilden een 24/7 topic, maar dat mocht niet in KLB omdat daar al een SC was. Toen stelde Mike voor om een SC topic te openen in TV omdat ze daar nog geen SC hadden. Zodoende met de harde kern besloten hiermee akkoord te gaan en sinds donderdag zitten we dus TV vol te spammen
Haha, oke dan.quote:Op zondag 25 juli 2010 20:52 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Wij wouden een 24/7 topic maar kon niet daar maar hier wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |